Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Lya Redwyne HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 1 usuari connectat :: 0 Registrats, 0 Ocults i 1 Invitat

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Lya Redwyne HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Lya Redwyne EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Lya Redwyne EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Lya Redwyne EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Lya Redwyne EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Lya Redwyne EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Lya Redwyne

Ir abajo 
AutorMissatge
Lya Redwyne
Professorat
Professorat
Lya Redwyne


Nombre de missatges : 27
Fecha de inscripción : 17/02/2013

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: -

Lya Redwyne Empty
MissatgeAssumpte: Lya Redwyne   Lya Redwyne EmptyDg Feb 17, 2013 5:18 am

Nom: Lya Redwyne

Edat: Vint-i-set anys

* Residència: Ex-Ravenclaw

* Curs: -

* Ofici: Professora d'Història de la Magia.

Família (especificar només si són altres usuaris del fòrum): -

Aspecte físic:

Alta, rossa, primeta i de pell bastant blanca. Vaja, que mai he tingut gaire pinta de Ravenclaw! Moltes vegades m'han infravalorat pel meu aspecte, però no us preocupeu, fa temps que m'he aocstumat als acudits de les rosses tontes ^^

Personalitat:

Sempre he sigut bastant amable i he estat disposada a ajudar a la gent, així que no és d'estranyar que el barret abans de posar-me a Ravenclaw dubtés en enviar-me a Hufflepuff. Pel que sembla, va guanyar la inteligència. No és que em consideri la persona més intel·ligent del món, però no us diré que sigui tonta. A més, sempre he sigut bastant creativa i imaginativa, així que tenia més punts per acabar a Ravenclaw.

Ah, la creativitat! És una de les coses que m'agrada més trobar en els alumnes i potser és per això que m'encanta enviar redaccions com a deures. Pots aprendre molt d'una persona per la manera com escriu, i també és fàcil endevinar a quina casa correspon. Els Gryffindors són apassionats, els hi encanta escriure sobre sang i guerres; els Ravenclaw són imaginatius i les seves redaccions sempre tenen algo d'especial; la manera de pensar dels Slytherin sempre queda patent a l'hora d'escriure i les redaccions dels Hufflepuffs, escriguin del tema que escriguin, semple estan repletes de bondat.

Us he de confessar que, tot i que se que no és bonic, sempre he tingut alguns alumnes preferits. Alumnes amb gran vocació per la història, alumnes de redaccions magnífiques i que sempre han estat atents a classe. Ara, per exemple, m'he volcat en el petit Perseus Luckgarden. Encara fa tercer, però aconseguiré que fagi els MAG en Història!

M'agrada portar-me bé amb els alumnes i ajudar-los en els seus problemes, però tingueu en compte que no dubtaré en pegar-vos amb el llibre si us dormiu a la meva classe ^^

Breu història:

Vaig nèixer a Newcastle en una petita família de mags. Tant el meu pare, que va anar a Gryffindor, com la meva mare, que va ser Ravenclaw, treballaven a la Conselleria. Als onze anys vaig entrar a Hogwarts i en vaig sortir al cap de set, graduada en Història. Vaig treballar uns quants anys en recerca fins que vaig descobrir que volia dedicar-me a l'educació, així que vaig apropar-me a Hogwarts fa un parell de setmanes i em van donar la feina.

Habilitats especials: Bé, sempre se m'ha donat molt bé la història, però no crec que sigui una habilitat especial, no?

Mascota: Una gat que no té nom, així que li dic Gat.

Altres: Res més! ^^
Tornar a dalt Ir abajo
 
Lya Redwyne
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Presentació :: Personatges :: Fitxes de personatges-
Canviar a: