Qui està Connectat | En total hi ha 9 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 9 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| Amb mal de cama... | |
| | Autor | Missatge |
---|
Ursula Black Professorat
Nombre de missatges : 755 Fecha de inscripción : 05/11/2010 Edad : 34
| Assumpte: Amb mal de cama... Dv Nov 05, 2010 10:21 am | |
| Anava pujant les escales, intentant apoiar la cama ferida el menys possible. Vam entrar a la infermeria i vaig cridar a Madam Pomfrey. -Madam Pomfrey, siusplau, vingui, que l'animal de la meva cosina m'ha trencat la cama. Podria siusplau, arreglar-me-la? Madam Pince em va curar la cama i va marxar. - Aquesta bèstia que tinc per cosina, me les pagara, Rap, juro que me les paga.
Editat per darrera vegada per Ursula Black el Dv Nov 05, 2010 10:27 am, editat 1 cop en total | |
| | | Rapunzel Davies Professorat
Nombre de missatges : 1021 Fecha de inscripción : 06/10/2010 Edad : 31
Estatus Estudis: MAG en Alquímia Residència: -
| Assumpte: Re: Amb mal de cama... Dv Nov 05, 2010 10:25 am | |
| OFF: madam pince es la bibliotecaria, la enfermera es la Pomfrey. ON: -Oi tant si ens les pagarà- vaig dir- ningú fereix a la meva amigues i es queda tant ample, ens venjarem, t'ho prometo. | |
| | | Ursula Black Professorat
| Assumpte: Re: Amb mal de cama... Dv Nov 05, 2010 10:29 am | |
| OFF: Gràcies, ha sigut un lapsus ^^
ON:
- No sé perquè em posa tant nerviosa aquesta odiosa personeta. Ja val que duguem a terme el nostre pla, Ra, que sinó, els faré volar a tots pels aires...
Vaig pensar durant un moment. Després li vaig dir a la Rapunzel;
-Saps, Ra, mentre passava tot alló al jardí amb l'Agatha, en Fortin també hi estava present. I pots creure't que no ha intervingut en cap moment? Ni s'ha sentit orgullós per el que li he fet a aquella puta... És extrany, oi? | |
| Assumpte: Re: Amb mal de cama... Ds Nov 06, 2010 10:04 am | |
| -Si, filla, jo també ho crec que es extrany, però deixa'l- vaig dir restan-li importància- està molt empanat ultimament. -Ja portarem a terme el nostre plà- vaig somriure malèvolament- i serem les reines de Hogwarts. | |
| Assumpte: Re: Amb mal de cama... Ds Nov 06, 2010 10:08 am | |
| Les reines de Hogwarts...sonava tant bé alló...
- Sí, Ra. Primer hem de destruir els seus fronts, i després ja ens apoderarem de Hogwarts.
Vaig aixecar-me de la camilla, em vaig posar bé l'uniforme i vaig dirigir-me cap a la Rapunzel.
-Què, marxem? | |
| Assumpte: Re: Amb mal de cama... Ds Nov 06, 2010 10:11 am | |
| -Es Clar- vaig dir amb cara d'alegria- aquest lloc fa pudor- vaig arrugar el nas però despres, deseguida, vaig deixar de fer-ho-"em sortiran arrugues" em vaig dir mentalment. | |
| Assumpte: Re: Amb mal de cama... Ds Nov 06, 2010 10:13 am | |
| Em vaig agafar al braç de la Rapunzel i les dues vam marxar de la Infermeria | |
| | | | Amb mal de cama... | |
|
| Permisos d'aquest fòrum: | No pots respondre a temes en aquest fòrum
| |
| |
| Benvinguts! | |
|