Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Situació incòmoda HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 11 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 11 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am
Situació incòmoda HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Situació incòmoda EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Situació incòmoda EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Situació incòmoda EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Situació incòmoda EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Situació incòmoda EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Situació incòmoda

3 participantes
AutorMissatge
Jack Fox
Setè curs
Jack Fox

Nombre de missatges : 350

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Slytherin

Situació incòmoda Empty
MissatgeAssumpte: Situació incòmoda   Situació incòmoda EmptyDj Set 08, 2011 5:35 am

Merda. Merda de suc i merda de dia. Havia anat als banys perquè ben al mig de la camisa blanca m'havia caigut el suc. És a dir, gairebé era de color taronja. No podia anar així a classe i m'havia acostat als banys a veure què podia fer per arreglar-ho.

Com que els encantament per netejar no es que se'm donessin precisament bé (Dubtava haver-ne fet algun cap vegada, la veritat), estava fregant la camisa com un imbècil a la pica dels banys dels nois.

"Perfecte, Jack, quina merda"
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams

Nombre de missatges : 733

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Situació incòmoda Empty
MissatgeAssumpte: Re: Situació incòmoda   Situació incòmoda EmptyDj Set 08, 2011 5:47 am

No me havia alçat lo suficient prompte per tant quan volia anar a dutxar-me el bany ja estava ocupat, aixi que vaig anar al bany de nois a dutxar-me. [Off: a partir d'ara al bany de nois hi ha una dutxa, si? Vale.] Al acabar de dutxar-me em vaig donar compte de que m'havia deixat tota la roba fora al banquet i que sols tenia la toalla. Em vaig enrotllar a tovalla alrededor de la cintura, em vaig posar les xancles i vaig eixir a per la roba.

Aleshores em vaig donar compte de que no estava sols i de que la persona que estava alli era el Fox, i aquesta estava...netejant una samarreta?
Tornar a dalt Ir abajo
Jack Fox
Setè curs
Jack Fox

Estatus

Situació incòmoda Empty
MissatgeAssumpte: Re: Situació incòmoda   Situació incòmoda EmptyDj Set 08, 2011 5:55 am

Vaig sentir unes passes que s'acostaven desde les dutxes i vaig veure que no estava sol quan el noi que havia petrificat feia un temps estava allí plantat. Mmm. Val. Quina situació més incòmoda. Vaig mirar-me el noi, que només anava amb la tovallola, vaig pensar mentalment les opcions que tenia i vaig deciridr que el millor era seguir rentant la camisa fent veure que no havia passat res.

"Ja podia haver sigut una tia bona la que sortís de les dutxes, ja..." Vaig pensar, mentre netejava la taca que continuava resistint-se a mi.
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams

Estatus

Situació incòmoda Empty
MissatgeAssumpte: Re: Situació incòmoda   Situació incòmoda EmptyDj Set 08, 2011 6:03 am

Em vaig mirar el Fox, es pot saber que feia netejant la camisa?

- Saps que existeix la magia?- vaig dir dirigint-me cap al banc.- Ho dic perque és més ràpid i més segur, saps?- es pot saber que feies donant-li consells?- Tot i que bé alla tu.

Em vaig donar compte de que m'havia deixat el sabó a la dutxa, aixi que vaig tornar a agafar-lo.
Molt bé Edgar, tu passejat per ahi amb una simple tovalla a la cintura..
Després d'agafar el sabo em vaig tornar a dirigir al banc.
Tornar a dalt Ir abajo
Jack Fox
Setè curs
Jack Fox

Estatus

Situació incòmoda Empty
MissatgeAssumpte: Re: Situació incòmoda   Situació incòmoda EmptyDj Set 08, 2011 6:26 am

Vaig mirar-me al Hufflepuff canari mentre parlava- Ho sé. Gràcies- Vaig fer, amb el meu millor somriure fals pintat a la cara, i vaig seguir amb la meva puta camisa. Vaig decidir que el millor era anar a buscar una altra, perquè la taca havia decidit no marxar. Bé, els hi donaria una alegria a les noies de Hogwarts anant sense samarreta per tres pisos fins arribar a les masmorres... (I vint punts menys per Slytherin en cas que la McGonagall em veiés en plan exhibicionista)

Vaig agafar la camisa i la vaig guardar a la bossa desprès de secar-la. Vaig anar directe cap a la porta per sortir. I aquí va ser quan va passar. Quan passava pel costat del canari (Que, bé, ja no era canari perquè bàsicament només portava una tovallola), vaig trepitjar sense voler la punt de la tovallola que arrossegava pel terra. I, bé, podriem dir que es va quedar com va arribar al món. Sense res.

"Hóstia puta"
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams

Estatus

Situació incòmoda Empty
MissatgeAssumpte: Re: Situació incòmoda   Situació incòmoda EmptyDj Set 08, 2011 6:32 am

Anava a sentar-me al banc, quan aleshores em va trepitjar la toalla, cosa que va fer que em quedara nuet.

- Es pots saber que collons fas?- vaig dir mentres em tapava amb les mans.

Em vaig mirar la toalla, massa lluny a més hauria de ajupir-me i ni en broma me ajupia davant d'ell. Em vaig mirar la roba, queda més prop, vaig agafar els calçotets i me els vaig posar rapidament.

- Es pot saber a que venia això?- vaig dir mirant-lo. Em vaig mirar la toalla, vaig buscar la vareta als pantalons i la vaig atraure cap a mi.- Es pot saber perque has fet això es que a cas... ?- vaig preguntar deixant la frase sense acabar. Esperava que la resposta fora no.
Tornar a dalt Ir abajo
Jack Fox
Setè curs
Jack Fox

Estatus

Situació incòmoda Empty
MissatgeAssumpte: Re: Situació incòmoda   Situació incòmoda EmptyDj Set 08, 2011 6:47 am

Vaig apartar la vista tant rapid com vaig poder, però quan em va dir que què feia, em vaig indinar- Joder, com si ho hagués fet expresament- Vaig fer, cabrejat- No creguis, no em feia gaire gràcia veuret en boles, collons.

Vaig agafar la bossa, mentre em dirigia rapidament cap a la porta - Merda, crec que mai oblidaré aquesta puta imatge...- Vaig murmurar, més per mi mateix que pel canari. Havia sigut l'experiencia més horrorosa de la meva vida - Ah, i no, em van les ties. No t'emocionis....- Vaig dir, mentre feia cara de fàstic. Volia sortir d'allí ja.
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams

Estatus

Situació incòmoda Empty
MissatgeAssumpte: Re: Situació incòmoda   Situació incòmoda EmptyDj Set 08, 2011 6:53 am

- Doncs has sigut tu qui m'ha llevat la toalla.- vaig dir posant-me els pantalons.- I tranquil, que jo no soc gay.

Em va dir que no oblidaria la imatge mai.

- Clar....com...- vaig somriure.- Com el meu és..com ho diria, millor?- vaig dir somrient. Hola que fas tu dient això?- Es per això que ho vols oblidar.

Em vaig girar, esperava que fora l'última vegada que em passava això.
Tornar a dalt Ir abajo
Jack Fox
Setè curs
Jack Fox

Estatus

Situació incòmoda Empty
MissatgeAssumpte: Re: Situació incòmoda   Situació incòmoda EmptyDj Set 08, 2011 7:03 am

-No... Jo diria, més aviat- Vaig fer, posant cara de concentració- Jo diria que és més aviat... Petita- Vaig fer, aixecant la mà per ensenyar-li la mesura que creia, que deuria estar entre un centimetre i un i mig.- I, creu-me, n'he vist de molt millors- Vaig dir, assenyalant-me a mi mateix- Una de molt millor.

Vaig penjar-me la bosa a l'espatlla i, ara sí, si no m'imterrompia un altre cop per assumptes imbècils, podria ana-me'n d'aquell horror de lloc. No hi tornaria a posar els peus.
Tornar a dalt Ir abajo
Luke Jenkins
Adult
Luke Jenkins

Nombre de missatges : 64

Situació incòmoda Empty
MissatgeAssumpte: Re: Situació incòmoda   Situació incòmoda EmptyDv Set 09, 2011 6:08 am

Vaig dirigir-me cap el Lavabo de Nois, però just abans d'entrar vaig sentir que algú parlava i no vaig poder evitar escoltar-ho:

-No... Jo diria, més aviat... Jo diria que és més aviat... Petita- va fer la veu darrere la porta.- I, creu-me, n'he vist de molt millors. Una de molt millor.

D'acord, sonava fatal.

Al final, em vaig decidir a entrar. A dintre, vaig trobar a l'Edgar i el Fox sense samarreta.

-Vaaaaale...- Ara, la frase d'abans, sonava encara pitjor. Vaig llançar una mirada ràpida als dos nois "Luke, prou"- Hi han habitacions i coses així, sabeu? O no sé, la Sala de la Necessitat...
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams

Estatus

Situació incòmoda Empty
MissatgeAssumpte: Re: Situació incòmoda   Situació incòmoda EmptyDv Set 09, 2011 6:15 am

Anava a respondre al Fox quan va entra al Luke que ens va dir que hi havien llocs millor. Que?!

- Noooo! Jo i aquest?- vaig dir rient.- Ni de conya, t'estas equivocant totalment, jo sols he vingut a dutxar-me i aquest ja estava aci quan jo he eixit. - em vaig mirar el Luke.- I si fora gay, cosa que no soc, no em liaria amb aquesta cosa...- vaig dir senyalant el Fox.

Es pot saber en que estava pensant? Encara que si havia sentit el comentari de Fox i ens veu als dos sense samarreta, em vaig donar compte de que tampoc era tan estrany que ho pensara. Potser jo haguera pensat el mateix.
Em vaig girar i em vaig posar a buscar la meua samarreta, on l'havia deixat?
Tornar a dalt Ir abajo
Jack Fox
Setè curs
Jack Fox

Estatus

Situació incòmoda Empty
MissatgeAssumpte: Re: Situació incòmoda   Situació incòmoda EmptyDv Set 09, 2011 6:23 am

Vaig veure entrar a l'altre Hufflepuff. "Oh, perfecte, el que faltava" Vaig aixecar una cella al sentir el que deia, i vaig estar a punt de replicar-li, però el canari se'm va avançar.

Vaig quedar-me flipant al sentir el que deia. Jo, una cosa? I es podia saber què era ell, que normalment anava vestit de groc totalment? Joder, i es podia saber en què collons estava pensant l'altre Hufflepuff?

-No et preocupis, Huffle, tinc molt clara la meva sexualitat- Vaig afegir, al veure com ens miraba- I sóc totalment hetero, gràcies.- Vaig acabar.
Tornar a dalt Ir abajo
Luke Jenkins
Adult
Luke Jenkins

Nombre de missatges : 64

Situació incòmoda Empty
MissatgeAssumpte: Re: Situació incòmoda   Situació incòmoda EmptyDv Set 09, 2011 6:44 am

Els dos van començar a donar excuses i després es va fer un silenci incòmode.

No sabia que fer, així que només vaig encertar a murmurar:

-Bé, jo venia a pixar. Amb el vostre permís...

I vaig entrar a un dels lavabos, sentint com la tensió entre aquells dos es podia tallar amb un ganivet.

[Off: Està clar que és tensión sexual no resuelta xDD]
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams

Estatus

Situació incòmoda Empty
MissatgeAssumpte: Re: Situació incòmoda   Situació incòmoda EmptyDg Set 11, 2011 4:21 am

El Luke va entrar en uns dels banys. Jo em vaig girar i vaig continuar buscant la meua samarreta, es pot saber on estava, si l'havia deixat damunt del banc.

Vaig passar la vista per el bany a vore si la veia però res, em vaig girar cap al Fox.

- No tindras tu la meua samarreta, encara que siga per error, no?- vaig preguntar. Es pot saber per que ara utilitzes paraules amables amb ell? A tu que te passa?
Tornar a dalt Ir abajo
Jack Fox
Setè curs
Jack Fox

Estatus

Situació incòmoda Empty
MissatgeAssumpte: Re: Situació incòmoda   Situació incòmoda EmptyDc Set 14, 2011 3:01 am

Vaig mirar-me al canari aixecant una cella i somrient sarcasticament- Sí, la tinc jo, me l'he quedat de record, no et fot- Vaig fer, mentre bufava, cabrejat.

Ara sí que sortia d'allà. A més, ja arribava tard a classe. Un altre cop. Era horrible despertar-se tan d'hora, de veritat...- Me'n vaig . No em trobeu molt a faltar- Vaig comentar, mentre m'apropava a la porta per marxar. Sense camisa, i havia d'anar fins a les masmorres i desprès anar a classe.

"Merda!" Vaig tancar la porta del bany amb un cop ben fort i vaig encaminar-me cap a les escales.

[Surto del tema]
Tornar a dalt Ir abajo

Situació incòmoda
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Lavabos :: Lavabo de nois-
Canviar a: