Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Quan res no té solució HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 3 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 3 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Quan res no té solució HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Quan res no té solució EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Quan res no té solució EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Quan res no té solució EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Quan res no té solució EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Quan res no té solució EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Quan res no té solució

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Rapunzel Davies
Professorat
Professorat
Rapunzel Davies


Nombre de missatges : 1021
Fecha de inscripción : 06/10/2010
Edad : 31

Estatus
Estudis: MAG en Alquímia
Residència: -

Quan res no té solució Empty
MissatgeAssumpte: Quan res no té solució   Quan res no té solució EmptyDt Nov 23, 2010 9:12 am

Vaig pujar directament a la torre d'astronomia, estar allà dalt, asseguda a la finestra amb els peus penjant al buit m'ajudava a pensar i em relaxava. Tot el que habia fet, a tot li buscava un sentit però res el tenia, no conseguia entendre el motiu per el qual habia actuat de la manera que habia actuat. Vaig mirar a l'horitzo i vaig desitjar ser una au, i volar lluny, sentir la llibertat, no haber d'actuar de forma racional. Em va venir una paraula al cap, MORT, la mort lliberava a l'ànima de la seva presó que era el cos, si moria s'acabava el patiment.
Vaig mirar al buit, si, era la torre mes alta del castell però i que, tampoc seria tant, suposava.
Tornar a dalt Ir abajo
Gisèlle Possesseur
Beauxbatons
Beauxbatons
Gisèlle Possesseur


Nombre de missatges : 844
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29

Quan res no té solució Empty
MissatgeAssumpte: Re: Quan res no té solució   Quan res no té solució EmptyDc Nov 24, 2010 1:57 am

Vaig pujar a la Torre, per observar la llibertat. Havia entrat en un dels meus períodes depressius, i volia reflexionar. En arribar a dalt, però, em vaig adonar que no era la única. La Rapunzel estava allà asseguda en una finestra, amb les cames penjant. Vaig còrrer cap a ella i la vaig abraçar per l'esquena.
- Ra!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Rapunzel Davies
Professorat
Professorat
Rapunzel Davies


Nombre de missatges : 1021
Fecha de inscripción : 06/10/2010
Edad : 31

Estatus
Estudis: MAG en Alquímia
Residència: -

Quan res no té solució Empty
MissatgeAssumpte: Re: Quan res no té solució   Quan res no té solució EmptyDc Nov 24, 2010 2:36 am

Vaig fer un bot quan la Gisèlle em va abraçar per l'esquena, em vaig dirar cap a ella, sabia que tenia una pinta horrible però m'era igual.
- Hola Gi.- vaig dir-li amb veu tremolosa.- que hi fas aqui dalt?
Tornar a dalt Ir abajo
Gisèlle Possesseur
Beauxbatons
Beauxbatons
Gisèlle Possesseur


Nombre de missatges : 844
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29

Quan res no té solució Empty
MissatgeAssumpte: Re: Quan res no té solució   Quan res no té solució EmptyDc Nov 24, 2010 2:40 am

- Ostres... Ra, què et passa?

No m'avia adonat de la seva pinta, i quan la vaig sentir parlar, tremolant, em vaig espantar.

- Ra... Tia.

[OFF: Un altre post teu, i al pròxim meu apareix el Patronus?]
Tornar a dalt Ir abajo
Rapunzel Davies
Professorat
Professorat
Rapunzel Davies


Nombre de missatges : 1021
Fecha de inscripción : 06/10/2010
Edad : 31

Estatus
Estudis: MAG en Alquímia
Residència: -

Quan res no té solució Empty
MissatgeAssumpte: Re: Quan res no té solució   Quan res no té solució EmptyDc Nov 24, 2010 2:45 am

OFF: OK
ON:

- Res de l'altre mon .- vaig respondre-li.- que l'he cagat, li he dit al Jake que estava amb el Jack i m'ha dit que tot i aixi m'estimava, però despres se'n ha anat i no sé perque i jo... bé, jo crec que l'estimo i que no el vull perdre, i sé que la meva relació amb el Jack no anava a cap lloc però tot i aixi no he fet les coses bé.- paralava sense cap pausa entre les paraules i gairebé sense respirar.- i ja no sé que fer, potser saltar des d'aqui és la unica solució.- la vaig mirar als ulls, tot i que no la veia perque els tenia vermells i inflats.
Tornar a dalt Ir abajo
Gisèlle Possesseur
Beauxbatons
Beauxbatons
Gisèlle Possesseur


Nombre de missatges : 844
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29

Quan res no té solució Empty
MissatgeAssumpte: Re: Quan res no té solució   Quan res no té solució EmptyDc Nov 24, 2010 2:50 am

- MAI DIGUIS AIXÒ!!! No ho tornis a dir mai més, Ra... Ni t'ho plantegis. Ni en broma.
La vaig abraçar, preocupada per ella. Tan greu era, que se li passava pel cap aquella opció? Pèrò de sobte una claror inusual em va sorprendre. Vaig aixecar el cap, i vaig veure un gran ós platejat. Un patronus, sens dubte.
L'ós va parlar amb la veu del Jake.

- Ra, sóc a la Sala Comuna. Perdona'm pel que he fet abans. Ha estat una tonteria. Si vols parlar, vine. Si no vols, ho entendré. T'estimo molt. Jake.

Vaig somriure, mirant la cara de la Rapunzel.

- Au, va, vés. Segur que tindrà alguna cosa important per dir-te. Això si. Després m'ho expliques TOT, absolutament TOT. D'acord?

Li vaig picar l'ullet, somrient. Tan de bo el Jake la tragués d'aquell estat d'ànim.
Tornar a dalt Ir abajo
Rapunzel Davies
Professorat
Professorat
Rapunzel Davies


Nombre de missatges : 1021
Fecha de inscripción : 06/10/2010
Edad : 31

Estatus
Estudis: MAG en Alquímia
Residència: -

Quan res no té solució Empty
MissatgeAssumpte: Re: Quan res no té solució   Quan res no té solució EmptyDc Nov 24, 2010 2:54 am

Em vaig posar de peus d'un salt i la vaig mirar.
-Despres t'ho explico tot Gi, però ara hi he d'anar, volant hauria de ser-hi ja.- vaig dir-li tota nerviosa.- i si no em vol tornar a veure?
I avans de que pugues respondre a la pregunta ja corria escales avall per la torre, tan ràpid com podia intentant no caure.

[SURTO DEL TEMA]
Tornar a dalt Ir abajo
Gisèlle Possesseur
Beauxbatons
Beauxbatons
Gisèlle Possesseur


Nombre de missatges : 844
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29

Quan res no té solució Empty
MissatgeAssumpte: Re: Quan res no té solució   Quan res no té solució EmptyDc Nov 24, 2010 4:41 am

"Apa, que ho passis bé" vaig pensar.
Hi havia gent afortunada, en aquest mon.

[TEMA TANCAT]
Tornar a dalt Ir abajo
 
Quan res no té solució
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Torre d'Astronomia-
Canviar a: