Qui està Connectat | En total hi ha 35 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 35 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| El professor nouvingut | |
| | Autor | Missatge |
---|
Agatha Black Al més enllà
Nombre de missatges : 1411 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 34 Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit
| Assumpte: El professor nouvingut Dc Jul 27, 2011 8:10 am | |
| Vaig baixar de la Sala Comuna de Gryffindor de bon matí a esmorzar. M'estava morint de gana. Però em vaig trobar que hi havia algú nou, al vestíbul. Era alt i sec i sorrut i gairebé feia por.
"Té pinta de cobrador d'impostos". Vaig pensar. "O d'assassí en sèrie".
Em vaig acostar a ell.
- Hola -li vaig dir educadament, i em vaig fixar que anava massa ben vestit com per ser un monitor del campus-. Que és de la Conselleria d'Afers Màgics? Sembla una mica perdut... Ha vingut a veure el director, potser?
Li vaig fer un somriure, esperant que me'l tornés. | |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: El professor nouvingut Dc Jul 27, 2011 8:33 am | |
| Acabava d'arribar, l'escola era buida
"quina poca organització i vergonyós"
em vaig quedar mirant el vestíbul.
"no era res que no hagués vist ja"
De cop una noia
"sense uniforme, per favor"
va baixar per les escales, sem va quedar mirant amb cara estranya de dalt abaix "serà mal educada" sem va plantar al davant i em va preguntar que si era d'afers màgics o venia a veure el director. Me la vaig quedar mirant als ulls i l'hi vaig contestar:
- A tu que t'importa marreca, fora.
I vaig seguir esperant que el maleït director apareixes i em portés al seu despatx. |
| | | Agatha Black Al més enllà
Nombre de missatges : 1411 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 34 Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit
| Assumpte: Re: El professor nouvingut Dc Jul 27, 2011 8:50 am | |
| ¬¬
"Marreca? Moi?"
- Si espera el director ja pot esperar assegut -li vaig dir, pensant que segurament l'Aberforth ni tan sols el reconeixeria si el veiés-. I la propera vegada, l'ajudarà seva puta mare.
"Ale. Pffff. Total, segurament no el tornaria a veure més. Puaj. Cobrador d'impostos... ha! Aaquest com a mínim és comptable... ¬¬" | |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: El professor nouvingut Dc Jul 27, 2011 9:00 am | |
| Em vaig quedar atonit amb la resposta del mig moc aquell que s'aixecava del terra "serà mal educada, macava de dir que esperi assegut i insultar a me "puta" mare"
Vaig somriure cínicament.
- Moltes gracies 'bonica' ens tornarem a veure tingues-ho per segur.
I li vaig ginyar un ullet mentrestant s'allunyava cap a unes escales.
"Nena mal criada, aviat se les veurà amb mi i es cagarà" |
| | | Harry Jones Al més enllà
Nombre de missatges : 96 Fecha de inscripción : 20/05/2011 Edad : 36 Ubicació : Al meu flamant despatx (?)
| Assumpte: Re: El professor nouvingut Dc Jul 27, 2011 6:00 pm | |
| (OFF: Puc? Si us voleu barallar sols, ho borro, eh?)
Vaig baixar les escales que portaven cap al vestíbul, i em va semblar sentir la veu d'una conegudíssima persona insultant algú.
'La Black... Sempre l'ha de liar? Uff... Anem a veure què passa!' Em vaig dir.
Allà vaig veure-hi, efectivament, l'Agatha Black, que donava mitja volta deixant enrere un home al que no reconeixia, però que tenia cara de mafiós, o alguna cosa per l'estil. Vaig sospirar, i em vaig acostar a l'home.
- Hola - vaig dir-li a l'home, somrient cordialment -. El puc ajudar en alguna cosa? | |
| | | Agatha Black Al més enllà
| Assumpte: Re: El professor nouvingut Dv Jul 29, 2011 6:52 am | |
| -No, ell solet se basta y se sobra -vaig dir, creuant-me de braços quan vaig veure que s'acostava un professor amable.
A veure si tenia els nassos de tractar igual a una persona adulta. No que digués res a favor d'ell, tampoc... en fi. | |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: El professor nouvingut Dv Jul 29, 2011 7:15 am | |
| Un home, alla palplantat al descanset de l'escala,em va mirar de dalt a baix "serà estúpid, que passa que ting Muggels a la cara?" Va sospirar i es va apropar cap a mi baixant les escales.... "cal que suspiri, ni que fos jo un problema..."
Em va saludar i va dibuixar un somriure patetic, a la cara.
El vaig mirar de d'alt abaix i vaig arquejar una cella. De fondo vaig escoltar com la marreca d'avanç deia no se que, poc més i no la mato amb la mirada.
- Estic buscant al director, que per el que veig es un complet incompetent, ja que portu 3 quarts d'hora esperant-lo aquí... Si tornu a veure a algú altre que no sigui el director, o algú altre que em pugui portar al seu despatx, se'n va escales abaix.
Em va mirar amb els ulls com plats va dirigir la mirada al terra i no va poder dibuixar paraula.
|
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: El professor nouvingut Dv Jul 29, 2011 7:18 am | |
| Off: Ahir ja vaig enviar la resposta, pero es veu que no s'ha enviat, aixi que vaig decidir donar un tomb por ahí i per una cosa i l'altre em porta a veure el director en Kikus, així que digues que el vas a buscar o que se jo. |
| | | | El professor nouvingut | |
|