Nom: Katherine Birdwhistle
Edat: 13 anys
Residència: Slytherin
Curs: 3er
Família (especificar només si són altres usuaris del fòrum): -
Aspecte físic: Tinc el cabell negre i bastant llarg, em dona un aspecte místic, no creus? Bé, jo sí que ho crec. No sóc gaire alta, però no passa res, perquè el meu pare m'ha dit que algun dia faré una estirada, i jo me'l crec. També sóc molt prima, ho he heretat de la meva mare, i és guai, també fa molt d'endevina, ja saps, el ser etèria i tal. Mola.
Tinc els ulls grisos i profunds, però aquests només són els ulls que tinc a la cara. Després tinc un tercer ull, que tot ho veu, molt desenvolupat. Sí, sé coses que vosaltres no us podeu ni imaginar.
També tinc algunes pigues al nas i a les galtes, no m'agraden gens, però per sort no es veuen gaire.
Personalitat: El més remarcable de mi és que tinc un gran poder espiritual. Sí, he desenvolupat un tercer ull molt poderós. Bé, més que desenvolupar vaig néixer amb ell. Hi ha alguns que hem tingut més sort que els altres a la vida, és el que hi ha.
En general segueixo les normes al peu de la lletra i sóc bastant responsable. Ja sabeu allò que diuen, un gran poder comporta una gran responsabilitat. Bé, les normes estúpides no les segueixo. Com no poder sortir de nit pel castell. A qui se li va ocórrer aquesta norma? Les hores més místiques i inspiradores sempre cauen de nit. Necessito sortir a la llum de la lluna i vagar pel castell a les hores més fosques per desenvolupar el meu gran potencial. Ah, a vegades el meu tercer ull és una càrrega tan dura...
En general no m'agraden els fills de muggles. Tenen molt poc potencial. I, bé, els meus pares m'han ensenyat a no donar-lis gaires confiances.
Tampoc m'agrada la gent que no creu en l'endevinació ni en el meu poder. De veritat, puc saber coses terribles, coses fantàstiques, puc endevinar grans tragèdies... Aquells qui tenen un tercer ull cec no s'ho poden ni imaginar. Pobres desgraciats.
Breu història: Els meus pares són bastant rics, dirigeixen una companyia que comercialitza marmites per tota Europa. Jo trobo que és un ofici bastant avorrit, però al ser rica i filla única, mai m'ha faltat res.
He tingut un gran poder des de petita, quan vaig néixer i la meva àvia em va agafar en braços el primer que va dir va ser que estava destinada a fer grans coses. I ho estic, destinada a ser una gran endevina de fama mundial.
Bé, el que sigui. Als onze anys vaig rebre la carta de Hogwarts i em van seleccionar a Slytherin, com a la meva mare. Ara vaig a tercer i, per fi, he pogut començar les classes d'Endevinació, ja era hora! Són terriblement fàcils, però bé.
No tinc gaires amics, perquè casi tots els meus companys són uns mocosos sense gens ni mica de poder espiritual, tenen l'ull interior totalment cec.
Bé, menys el Percy (Ja saps, el Perseus Luckgarden). Encara que ell ho negui jo veig un gran poder. I, a part, és molt guapo. Bé, que m'agrada molt. Sobretot des de que vaig llegir al fons de la tassa de té que estavem destinats a casar-nos. (Als 28 anys. Tindrem dos fills, dos nens.)
Veieu? Gràcies al meu ull interior us he pogut explicar tant el meu passat com el meu futur.
Habilitats especials: Un tercer ull molt desenvolupat. Creia que ja havia quedat clar.
Mascota: Un gat negre, es diu Astaroth.
Altres: Acostumo a portar sempre una baralla de tarot amb mi i talismans que em protegeixen de qualsevol mal. I també una bola de vidre portable que em permet endevinar el futur. Sí, acostumo a portar una bossa molt gran.