Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Lucas J. Rhymes HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 1 usuari connectat :: 0 Registrats, 0 Ocults i 1 Invitat

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Lucas J. Rhymes HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Lucas J. Rhymes EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Lucas J. Rhymes EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Lucas J. Rhymes EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Lucas J. Rhymes EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Lucas J. Rhymes EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Lucas J. Rhymes

Ir abajo 
AutorMissatge
Lucas Rhymes
Quart curs
Lucas Rhymes


Nombre de missatges : 130
Fecha de inscripción : 14/03/2013

Estatus
Estudis:
Residència: Hufflepuff

Lucas J. Rhymes Empty
MissatgeAssumpte: Lucas J. Rhymes   Lucas J. Rhymes EmptyDj Mar 14, 2013 10:57 am

Lucas John Rhymes

Lucas J. Rhymes Tumblr_me2eisA4YD1r33eg7o1_500


Edat: 15

Residència: Hufflepuff

Curs: 4art

Família: Al forum, la meua germana bessona, Aliena Rhymes.
Tots dos:

Aspecte físic: Cabell ros, a temporades curt,  a temporades un poc llarg, d'ulls blaus, normal...

Personalitat: La gent sol dir de mi que soc bastant tímid, i tenen raó, ho soc, si més no al principi, i bé, també depen de la situació...m’agrada passar desapercebut, intente sempre no cridar l'atenció.
Em costa bastant fer amics, l'encetar una conversa és el meu punt dèbil, però si em parles et respondre i si em sent còmode, puc acabar soltant-me.
No discrimine ningú per residència, per mi tots són igual a tots, això si clar, no toleraré que insultes o et poses amb alguns dels meus, si et poses amb la meua germana,  la meua amabilitat i bon rollo, desapareixerà de seguida. Exceptuant eixos moments, els quals solen ser insignificants, puc dir que et tractare amb simpatia, i amb un somriure sempre als llavis, valent quant és necessari. No de notes brillants però vaig tirant.

Breu història: Vinc de familia de "sang mesclada". La nostra mare era bruixa, el pare era muggle, al pare quasi li dona algo quan la mare li ho va contar, haguera estat divertit que ho hagueren gravat.
La meua germana i jo varem nàixer a la ciutat de Belfast, Irlanda del Nord. Es pot dir que jo vaig nàixer un minut abans que ella, per tant això em fa el germà major, res de discussions.
La nostra infància va ser si més no, tranquil·la, vivim a la part muggle per tant haviem d'aparentar normalitat, tanta normalitat com poden aparentar dos nens mags amb ganes de provar el que poden fer, però podem dir que erem bons nens.

Habilitats especials: La telepatia entre bessons conta? No? Doncs aleshores cap diria, almenys per ara.

Tornar a dalt Ir abajo
 
Lucas J. Rhymes
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Aliena Rhymes

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Presentació :: Personatges :: Fitxes de personatges-
Canviar a: