Lex Lupin Conseller d'Afers Màgics
Nombre de missatges : 451 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 64 Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Gryffindor
| Assumpte: Lex Lupin Dl Set 13, 2010 10:17 am | |
| Nom : Lex Lupin
Edat : trenta anys (per trentè any consecutiu)
Aniversari : 26 d'abril (nascut el 1973)
Ofici : Conseller d'Afers Màgics, cap del Periòdic Profètic
Aspecte físic : calb, amb perruca, baixet i una mica gras. Ulls foscos. Passa desaparcebut si et creues amb ell pel carrer.
Personalitat: excèntric, però molt intel·ligent. Bon amic de l'Aberforth, tot i que molt competitiu: sempre vol fer una bogeria més gran que el seu company.
Història: el seu pare, que era un aficionat al món muggle, li va posar Lex després d'enamorar-se del nom amb la pel·lícula de Superman, posant-li aquest nom en honor a Lex Luthor, sense saber que lex vol dir llei. Anecdòticament, es convertiria en cap de Bruixijustícia i acabaria sent Conseller d'Afers Màgics, fent servir sovint la característica frase "Jo sóc el Lex... i la lex", i causant confusió en més d'una situació. No s'ha casat mai, perquè espatlla les primeres cites de manera inevitable.
Habilitats especials: cap en concret, però és molt intel·ligent i molt creatiu. Se li donen molt bé les transfiguracions i els encanteris, però té una taca negra en l'historial: el vol. Mai ha pujat a una escombra i hi ha aguantat més de cinc segons, raó per la qual el seu ajudant és un exjugador professional: el conseller vol estar sempre preparat per si necessita assessorament sobre quidditch.
Mascota: sosté que la seva perruca és viva, i l'anomena Peludeta.
Altres: té la curiosa capacitat de saber distingir entre el que està bé i el que no, raó per la qual mai fa excentricitats que podrien ser perilloses, i intenta sempre fer el bé i ajudar l'altra gent. Es queixa que la McGonagall va abandonar-lo a la seva sort amb l'Aberforth.
Editat per darrera vegada per Lex Lupin el Dc Mar 28, 2012 7:35 am, editat 5 cops en total | |
|
Aberforth Dumbledore Director de Hogwarts
Nombre de missatges : 201 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Ubicació : No ho tinc massa clar... hmmm...
| Assumpte: Re: Lex Lupin Dl Set 13, 2010 8:11 pm | |
| On:
- I quina queixa es pot tenir d'un vellet encantador com jo???
OFF:
M'encantaaaa! ^^ | |
|