James Bohr Director de Hogwarts
Nombre de missatges : 898 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 31 Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!
Estatus Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia Residència: Ex-Ravenclaw
| Assumpte: Nit mogudeta Ds Nov 13, 2010 8:24 am | |
| Vam arribar al setè pis. Vaig donar un cop d'ull, prudent. Era quasi mitjanit, i no creia que hi hagués ningú rondant pels passadissos, però millor no córrer riscos.
Vaig fer un gest a la Lils i l'Emily, que m'acompanyaven, per indicar-los que anéssim cap a l'estàtua de la Bruixa Bòrnia. De seguida que hi vaig arribar, vaig girar-me cap a les dues noies.
- A veure, una de les dues s'hauria de quedar aquí a vigilar - vaig mirar-les un moment i vaig seguir -. L'altra ha de venir amb mi cap a l'interior del passadís, i fer tot el que li digui.
"Dissendium". L'estàtua de la Bruixa Bòrnia va moure's, deixant un petit forat per on es podia entrar al passadís.
- Emily, tu queda't a fer guàrdia. Lils, va, anem... - i vaig ficar-me al forat. | |
|
Emily Blake Setè curs
Nombre de missatges : 523 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 28
Estatus Estudis: GNOM Residència: Hufflepuff
| Assumpte: Re: Nit mogudeta Ds Nov 13, 2010 10:51 pm | |
| L'estàtua es va obrir, i el Bohr va entrar per el forat que havia obert. Va demanar-me que em quedés a fer guàrdia, vaig posar-me en posició militar i vaig dir, fluixet i amb una mica, només una miqueta, de burla:
-A las ordenes, general.- I vaig fer un saludo militar, quan ell ja havia entrat pel forat. Esperava que no m'hagués sentit... | |
|
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Nit mogudeta Dl Nov 29, 2010 1:39 am | |
| OFF: Puc? Si no borro
ON:
Estava buscant una aula buida per pracitcar encanteris explosius sense fer nosa, abans d'anar-los a posar en pràctica a la sala comuna de Slytherin, quan vaig veure una noia de Hufflepuff parada davant de la bruixa bòrnia.
Juraria que hi havia un passadís que duia a ducs de mel, però per si de cas, vaig callar-m'ho, perquè estava clarissim que qui fos que havia baixat no volia ser descobert si havia posat algú vigilant.
-Hola! -vaig dir amb un somriure, abans que em veiés - Saps si hi ha alguna aula buida per aquí? |
|