Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Reduïnt la hiperactivitat. HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 23 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 23 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Reduïnt la hiperactivitat. HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Reduïnt la hiperactivitat. EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Reduïnt la hiperactivitat. EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Reduïnt la hiperactivitat. EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Reduïnt la hiperactivitat. EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Reduïnt la hiperactivitat. EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Reduïnt la hiperactivitat.

4 participantes
AutorMissatge
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Nombre de missatges : 2493

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Reduïnt la hiperactivitat. Empty
MissatgeAssumpte: Reduïnt la hiperactivitat.   Reduïnt la hiperactivitat. EmptyDl Nov 01, 2010 3:55 am

Vaig arribar al camp amb moltes ganes de fer esport. Però moltes, com no tenia ganes de anar a per la granera em vaig posar a donar voltes al camp, sense parar, i no se si era per el sucre ho per lo altre, però no em cansava, pot ser era per les dos coses juntes.

Quant ja duia unes 20 voltes o més vaig vore que algú arribava al camp.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

Nombre de missatges : 1411
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

MissatgeAssumpte: Re: Reduïnt la hiperactivitat.   Reduïnt la hiperactivitat. EmptyDl Nov 01, 2010 4:04 am

Vaig sortir de la caseta on hi havia les pilotes amb una bomba a la mà i l'escombra, ja que havia baixat a volar una estona, cabrejada pel que acabava de passar a la biblioteca.

- Ah, hola, Sam... U.U' - la vaig saludar-. Què fas?
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Reduïnt la hiperactivitat.   Reduïnt la hiperactivitat. EmptyDl Nov 01, 2010 4:07 am

Vaig vore que era Agatha.

- Hola Agatha!- vaig dir mentres me apropava al seu costat.- Doncs tenia ganes de correr.- vaig dir mentres me intentava mantenir queta- Es que he begut nou gots de xocolata i be, Erin diu que estic un poc hiperactiva. I me apetia correr.- aleshores vaig vore que tenia cara de mala hostia.- Te ha passat alguna cosa?- vaig preguntar preocupada.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

MissatgeAssumpte: Re: Reduïnt la hiperactivitat.   Reduïnt la hiperactivitat. EmptyDl Nov 01, 2010 4:20 am

- Eh... - vaig dubtar.

No savia si li volia explicar. Havia fet una cosa horrible a la biblioteca, i no me n'enorgullia precisament.

- M'he... m'he barallat amb la teva amiga la serpeta, i amb la Gisèlle. Bé, ja ens vam barallar ahir als passadissos i avui... en fi.

No em venia de gust reviure l'escena de la puta rata. Enacara se'm posaven els pèls de punta només de pensar-hi.

- Sam... - li vaig dir amb cara trista-. Sé que no t'ho vols creure, però la davies NO és uan bona persona. Si ho fos, no seria tan amiga de la Gisèlle. No hauria fet el que... el que ha fet avui.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Reduïnt la hiperactivitat.   Reduïnt la hiperactivitat. EmptyDl Nov 01, 2010 4:26 am

Em vaig quedar queta, espera, havia dit que s'havia barallat amb la Rapunzel?

- Te has barallat amb la Rapunzel?- vaig dir- Espera la Ra és amiga de aquella purria?- vaig dir alucinada, no me ho podia creure. Em vaig mirar l'Agatha, hi tenia total confiança, segur que el que deia era la veritat.- Que ha fet Agatha?- vaig dir.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

MissatgeAssumpte: Re: Reduïnt la hiperactivitat.   Reduïnt la hiperactivitat. EmptyDl Nov 01, 2010 4:33 am

- M'ha... - vaig dir posant-me pàlida-. M'ha tirat a la cara el seu ratolí. T.T Bé, me l'ha llançat la Possesseur, en realitat. Jo... no m'agraden les rates i... l'han començat a fer gros, i tenia la mida d'un gos, tia i... no sé, se m'han creuat els cables i li he calat foc... ffff...

Vaig apartar la mirada.

- Pensava que m'atacaria per fer-li allò, però... s'han posat a riure! és que.... no sé, se n'han anat a molestar Madam Pince, i m'han deixat allà amb la rata enorme en flames, i... - em vaig posar a tremolar.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Reduïnt la hiperactivitat.   Reduïnt la hiperactivitat. EmptyDl Nov 01, 2010 4:39 am

Vaig captar cada paraula de l'Agatha, sabia que tenia pànic als ratolins i molt més a les rates, per aquets motiu entenia lo del foc, era una bojeria, però qui no haguera fet el mateix?

- Agatha- vaig dir mirant-la- Et compren, no et pense culpar per lo de que hagis cremat una rata, qualsevol persona ho podria haver fet, me sents?- vaig abraçar a Agatha.- I dius que s'han rigut?!- la rabia va apareixer.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

MissatgeAssumpte: Re: Reduïnt la hiperactivitat.   Reduïnt la hiperactivitat. EmptyDl Nov 01, 2010 4:42 am

- No confieu en ells, Sam, no confieu en ells - vaig dir mentre m'hi abraçava-. No sé per què ara es fan les simpatiques elles dues... i el Fortin. Van de bons, no sé perquè van de bons. Em fa por que Ell els ho estigui ordenant. El Rodlel, vull dir. I si estan amb ells, Sam? I si volen entrar al... nostre grup d'amics perquè els incluim en... certs altres grups- vaig dir, esperant que m'entengués.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Reduïnt la hiperactivitat.   Reduïnt la hiperactivitat. EmptyDl Nov 01, 2010 4:45 am

- Si, ho he pensat, desde del dia del pont- vaig dir esperant que recordes.- duc pensant en el mateix. Pot ser això es el que volen. A partir d'ara em mantindre alerta.- vaig dir.
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Nombre de missatges : 1175

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

MissatgeAssumpte: Re: Reduïnt la hiperactivitat.   Reduïnt la hiperactivitat. EmptyDl Nov 01, 2010 4:51 am

Per fi havia aconseguit despistar a la tinc-els-cabells-molt-llargs!

Tenia ganes de correr, saltar, ballar... volia fer-ho tot... i tot alhora! Vaig anar cap al Camp de Quidditch, ja que pot ser allà podria moure'm i la R no em trobaria!

Vaig entrar i vaig veure a l'Agatha i a la Samy.

-Holaaaa juguem? correm? saltem? de què parlaveu?
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

MissatgeAssumpte: Re: Reduïnt la hiperactivitat.   Reduïnt la hiperactivitat. EmptyDl Nov 01, 2010 4:59 am

vaig veure que entarava la Wendy al camp.

- Parlàvem de com és important el fet d'anar amb compte amb els d'Slytherin... que de vegades es volen fer els simoàtics - li vaig dir ab un somriure-. Tu no cauràs mai en les seves trampes, oi que no, Wen? ^^

Em savia greu manipular-la d'aquella maneraa, perquè era tan joveneta i innocent que era fàcil ficar-li idees al cap. Però en aquell moment vaig pensar que en realitat ho estava fent pel seu bé.

Jo estava a mig pas de caure, per això, no sabia si era qui per parlar... si algú se n'assabentava del que havia passat al bosc amb el Fortin... no, no ho havien de saber. Fffff... U.U' No, no, no, no pensava caure. De cap de les maneres.

- Sam... saps que penso que... en part, potser sí que ens aniria bé tenir "amics" Slys...? Potser descobrim alguna cosa encara que sigui de pura casualitat... jo ja no uc fer veure res, perquè no colaria, però tu...

vaig rumiar un moment.

- Fes que la R segueixi pensant que ets amiga seva incondicionalment.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Reduïnt la hiperactivitat.   Reduïnt la hiperactivitat. EmptyDl Nov 01, 2010 5:04 am

- Crec que no sera dificil, ella me esta enganyant a mi, jo també se jugar al mateix joc.- vaig dir.- No te perque enterar-se de que se lo de la biblioteca, la continuare tratant com sempre, però vigilant.- vaig dir.- Però sols de la Rapunzel, abans morta que ser amiga de la Possesseure o del Fortin.
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Reduïnt la hiperactivitat.   Reduïnt la hiperactivitat. EmptyDl Nov 01, 2010 5:06 am

Vaig somriure a l'Agatha.

-Jo mai!- vaig fer.

Vaig abraçar a la Sam, perquè era la primera que tenia al costat.

-He deixat amb un pam de nas a la Tinc-els-cabells-molts-llargs --Vaig anunciar, somrient. Orgullosa de mi mateixa.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

MissatgeAssumpte: Re: Reduïnt la hiperactivitat.   Reduïnt la hiperactivitat. EmptyDl Nov 01, 2010 5:21 am

- Ben fet - li vaig dir, i li vaig fer xocar els cinc amb mi.

"Potser que tu prenguessis exemple d'ella, Agatha... potser t'ha d'explicar quatre coses ella a tu, no?" U.U'

M'estava comportant com una idiota, però m'era igual. Estava manipulant una nena d'onze anys en el meu interès, i intentava convèncer la Sam que es posés de part meva donant-li ordre i dient-li el que havia de fer amb la seva vida. I de mentres jo... sense explicar-los res del Fortin. Eren els meus amics. Aquí estava la diferència. La gent amb qui confies i la gent amb qui no. Però... no m'atrevia, em feia por que penséssin que era una hipòcrita.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Reduïnt la hiperactivitat.   Reduïnt la hiperactivitat. EmptyDl Nov 01, 2010 5:50 am

- Has deixat plantada a la Rapunzel?- vaig dir mirant a la Wen.- Que bona!- vaig dir- Ara ens deuen estar buscant ella i Erin per a dur-nos a la infermeria!- vaig dir somriguent.- Jo no pense anar allí.- vaig dir i sabia perfectament que la Wen tampoc aniria.
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Reduïnt la hiperactivitat.   Reduïnt la hiperactivitat. EmptyDl Nov 01, 2010 5:55 am

-Jo tampoc!- vaig dir, somrient inocentment.

Vaig fer un bot i vaig començar a fer botets.

-Necessito baixar el nivell de sucre... fem alguna cosa? Juguem?
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Reduïnt la hiperactivitat.   Reduïnt la hiperactivitat. EmptyDl Nov 01, 2010 6:01 am

Em vaig mirar la Wen.

- Dius que vols jugar? A que?- vaig preguntar. Encara estava pensant en el que me havia dit Agatha, però no hi havia que preocupar a Wen.
Tornar a dalt Ir abajo
Rapunzel Davies
Professorat
Professorat
Rapunzel Davies

Nombre de missatges : 1021

Estatus
Estudis: MAG en Alquímia
Residència: -

MissatgeAssumpte: Re: Reduïnt la hiperactivitat.   Reduïnt la hiperactivitat. EmptyDl Nov 01, 2010 11:40 am

Vaig corre darrera la Wen.
-Wendy, wendy espera- vaig cridar-la- si vols podem fer un tracte. - li vaig somriure, esperant que digues que si.
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Reduïnt la hiperactivitat.   Reduïnt la hiperactivitat. EmptyDl Nov 01, 2010 11:46 am

Vaig veure com entrava la tinc-els-cabells-molt-llargs al camp i vaig fer un bot.

-Nooo! A l'infermeria noo!- vaig cridar.

Vaig córrer uns cuatre metres quan vaig sentir lo del tracte.

-Quin tipus de tracte?- vaig demanar, estranyada.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Reduïnt la hiperactivitat.   Reduïnt la hiperactivitat. EmptyDl Nov 01, 2010 10:56 pm

Vaig vore arribar la Ra, em vaig girar i em vaig apropar cap a l'Agatha.

- Fare el que tu me has dit, però a canvi no discutiras amb la Rapunzel i quant dic no discutiras és no discutiras, de cap de les maneres- vaig dir baixet.- Res, encara que et provoque. Me ho promets? És l'únic que et demane, per favor.
Tornar a dalt Ir abajo
Rapunzel Davies
Professorat
Professorat
Rapunzel Davies

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Reduïnt la hiperactivitat.   Reduïnt la hiperactivitat. EmptyDt Nov 02, 2010 12:38 am

-Mira, el tracte és- vaig dir posant-me a la altura dels seus ulls- no el portare a la inferemeria, t'ho prometo, però t'aseuràs aqui una estona, tranquileta fins que et pasi l'efecte del excés de xocolata. Qué et sembla?
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Reduïnt la hiperactivitat.   Reduïnt la hiperactivitat. EmptyDt Nov 02, 2010 12:55 am

Vaig somriure a la tinc-els-cabells-molts-llargs.

-L'efecte de la xocolata no es passa asseguda i tranquil·la. S'ha de gastar el sucre!- vaig començar a donar voltes al camp, riguent.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

MissatgeAssumpte: Re: Reduïnt la hiperactivitat.   Reduïnt la hiperactivitat. EmptyDt Nov 02, 2010 4:10 am

Vaig mirar-me la Davies amb odi, però vaig assentir al que em va dir la Sam.

- Es farà el que es pugui - li vaig dir, aprofitant que la Davies era amb la Wendy i no ens feia cas-. Però si m'ataca, no em penso quedar de braços plegats. I els dos últims cops ho ha començat ella, no jo, que consti.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Reduïnt la hiperactivitat.   Reduïnt la hiperactivitat. EmptyDt Nov 02, 2010 4:27 am

- Esta be, si te ataca, sols si ho fa, sino, no la provoques.- vaig dir despres em vaig girar cap a Wen- Que volies fer?
Tornar a dalt Ir abajo
Rapunzel Davies
Professorat
Professorat
Rapunzel Davies

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Reduïnt la hiperactivitat.   Reduïnt la hiperactivitat. EmptyDc Nov 03, 2010 7:33 am

- Està bé, Wen, et deixo correr tan com vulguis, però per el recinte del camp i que et puguem veure. -vaig dir-li- només per si et passa alguna cosa. Et sembla bé?
Tornar a dalt Ir abajo

Reduïnt la hiperactivitat.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Exteriors :: Camp de quidditch-
Canviar a: