Benvinguts a Hogwarts!
Em dic Aberforth Dumbledore... crec. Sóc el director de Hogwarts (o això m'han dit) i sóc un autèntic desastre! En aquests moments, gràcies a unes pastilles miraculoses, tinc uns instants de lucidesa que aprofitarem per explicar-vos una mica les normes del fòrum. L'incompliment d'aquestes normes farà que m'enfadi molt, però molt, molt, molt. I potser algú acaba penjat pels turmells d'una branca del Pi que Baralla mentre la resta li arranquem la pell a tires. De manera que mirem de dur-nos bé!
1- No és permès insultar a cap usuari, no importa com de malament us pugui caure (parlo, per suposat, dels usuaris. Els personatges es poden insultar sense problemes.)
2- Res de matar ningú sense permís. Perquè és de mala educació.
3- Cadascú manipula el seu personatge i cap més. Quan rolegeu, assegureu-vos de no manipular la resta de personatges que són amb vosaltres.
4- No es pot anar de llest: si un personatge PENSA alguna cosa però no la diu, els altres personatges no poden saber el que pensa, a no ser que utilitzin legeremància o alguna altra habilitat per l'estil.
5- Pel que fa a avatars i signatures, teniu via lliure, però assegureu-vos que no modifiquen l'estètica del fòrum, perquè fa de molt mal veure, i després és difícil poder llegir.
6- És obligatori passar-s'ho molt, molt i molt bé!
Att. Aberforth Dumbledore, director de Hogwarts.