OFF: Ho sé... és molt tard, però esque no ho he pogut fer abans, he estat super liada... U.U' Si no ho puc deixar, m'ho dieu i ho borro, si? ^^
ON:
Havia sortit corrent de la Sala de la Necessitat, amb la urgència d'avisar el meu senyor de tot el que havia pogut descobrir aquella nit abans de que marxés a dormir i ho oblidés tot.
Vaig sortir corrent per la portalada del castell, a la negra nit de Hogwarts en direcció a la mussolerissa, ja que la vareta se l'havien quedat durant el Drinking game, per tant, havia de buscar una altra cosa per avisar-lo.
Vaig pujar les escales de tres en tres. Vaig obrir la porta i vaig entrar dins. Tot ple d'ulls grocs lluents es van girar a mirar-me. Em vaig dirigir a una petita repissa, vaig treure pergamí i tinta, i vaig començar a escriure. Pocs minuts després, la carta lluïa així:
Milord;
He descobert petites coses. La que m'ha semblat més important és que a Hogwarts, alguns alumnes, han muntat un club secret per intentar parar-lo. Van ser ells els que van derrombar el túnel del Pi Cabaralla. Els tres noms que he pogut descobrir són : Agatha Black, Allie Lovegood i Georgia Gray.
També he descobert que un dels alumnes de Slyhterin està intimant amb una alumna de Gryffindor, ni més ni menys que l'Agatha Black. Sé que no és assumpte meu, però crec que seria qüestió de vigilar-lo d'aprop per si s'immiscueix en els seus plans.
Han descobert que li serveixo, i que no dubtaria mai en seguir-lo fins a la mort.
Així important ja no hi ha res més. Van sortir secretets d'amors ocults però ja està.
Espero haver-li estat d'ajuda.
Als seus peus;
Ursula Black
Vaig rellegir-me la carta, la vaig posar dins un sobre i vaig anar a buscar una òliba. Li vaig lligar la carta a la pota i la vaig portar cap a la finestra. M'hi vaig estar una estona arrepenjada, mirant com l'òliba negra marxava i es perdia en l'horitzó.
Vaig recollir les meves coses i vaig marxar, decidida a fer que les coses sortissin bé.
Vaig encaminar-me en direcció al castell, per tornar a la festa.
[TEMA TANCAT]