Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
neu! neu! NEU! HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 5 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 5 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
neu! neu! NEU! HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
neu! neu! NEU! EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
neu! neu! NEU! EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
neu! neu! NEU! EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
neu! neu! NEU! EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
neu! neu! NEU! EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

neu! neu! NEU!

3 participantes
AutorMissatge
Invitat
Invitat

neu! neu! NEU! Empty
MissatgeAssumpte: neu! neu! NEU!   neu! neu! NEU! EmptyDv Nov 12, 2010 6:02 am

Després de les classes tan avorrides que teníem aquell matí, fins i tot anar a la biblioteca em feia venir mal de cap. Per això, quan la Sam em va proposar anar a donar una volta per Hogsmeade, sense cap objectiu en concret, li vaig dir que sí a l'instant.
Ben abrigades amb anoraks, bufandes, gorros i guants (Erin, no et podràs queixar, eh?) vam sortir de l'escola i vam arribar al poble, que semblava tret d'un pessebre de tan emblanquinat com estava.
-Mira, Sam, neu! -vaig exclamar ben feliç, saltant, com si fos una criatura.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Nombre de missatges : 2493

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

neu! neu! NEU! Empty
MissatgeAssumpte: Re: neu! neu! NEU!   neu! neu! NEU! EmptyDv Nov 12, 2010 6:08 am

Vaig vore la neu i em vaig emocionar.

- NEU!- vaig dir agafant-la, em vaig llevar els guants i els vaig guardar en la butxaca.- Que guay!- vaig dir agafant-la, vaig fer una bola. I abans que Pri diguera o poguera fer res li vaig tirar una bola- Guerra de boles de neu! – vaig dir riguent.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

neu! neu! NEU! Empty
MissatgeAssumpte: Re: neu! neu! NEU!   neu! neu! NEU! EmptyDv Nov 12, 2010 6:12 am

Quan anava a cridar "sí! guaiíssim!" una bola de neu em va picar a l'espatlla i se'm va omplir la boca. Mentre em treia la neu, vaig sentir que la Sam proposava una batalla. "Huhu, no sap on s'ha ficat!" vaig pensar, ajupint-me per fer una bola.
-Fet! -vaig dir al mateix temps que l'hi tirava.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

neu! neu! NEU! Empty
MissatgeAssumpte: Re: neu! neu! NEU!   neu! neu! NEU! EmptyDv Nov 12, 2010 6:19 am

-Aah!- vaig dir cridant- Eixa la pagaras!!!- vaig dir fent una altra bola i tirant-li-la, era divertit jugar amb la neu. Vaig apartar-me d’una que em tirava- No tens punteria!- vaig dir riguent.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

Nombre de missatges : 1411
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

neu! neu! NEU! Empty
MissatgeAssumpte: Re: neu! neu! NEU!   neu! neu! NEU! EmptyDv Nov 12, 2010 6:22 am

Vaig sortir corrent de Hogwarts ben abrigada, perquè havia vist la Sam i la Pri. Ni tan sols els carrers de Hogsmeade eren segurs aquells dies, i si sortíem era millor anar amb grups de més gent. Les vaig veure a prop, en girar una contonada.

- Ja sou meves... - vaig murmurar i vaig llançar una bola de neu que li va anar al cap a la Sam.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

neu! neu! NEU! Empty
MissatgeAssumpte: Re: neu! neu! NEU!   neu! neu! NEU! EmptyDv Nov 12, 2010 6:28 am

La Sam va esquivar la següent bola i just quan estava a punt de tirar-li una altra, vaig veure que ja havia rebut per una altra banda. Com podia ser? Em vaig girar i vaig veure que s'apropava l'Agatha... segur que havia sigut ella.
-Ei Agatha! -vaig cridar, alhora que li donava la benvinguda amb una bola de neu. Em vaig treure els guants, que ja estaven molls, amb la boca, i també em vaig desfer de la bufanda, perquè ja estava agafant calor amb tant de moure'm, i vaig afanyar-me a fer unes quantes boles de reserva, preparada per atacar.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

neu! neu! NEU! Empty
MissatgeAssumpte: Re: neu! neu! NEU!   neu! neu! NEU! EmptyDv Nov 12, 2010 6:33 am

- Agathaaa!!- vaig dir cridant.- Benvinguda!- I li vaig tirar una bola a la cara.- Oh!!- vaig dir riguent. Em vaig soltar un poc la bufanda- Te apuntes a la guerra? Tots contra tots?- vaig dir fent més boles.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

Nombre de missatges : 1411
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

neu! neu! NEU! Empty
MissatgeAssumpte: Re: neu! neu! NEU!   neu! neu! NEU! EmptyDv Nov 12, 2010 6:41 am

- Oh i tant que sí! - vaig dir, preparant un bomnardeig de boles més aviat petites però ràpides de fer-. Au, va!!! - i les vaig començar a llançar cap a totes dues.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

neu! neu! NEU! Empty
MissatgeAssumpte: Re: neu! neu! NEU!   neu! neu! NEU! EmptyDv Nov 12, 2010 6:58 am

Vaig començar a fer boles de neu i em vaig posar raere d'un banc, utilitzant-lo com a mur.

- Sou meues!- vaig dir llançant-los boles. Vaig vore com una venia cap a mi, em vaig ajupir.- Casii!- vaig dir.

M'agradava jugar amb la neu, era molt divertit, i a més et calentaves.
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet

Nombre de missatges : 812

neu! neu! NEU! Empty
MissatgeAssumpte: Re: neu! neu! NEU!   neu! neu! NEU! EmptyDv Nov 12, 2010 7:08 am

Estava cansada de caminar per Hogsmeade, ja havia comprat tot el que necessitava i començava a agafar fred. Un tros enllà, vaig veure tres siluetes tirant-se boles de neu, i quan vaig apropar-m'hi vaig veure que eren la Samanta, l'Agatha i la Priscila. Vaig apropar-me a elles, a poc a poc, sense que em sentissin ni em veiessin. Vaig preparar-me amb mitja dotzena de boles de neu, i vaig anar-hi amb els braços ben carregats.

-Així que fent guerra de boles de neu... - vaig dir, abans de que es giressin totes cap a mi.

Vaig llençar-los les boles de neu que portava a sobre, fent-ne més de noves quan se m'acabaven. No n'encertava gaires, però alguna les arribava a tocar.

Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

neu! neu! NEU! Empty
MissatgeAssumpte: Re: neu! neu! NEU!   neu! neu! NEU! EmptyDv Nov 12, 2010 10:21 am

-A l'atac! -vaig cridar mentre tirava una bola de neu a la noia que s'havia afegit a la batalla. La neu em recordava als hiverns que passava de petita i em feia sentir una regressió a la infància. Una bola em va encertar de ple al coll i la neu em va entrar dins l'anorak... quin fred! La Sam s'havia amagat rere un banc i jo vaig provar de fer una petita paret de neu per amagar-m'hi a darrere, tot i que mentre hi treballava vaig rebre unes quantes boles.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

neu! neu! NEU! Empty
MissatgeAssumpte: Re: neu! neu! NEU!   neu! neu! NEU! EmptyDs Nov 13, 2010 5:50 am

Vaig vore arribar a Maggs.

- MAAAGS!!- vaig dir mentres li tirava algunes boles.- Te uneixes,no?- vaig dir riguent.

Em vaig posar raere del banc, però abans em varen caure algunes boles.

-AAAh!- vaig dir riguent.

Em vaig donar compte de que ja no notava el fred.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

neu! neu! NEU! Empty
MissatgeAssumpte: Re: neu! neu! NEU!   neu! neu! NEU! EmptyDc Nov 24, 2010 4:32 am

M'arribaven boles des de tot arreu, era obvi que la meva paret de protecció no era prou eficaç. L'última se m'havia posat per dins el coll de l'anorak i tenia la pell de gallina; a més ja ni em notava les mans, de tan fredes com les tenia i havien agafat un to lilós molt lleig. Així que vaig estornudar, vaig decidir que era hora de plegar. Aixecant els braços em vaig alçar poc a poquet i després de rebre encara alguna bola perduda, vaig cridar:
-Em rendeixo! -ja em começaven a petar les dents- algú ve a prendre alguna cosa calentona a les tres escombres?
Tornar a dalt Ir abajo

neu! neu! NEU!
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Localitats Màgiques :: Hogsmeade :: Carrers-
Canviar a: