Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Papallona Daurada HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 17 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 17 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Papallona Daurada HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Papallona Daurada EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Papallona Daurada EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Papallona Daurada EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Papallona Daurada EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Papallona Daurada EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Papallona Daurada

2 participantes
AutorMissatge
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood

Nombre de missatges : 1043

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Papallona Daurada Empty
MissatgeAssumpte: Papallona Daurada   Papallona Daurada EmptyDt Nov 09, 2010 8:57 am

Vaig arribar al camp, amb la Raigdefoc a la ma, i una papallona daurada a l'altra. Era horrible. Ara que havien assassinat a la Cass em tocava a mi ocupar el seu lloc a l'equip.
Vaig aixecar els ulls al cel, estava ennuvolat. Com el meu estat d'ànim. Vaig deixar anar la papallona, que havia agafat prestada del bagul de pilotes, i la vaig aixecar cap al cel. Desplegant les seves petites ales, es va enlairar. Vaig pujar dalt de l'escombra, sense perdre-la de vista, i em vaig posar a perseguir-la.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Nombre de missatges : 1440
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Papallona Daurada Empty
MissatgeAssumpte: Re: Papallona Daurada   Papallona Daurada EmptyDt Nov 09, 2010 9:11 am

Vaig arribar al camp de quidditch amb una Estrella Fugaç 3 a la mà. Sabia que l'Allie seria allà. I sentia que havia de parlar amb ella i estar al seu costat.

Efectivament, allà estava. Vaig enlairar-me a poc a poc, donant-li temps a preparar-se per parlar.
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood

Estatus

Papallona Daurada Empty
MissatgeAssumpte: Re: Papallona Daurada   Papallona Daurada EmptyDc Nov 10, 2010 5:46 am

Vaig veure arribar a la Erin. Es va enlairar, a poc a poc, cap a mi. Llavors, a darrere la seva espatlla vaig veure la papallona. Vaig sortir volant com una fúria cap a ella. Vaig passar roçant per l'espatlla de l'Erin, i vaig atrapar la papallona. Vaig aturar-me, esbufegant.

- Apa! L'Erin en escombra! QUè et porta pel camp, Erin? - vaig fer, dissimulant la pena.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Estatus

Papallona Daurada Empty
MissatgeAssumpte: Re: Papallona Daurada   Papallona Daurada EmptyDc Nov 10, 2010 8:23 am

Vaig veure que l'Al es dirigia cap a mi a tota velocitat i vaig entendre que la papallona era rere meu. Però l'escombra no era prou ràpida, i vaig estar a punt de caure'n. Vaig agafar-me a l'últim moment.

L'allie em va parlar en to una mica fals. Vaig decidir fer com ella fins que decidís parlar.

- No gaire, em venia de gust fer una volta. últimament hi estic venint bastant, aquí... S'està bé, sobretot amb l'Estrella Fugaç, que com que va a 2 km/h em permet disfrutar una mica del paissatge...
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood

Estatus

Papallona Daurada Empty
MissatgeAssumpte: Re: Papallona Daurada   Papallona Daurada EmptyDj Nov 18, 2010 4:55 am

- Si, en això som pols oposats. Jo disfruto més veient-lo passar a càmera ràpida... - vaig fer, divertida.

Vaig donar un parell de voltes, i vaig tornar al seu costat, per dir-li:

- Per cert, volies dir-me alguna cosa?
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Estatus

Papallona Daurada Empty
MissatgeAssumpte: Re: Papallona Daurada   Papallona Daurada EmptyDj Nov 18, 2010 5:23 am

OFF: Nena, més directa no em podies obligar a anar, oi? xD

ON:

vaig fer jo també una volteta pensant en què contestar. No volia ser massa directa.

- En realitat només venia a parlar amb tu una estona... Ja fa dies que no parlem.

Vaig abaixar el cap, moixa. No sabia com fer-li entendre el que li volia preguntar sense preguntar-li directament.

OFF: Enten-ho, siusplau XD
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood

Estatus

Papallona Daurada Empty
MissatgeAssumpte: Re: Papallona Daurada   Papallona Daurada EmptyDv Nov 19, 2010 1:47 am

Vaig mirar a l'Erin. Entenia perfectament el que em volia dir. La coneixia massa.

- És la Cass.

Vaig sospirar, i vaig perpellejar diverses vegades abans de prosseguir:

- Ara jo soc la caçadora de l'equip, però no m'agrada haver-la de substituïr, ni en això ni en res. És molt dur, saps? Ara entenc com es pot sentir el Tom...

Vaig obviar que ella sabia que, abans del Thomas, el Mark era el porter del nostre equip. La vaig mirar, trista.

- I un cop més em faig la pregunta... Per què?
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Estatus

Papallona Daurada Empty
MissatgeAssumpte: Re: Papallona Daurada   Papallona Daurada EmptyDv Nov 19, 2010 5:20 am

Vaig escoltar el que va dir l'Allie fins al final. Vaig anar cap a ella i li vaig posar una mà a l'espatlla.

- No ho sé, Allie. No ho sé. Però el que sí que sé és que tot anirà bé. Aconseguirem venjar-los, sigui com sigui.
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood

Estatus

Papallona Daurada Empty
MissatgeAssumpte: Re: Papallona Daurada   Papallona Daurada EmptyDc Nov 24, 2010 7:59 am

- Ja ho crec, que els venjarem.

Vaig mirar al meu voltant, abans de llançar una pregunta directa a la Erin. Ara no se n’escapava.

- I... Què tal et va amb el teu amic?

Però em vaig adonar massa tard que si li agafava per parlar de nois, hauria de passar una mala estona i... Confessar qualsevol tonteria per que parés de muntar-se pel•lícules.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Estatus

Papallona Daurada Empty
MissatgeAssumpte: Re: Papallona Daurada   Papallona Daurada EmptyDj Nov 25, 2010 4:45 am

- El meu amic?

Ah! l'Edgar. Vaig somriure.

- Pararàs algun dia? De debò que no passarà res. És gairebé el meu germà, com vols que passi?
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood

Estatus

Papallona Daurada Empty
MissatgeAssumpte: Re: Papallona Daurada   Papallona Daurada EmptyDj Nov 25, 2010 4:48 am

- Precisament perquè és gairebé el teu germà, Erin!

Vaig somriure, davant l'expectativa de la meva Erin amb novio. Li vaig posar la mà a l'espatlla, i li vaig dir:

- Vols que baixem, i ho parlem assegudes a terra?
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Estatus

Papallona Daurada Empty
MissatgeAssumpte: Re: Papallona Daurada   Papallona Daurada EmptyDl Nov 29, 2010 10:07 pm

OFF: ¬¬

ON:

Vaig fer un sospir.

- A veure, Al- vaig dir- No. Hi. Ha. Res. Entre. L'Edgar. I. Jo. Saps que si hi hagués t'ho explicaria. Veus que t'estigui explicant alguna cosa? Oi que no?- Vaig dir suaument- Doncs ja està.

Vaig fer un somriure quan se'm va acudir una idea per desviar el tema. Sabia que no havia passat res, m'ho explicaria sinó; però tenia ganes de fer-li creure que em muntava pel·lícules per pagar-li amb la mateixa moneda.

- Ah, per cert- vaig dir- Allie Ally Loovegod. Juraria que et conec. I diria que si últimament estàs tan decidida a parlar de nois és perquè alguna cosa ha passat. Vols que aterrem i parlem amb calma?- Vaig imitar-la amb sorna.
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood

Estatus

Papallona Daurada Empty
MissatgeAssumpte: Re: Papallona Daurada   Papallona Daurada EmptyDg Des 12, 2010 3:13 am

- Apa! - vaig fer, obrint la boca exageradament -. Però tu què et creus? I diu que em coneix!

Vaig anar cap a baix, i vaig baixar de l'escombra.

- Erin, ja em coneixes. Soc una romàntica empedernida. Al no haver-hi parella per mi, m'escarrasso a que n'hi hagi pels altres. Sóc així. I després, a veure de lluny la romàntica història d'amor. Somniar desperta. Així sóc jo.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Estatus

Papallona Daurada Empty
MissatgeAssumpte: Re: Papallona Daurada   Papallona Daurada EmptyDg Des 12, 2010 3:18 am

vaig somriure mentre feia que no amb el cap.

- Doncs ja és hora de que tot això canvii- vaig dir- Algun dia seré jo la que interrogui.

Vaig acostar-m'hi amb l'escombra.

- No et quedes per aquí dalt una estona?
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood

Estatus

Papallona Daurada Empty
MissatgeAssumpte: Re: Papallona Daurada   Papallona Daurada EmptyDs Des 25, 2010 6:57 am

- No... Ja he volat molt, avuí i m'estimo més fer els deures de Transfiguració, no tinc cap ganes de suspendre.

Vaig somriure tímidament, sabent que aquell no era el meu estil, però tan m'era. Vaig fer-li un senyal amb el cap a la Erin, i li vaig dir:

- Vens?
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Estatus

Papallona Daurada Empty
MissatgeAssumpte: Re: Papallona Daurada   Papallona Daurada EmptyDg Des 26, 2010 10:28 pm

Vaig fer un somriure. Sabia que ho feia per esvaïr tant els temes tristos com els temes incòmodes del cap, així que no hi vaig posar cap objecció.

- Fet- vaig dir aterrant- tot sigui per a què estudiis una mica de tant en tant. A més, aprofitaré per fer els deures d'encanteris que ens van posar per la setmana que vé.
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood

Estatus

Papallona Daurada Empty
MissatgeAssumpte: Re: Papallona Daurada   Papallona Daurada EmptyDl Gen 03, 2011 5:49 am

- D'acord! Anem cap allà?

Vaig assenyalar el castell amb la mà, i em vaig posar en marxa, amb l'escombra en una mà, i passant el braç que em quedava lliure per l'espatlla de l'Erin.

[Tema tancat?]
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Estatus

Papallona Daurada Empty
MissatgeAssumpte: Re: Papallona Daurada   Papallona Daurada EmptyDl Gen 03, 2011 6:01 am

Vam anar cap el castell. Vaig desitjar profundament que l'allie es posés bé.

[Tema tancat]
Tornar a dalt Ir abajo

Papallona Daurada
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Exteriors :: Camp de quidditch-
Canviar a: