Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Acabat d'aterrar  HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 38 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 38 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Acabat d'aterrar  HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Acabat d'aterrar  EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Acabat d'aterrar  EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Acabat d'aterrar  EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Acabat d'aterrar  EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Acabat d'aterrar  EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Acabat d'aterrar

4 participantes
AutorMissatge
Erik Lestrange
Adult
Erik Lestrange

Nombre de missatges : 198

Acabat d'aterrar  Empty
MissatgeAssumpte: Acabat d'aterrar    Acabat d'aterrar  EmptyDc Oct 13, 2010 9:27 am

Vaig arribar ahir d'Amèrica, esgotadissim, carregat amb tota mena de coses i amb moltissimes ganes d'anar a dormir... Però quan vaig entrar, vaig trobar que tothom estava molt trist i aixafat, i vaig pensar que seria millor deixar-los tranquils i ja preguntaria l'endemà... Però l'endemà ha arribat i com que la gent al meu voltant continuava igual o més trista que la nit anterior, vaig acostar-me a una noia i li vaig preguntar:

- Hola, perdona, acabo d'arribar, sóc nou, series tant amable de dir-me que està passant? Perquè veig masses cares llargues i això no pot ser!
Tornar a dalt Ir abajo
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray

Nombre de missatges : 434
Ubicació : A la biblioteca o als jardins

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: -

Acabat d'aterrar  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Acabat d'aterrar    Acabat d'aterrar  EmptyDc Oct 13, 2010 9:37 am

- Nou? - em vaig sorpredre. Vaig mirar el seu uniforme, de Gryffindor-. Oh! Sí! El noi Americà... encantada, em dic Georgia, vaig al teu curs. Ens van comunicar als monitors que arribava un alumne nou... però la vertitat és que no has arribat en el millor moment...

Vaig abaixar la veu.

- Fa dos dies van matar un alumne... - vaig dir, abaixant els ulls-. Va ser aquí mateix. Un home anomenat Factunus Rodlel. No se'n sap res, li hem perdut la pista...
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Nombre de missatges : 1440
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Acabat d'aterrar  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Acabat d'aterrar    Acabat d'aterrar  EmptyDj Oct 14, 2010 1:39 am

Passava pel vestíbul, amb el cap baix i intentant passar desapercebuda. és una cosa que sol tenir conseqüències.

- Au!

De cop, sense ni tan sols adonar-me'n, havia xocat contra un noi que no havia vist mai abans.

- Perdó...- vaig abaixar la vista, avergonyida, i vaig veure que se m'havien caigut alguns llibes. Vaig començar a recollir-los.
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet

Nombre de missatges : 812

Acabat d'aterrar  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Acabat d'aterrar    Acabat d'aterrar  EmptyDj Oct 14, 2010 1:44 am

Passava per el vestíbul, que normalment estava ple de gent rient i cridant però que avui estava més apagat, trist.

Anava amb la vista fixa al terra, sense fixar-me en qui hi havia als costats. Llavors però, vaig adonar-me de que a algú de prop meu li havien caigut els llibres. Era l'Erin.

-Espera, que t'ajudo- vaig dir-li mentre recollia alguns dels llibres que em quedaven més a mà. Li vaig donar i llavors vaig veure que no estava sola. També hi havia la Georgia i un noi que no em sonava de res.
Tornar a dalt Ir abajo
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray

Estatus

Acabat d'aterrar  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Acabat d'aterrar    Acabat d'aterrar  EmptyDj Oct 14, 2010 2:23 am

- Erin, ves amb compte - li vaig dir amablement, i també em vaig ajupir a recollir algun llibre-. Aquestes són l'Erin River i la Maggie Prewet. Noies, aques és... - em vaig adonar que no sabia el seu nom-. És un alumne nou, acaba d'arribar d'Amèrica.

Li vaig somriure

- Perdona, com et dius?
Tornar a dalt Ir abajo
Erik Lestrange
Adult
Erik Lestrange

Acabat d'aterrar  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Acabat d'aterrar    Acabat d'aterrar  EmptyDj Oct 14, 2010 3:20 am

''Fa dos dies van matar un alumne...'' Les paraules de la Georgia encara em ressonaven dins el cap. M'havia quedat de pedra, semblava com si m'haguessin llançat un cubell d'aigua gelada per sobre. Ni tan sols vaig saber reaccionar quan una noia va topar amb mi i em demanava perdó amb un to avergonyit. Llavors em vaig adonar que la Georgia em parlava, m'estava preguntant per el meu nom.

- Humm..Sí, perdona...- vaig sortir del meu ensimismament- Erik, em dic Erik Lestrange. Encantat de coneixer-vos Erin i Maggie. I perdona'm Erin per no ajudar-te, la Georgia m'acava d'explicar el que va passar amb l'alunme. M'he quedat en estat de xoc.

Semblava que ja tornava al meu estat. M'havia sabut greu no ajudar a la pobre Erin a recollir els llibres.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Estatus

Acabat d'aterrar  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Acabat d'aterrar    Acabat d'aterrar  EmptyDj Oct 14, 2010 3:22 am

- Gràcies a les dues. No passa res, Erick... DIguem que tothom es va quedar en estat de shock.
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet

Acabat d'aterrar  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Acabat d'aterrar    Acabat d'aterrar  EmptyDj Oct 14, 2010 3:28 am

-... i la majoria encara hi estem- vaig dir, continuant la frase de l'Erin. - I té, ja estan tots.- i vaig posar-li un parell de pergamins que havien quedat per terra.

Tornar a dalt Ir abajo
Erik Lestrange
Adult
Erik Lestrange

Acabat d'aterrar  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Acabat d'aterrar    Acabat d'aterrar  EmptyDj Oct 14, 2010 7:41 am

Vaig notar que es feia un silenci tens quan la Maggie li havia tornat tots els llibres. Els quatre ens vam quedar en silenci, jo, realment no sabia que dir.

- Bé, noies, us faria res explicar-me el que va passar i perquè, si és que en teniu alguna pista, sobre l'individu que va matar el vostre company- Vaig demanar-los. Totes tres van desviar la mirada... "Deu ser difícil recordar-ho sent tot tant recent" Vaig pensar - O potser podriem anar a donar un tomb si voleu - vaig dir perquè volia intentar animar-les una mica- I així m'expliqueu com va l'escola i em 'presenteu' els profes i les zones, que us sembla?- Vaig mirar-les, tot esperant la seva reacció...
Tornar a dalt Ir abajo
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray

Estatus

Acabat d'aterrar  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Acabat d'aterrar    Acabat d'aterrar  EmptyDj Oct 14, 2010 8:29 am

Vaig somriure, agraïda de tenir alguna cosa més per fer que repassar apunts tontament per mantenir-me ocupada.

- Et ve de gust anar a fer un volt pels jardins? -vaig proposar-. A mi m'encanta. Us apunteu? Vaig preguntar a l'Erin i la Maggie.
Tornar a dalt Ir abajo
Erik Lestrange
Adult
Erik Lestrange

Acabat d'aterrar  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Acabat d'aterrar    Acabat d'aterrar  EmptyDj Oct 14, 2010 8:33 am

Vaig respirar alleugit.

- I tant que sí! - Vaig contestar amb entusiasme - Vinga noies, apunteu-vos-hi!- vaig dir, mirant a la Erin i a la Maggie
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet

Acabat d'aterrar  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Acabat d'aterrar    Acabat d'aterrar  EmptyDj Oct 14, 2010 11:06 pm

-Jo m'hi apunto!

Sort en teníem de que encara hi havia algú qui ens encomanava energia i prou alegria com per no estar-nos tot el dia tancats al castell sense dir ni ase ni bèstia a ningú. Ara mateix, estava encantada d'anar a donar una volta amb ells.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Estatus

Acabat d'aterrar  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Acabat d'aterrar    Acabat d'aterrar  EmptyDv Oct 15, 2010 12:52 am

Vaig animar-m'hi, per la meva sorpresa.

- Va, vinga-vaig dir- Està bé. Pot ser divertit.
Tornar a dalt Ir abajo
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray

Estatus

Acabat d'aterrar  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Acabat d'aterrar    Acabat d'aterrar  EmptyDv Oct 15, 2010 5:46 am

- Vinga, doncs. Visita guiada pels terrenys de Hogwarts ^^- els quatre vam sortir per la porta principal en direcció als jardins. Feia un bon dia, i una mica de brisa, no anava gens acord amb l'estat d'ànim de la gent de l'escola.

"Els dies com avui haurien de ser grisos i freds... " vaig pensar.

[Tema acabat]

OFF: Erik, obres tu a als jardins, ok?
Tornar a dalt Ir abajo

Acabat d'aterrar
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Vestíbul-
Canviar a: