Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Missió de reconeixement HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 4 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 4 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Missió de reconeixement HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Missió de reconeixement EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Missió de reconeixement EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Missió de reconeixement EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Missió de reconeixement EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Missió de reconeixement EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Missió de reconeixement

4 participantes
AutorMissatge
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray

Nombre de missatges : 434
Ubicació : A la biblioteca o als jardins

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: -

Missió de reconeixement Empty
MissatgeAssumpte: Missió de reconeixement   Missió de reconeixement EmptyDl Oct 18, 2010 9:28 am

Vaig entrar a la biblioteca amb l'Agatha rere meu, mirant a banda i banda.

- No estic feta per anar pels llocs amb aquesta pressió - vaig murmurar baixet-. Potser seria més bona idea que ho fes jo, no trobes?

A l'Agatha li havien vetat l'entrada a la biblioteca (un altre cop... U.U') i anàvem vigilant que Madam Pince no ens veiés.

- Ni tan sols sé per què m'has fet venir... encara em ficaràs en algun embolic.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

Nombre de missatges : 1411
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

MissatgeAssumpte: Re: Missió de reconeixement   Missió de reconeixement EmptyDl Oct 18, 2010 9:30 am

- Calla i vigila - li vaig dir-. Tu has de venir perquè jo no sé on són els anuaris i així anirem més ràpid i jo vinc amb tu perquè... és més emocionant, eh que si?

La Georgia em va parar amb sec i em va dirigir una mala mirada.

- Com pot ser que sempre siguis tan amable i dolceta amb tothom i a mi, que sóc la teva millor amiga, em facis aquestes cares i aquests comentaris?
Tornar a dalt Ir abajo
Erik Lestrange
Adult
Erik Lestrange

Nombre de missatges : 198

MissatgeAssumpte: Re: Missió de reconeixement   Missió de reconeixement EmptyDl Oct 18, 2010 9:58 am

Estava a la taula, intentant posar-me al dia, quan vaig veure a la Georgia i a l'Agatha (que anava darrera seu amagada) entrar per la porta. Anaven totes dues vigilant que no les enganxès Madam Pince. "Aquestes en porten alguna de cap" vaig pensar.

Em vaig aixecar, i sense fer soroll, vaig anar cap a on eren elles, sense que em veiessin, em vaig posar al seu darrera i, xiuxiuejant, els hi vaig dir:

- Quina una en porteu de cap, ara, noies?

Es van girar totes sobressaltades. L'Agatha amb una mirada assassina als ulls que tombava d'esquena...
Tornar a dalt Ir abajo
James Bohr
Director de Hogwarts
Director de Hogwarts
James Bohr

Nombre de missatges : 898
Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!

Estatus
Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia
Residència: Ex-Ravenclaw

MissatgeAssumpte: Re: Missió de reconeixement   Missió de reconeixement EmptyDl Oct 18, 2010 10:10 am

Vaig quedar-me mirant com la Georgia, l'Agatha i un noi a qui no coneixia s'amagaven de Madam Pince. No acabava d'entendre per què, però era d'allò més divertit, i les cares de James Bond que posaven no tenien preu.

Vaig aixecar-me i vaig acostar-m'hi.

- No se us ha acudit un encanteri mimetitzador? - vaig dir, fluixet, mentre reia per sota el nas.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

MissatgeAssumpte: Re: Missió de reconeixement   Missió de reconeixement EmptyDc Oct 20, 2010 7:33 am

- Nah - vaig contestar al comentari del James-. Així és més emocionant. De totes maneres, el pitjor que em pot passar és que em caigui una esbroncada. Si voleu, veniu i vigileu que la urraca no ens enxampi... Anem a revisar uns anuaris.
Tornar a dalt Ir abajo
Erik Lestrange
Adult
Erik Lestrange

MissatgeAssumpte: Re: Missió de reconeixement   Missió de reconeixement EmptyDc Oct 20, 2010 10:36 am

Un noi va aparèixer per darrera nostra, dient-nos que fessim servir un encanteri mimetitzador, però l'Agatha, valenta com era ella, li va dir que no, que d'aquella manera era més emocionant. Llavors va dir una cosa que va fer que em poses alerta.

. Anuaris? Quins anuaris? - Vaig dir-li - Que esteu buscant, exactament, noies? - Vaig mirar-les - Per cert, em dic Erik, Erik Lestrange. - Vaig fer, mirant al noi que se'ns acabava d'apropar.
Tornar a dalt Ir abajo
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Missió de reconeixement   Missió de reconeixement EmptyDc Oct 20, 2010 7:24 pm

- Recordes que et vam explicar que havien mort un alumne? - vaig explicar-li a l'Erik-. Hem trobat algunes dades de l'assassí a la Sala de Trofeus. És de la generació que es va graduar el 2026, de manera que anem a buscar l'anuari, a veure quina cara fa. Dubto molt que l'haguem vist, sincerament, però... estaria bé reconèixer-lo si mai el tenim a prop.

Ens vam moure silenciosament per les presatatgeries.

- I després no sé què en vol fer, l'Agatha.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

MissatgeAssumpte: Re: Missió de reconeixement   Missió de reconeixement EmptyDc Oct 20, 2010 7:32 pm

- En farem fotocòpies i les penjarem pel castell i per Hogsmeade - vaig dir, tot i que no sabia ben bé com anar fins a Hogsmeade fins que no tinguessim una visita programada, aquells dies tot estava hipervigilat.

"Suposo que podria passar pel passadís secret de..."

Em vaig adonar que el James era allà.

"When shall we three meet again?
In thunder, lighting or in rain?
When the hurly-burly's done
When the battle's lost and won."
Tornar a dalt Ir abajo
Erik Lestrange
Adult
Erik Lestrange

MissatgeAssumpte: Re: Missió de reconeixement   Missió de reconeixement EmptyDc Oct 20, 2010 9:38 pm

- Però Agatha! Com vols anar fins a Hogsmeade amb la vigilància que hi ha en aquests moments! I per altra banda, realment creieu que aquest paio que va matar el vostre company, seguira tenint la mateixa cara que quan anava a l'escola?

Vaig mirar-les, aviam si canviaven d'idea i feien alguna cosa més profitosa que no fos fotocopiar retrats de gent que no sabiem ni si tenia la mateixa cara.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

MissatgeAssumpte: Re: Missió de reconeixement   Missió de reconeixement EmptyDc Oct 20, 2010 11:16 pm

- Home, no deu ser igual, igual, però una persona de 40 anys s'assembla una mica a quan en tenia 20, no? - vaig saltar-. I de totes maneres, és el màxim que podem acoseguir poel moment. Si tens alguna idea millor, serà benvinguda. I d'anar a Hogsmeade ja me n'encarrego jo.

"That will be the set of sun.
Where the place?
Upon the heath,
There to meet with Macbeth."
Tornar a dalt Ir abajo
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Missió de reconeixement   Missió de reconeixement EmptyDc Oct 20, 2010 11:20 pm

- Crec que per una vegada estic d'acord amb l'Agatha - vaig mussitar, mentre giràvem una cantonada-. És millor que res. Si ho necessites, et puc cobrir quan vagis a Hogsmeade.

Ens vam dirigir cap on hi havia els anuaris. Vale... hem de buscar el del 2026... ha de ser un dels de les files de més amunt... vaig a buscar l'escala per arribar-hi.
Tornar a dalt Ir abajo
Erik Lestrange
Adult
Erik Lestrange

MissatgeAssumpte: Re: Missió de reconeixement   Missió de reconeixement EmptyDc Oct 20, 2010 11:31 pm

- Aviam, Agatha, ja sé que la gent se sol assemblar una mica a quan tenien 20 anys... ¬¬' però no creus que potser el paio aquest ha fet servir una poció de la mutació!? Tanta acció i tanta valentia, però el cervell el tenim oblidat eh!- Vaig veure que la Georgia anava a agafar l'escala - Deixa'm Georgia, ja te l'agafo jo - vaig apropar-me cap a on era ella i vaig treure-li l'escala de les mans, quan la vaig agafar vaig roçar-li la mà, i vaig fer que tots dos ens possessim vermells. Em va mirar un segon i després va desviar la mirada.

- On voleu que posi l'escala? -
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

MissatgeAssumpte: Re: Missió de reconeixement   Missió de reconeixement EmptyDc Oct 20, 2010 11:46 pm

¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬

- Enlloc, jo no necessito escala ¬¬ - vaig dir picada perquè no parava de ficar-se amb mi.

Vaig aprofitar la meva agilitat d'animàgica per fer un salt dels meus i em vaig enfilar fins a la part de dalt de la prestatgeria.

"Això no hio pots fer. tu, ehhhh?"

- 2000. 2010... 2020... 2026! -vaig exclamar- Ja el tinc! Espera que costa treure'l...

Com que estava enfilada i vaig fer força, em vaig desequilibrar una mica. Vaig aconseguir agafar el llibre sense caure, però vaig posar més pes del que tocava cap endavant... i la prestatgeria amb de fusta amb els seus centenars de llibres va caure endavant.

-Ai! - vaig crida, quan la prestatgeria es va quedar en diagonal, encaixada amb la següent-. Uf., menys mal, pensava que...

I la següentprestatgeria va començar a caure també.

- Oh, no.... No, no, no, no.....nonono NONONONONO!

Totes les prestatgeries de la filera, una a una, van començar acure cap endavant, impulsant la següent, com una filera de fitxes de dòmino. Vaig treure la vareta, però cada vegada que intentava parar una prestatgeria, ja començava a caure la següent.

Em vaig quedar clavada on era, amb els ulls com plats i la boca oberta. Em vaig dur les mans el cap mentre mirava el desastre. Al final va parar. Havia bolcat mitja biblioteca, I la gent s'estava costant, flipadíssima.

- Mmm... -vaig dir quan vaig poder reaccionar-. Creieu que Madam Pince ho notarà?

Tornar a dalt Ir abajo
Erik Lestrange
Adult
Erik Lestrange

MissatgeAssumpte: Re: Missió de reconeixement   Missió de reconeixement EmptyDj Oct 21, 2010 12:28 am

Em vaig quedar a quadres...però que s'havia begut l'enteniment l'Agatha?

- Hummm...Agatha, si vols marxar d'aquí amb cap, jo de tu començaria a baixar abans de que alguna cosa més caigui. I espero pel teu bé, que tinguis l'anuari.

De sobte, de darrere nostre va sonar com si algú s'aclarès la gola. Vam girar-nos els quatre.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

MissatgeAssumpte: Re: Missió de reconeixement   Missió de reconeixement EmptyDj Oct 21, 2010 6:34 am

Ens vam girar. Era Madam Pince.

- Jo no he sigut.

Per intentar, que no quedi.

- No Black, estic convençuda que Vostè No Ha Sigut - va dir amb una veu perillosament suau i la cara blanca com el paper.

- Miri-s'ho per la part bona: ara ja no caldrà cap escala per arribar als llibres! Very Happy

A Madam Pince no li va semblar una idea tan bona com a mi.
Tornar a dalt Ir abajo
James Bohr
Director de Hogwarts
Director de Hogwarts
James Bohr

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Missió de reconeixement   Missió de reconeixement EmptyDj Oct 21, 2010 7:20 am

Em vaig quedar mirant l'escena, sense acabar-m'ho de creure. Tots els llibres havien quedat escampats, per terra, i els prestatges estaven rebentats i fets malbé. O.o

- Black... què has fet...?! - vaig sentir l'impuls de llançar-m'hi al damunt i clavar-li un gec d'hòsties, però em vaig reprimir -. QUÈ COLLONS HAS FET?!

Vaig treure la vareta, enfurit. Allò no podia quedar d'aquella manera...
Tornar a dalt Ir abajo
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Missió de reconeixement   Missió de reconeixement EmptyDj Oct 21, 2010 7:26 am

Em vaig quedar clavada on era amb la boca oberta i una mà al front. Vaig reaccionar però, quan vaig veure que el James treia la varta. Vaig agafar-lo del braç, perquè no tenia clar si anava a intentar arreglar alguna cosa o a embruixar l'Agatha.

- James, James, no ho ha fet volent! estic segura que ho podem arreglar...! O.O

Madam Pince també semblava a punt d'agafar una arrítmia.

- Ei, ei, ei, tothom tranquil, d'acord...?

"Espero que no hi hagués ningú entre els prestatges..."

Vaig allunyar-me un moment corrent, per veure si algú havia quedat atrapat allà sota... no, no semblava que hi hagués ningú.

- Pffffffff... - va ser tot el que se'm va acudir en aquell moment.
Tornar a dalt Ir abajo
James Bohr
Director de Hogwarts
Director de Hogwarts
James Bohr

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Missió de reconeixement   Missió de reconeixement EmptyDj Oct 21, 2010 7:58 am

- Deixa'm, Georgia! - vaig donar una estrebada amb el braç, separant-me'n -. Anava a arreglar-ho! No estic tan boig com per acabar-ho de destrossar atacant l'Agatha.

Vaig apuntar els prestatges i vaig fer un gest subtil amb el canell, fent tornar els prestatges i els llibres a la seva posició inicial.

- Agatha, jo de tu no tornaria a destrossar mitja biblioteca. És perillós, sobretot per tu. - vaig dir, glacial.
Tornar a dalt Ir abajo
Erik Lestrange
Adult
Erik Lestrange

MissatgeAssumpte: Re: Missió de reconeixement   Missió de reconeixement EmptyDj Oct 21, 2010 8:38 am

Quan vaig veure al James treient la vareta, la meva reacció instintiva va ser posar-me davant de l'Agatha, per protegir-la, o si més no, intentar-ho.

- Dona'm l'anuari, que l'amagaré - Vaig dir-li fluixet. I sense que ningú se n'adonès, me'l va passar i me'l vaig posar sota la túnica.

Quan vaig veure que el James arreglava tota la destrossa causada per l'Agatha, em vaig relaxar tot jo, i vaig esperar una oportunitat per escaquejar-me i poder posar a resguard l'anuari, que semblava que tanta falta els hi feia.
Tornar a dalt Ir abajo
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Missió de reconeixement   Missió de reconeixement EmptyDj Oct 21, 2010 9:28 am

- Agatha, xata, anem, anem, anem... - vaig murmurar en veure que Madam Pince anava a explotar.

Em vaig mirar a l'Erin i vaig fer un "Gracies" inaudible, i vaig mirar d'endur-me l'AGatha tan ràpid d'allí com pogués.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

MissatgeAssumpte: Re: Missió de reconeixement   Missió de reconeixement EmptyDj Oct 21, 2010 9:53 am

... però algú em va agafar del braç amb força, era Madam Pince i feia por.

- No. Torni. A. Posar. Els. Peus. A. La. Meva. Biblioteca.

Vaig empassar saliva i vaig fer que no amb el cap. Doneu-me monstres, doneu-me cavallers de la mort, doneu-me ínfers o homes llop. Però doneu-me un escut per Madam Pince.

"I verí per les rates, ja que estem... "

Em vaig deixar arrossegar per la Georgia.
Tornar a dalt Ir abajo
Erik Lestrange
Adult
Erik Lestrange

MissatgeAssumpte: Re: Missió de reconeixement   Missió de reconeixement EmptyDj Oct 21, 2010 10:12 am

Vaig veure com la Georgia arrossegava fora de la Biblioteca a l'Agatha.

Mentre, jo intentava passar desapercebut per Madam Pince, vaig passar per darrera seu i vaig seguir a les dues noies fora de la biblioteca, amb l'anuari sota la túnica.

"Em jugo el que sigui a que l'Agatha no torna a posar un peu a la Biblioteca, encara que sigui per aconseguir alguna cosa"
Tornar a dalt Ir abajo
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Missió de reconeixement   Missió de reconeixement EmptyDj Oct 21, 2010 10:19 am

M'en vaig emportar l'Agatha i l'Erik ens va seguir.

- Per què sempre m'acabo posant en problemes per culpa teva? De debò no podies pujar amb una escala, com les persones? No, tu com els micos, sempre...

(Agatha Erik i jo sortim del tema. Si vols tancar, James, tu mateix, pots seguir amb algu altre).
Tornar a dalt Ir abajo

Missió de reconeixement
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Biblioteca-
Canviar a: