Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Booze and Mischief?  HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 1 usuari connectat :: 0 Registrats, 0 Ocults i 1 Invitat

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Booze and Mischief?  HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Booze and Mischief?  EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Booze and Mischief?  EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Booze and Mischief?  EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Booze and Mischief?  EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Booze and Mischief?  EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Booze and Mischief?

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Flynn Leadley
Quart curs
Flynn Leadley


Nombre de missatges : 70
Fecha de inscripción : 12/04/2013

Estatus
Estudis:
Residència: Slytherin

Booze and Mischief?  Empty
MissatgeAssumpte: Booze and Mischief?    Booze and Mischief?  EmptyDv Abr 19, 2013 3:58 am

Vaig encendre l'últim cigarro que em quedava. M'hi havia polit tot: els de liar, i els que venien ja preparats, i mira que n'anava ben carregada. Fins i tot els papers, i quasi totes les boquilles, havia gastat!

Estava asseguda sota el pont, en el poc tros on no arribava l'aigua, i on sabia que estaria tranquil·la perquè ningú hi anava.

Vaig fer una calada profunda i vaig deixar anar el fum per la boca a poc a poc, assaborint-lo al màxim: en dos dies almenys no m'arribarien els nous.

I es que l'escola, i sobretot els alumnes, em posava nerviosa. Criatures corrent amunt i avall i fent soroll, no tan criatures que semblaven aturats amb la cara de bonifaci que feien tot el dia. I es que fins i tot els companys de residència estaven calmants. En sèrio? Vinga va! I la diversió? No n'hi havia, i estava castigada. Booze and Mischief, booze and mischief... m'anava repetint a mi mateixa.

Tornar a dalt Ir abajo
Rose Wood
Cinquè curs
Rose Wood


Nombre de missatges : 174
Fecha de inscripción : 17/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Gryffindor

Booze and Mischief?  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Booze and Mischief?    Booze and Mischief?  EmptyDv Abr 19, 2013 5:02 am

No deuria anar on estava anant, no deuria fer el que pensava fer, però ho necessitava, se que no era bo, se que et podia matar blablabla...se que si l'Ols em pillava de nou em tornaria a renyir i a tirar-me la xarla, se que ho havia deixat i que havia promés que mai més tornaria a fumar, al futur sols havia fet uns pocs cops, eh? Unes tres o quatre vegades. Jo no hi estava engaxada, ho havia deixat amb prou facilitat. Però hui ja no podia més, necessitava distreure'm d'alguna manera.
I per aquest motiu anava al lloc on al futur s'havia que mai hi anava ningú, tot i que aquest ja hi era ocupat, bufe, no hi ha cap altre lloc on puga anar sense que em trobe amb algú, era pot ser algun tipus de senyal? Algo que em deia que no ho fera? Estic a punt de donar la volta, pot ser no ha sigut bona idea es a dir, deu ser algun tipus de senyal perquè ho deixe i vaja a buscar altra cosa. Però se que si anava a la sala comuna em trobaria amb la Juls, si estava al jardi em podia trobar amb l'Ols i tots dos em tractaven amb massa...amb poca normalitat després de...no m'agradava recordar allò ja hi tenia suficient per les nits, i amb les ferides als braços...i les mirades entre la Juls i l'Oliver, la preocupació de la mare i el pare...era tot tan estresant des de que havia eixit de l'hospital, per què no podia ser tot com abans? Jo volia que fos com abans, jo volia oblidar-ho...
I si la mare s'enterà d'aço se que em mata, l'Ols em va prometre que no li ho diria si ho deixava però si ella s'entera...Que faig? Que faig? Que faig? Em mossegue el llavi i aleshores veig que estic parada i que la persona que estiga ahi deu pensar que estic boja, bé pot ser si, pot ser ho estic, qui te conversacions amb ella mateixa?
Em sente en una de les pedres recolçant l'esquena a l'estructura de darrere, sols un...un no fa mal, veritat? Es pot deixar, agafes un, i després ja no agafes cap més...la mare no te perquè enterar-se, veritat?


Editat per darrera vegada per Rose Wood el Dv Abr 19, 2013 6:33 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Flynn Leadley
Quart curs
Flynn Leadley


Nombre de missatges : 70
Fecha de inscripción : 12/04/2013

Estatus
Estudis:
Residència: Slytherin

Booze and Mischief?  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Booze and Mischief?    Booze and Mischief?  EmptyDv Abr 19, 2013 5:12 am

Estava recolzada enrere, amb els ulls tancats i disfrutant de la tranquilitat i el bon temps quan em va semblar sentir una.. presència. Vaig obrir els ulls, i la vaig mirar.

Una Gryffindor amb els cabells liles s'havia quedat allà parada, en el seu propi món. Es pot saber què feia? La gent cada dia estava més boja.

Me la vaig quedar mirant, resseguint-la amb la mirada, i sense dir-li res. Ja s'ho faria.
Tornar a dalt Ir abajo
Rose Wood
Cinquè curs
Rose Wood


Nombre de missatges : 174
Fecha de inscripción : 17/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Gryffindor

Booze and Mischief?  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Booze and Mischief?    Booze and Mischief?  EmptyDv Abr 19, 2013 5:17 am

La persona em mira, aleshores em fixe que és una xica, de slytherin, pot ser en un altre moment marxaria, no solc caure bé als slytherins, però aci ningú em coneix veritat? Veig que també està fumant i que el cigarret esta a punt de consumir-se, trec el paquet de dins la capa, l’havia comprat a Londres i seguia sense estrenar, encara no m’havia aclarit.
L’obric veig que la noia es mira el paquet, agafe un però no l’encenc, continue sense tindre clar si és bona idea o no.
Tornar a dalt Ir abajo
Flynn Leadley
Quart curs
Flynn Leadley


Nombre de missatges : 70
Fecha de inscripción : 12/04/2013

Estatus
Estudis:
Residència: Slytherin

Booze and Mischief?  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Booze and Mischief?    Booze and Mischief?  EmptyDv Abr 19, 2013 5:23 am

Si treia el paquet perquè pensés que era guay, ho portava clar.

Vaig fer una de les últimes calades, i me'l vaig mirar desitjant tenir-ne més. Últimament fumava cada dia més.

La gryffindor sembla que dubta sobra si encendre'l o no... novata?

Tornar a dalt Ir abajo
Rose Wood
Cinquè curs
Rose Wood


Nombre de missatges : 174
Fecha de inscripción : 17/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Gryffindor

Booze and Mischief?  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Booze and Mischief?    Booze and Mischief?  EmptyDv Abr 19, 2013 5:46 am

Li allargue el paquet pareix que estiga desesperada, ho puc nota pels gestos.

- Necesites un? Vols?- es estrany dir-li això, no es que estiguera oferint galetes precisament.

El deixe a una pedra en mig de les dues, tanque els ulls encara amb el que tinc entre les mans encara no decidida del tot, per una part vuic, però una altra que estranyament te la veu de la Juls, em diu que no ho faça, que no està bé i jo se que no està bé però, argh...tampoc deu ser tan complicat, no?
Agafe l'encenedor i l'encenc, sols una...una no em va a fer res.
Tornar a dalt Ir abajo
Flynn Leadley
Quart curs
Flynn Leadley


Nombre de missatges : 70
Fecha de inscripción : 12/04/2013

Estatus
Estudis:
Residència: Slytherin

Booze and Mischief?  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Booze and Mischief?    Booze and Mischief?  EmptyDv Abr 19, 2013 5:51 am

Necessito compassió dels altres? Sembla ser que sí, i no hi ha cosa que odiï més. No espera a que respongui, i deixa el paquet entre ella i jo, al terra.

-És una broma?-dic, mirant-la fredament.-Si és de l'estúpida botiga de bromes... més et val que no.

Me'ls quedo mirant, a ella i al paquet. Buf, es que el necessito de debò.

N'agafo un, i me'l poso entre els llavis. No l'encendria fins que ella en fes una calada.

Tornar a dalt Ir abajo
Rose Wood
Cinquè curs
Rose Wood


Nombre de missatges : 174
Fecha de inscripción : 17/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Gryffindor

Booze and Mischief?  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Booze and Mischief?    Booze and Mischief?  EmptyDv Abr 19, 2013 5:55 am

Em pregunta si va en broma.

- No no va de broma, tinc pinta de que vaja de broma?- oh, he sonat molt borde...bé, és igual, ella també ho ha sonat abans, no?

Em decidisc i faig una calada al meu, ja està, ho he fet sols una, i no m'ha passat res, i seguisc viva, i estic bé, i ho puc deixar perfectament, però seguisc amb ell entre els dits.

- Veus? No ha explotat, i si no vols no agafes.

Em mire com es va consumint lentament entre els meus dits, he donat una i no m'estic morint per una altra, aço està bé, no?
Tornar a dalt Ir abajo
Flynn Leadley
Quart curs
Flynn Leadley


Nombre de missatges : 70
Fecha de inscripción : 12/04/2013

Estatus
Estudis:
Residència: Slytherin

Booze and Mischief?  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Booze and Mischief?    Booze and Mischief?  EmptyDv Abr 19, 2013 5:59 am

Me la miro sense contestar. Fa una calada al seu, i no li passa res.

Encenc el meu i li faig una calada. Oh, com ho necessitava.

-La gent d'aquesta escola és tan estúpida...-dic, mirant a l'horitzó. -No hi ha enlloc que es pugui estar tranquil, sempre hi ha gent cridant i corrent. Em posen malalta.
Tornar a dalt Ir abajo
Rose Wood
Cinquè curs
Rose Wood


Nombre de missatges : 174
Fecha de inscripción : 17/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Gryffindor

Booze and Mischief?  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Booze and Mischief?    Booze and Mischief?  EmptyDv Abr 19, 2013 6:16 am

Em quede mirant-la quant parla, no pense el mateix que ella, a mi m’agrada Hogwarts, la gent d’aci…si pot ser hi ha gent algo boja, gent massa tímida, gent que crida molt, gent que no para de correr, gent que es creu el centre del món, gent molt intel•ligent, i gent estúpida i arrogant…gent…però en conjunt…tota eixa gent era Hogwarts, Hogwarts era com era per eixa gent, pot ser era un dels motius pels quals m’agradava tant aquesta escola…pot ser no m’havia comportat molt bé aquestes últimes setmanes amb la Juls i l’Ols, pot ser sols intenten fer-ho tot més fàcil…però jo sols vuic que tot siga com era abans, no demanava més, no que em tractaren amb tanta amabilitat com si anara a trencar-me d'un moment a un altre.
Mire el cigarret de nou, li done una última calada i el tire a terra, l’apague amb la sabatilla.

- Et pots quedar el paquet.- li dic somrient.- No crec que el necesite ja.

Havia pres la decisió, no tornaria a caure, no volia ser com la noia que tenia devant, desesperada per un cigarret, com si no hi haguera més forma de vida, jo volia ser lliure.
Em pase un mà per les paraules del braç, una mania que he agafat últimamente i mire també a l'horitzo.

- Si vols llocs tranquils, no hi ha res com aquest o el racó darrere dels arbusts alts que hi ha al jardi, hi ha un banc i està prou amagat i silenciós.
Tornar a dalt Ir abajo
Flynn Leadley
Quart curs
Flynn Leadley


Nombre de missatges : 70
Fecha de inscripción : 12/04/2013

Estatus
Estudis:
Residència: Slytherin

Booze and Mischief?  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Booze and Mischief?    Booze and Mischief?  EmptyDv Abr 19, 2013 6:25 am

M'ofereix el paquet, però no el puc acceptar.

-No, no, me n'han d'enviar més en un parell de dies. Llàstima que no es pugui enviar herba per correu, alguna nit es posaria bé abans d'anar a dormir.

Tot i haver sigut borde de la vida amb ella, es comportava com si no hagués passat... ni de broma ho hagués fet jo. Però bé, almenys no molestava com la resta.

-I sinó també va bé la sala de la necessitat, i els banys dels caps de residència. Amb tan vapor i sabors, no queda cap olor de res.

Tornar a dalt Ir abajo
Rose Wood
Cinquè curs
Rose Wood


Nombre de missatges : 174
Fecha de inscripción : 17/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Gryffindor

Booze and Mischief?  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Booze and Mischief?    Booze and Mischief?  EmptyDv Abr 19, 2013 6:34 am

- D'acord, acabarà al fem, doncs.- dic somrient.

Em quede mirant el moviment de l'aigua.

- Els banys dels monitors? Tinc pensat anar algun cop, però mai aconseguisc enterar-me de la contrasenya, sempre que m'entere pareix ser que ja l'han canviat el mateix mati o una cosa per l'estil!- dic.- I l'únic cop que vaig poder entrar em vaig trobar amb el cosí d'una amiga...I vaig haver de marxar.

Això fou una escena massa vergonyosa, si, esperava que ell ho haguera oblidat. Espera per què estava contant-li aço?
Bo, ni idea, però s'estava bé aci, era un lloc tranquil, i ja no estava tan nerviosa com abans...Recolçe el cap en l'estructura de ferro de darrere meua, crec que ja recorde perquè m'agradava tant aquest lloc, és tranquil·litzant.


Tornar a dalt Ir abajo
Flynn Leadley
Quart curs
Flynn Leadley


Nombre de missatges : 70
Fecha de inscripción : 12/04/2013

Estatus
Estudis:
Residència: Slytherin

Booze and Mischief?  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Booze and Mischief?    Booze and Mischief?  EmptyDv Abr 19, 2013 7:08 am

-Aquest matí era 'Font vella' (off: original? Endevina què tinc al costat xD), i no crec que la canviïn fins a finals de setmana.

Se m'escapa el riure quan diu que es va trobar al cosí d'una amiga dins el bany.

-Et va alegrar la vista, almenys?
Tornar a dalt Ir abajo
Rose Wood
Cinquè curs
Rose Wood


Nombre de missatges : 174
Fecha de inscripción : 17/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Gryffindor

Booze and Mischief?  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Booze and Mischief?    Booze and Mischief?  EmptyDv Abr 19, 2013 7:12 am

- Font Vella, Font Vella...-dic repenti-me-la.- D'acord, gràcies.

Ja sabia on anar a tranquil·litzar-me, m'abellia un bany d'espuma, pot ser això ajudava.

- Diria que si, el noi és guapo.- dic rient jo també.- tot i que em va començar a cridar i em vaig posar tan roja que em vaig tapar els ulls, però a causa d'aço per poc no resbale pel sabó.

Agafe una pedreta i la llançe a l'aigua.
Tornar a dalt Ir abajo
Flynn Leadley
Quart curs
Flynn Leadley


Nombre de missatges : 70
Fecha de inscripción : 12/04/2013

Estatus
Estudis:
Residència: Slytherin

Booze and Mischief?  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Booze and Mischief?    Booze and Mischief?  EmptyDv Abr 19, 2013 7:17 am

-Oh, així no li vas veure res?-li demano, com si res.-Així si me n'aguéssis dit el nom hagués sapigut on anar a atacar.-dic, fent una altre calada. -Un dels altres plaers de la vida... oh els nois. I les noies, també.

Em poso a riure a l'imaginar-me la cara que deu estar posant. No li miro, però me la puc imaginar: no és la primera persona amb qui en parlo.

-Quina marca són els cigarrets? Passen com res i ni rasquen al coll. Són difícils de trobar, així.


Tornar a dalt Ir abajo
Rose Wood
Cinquè curs
Rose Wood


Nombre de missatges : 174
Fecha de inscripción : 17/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Gryffindor

Booze and Mischief?  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Booze and Mischief?    Booze and Mischief?  EmptyDv Abr 19, 2013 7:22 am

Somric quant parla dels nois i també parla de noies, però m'és igual, és a dir, no tinc res en contra, o siga...bé, això.

- No ho se.- mire la caixa i se la tire, l'agafa al vol.- Crec que és una marca poc coneguda, són els més barats que vaig trobar, en eixe moment duia pocs diners a la butxaca.

Se me fa estrany estar parlant amb una slytherin, bé, al futur no es que em duguera especialment bé amb ells...Però eren ells els que hi es posaven amb el pare, no anava a estar-me sense fer res, oi?
Tornar a dalt Ir abajo
Flynn Leadley
Quart curs
Flynn Leadley


Nombre de missatges : 70
Fecha de inscripción : 12/04/2013

Estatus
Estudis:
Residència: Slytherin

Booze and Mischief?  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Booze and Mischief?    Booze and Mischief?  EmptyDv Abr 19, 2013 7:29 am

-Uhm... no els havia vist mai. -vaig arronsar les espatlles.-Va bé saber-ho. I saps si en tenen de liar?

Vaig olorar el paquet. Feia bona olor.


Tornar a dalt Ir abajo
Rose Wood
Cinquè curs
Rose Wood


Nombre de missatges : 174
Fecha de inscripción : 17/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Gryffindor

Booze and Mischief?  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Booze and Mischief?    Booze and Mischief?  EmptyDv Abr 19, 2013 7:33 am

- No tinc ni idea.- dic i és veritat, ni tan sols coneixia la marca.- Això és anar i mirar-ho, els vaig comprar a una tenda muggle prop de sant mungo, i no van fer preguntes sobre l'edat, és aixi petita i sol passar desapercebuda.

Que no feren preguntes supose que no era normal, bé o si. Em quede mirant l'hora que és, he de marxar d'aci poc, vuic provar el bany dels monitors abans de sopar, se deu estar genial, si es pot entrar li ho dire la Juls, pot ser s'apunta a nadar ahi.
Tornar a dalt Ir abajo
Flynn Leadley
Quart curs
Flynn Leadley


Nombre de missatges : 70
Fecha de inscripción : 12/04/2013

Estatus
Estudis:
Residència: Slytherin

Booze and Mischief?  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Booze and Mischief?    Booze and Mischief?  EmptyDv Abr 19, 2013 7:52 am

-Doncs m'hi hauré de passar alguna hora.

Tanco els ulls i m'imagino que passa aire, i... no gaire més, per més que m'agradi queixar-me sempre, ara estic prou bé.

-Per cert... com et dius?
Tornar a dalt Ir abajo
Rose Wood
Cinquè curs
Rose Wood


Nombre de missatges : 174
Fecha de inscripción : 17/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Gryffindor

Booze and Mischief?  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Booze and Mischief?    Booze and Mischief?  EmptyDv Abr 19, 2013 8:29 am

Agafe una altra pedreta i la tire al llac.

- Oh, es veritat, no ens em presentat...soc la Rose.- dic somrient.- Rose May i tu ets...?

Em quede mirant el llac, i somric, soc una estúpida per com estava abans, tornar als cigarrets? No gràcies, he fet bé, si, a més no em vuic cap altre, això està bé, no caic.
Mire el braç de nou, tant de bo tot fos tan fàcil com això.
Tornar a dalt Ir abajo
Flynn Leadley
Quart curs
Flynn Leadley


Nombre de missatges : 70
Fecha de inscripción : 12/04/2013

Estatus
Estudis:
Residència: Slytherin

Booze and Mischief?  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Booze and Mischief?    Booze and Mischief?  EmptyDs Abr 20, 2013 5:18 am

-Flynn Leadley... però no ho escampis, que he de mantenir la reputació.

Agafo una pedra petita, i la tiro al riu, mirant si rebota o no. Tot i que total, si no ho fa me la prta fluixa.

Tornar a dalt Ir abajo
Rose Wood
Cinquè curs
Rose Wood


Nombre de missatges : 174
Fecha de inscripción : 17/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Gryffindor

Booze and Mischief?  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Booze and Mischief?    Booze and Mischief?  EmptyDs Abr 20, 2013 5:22 am

- Encantada, doncs.- li dic somrient.

Veig la pedreta que llança mentres escolte els crits, que supose que vindran del camp de quidditch, crec que alguna residència tenia entrenament hui.
Agafe una altra pedreta, quidditch, tirava de menys volar amb granera, no hi tenia aci i no em fiava molt de les de l'escola l'últim cop que vaig agafar una per poc no em trenque el cap.
Tornar a dalt Ir abajo
Flynn Leadley
Quart curs
Flynn Leadley


Nombre de missatges : 70
Fecha de inscripción : 12/04/2013

Estatus
Estudis:
Residència: Slytherin

Booze and Mischief?  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Booze and Mischief?    Booze and Mischief?  EmptyDs Abr 20, 2013 5:43 am

Tanco els ulls i escolto el soroll de fons. És fluix, però són crits, i no deixa de ser soroll.

Estiro els braços i les cames, sense tocar a l'aigua, i faig una altra calada.
Tornar a dalt Ir abajo
Rose Wood
Cinquè curs
Rose Wood


Nombre de missatges : 174
Fecha de inscripción : 17/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Gryffindor

Booze and Mischief?  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Booze and Mischief?    Booze and Mischief?  EmptyDs Abr 20, 2013 5:49 am

M'alçe estirant els braços, crec que anire a donar-me aquell bany.

- Bé, jo he de marxar si vuic anar al bany de monitors abans de sopar.- li dic somrient.- Gràcies per dir-me la contrasenya.

Em pose bé la capa i m'espolse algo de pols que hi havia a la faldilla.

- Ens veiem Flynn.- dic dient adèu amb la mà.

I començe a caminar cap al castell de nou, és curiós com pot canviar l'humor d'una persona d'un moment per a un altre, però em trobava molt millor ara que abans, si i pensar que ara anava a donar-me un bany d'escuma, ho arreglava tot molt millor.

[Isc del tema]
Tornar a dalt Ir abajo
Flynn Leadley
Quart curs
Flynn Leadley


Nombre de missatges : 70
Fecha de inscripción : 12/04/2013

Estatus
Estudis:
Residència: Slytherin

Booze and Mischief?  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Booze and Mischief?    Booze and Mischief?  EmptyDs Abr 20, 2013 5:54 am

-A tu pel tabac-dic, amb un cop de cap.

Miro com puja la pujada cap al camí i m'assento millor. Els rajos del sol, el tabac i la tranquilitat em feien entrar son.

Vaig tancar els ulls, i vaig intentar dormir d'esquena a la paret. Si algú se m'acostava em despertaria, estaria a l'aguait.


[Tema TANCAT]
Tornar a dalt Ir abajo
 
Booze and Mischief?
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Exteriors :: Pont-
Canviar a: