Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Casualitats [Nick] HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 1 usuari connectat :: 0 Registrats, 0 Ocults i 1 Invitat

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Casualitats [Nick] HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Casualitats [Nick] EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Casualitats [Nick] EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Casualitats [Nick] EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Casualitats [Nick] EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Casualitats [Nick] EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Casualitats [Nick]

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Jacqueline Van der Elst
Sisè curs
Jacqueline Van der Elst


Nombre de missatges : 246
Fecha de inscripción : 20/08/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Slytherin

Casualitats [Nick] Empty
MissatgeAssumpte: Casualitats [Nick]   Casualitats [Nick] EmptyDc Mar 20, 2013 11:46 am

Havia anat a la ronda per comprar-me una nova ploma per escriure i per sortir una mica d'aquell col.legi on tothom em mirava malament. Pesats.

Vaig aprofitar per conprat ja de pas alguns materials de pocions que em faktaven , i després vaig aturar-me a la tenda de gelats i em vaig demanar un de llimona. Necessitava gelat, si...

Em vaig asseure a una de les taules i vaig començar a menjar el gelat, pensativa. Potser el meu pare tenia raó, però a mi no em donava la gana donar-li la raó. M'agradava la meva vida...
Tornar a dalt Ir abajo
Nicholas A. Brennan
Professorat
Professorat
Nicholas A. Brennan


Nombre de missatges : 62
Fecha de inscripción : 17/09/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: -

Casualitats [Nick] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Casualitats [Nick]   Casualitats [Nick] EmptyDc Mar 20, 2013 11:52 am

- Només t'he demanat un parell de punxes d'eriçó, tan difícil és tenir-ne?

Remugo mentre m'allunyo del dependent de la botiga, rodant els ulls. No m'agrada que no em puguin donar el que vull, i menys si estic en una botiga on se suposa que han de tenir el que vull. La porta s'obre, i un somriure apareix als meus llavis en veure entrar la Jacqueline. No li dic res, em limito a observar-la mentre fullejo distretament un llibre de pocions avançades que vull posar a la llista pels alumnes de MAG. Quan surt per la porta, li dirigeixo una mala mirada al dependent incompetent i vaig darrere la noia, sense que noti la meva presència. S'asseu a menjar un gelat que es compra i m'afanyo a col·locar-me darrere seu i posar les meves mans a les seves espatlles, ajupint-me i xiuxiuejant-li a l'orella:

- Feia dies que no tenia el plaer de veure-la, senyoreta Van der Elst...
Tornar a dalt Ir abajo
Jacqueline Van der Elst
Sisè curs
Jacqueline Van der Elst


Nombre de missatges : 246
Fecha de inscripción : 20/08/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Slytherin

Casualitats [Nick] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Casualitats [Nick]   Casualitats [Nick] EmptyDc Mar 20, 2013 11:58 am

Sento unes mans possar-se a les meves espatlles i no puc evitar somriure en sentir la veu del Nick a la meva orella. Em vaig girar, somrient.

-Ens vam veure ahir a segona hora, professor Brennan...

Somric, divertida, i li senyalo la cadira del davant.

-Vols prendre alguna cosa amb mi?
Tornar a dalt Ir abajo
Nicholas A. Brennan
Professorat
Professorat
Nicholas A. Brennan


Nombre de missatges : 62
Fecha de inscripción : 17/09/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: -

Casualitats [Nick] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Casualitats [Nick]   Casualitats [Nick] EmptyDc Mar 20, 2013 12:03 pm

Deixo anar una riallada, incorporant-me del tot i deixant-la anar.

- No em referia a veure'ns a classe, preciosa...

Li pico l'ullet, anant cap a la parada i agafant-me un gelat de xocolata. El pago i vaig cap a ella de nou, seient davant seu.

- Pots prendre't això com un sí. Sí que vull prendre alguna cosa amb tu - li somric, sent el professor simpàtic que no acostumo a ser a classe -. Com estàs, petita?
Tornar a dalt Ir abajo
Jacqueline Van der Elst
Sisè curs
Jacqueline Van der Elst


Nombre de missatges : 246
Fecha de inscripción : 20/08/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Slytherin

Casualitats [Nick] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Casualitats [Nick]   Casualitats [Nick] EmptyDj Mar 21, 2013 5:13 am

Llepo el gelat, somrient inconscientment, mentre veig com el Nick compra un gelat i torna. Ric quan diu que si vol prendre alguna cosa amb mi, i rodo els ulls quan em.demana com estic.

-Vaig fent... encara tinc problemes amb la familia. Com estàs tú?

Continuo llepant el gelat i sospiro.
Tornar a dalt Ir abajo
Nicholas A. Brennan
Professorat
Professorat
Nicholas A. Brennan


Nombre de missatges : 62
Fecha de inscripción : 17/09/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: -

Casualitats [Nick] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Casualitats [Nick]   Casualitats [Nick] EmptyDj Mar 21, 2013 5:25 am

Inclino el cap cap a un costat, mirant-me-la amb calma, i li dedico un petit somriure de comprensió. Deixo una mà sobre la taula, estirada cap a ella, estesa amb els dits oberts, convidant-la a agafar-la, i em miro el meu gelat.

- Vaja, ho sento.

Decideixo relaxar una mica l'ambient, sé que aquest tema no li agrada gaire i és millor evitar-lo.

- Jo estic com sempre, ja ho saps - li dedico un somriure burleta i totalment egocèntric, picant-li l'ullet -. Boníssim.
Tornar a dalt Ir abajo
Jacqueline Van der Elst
Sisè curs
Jacqueline Van der Elst


Nombre de missatges : 246
Fecha de inscripción : 20/08/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Slytherin

Casualitats [Nick] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Casualitats [Nick]   Casualitats [Nick] EmptyDj Mar 21, 2013 5:48 am

No puc evitar deixar anar una riallada en sentir-lo, i em miro la seva mà sonrient. L'agafo, i li somric.

-Ningú ho nega...-Li dic, abans de fer-li l'ullet.

Em miro la mà que tinc agafada a la seva. No ho faig normalment, això..., però em sentia bé.

-He aprovat transfiguració, doncs? He fet un bon examen, no?

Reconec que m'ho havia treballat més que de costum, l'examen. No volia fallar-li.
Tornar a dalt Ir abajo
Nicholas A. Brennan
Professorat
Professorat
Nicholas A. Brennan


Nombre de missatges : 62
Fecha de inscripción : 17/09/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: -

Casualitats [Nick] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Casualitats [Nick]   Casualitats [Nick] EmptyDj Mar 21, 2013 5:54 am

Premo la seva mà lleument, somrient-li, i quan em pregunta pel seu examen deixo anar una riallada sonora.

- Això no són coses que pugui dir en teoria, preciosa...

M'aixeco una mica i apropo la meva cadira a la seva sense deixar-li anar la mà fins quedar al seu costat.

- Però no serà la primera excepció que faig amb tu, em sembla... - li pico l'ullet, divertit -. Sí, estàs més que aprovada. Vaig tenir una grata sorpresa amb el teu examen, estava molt millor del que esperava tenint en compte els altres que havies fet. I no m'estranya, és que el professor de transfiguració ensenya cada vegada millor... - faig rodar els ulls, amagant un somriure, i que ella ho interpreti com vulgui.
Tornar a dalt Ir abajo
Jacqueline Van der Elst
Sisè curs
Jacqueline Van der Elst


Nombre de missatges : 246
Fecha de inscripción : 20/08/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Slytherin

Casualitats [Nick] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Casualitats [Nick]   Casualitats [Nick] EmptyDj Mar 21, 2013 6:20 am

-Oh, va...

Veig com s'asseu al meu costat i me'l quedo mirant, esperant que em digui si he aprovat o no.Somric contenta amb mi mateixa quan em diu que estic més que aprovada.

-El professor explica d'una manera excel.lent.-somric.-I l'alumna no vol defraudar-lo. Menys ara que es animàgica...

Li faig l'ullet, i m'aparto una mica, perque sense adonar-me m'havia anat apropant a ell.
Tornar a dalt Ir abajo
Nicholas A. Brennan
Professorat
Professorat
Nicholas A. Brennan


Nombre de missatges : 62
Fecha de inscripción : 17/09/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: -

Casualitats [Nick] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Casualitats [Nick]   Casualitats [Nick] EmptyDj Mar 21, 2013 6:23 am

Li somric, amb una lleu inclinació de cap, i alço la seva mà cap als meus llavis, deixant-hi un petó suau, mentre la miro als ulls amb un toc d'ironia a la mirada.

- És una alumna prefecta doncs, li dóna al professor tot el que necessita... Ja saps, bons examens, atenció a classe... Aquestes coses.

De nou li pico l'ullet, menjant una mica de gelat mentre miro al meu voltant. Quan torno a parlar, no l'estic mirant a ella, tinc els ulls clavats en algun punt incert dels teulats foscos de les cases.

- Creus que algú ens coneixerà, aquí?
Tornar a dalt Ir abajo
Jacqueline Van der Elst
Sisè curs
Jacqueline Van der Elst


Nombre de missatges : 246
Fecha de inscripción : 20/08/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Slytherin

Casualitats [Nick] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Casualitats [Nick]   Casualitats [Nick] EmptyDj Mar 21, 2013 6:30 am

-Ja, les atencions que un tigre necessita...

Somric. Feia temps que no tastava els seus llavis i em moria de ganes per tonar-los a tastar... encara que mai ho acceptaria, obciament. Alço una cella i miro al meu voltant.

-A mi no. És la primera vegada que vinc. Recordes que soc holandesa?
Tornar a dalt Ir abajo
Nicholas A. Brennan
Professorat
Professorat
Nicholas A. Brennan


Nombre de missatges : 62
Fecha de inscripción : 17/09/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: -

Casualitats [Nick] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Casualitats [Nick]   Casualitats [Nick] EmptyDj Mar 21, 2013 6:35 am

Ric, apartant-li un floc de cabells de la cara.

- Noia intel·ligent... - dic, sarcàstic.

Em passo la llengua pels llavis, mirant-me-la, i aparto la mirada amb un somriure divertit en adornar-me que no faig més que menjar-me-la amb els ulls.

- La primera vegada que vens i t'estàs aquí asseguda prenent un gelat... Senyoreta Van der Elst, li interessaria fer una petita visita turística de la mà del seu professor quan s'acabi el gelat, llavors? - pregunto, somrient-li de manera massa encantadora com perquè em digui que no.
Tornar a dalt Ir abajo
Jacqueline Van der Elst
Sisè curs
Jacqueline Van der Elst


Nombre de missatges : 246
Fecha de inscripción : 20/08/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Slytherin

Casualitats [Nick] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Casualitats [Nick]   Casualitats [Nick] EmptyDj Mar 21, 2013 6:43 am

Somric de costat, veient com em mira. Se li nota que fa temps que no ens veiem. Escolto el que em diu de que soc una noia intel.ligent.

-Encara ho dubtes...?

Escolto el que em diu d'anar a fer una volta mentre llepo el gelat i miro el seu somriure. D'acord, es massa provocatiu com per dir que no... encara que no sé per quin motiu hauria de dir que no...

-Em semblaria genial...

Tornar a dalt Ir abajo
Nicholas A. Brennan
Professorat
Professorat
Nicholas A. Brennan


Nombre de missatges : 62
Fecha de inscripción : 17/09/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: -

Casualitats [Nick] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Casualitats [Nick]   Casualitats [Nick] EmptyDj Mar 21, 2013 6:47 am

Satisfet, deixo anar-li la mà per escurar el meu gelat, i quan me l'acabo el deixo sobre la taula, de manera distreta i desinteressada, amb gestos sempre relaxats.

- Perfecte.

M'inclino una mica cap a ella, fins deixar els meus llavis gairebé tocant la seva orella, i xiuxiuejo:

- T'asseguro que serà la millor visita turísitica de la teva vida, preciosa...
Tornar a dalt Ir abajo
Jacqueline Van der Elst
Sisè curs
Jacqueline Van der Elst


Nombre de missatges : 246
Fecha de inscripción : 20/08/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Slytherin

Casualitats [Nick] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Casualitats [Nick]   Casualitats [Nick] EmptyDj Mar 21, 2013 7:09 am

Sofreixo un calfred quan em parla a l'orella. Em miro el Nick i li faig l'ullet.

-Això t'ho has de guanyar...

I m'acabo de mossegar la galeta, llepant-me els dits ja de pas. Estava bo, el gelat.

-Cap a on anem?-Li dic, alegre.
Tornar a dalt Ir abajo
Nicholas A. Brennan
Professorat
Professorat
Nicholas A. Brennan


Nombre de missatges : 62
Fecha de inscripción : 17/09/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: -

Casualitats [Nick] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Casualitats [Nick]   Casualitats [Nick] EmptyDj Mar 21, 2013 7:18 am

M'aparto d'ella de nou, esperant a que acabi, i en un moment donat simplement m'aixeco de la cadira i, posant-me arrere seu, l'alço amb facilitat, fent que s'aixequi de la cadira.

- Et porto a llocs que no coneixeries per tu sola - li xiuxiuejo, deixant que el meu alè càlid xoqui contra el seu coll.

Abraçant-la per la cintura, començo a caminar, sense dubtar ni un segon dels meus actes.

- I de veritat... T'agradarà.
Tornar a dalt Ir abajo
Jacqueline Van der Elst
Sisè curs
Jacqueline Van der Elst


Nombre de missatges : 246
Fecha de inscripción : 20/08/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Slytherin

Casualitats [Nick] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Casualitats [Nick]   Casualitats [Nick] EmptyDj Mar 21, 2013 7:37 am

Em mossego el llavi inferior en sentir el seu alè al meu coll, és massa, aquest home. Em descol·loca amb una simple mirada, i li encanta fer-ho...

-Doncs... estic impacient...

Paso un braç per la seva espatlla i començo a caminar.

-Per que m'ho demostris...
Tornar a dalt Ir abajo
Nicholas A. Brennan
Professorat
Professorat
Nicholas A. Brennan


Nombre de missatges : 62
Fecha de inscripción : 17/09/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: -

Casualitats [Nick] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Casualitats [Nick]   Casualitats [Nick] EmptyDv Abr 05, 2013 1:22 am

Faig que sí amb el cap quan diu que està impacient. Normal que estigui impacient... Crec. Segueixo agafant-la per la cintura en un gest bastant possessiu, espero que no li molesti.

- Aquest lloc, petita, està ple de secrets.

Ho dic amb una veu suau i enigmàtica, abans de mirar al meu voltant uns segons abans de parar en sec, posar-la contra mi i robar-li un petó per després seguir caminant com si res.

- De secrets i de sorpreses.
Tornar a dalt Ir abajo
Jacqueline Van der Elst
Sisè curs
Jacqueline Van der Elst


Nombre de missatges : 246
Fecha de inscripción : 20/08/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Slytherin

Casualitats [Nick] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Casualitats [Nick]   Casualitats [Nick] EmptyDs Abr 06, 2013 8:37 am

Somric quan diu que està ple de secrets, i espero amb ganes el petó que em fa, encara que no ho demostro... soc massa orgullosa per demostrar-ho.

-Quina mena de secrets, Nick?- li demano amb curiositat.

Camino, amb la seva mà rodejant la meva cintura, sentint com en el fons començava a sorgir un nou sentiment al meu cor.
Tornar a dalt Ir abajo
Nicholas A. Brennan
Professorat
Professorat
Nicholas A. Brennan


Nombre de missatges : 62
Fecha de inscripción : 17/09/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: -

Casualitats [Nick] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Casualitats [Nick]   Casualitats [Nick] EmptyDg Abr 07, 2013 11:42 pm

M'encongeixo d'espatlles, acaronant-li lleument la cintura amb la mà que tinc posada allà, i li somric una mica, girant-me cap a ella.

- La gràcia està en que els descobreixis tu. Si te'ls dic ja no seran secrets, oi?

Li pico l'ullet, rient una mica, abans de seguir caminant com si res, abraçant-la de manera protectora i sense cap intenció de deixar-la anar.
Tornar a dalt Ir abajo
Jacqueline Van der Elst
Sisè curs
Jacqueline Van der Elst


Nombre de missatges : 246
Fecha de inscripción : 20/08/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Slytherin

Casualitats [Nick] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Casualitats [Nick]   Casualitats [Nick] EmptyDt Abr 09, 2013 5:27 am

Somric quan diu que els he de descobrir jo. Miro per el nostre voltant i em quedo mirant una ratapinyada que volava per damunt nostre durant uns segons.

-M'agrada passejar amb tu, Nick... i descobrir secrets.-li faig l'ullet.

Em quedo mirant una tenda, encuriosida. Era ben curios, aquest barri...
Tornar a dalt Ir abajo
Nicholas A. Brennan
Professorat
Professorat
Nicholas A. Brennan


Nombre de missatges : 62
Fecha de inscripción : 17/09/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: -

Casualitats [Nick] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Casualitats [Nick]   Casualitats [Nick] EmptyDv Maig 24, 2013 9:51 am

Seguim caminant uns minuts en absolut silenci, escoltant el so del que passa al nostre voltant. Somric, sense deixar-la anar, protectorament, i la condueixo pels carrers i carrerons d'aquest lloc tan misteriós per a ella. En un moment donat passem pel costat d'un carreró fosc i mig abandonat. Sense avisar en cap moment, i d'una estrebada un pèl brusca, la duc cap allà. Entrem al carreró, jo arrossegant-la a ella gairebé, i la giro cap a mi, també amb un punt d'agresivitat.

- Sorpresa, preciosa.

L'empenyo no gaire fort contra la paret, de manera que queda d'esquenes a mi amb la cara enganxada a la paret i em poso darrere d'ella, apretant-la entre la paret i jo. Començo a fer-li petons pel coll, mossegant-li l'orella de tant en tant, fent que em noti darrere seu amb carícies prement la meva cintura contra la seva, sense abandonar el seu coll i els petons que hi deixo.
Tornar a dalt Ir abajo
Jacqueline Van der Elst
Sisè curs
Jacqueline Van der Elst


Nombre de missatges : 246
Fecha de inscripción : 20/08/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Slytherin

Casualitats [Nick] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Casualitats [Nick]   Casualitats [Nick] EmptyDs Maig 25, 2013 7:10 am

Seguiem caminant per la ronda, mentre jo em miro amb curiositat les tendes. Veig tendes de llibres, de mussols i gats, d'escombres, de marmites... i llavors passem per un carreró, que quasi ni havia mirat, quan el Nick m'empeny i anem cap allà. Somric quan "em dona la sorpresa" i sento els seus petons per el meu coll, la seva proximitat. Em giro poc a poc i li agafo la camisa amb suavitat per atraure'l cap a mi.

-Quin secret em guardava el professor Brennan el dia que el vaig coneixer, eh...?- li xiuxiuejo.- El meu Nick...

Amb l'esquena contra la paret, els meus llavis quasi toquen els seus. Em moc i li faig petons per el voltant de l'orella, divertida.
Tornar a dalt Ir abajo
Nicholas A. Brennan
Professorat
Professorat
Nicholas A. Brennan


Nombre de missatges : 62
Fecha de inscripción : 17/09/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: -

Casualitats [Nick] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Casualitats [Nick]   Casualitats [Nick] EmptyDs Maig 25, 2013 8:11 pm

Deixo que es giri, amb un somriure divertit als llavis, acaronant la seva cintura i els seus braços. Quan em fa la pregunta i segons després atace al meu coll a petons, sento una flamarada dins meu. Li agafo les mans i les poso contra la paret, aconseguint que deixi de moure els braços.

- De fet, Senyoreta Van der Elst, no guardava cap secret, tot va... Sorgir - li mossego la barbeta, rient entre dents -. I sí, preciosa. Sóc teu. I tu ets meva i només meva.

Acabo immobilitzant-la amb els malucs, fent pressió amb tot el meu cos per tal de tenir-la quieta. Els meus llavis atrapen els seus i li faig un petó bastant carregat de passió, tenint-la sense poder-se moure. Baixo cap al seu coll i després torno a pujar als seus llavis, per fer-li un petó curt. M'apropo a la seva orella i xiuxiuejo:

- Coneixes la Marmita Foradada, preciosa? - li mossego el lòbul de l'orella - És un local on lloguen habitacions - dic, i torno als seus llavis, divertit.
Tornar a dalt Ir abajo
Jacqueline Van der Elst
Sisè curs
Jacqueline Van der Elst


Nombre de missatges : 246
Fecha de inscripción : 20/08/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Slytherin

Casualitats [Nick] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Casualitats [Nick]   Casualitats [Nick] EmptyDl Maig 27, 2013 8:36 am

Empresonada entre ell i la paret, escolto el que em diu i m'adono de que això ja va més enllà dels petons i les carícies, que va més enllà de l'atracció. Corresponc el seu petó amb passió afegida, i no puc evitar sentir un calfred que em recorre l'espinada quan em parla a l'orella... com sempre que ho fa.

-No, no la coneixia...- li contesto, somrient, fent-li ara jo una petita mossegada a l'orella.- Però em sembla una molt bona idea...

I li faig l'ullet, divertida per la situació.
Tornar a dalt Ir abajo
 
Casualitats [Nick]
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Nick Johnson

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Localitats Màgiques :: Ronda d'Alla-
Canviar a: