Era pel vespre, no gaire tard. Vaig obrir la porta de la classe amb un alohomora i em vaig dirigir a la despensa del professor, Mapa de Magatotis en mà per assegurar-me que no venia ningú.
Vaig tornar a obrir la porteta amb màgia i em vaig acostar als prestatges o hi havia els ingredients.
-Lumos -vaig murmurar i em vaig posar a llegir cartellets- A veure... Corn de bicorn en pols! Aquí!
Vaig treure'm un saquet de seda de color granat de la butxaca interior de la capa i en vaig posar un parell de grapats. Ara només quedava la sang de salamandra.
La vaig trobar, peró era un potet petit i ni tan sols estava ple. No sabia quanta en necessitaria la Georgia, de manera que vaig agafar el flascó sencer. A la butxaca.
Sabia que el professor sabria que algú havia entrat al despatx, peró li havia promès a la Georgia que no deixaria que dubtessin d'ella, de manera que em vaig treure la corbata de gryffindor i la vaig llançar a terra, com si se m'hagués caigut amb les presses. Gryffindors sospitosos. Apa.
"Cobriu-me dilluns a classe, nois... Go gryffindor XD"
I vaig marxar observant el mapa perque no em veiés ningú.
(Tema tancat)