| volaaaaaaant | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
Maggie Prewet Adult
Nombre de missatges : 812 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 29
| Assumpte: volaaaaaaant Dv Des 03, 2010 6:05 am | |
| Quantes vegades no has aspigut què fer? Jo moltes.
I per aquest motiu em vaig decidir a carregar-me l'escombra a l'esquena i baixar camineta avall fins a arribar al camp de Quidditch.
Vaig entrar-hi i no hi vaig veure ningú. Per un costat estava bé, ja que així hi hauria més tranquilitat i no dependria de ningú, però per l'altre costat tenia ganes de no estar-hi sola, de trobar-m'hi algú.
Vaig enfilar-me a l'escombra i, fent un cop al terra, vaig començar a enfilar-me cel amunt, lentament. | |
|
| |
Samanta Williams Auror
Nombre de missatges : 2493 Fecha de inscripción : 13/09/2010
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Ravenclaw
| Assumpte: Re: volaaaaaaant Dv Des 03, 2010 6:08 am | |
| Vaig eixir de la finestra de la residencia montada en la meua escombra cap al camp de quidditch. Havia agafat el bat per si de cas. Al arribar vaig vore a Maggs.
- MAAAAAAAAGS!- vaig dir mentres agitava el bat. Em vaig posar al seu costat.- Com va? | |
|
| |
Maggie Prewet Adult
| Assumpte: Re: volaaaaaaant Dv Des 03, 2010 6:14 am | |
| Vaig sentir una veu que em cridava del darrere. Era la Samanta
-SAAAAAM!- vaig dir-li contenta de que hagués aparegut algú. I també de que sigués ella.
-Bé, ja veus, aqui dalt l'escombar passant l'estona, i tu?
| |
|
| |
Samanta Williams Auror
| Assumpte: Re: volaaaaaaant Dv Des 03, 2010 6:18 am | |
| - Molt béééé.- vaig dir somrient.- Per a desfogar-me una estona.- vaig dir senyalant el bat.- A més d'aci poc començaran els partits i he de destruir molts sly.- vaig dir riguent. | |
|
| |
Maggie Prewet Adult
| Assumpte: Re: volaaaaaaant Dv Des 03, 2010 6:19 am | |
| -I no només destruir-los... guanyar-los també! Bé, clar que no només els Slytherins... representa que hem de guanyar a les altres residencies, i clar, això estarà fet- vaig dir-li, intentant picar-la una mica. Però clar que només ho feia de broma, i això ho sabiem les dues. | |
|
| |
Samanta Williams Auror
| Assumpte: Re: volaaaaaaant Dv Des 03, 2010 6:21 am | |
| Vaig riure amb el comentari.
- Nah...no em picaras.- vaig dir- I com duus això de caçadora? Be? M'agrada ser caçador encara que pegar a les bales és molt emocionant. Ho has provat alguna vegada?- vaig dir somrient. | |
|
| |
Maggie Prewet Adult
| Assumpte: Re: volaaaaaaant Dv Des 03, 2010 6:28 am | |
| -Doncs ara que ho dius... de batedora no m'hi veuràs pas mai, diria jo... l'última vegada que ho vaig provar en contes de tocar la bala vaig tocar el cap del pobre que estava jugant amb mi... Però no es va pas fer res, no no, només li va sortir una mica de sang del nas i prou.- vaig dir, rient de la situació només per recordar aquell moment.
| |
|
| |
Samanta Williams Auror
| Assumpte: Re: volaaaaaaant Dv Des 03, 2010 6:32 am | |
| Vaig riure.
- Si mola molt.- vaig dir rient.- Jo la primera vegada que vaig agafar un bat tenia sis anys i em vaig carregar una finestra i aleshores vaig decidir que si jugava a quidditch seria batedora, encara que tampoc soc mala com a caçadora.- vaig dir.
Vaig baixar i vaig agafar la caixa de pilotes.
- Juguem?- vaig preguntar.- Que prefereixes caçar la papallona o pegar-li a la bala o encistellar?- vaig dir rient. | |
|
| |
Maggie Prewet Adult
| Assumpte: Re: volaaaaaaant Dv Des 03, 2010 6:39 am | |
| -Home, doncs preferir preferir prefereixo caçar la papallona, però essent només dues potser que faci alguna altre cosa..! No se, encistellar ja està bé.-vaig dir-li, pensant en com seria un partit amb dues batedores i sense cap altre jugador de cap tipus.
Vaig baixar cap a ella, ajudant-la amb les pilotes.
| |
|
| |
Samanta Williams Auror
| Assumpte: Re: volaaaaaaant Dv Des 03, 2010 6:41 am | |
| - Val doncs, encistellar.- vaig dir- Et dic que no soc molt bona en això.- vaig dir riguent.
Vaig agafar la pilota i se la vaig passar.
- Com comencem?- vaig preguntar.- Es que mai he jugat com a encistellador, be, mentira una vegada, però no em recorde. | |
|
| |
Maggie Prewet Adult
| Assumpte: Re: volaaaaaaant Dv Des 03, 2010 6:45 am | |
| -Ah, no et preocupis, jo tampoc en se... però així encara ens ho passarem millor- vaig dir-li. -Mmmm... i si enlairem la pilota amb la vareta i llavors pujem nosaltres i l'anem a buscar? Si no no se pas com fer-ho...
Vaig agafar la bomba, apuntant-la amb la vareta.
-Wingardium leviosa!
I la pilota es va començar a enlairar. Quan ja estava prou amunt, vaig pujar sobre l'escombra intentant de no desconcentrar-me perquè la pilota no caigués, i la Sam va pujar a la seva.
-Preparada, llesta.. JA! - vaig cridar, deixant d'apuntar la pilota amb la mà i començant a volar en direcció a la pilota. | |
|
| |
Samanta Williams Auror
| Assumpte: Re: volaaaaaaant Dv Des 03, 2010 6:51 am | |
| Vaig correr cap a la pilota, val i ara encistellar,no?
- No me alcançaras!- vaig dir mentres volava cap al cercols.
Vaig vore que tenia a Maggs raere.
- UIIIIIIIII!- vaig dir mentres volava. | |
|
| |
Maggie Prewet Adult
| Assumpte: Re: volaaaaaaant Dv Des 03, 2010 6:57 am | |
| -No et pensis pas que no t'atraparé!- vaig dir-li prou alt perquè em sentís, mentre intentava anar el més ràpid que podia. Vaig poder posar-m'hi al costat. -Així que no t'atraparia, eh...! - vaig posar-m'hi al davant, barrant-li el pas.
La Samanta em va passar per sota, però gràcies a això li vaig poder pendre la pilota, començant a agafar embranzida per anar a encistellar cap a la meva banda.
| |
|
| |
Samanta Williams Auror
| Assumpte: Re: volaaaaaaant Dv Des 03, 2010 6:59 am | |
| - UIIIIII!- vaig dir mentres cridava.
Vaig seguir a la Maggs.
- No te escaparas soc massa ràpida!- vaig dir rient.
En menys d'un minut ja estava al seu costat.
- El que et deia!- vaig dir mentres em posava davant dels cercols per a parar la pilota. | |
|
| |
Maggie Prewet Adult
| Assumpte: Re: volaaaaaaant Dv Des 03, 2010 7:03 am | |
| -Veig que m'ho vols posar dificil, eh!
Vaig frenar de cop, i vaig intentar passar-li per sobre. Vaig quedar-me a poc tros de la cistella, i m'ho vaig apropar més per no fallar el tir. La pilota va passar just per el mig del cercle.
-I Maggie Prewet marca el primer!
| |
|
| |
Samanta Williams Auror
| Assumpte: Re: volaaaaaaant Dv Des 03, 2010 7:07 am | |
| - Per poc temps!- vaig dir mentres agafava la pilota.
Em vaig dirigir cap a l'altra cistella i vaig colpejar la pilota amb el bat. Aquesta va entrar per el cercol central.
- Com ja te dit se me dona be pegar amb el bat!- vaig dir rient. | |
|
| |
Maggie Prewet Adult
| Assumpte: Re: volaaaaaaant Dv Des 03, 2010 7:11 am | |
| -Hahaha, bona! -vag dir-li, mentre li aixecava el dit polze.
Vaig córrer a buscar la pilota, agafant-la amb una mà i corrent cap a la part del camp on havia d'encistellar.
-Però el mateix va per tu... no esperis que duri gaire aquest empat, que al final accabarà anant a favor meu!
| |
|
| |
| volaaaaaaant | |
|