Lucas Rhymes Quart curs
Nombre de missatges : 130 Fecha de inscripción : 14/03/2013
Estatus Estudis: Residència: Hufflepuff
| Assumpte: Lucas J. Rhymes Dj Mar 14, 2013 10:57 am | |
| Lucas John Rhymes
Edat: 15
Residència: Hufflepuff
Curs: 4art
Família: Al forum, la meua germana bessona, Aliena Rhymes.
- Tots dos:
Aspecte físic: Cabell ros, a temporades curt, a temporades un poc llarg, d'ulls blaus, normal...
Personalitat: La gent sol dir de mi que soc bastant tímid, i tenen raó, ho soc, si més no al principi, i bé, també depen de la situació...m’agrada passar desapercebut, intente sempre no cridar l'atenció. Em costa bastant fer amics, l'encetar una conversa és el meu punt dèbil, però si em parles et respondre i si em sent còmode, puc acabar soltant-me. No discrimine ningú per residència, per mi tots són igual a tots, això si clar, no toleraré que insultes o et poses amb alguns dels meus, si et poses amb la meua germana, la meua amabilitat i bon rollo, desapareixerà de seguida. Exceptuant eixos moments, els quals solen ser insignificants, puc dir que et tractare amb simpatia, i amb un somriure sempre als llavis, valent quant és necessari. No de notes brillants però vaig tirant.
Breu història: Vinc de familia de "sang mesclada". La nostra mare era bruixa, el pare era muggle, al pare quasi li dona algo quan la mare li ho va contar, haguera estat divertit que ho hagueren gravat. La meua germana i jo varem nàixer a la ciutat de Belfast, Irlanda del Nord. Es pot dir que jo vaig nàixer un minut abans que ella, per tant això em fa el germà major, res de discussions. La nostra infància va ser si més no, tranquil·la, vivim a la part muggle per tant haviem d'aparentar normalitat, tanta normalitat com poden aparentar dos nens mags amb ganes de provar el que poden fer, però podem dir que erem bons nens.
Habilitats especials: La telepatia entre bessons conta? No? Doncs aleshores cap diria, almenys per ara.
| |
|