Qui està Connectat | En total hi ha 4 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 4 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| Evolució [Jac] | |
| | Autor | Missatge |
---|
Nicholas A. Brennan Professorat
Nombre de missatges : 62 Fecha de inscripción : 17/09/2012
Estatus Estudis: No acreditat Residència: -
| Assumpte: Evolució [Jac] Dg Gen 20, 2013 2:23 am | |
| Ja fa un parell de dies que les vacances de nadal han acabat. Les he passat fora de l'escola, amb la familia, però ha arribat l'hora de tornar a posar-nos dins la rutina. El meu despatx està com sempre. Endreçat, perfecte. Què més puc demanar? Encara no tinc massa feina per corregir, i tot va perfecte.
M'assec a l'escriptori, i miro un munt de paperassa que tinc sobre la taula. Són deures de nadal dels alumnes suspesos. Els començo a fullejar sense massa ganes, i arrugo el nas quan veig un exercici parlant d'animàgia. Recordo la Senyoreta Van der Elst, i un petit somriure aflora als meus llavis. Em pregunto com li haurà anat el nadal, i em pregunto com estarà evolucionant la seva animàgia.
- Expecto Patronum.
El tigre surt de la punta de la meva vareta, i me'l quedo mirant uns segons, abans de dir les paraules que vull que vagin a la Jacqueline.
- "Benvolguda Senyoreta Van der Elst, espero que li hagi anat bé el Nadal. L'espero al meu despatx, vingui quan pugui. Cordialment, Professor Brennan."
El tigre surt volant per la porta i jo m'assec a la cadira de nou, tancant els ulls un segon abans de posar-me a corregir els deures d'aquells alumnes massa estúpids. | |
| | | Jacqueline Van der Elst Sisè curs
Nombre de missatges : 246 Fecha de inscripción : 20/08/2012
Estatus Estudis: GNOM Residència: Slytherin
| Assumpte: Re: Evolució [Jac] Dg Gen 20, 2013 6:54 am | |
| Acabava de fer-me una trena quan el tigre platejat va entrar dins del lavabo i em va donar un ensurt, primer, i una invitació al despatx del professor Brennan després. Acabo de fer-me la trena, més animada que abans, i em miro uns segons al mirall, abans de sortir, agafar un dels meus llibres de animàgia i sortir cap al despatx del professor.
En arribar toco tres vegades a la porta del depatx i espero educadament a que em doni permís per entrar, i després obro la porta, quedant-me just allà, sense ser a dins, encara.
-Demanava per mi, professor Brennan?- demano, conscient de que la porta encara és oberta i em poden escoltar. | |
| | | Nicholas A. Brennan Professorat
| Assumpte: Re: Evolució [Jac] Dg Gen 20, 2013 12:23 pm | |
| No sé quanta estona dec portar corregint exercicis, però em fa l'efecte que és poca. Sento els cops a la porta i m'assec, tranquil i còmode, mirant cap a l'entrada del meu despatx. Quan s'obre una mica la porta puc veure perfectament a l'alumna de Slytherin que he fet cridar jo mateix.
- Passi, senyoreta Van der Elst, passi.
Quan entra al despatx i tanca la porta li faig un gest cordial perquè es posi còmoda, mentre endreço els papers que hi ha per sobre l'escriptori amb parsimònia. | |
| Assumpte: Re: Evolució [Jac] Dg Gen 20, 2013 12:29 pm | |
| Passo, tanco la porta i m'assec a una de les butaques que té davant de l'escriptori, cómodament.
-Com t'ha anat el nadal... Nick?- dic,somrient.-Tinc entés que has anat a veure a la familia...
Em miro els papers que hi han sobre l'escriptori, amb una cella alçada. Semblen feines per corregir o mig corregides, em giro de nou i ladejo el cap.
-Em cridaves per alguna cosa en especial? | |
| Assumpte: Re: Evolució [Jac] Dl Gen 21, 2013 12:12 am | |
| - M'ha anat molt bé, gràcies per l'interès. Sí, he estat amb la familia, en efecte - somric una mica, fent desaparèixer els papers amb un toc de vareta.
Em miro les mans, guardant la vareta, i li dirigeixo un somriure, posant-me còmode a la cadira.
- T'he cridat per veure com et va l'animàgia, només. Has aprofitat les vacances per aprofondir-hi?
M'agafo les mans i les deixo reposar sobre el ventre, mirant-me la noia amb curiositat. | |
| Assumpte: Re: Evolució [Jac] Dl Gen 21, 2013 1:03 am | |
| -El 2 de gener era el meu aniversari.- Li explico.- Així que ja tinc 17 anys, i ja em vaig prendre la poció de l'animàgia, mira...
Em concentro una mica i em torno un linx. Ja ho havia fet tant de cops, que fer-ho una vegada més em va resultar senzill. Em rasco el cap amb el llom de la butaca, deixant anar un ronroneig, i després torno a ser jo, ben asseguda a la butaca, amb un somriure.
-Em costa a vegades mantenir-me en forma animàgica, i altres vegades, em costa mantenir-me humana... però m'agrada bastant. | |
| Assumpte: Re: Evolució [Jac] Dt Gen 22, 2013 9:11 am | |
| Escolto les seves paraules en complet silenci i amb una expressió totalment neutra. Quan es transforma en linx, però, em permeto somriure una mica, observant-la. Quan es torna a convertir en humana, faig que sí amb el cap.
- Preciosa demostració... I no et preocupis, amb el temps tindràs un control absolut sobre la teva animàgia.
Obro un calaix i en trec un llibre embolicat amb un paper d'un color verd fosc. M'aixeco de la cadira, caminant fins al seu costat, i m'ajupo una mica.
- Sé que va ser el teu aniversari. I aquest és el meu regal.
Era un llibre igual que el que em van regalar a mi quan em vaig fer animàgic, un llibre de consells, trucs i anècdotes realment interessants per a l'animàgia. Em quedo de braços creuats quan l'agafa, esperant a que l'obri. | |
| Assumpte: Re: Evolució [Jac] Dt Gen 22, 2013 9:38 am | |
| -Ostres Nick... No t'hi hauries d'haver molestat...
Em quedo de pedra uns segons, agafant el regal, mirant-lo, i després obro una mica el regal. Veig que es un llibre i somric, divertida.
-Nick...-l'obro del tot i somric més.-Gràcies, moltes gràcies, Nick!
Vaig fins a ell i li faig un petó a la galta, contenta. | |
| Assumpte: Re: Evolució [Jac] Dg Gen 27, 2013 2:19 am | |
| Somric mentre obro al llibre, asseient-me a l'escriptori i creuant els braços. Quan s'aixeca i em fa un petó a la galta li passo el braç per les espatlles, tranquil.
- A mi aquest llibre em va ajudar molt, petita linx.
Li faig un petó al front, mirant-me el llibre entre les seves mans, satisfet. Potser em prenen per un professor despiatat i odiós, però en realitat tinc cor. O això crec. | |
| Assumpte: Re: Evolució [Jac] Dg Gen 27, 2013 2:45 am | |
| Somric quan em fa un petó al front i fulletjo una mica el llibre, somrient encara. Llavors m'adono de com de tendra ha estat la situació, i sento un petit calfred. "Petita linx" M'agrada, com sona.
Deixo el llibre després de fulletjar-lo una bona estona sobre la taula. Me'l miro, somrient, i em torno a transformar en linx. Vaig cap a ell i li mossego el pantaló, juganera. Faig un ronroneig i acaricio el meu cap amb la seva cama, després vaig cap a la cadira on era abans, em pujo d'un salt i torno a ser humana.
-Ho porto bastant bé, moltes gràcies per el llibre... segur que m'ajudarà molt. | |
| Assumpte: Re: Evolució [Jac] Dg Gen 27, 2013 3:02 am | |
| Em quedo en silenci mentre fulleja el llibre, amb el braç a les seves espatlles. Quan el deixa sobre la taula em creuo de braços de nou, i observo amb un somriure divertit com el linx torna a aparèixer, i em mossega el pantaó. Li tusto el cap de manera suau, i la deixo fer, deixo que gaudeixi de la seva nova condició.
- Sí que ho portes bé, sí...
Somric, satisfet en veure que ha progressat, i m'assec a la meva cadira de nou, deixant l'escriptori entre tots dos i quedant en silenci.
- I com et va tota la resta? | |
| Assumpte: Re: Evolució [Jac] Dg Gen 27, 2013 3:11 am | |
| Faig una ganyota quan demana amb tot l'altre que ha passat.
-Crec que bé. És a dir, vaig barallar-me amb els meus pares, però... a part d'això crec que estic bé.
"Crec" Mai ho sabia del tot. Sempre deia que estava bé, o que creia que estava bé, però la veritat era que mai ho sabia del tot. Però això no té per què saber-ho tothom.
-Gràcies per preocupar-te. | |
| Assumpte: Re: Evolució [Jac] Dg Gen 27, 2013 3:48 am | |
| Alço totes dues celles en sentir les seves paraules i no puc evitar sentir-me preocupat. M'aixeco de la cadira i la porto fins al costat de la butaca de la noia. M'assec de nou, cap a ella, i li envolto les espatlles amb un braç:
- Si vols desfogar-te, parlar-ne amb algú, recorda que em tens aquí, bonica, val?
Ric una mica, mirant-la.
- Hi ha confiança, recordes? - li pico l'ullet, en broma, intentant animar-la encara que sigui només una mica. | |
| Assumpte: Re: Evolució [Jac] Dg Gen 27, 2013 5:16 am | |
| -Recordo.- dic, somrient-li.
Igualment, al meu cap hi han preguntes sense resposta, sobre ell. Perquè és tan amable ara amb mi? Perquè no expliqui el que vam fer? Per evitar la seva expulsió de Hogwarts?
-És... un conflicte de idees. El meu pare opina que... que m'hauria de casar quan sigui gran, i jo li he dit que no vull casar-me.-Arrufo el nas.
Allargo el braç per agafar el llibre i el fulletjo.
-Però no és important. | |
| Assumpte: Re: Evolució [Jac] Dg Feb 03, 2013 8:00 pm | |
| Mentre parla, no trec el braç de les seves espatlles. En realitat, fins i tot l'estrenyo una mica contra mi quan menciona el conflicte d'idees amb el seu pare.
- Jo tampoc volia casar-me - dic, sumit en un record de sobte -. Però a mi em tenien organitzat un casament concertat. Amb una noia de bona família. Era... Era molt maca, era rica, era Slytherin. Però era una imbècil que només es preocupava per si li quedava bé el vestit de disseny que s'havia comprat - dic, amb una mitja rialla -. Quan em vaig escapar de casa, els meus pares van comprendre que realment no volia aquell casament, que no va tenir lloc.
Me la quedo mirant, amb curiositat, sense poder-me estar de preguntar-li:
- I tu per què no et vols casar? | |
| Assumpte: Re: Evolució [Jac] Dl Feb 04, 2013 3:47 am | |
| L'escolto amb atenció, mentre m'explica que a ell li tenien organitzat un casament concertat. Jo sabia que no faltaria molt fins que el meu pare organitzés alguna cosa semblant per deixar enllestit el tema del casament, i més ara que jo ja era major d'edat... Li agafo la mà del braç que em passa per les espatlles i deixo reposar el meu cap al seu pit. Obro la boca per dir el mateix que vaig dir-li al meu pare, a la meva germana, i a tot aquell que m'ha demanat "No vull estar amb el mateix home tota la meva vida" o "No tinc sentiments, no puc casar-me" Però el que surt és:
-No vull que em facin mal.
Baixo la mirada. No sé, perquè el Nick em dona aquesta comfiança, és com si li pogués explicar tot, tot el que escric al meu diari, però dir-ho a una persona és millor. El diari no et pot donar consell, està bé perquè no et critica, però... no és el mateix, ni de bon tros.
-És a dir, per casar-me m'he d'enamorar, i l'amor fa mal... | |
| Assumpte: Re: Evolució [Jac] Dl Feb 04, 2013 3:52 am | |
| Em quedo somrient-li tendrament, encara que al meu somriure i als meus gestos s'hi distingeix un costat... Protector? Potser sí que és això. Li premo la mà suaument, escoltant les poques paraules que surten de la seva boca.
- L'amor fa mal... - repeteixo el que diu, pensatiu.
Li passo la mà lliure pels cabells, pentinant-los amb els dits, distret. Després d'uns segons, potser un minut o dos, m'atreveixo a preguntar-li:
- Alguna mala experiència? | |
| Assumpte: Re: Evolució [Jac] Dl Feb 04, 2013 3:59 am | |
| Em quedo uns segons en silenci. Mai ho he explicat a ningú. Només està escrit al diari. Joder, si ni tan sols l'Scar en sabia res... Però que més donava, el Nick no en podia parlar, perquè admetria que hi havia alguna cosa més que la relació de profe-alumna.
-Es deia Hans. Va venir d'intercanvi de Durmstrang l'any passat a l'Amsterdam Academy. M'hi vaig enamorar perdudament. Ell... ell feia veure que també ho estava de mi. Però... però no era així. Em va utilitzar de mala manera.
Em miro el Nick amb un somriure trist.
-Vaig aprendre la lliçó. Ell no tenia cor, no podia donar el meu cor a ningú, ara jo no tinc cor. O això voldria jo, no tenir cor. | |
| Assumpte: Re: Evolució [Jac] Dl Feb 04, 2013 4:20 am | |
| L'escolto, sense dir res. Respecto en silenci aquell moment. Alguna cosa em diu que no n'acostuma a parlar, d'això. Quan em mira li torno el somriure, sabent que no puc fer res més. Deixo que acabi de parlar i, només llavors, li acarono la galta amb la mà.
- Jac, jo penso que no tenir cor no és per res del món un avantatge... És més, penso que tu tens cor encara que no t'agradi, i penso que és això el que et fa una noia tan meravellosa. Et fies de mi i em creus quan et dic això? No pots deixar que una mala experiència amb un subnormal de Durmstrang et faci pensar aquestes coses de l'amor. Sí, fa mal, Jac, sé que fa mal... Però fa mal si va malament. Si no, és una de les sensacions que més pots desitjar en aquest món - me la quedo mirant, per veure què diu a les meves paraules. | |
| Assumpte: Re: Evolució [Jac] Dl Feb 04, 2013 4:28 am | |
| Alço una cella, mentre el deixo parlar. Quan acaba sospiro.
-Nick, això ja ho sé. Però és que no veig per enlloc on recompensa la felicitat que tens mentre estàs enamorat el dolor que sents quan l'amor no ha funcionat. Perquè és molt difícil que funcioni, i jo ho sé, i cabrons com el Hans n'hi han en tots els cantons, no vull tornar a caure en una de les seves trampes. No un altre pic.
"Penso que és això el que et fa una noia tan meravellosa." Noia tan meravellosa? Perquè havia dit això?
-No m'agrada que juguin amb mi. Van trencar el meu cor, el van esquinçar. No puc deixar que ningú ho torni a fer, així que... | |
| Assumpte: Re: Evolució [Jac] Dl Feb 04, 2013 4:39 am | |
| - Sí, procura que no te'l tornin a trencar. No vull que ho passis malament - dic, aixecant-me.
Agafo un pergamí i una ploma, i gargotejo en gran dues paraules clares. Suposo que sabrà què volen dir. M'acosto a ella, ajupint-me una mica, i li faig un petó al front, deixant el pergamí entre les seves mans. Fet això m'aixeco i surto per la porta, no sense abans dir:
- Si la cosa surt bé, petita, no hi ha dolor perquè l'amor funciona. Però no pots quedar-te sempre fugint de l'amor. Recorda tancar la porta quan marxis.
Al pergamí hi he escrit amb lletra gran "Carpe Diem". [Surto del tema] | |
| Assumpte: Re: Evolució [Jac] Dl Feb 04, 2013 4:52 am | |
| Agafo el pergamí que em dono i me'l quedo mirant mentre se'n va. Penso en les paraules que m'ha dit. Jo... jo he llegit molts poemes, moltíssims, com per veure com és l'amor...
A Dafne ya los brazos le crecían, y en luengos ramos vueltos se mostraba; en verdes hojas vi que se tornaban los cabellos que el oro escurecían.
De áspera corteza se cubrían los tiernos miembros, que aún bullendo estaban: los blancos pies en tierra se hincaban, y en torcidas raíces se volvían.
Aquel que fue la causa de tal daño, a fuerza de llorar, crecer hacía este árbol que con lágrimas regaba.
¡Oh miserable estado! ¡oh mal tamaño! ¡Que con llorarla crezca cada día la causa y la razón porque lloraba!
"Carpe Diem" Possa al pergamí. Em torno a girar, però no hi és. Sospiro, aixecant-me de la butaca i agafant el meu llibre. No em podia tornar a passar, no em podia tornar a passar...
[Tema Tancat] | |
| | | | Evolució [Jac] | |
|
| Permisos d'aquest fòrum: | No pots respondre a temes en aquest fòrum
| |
| |
| Benvinguts! | |
|