Qui està Connectat | En total hi ha 11 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 11 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| Paquet [Gis] | |
| | Autor | Missatge |
---|
Sam Lukeson Adult
Nombre de missatges : 140 Fecha de inscripción : 21/01/2011
| Assumpte: Paquet [Gis] Dc Set 21, 2011 8:20 pm | |
| Havia rebut la resposta del John, i estava buscan a l'Ursula per tot el castell per poder donar-li. La resposta era una carta amb el logotip de Carraway's i un paquet força voluminós. A saber què era.
Vaig veure una noia al fons del passadís, anava a classe amb mi i tenia entès que era amiga de l'Ursula. I es deia... Gisèlle? Possesseur, això segur. Vaig anar cap a ella.
- Gisèlle, oi? Mira, em faries un favor? He de donar això a l'Ursula Black, però no la trobo. Li donaries de part meva, si us plau? | |
| | | Gisèlle Possesseur Beauxbatons
Nombre de missatges : 844 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 29
| Assumpte: Re: Paquet [Gis] Dc Set 21, 2011 8:22 pm | |
| - Gisèlle, oi? Mira, em faries un favor? He de donar això a l'Ursula Black, però no la trobo. Li donaries de part meva, si us plau? - em va dir un noi Hufflepuff que ni tan sols havia vist venir.
- Sí, sóc jo... - vaig dir, estranyada -. Sam, oi?
Va assentir amb el cap. Vaig agafar-li el paquet, i vaig dir:
- Sí, pots comptar-hi. Li donaré, tranquil. Ara mateix vaig a buscar-la, crec que està a la Sala Comuna. | |
| | | Sam Lukeson Adult
Nombre de missatges : 140 Fecha de inscripción : 21/01/2011
| Assumpte: Re: Paquet [Gis] Dc Set 21, 2011 8:25 pm | |
| - Oh, moltes gràcies, de veritat - vaig dir, somrient.
Anava a marxar (havia d'ocupar-me d'un parell de coses), però vaig aturar-me, i li vaig dir:
- Si us plau, assegura't de que obri la carta abans del paquet. Moltes gràcies, adéu!
Vaig dedicar-li un últim somriure, i vaig marxar corrents.
[Surto del tema] | |
| | | Gisèlle Possesseur Beauxbatons
Nombre de missatges : 844 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 29
| Assumpte: Re: Paquet [Gis] Dc Set 21, 2011 8:47 pm | |
| - D'acord... El noi va marxar corrents, i vaig mirar el paquet. El sobre de la carta em va cridar l'atenció. Carraway's? Per què l'Ur rebia allò? Només hi havia una manera d'esbrinar-ho. [TEMA TANCAT] | |
| | | | Paquet [Gis] | |
|
| Permisos d'aquest fòrum: | No pots respondre a temes en aquest fòrum
| |
| |
| Benvinguts! | |
|