Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Trobant-me amb qui no deuria. HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 2 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 2 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Trobant-me amb qui no deuria. HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Trobant-me amb qui no deuria. EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Trobant-me amb qui no deuria. EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Trobant-me amb qui no deuria. EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Trobant-me amb qui no deuria. EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Trobant-me amb qui no deuria. EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Trobant-me amb qui no deuria.

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Rose Wood
Cinquè curs
Rose Wood


Nombre de missatges : 174
Fecha de inscripción : 17/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Gryffindor

Trobant-me amb qui no deuria. Empty
MissatgeAssumpte: Trobant-me amb qui no deuria.   Trobant-me amb qui no deuria. EmptyDj Gen 10, 2013 11:30 am

Anava carregada amb els llibres que havia agafat l'altre dia per buscar com arreglar el reculatemps, ara ja sabia que el que necesitava estava a la conselleria, aixi que els que havia agafat no em servien de res. Em puge el tirant de la motxilla i pose bé els llibres.

- A veure...aquest...-mire el titol- Quinta estanteria, passadis 20.

Camine cap a aquestà secció, contant els passadissos, quan topete amb algú o amb algo, no me fixat, i jo i els llibres caien a terra, perfecte, esperava que no s'haguera trencat cap. Els comence a arreplegar, mirant que estiguen en bones condicions.
Tornar a dalt Ir abajo
James Bohr
Director de Hogwarts
Director de Hogwarts
James Bohr


Nombre de missatges : 898
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 30
Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!

Estatus
Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia
Residència: Ex-Ravenclaw

Trobant-me amb qui no deuria. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Trobant-me amb qui no deuria.   Trobant-me amb qui no deuria. EmptyDj Gen 10, 2013 11:42 am

Sóc a la Biblioteca, desant alguns llibres nous, acabats d'arribar d'una subvenció de la Conselleria que ens ha permès fer diverses compres i reparacions. Faig un gest de vareta i els llibres es posen al seu lloc.

Ja sé que seria més fàcil donar-ho a la bibliotecària, madame Pince, i fer l'altra feina (que n'hi ha molta); però sempre m'ha agradat la biblioteca.

Llavors sento un estrèpit de llibres caient a terra, i no puc evitar treure el cap... per ennuegar-me. La Lily Bell, amb uns quants anys menys, com si hagués tornat del passat, està recollint els llibres que li acaben de caure.

- ... Lily? - dic, una mica tocat.
Tornar a dalt Ir abajo
Rose Wood
Cinquè curs
Rose Wood


Nombre de missatges : 174
Fecha de inscripción : 17/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Gryffindor

Trobant-me amb qui no deuria. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Trobant-me amb qui no deuria.   Trobant-me amb qui no deuria. EmptyDj Gen 10, 2013 9:35 pm

Aleshores escolte el nom de la mare, se perfectament qui és, oh, no, ell no, amb ell no em podia trobar, ens podia descobrir i tot s'aniria en orris! No...Cabell quedat quet per favor, un cop fes-me cas, no ens pot descobrir, no ens pot descobrir.
Continue replegant els llibres, com si no fora amb mi la cosa i alçe el cap.

- Com? Ho sent crec que t'has equivocat.- pose el meu millor somriure, no va a colar...la mare va estar eixint amb ell...argh, l'havia estat evitant, però...per què estava a la biblioteca a aquestes hores, eh? A les quatre de la vesprada, no deuria estar aci...deuria estar...dormint.

Pose bé els llibres i continue caminant, em va a seguir...sabia que era legerement, tanca la ment Rose, tanca la ment.
Tornar a dalt Ir abajo
James Bohr
Director de Hogwarts
Director de Hogwarts
James Bohr


Nombre de missatges : 898
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 30
Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!

Estatus
Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia
Residència: Ex-Ravenclaw

Trobant-me amb qui no deuria. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Trobant-me amb qui no deuria.   Trobant-me amb qui no deuria. EmptyDv Gen 11, 2013 7:34 am

Em quedo sense respiració, quiet durant uns segons, mirant la noia. També és oclument, i es tanca en si mateixa amb força, tossuda. És exactament com la meva amiga; tant, que no puc creure'm que no sigui ella.

Respiro feixugament, durant uns segons, recordant que ja és la segona vegada que em passa. Faig una ganyota, molest; em nego a creure que són al·lucinacions de la dihidrocodona, i noto que alguna cosa no quadra. Aquesta gent no hauria de ser aquí...

- Qui ets tu...?
Tornar a dalt Ir abajo
Rose Wood
Cinquè curs
Rose Wood


Nombre de missatges : 174
Fecha de inscripción : 17/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Gryffindor

Trobant-me amb qui no deuria. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Trobant-me amb qui no deuria.   Trobant-me amb qui no deuria. EmptyDv Gen 11, 2013 9:37 am

Se me queda mirant, no va a colar...no va a colar...Pose la meua cara més inocent.
Em pregunta com em dic...ehm...sabia ell com es deia l'avia? Si era aixi...doncs...

- Rachel, Rachel May.- li dic. Bé, si pot ser em donava classe, i si, pot ser veia que em deia Rose, però sols havia de mentir i dir que Rose no el utilitzava.- I tu ets...?

Se qui és, clarament, però bé, tu fes-te la tonta. Deixe el llibre a l'estanteria i mire on va el següent, passadis 24.
Tornar a dalt Ir abajo
James Bohr
Director de Hogwarts
Director de Hogwarts
James Bohr


Nombre de missatges : 898
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 30
Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!

Estatus
Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia
Residència: Ex-Ravenclaw

Trobant-me amb qui no deuria. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Trobant-me amb qui no deuria.   Trobant-me amb qui no deuria. EmptyDv Gen 11, 2013 9:44 am

Sí, és clar, el nom, altra vegada, no em sona de res. Sospiro, molest, mirant la noia.

- Hauries de saber-ho, noia; sóc el teu professor de Defensa contra les Forces del Mal, i director de Hogwarts.

Me la miro de ben a prop; no aconsegueixo veure-hi res especial, però... és com la Lily. És exactament com la Lily.

- Ets família de la Lily Bell, per casualitat?
Tornar a dalt Ir abajo
Rose Wood
Cinquè curs
Rose Wood


Nombre de missatges : 174
Fecha de inscripción : 17/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Gryffindor

Trobant-me amb qui no deuria. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Trobant-me amb qui no deuria.   Trobant-me amb qui no deuria. EmptyDv Gen 11, 2013 9:50 am

- Oh...-pose cara de disculpa.- Ho sent, no ho sabia. Encantada de coneixer-lo director.

No em coneixes ara, però esperat a d'aci uns anys que estaras fart d'escoltar el meu nom i el de la Juls.

- Lily Bell? És algú famós? Em sona haver escoltat el seu nom- dic.- No, no som familia, per?

Continue caminant carregant els llibres, lalala, no preguntes, lalalala, deixaaam.
Tornar a dalt Ir abajo
James Bohr
Director de Hogwarts
Director de Hogwarts
James Bohr


Nombre de missatges : 898
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 30
Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!

Estatus
Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia
Residència: Ex-Ravenclaw

Trobant-me amb qui no deuria. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Trobant-me amb qui no deuria.   Trobant-me amb qui no deuria. EmptyDv Gen 11, 2013 10:12 am

Me la miro, cella alçada, preocupat. M'està mentint, és clar que m'està mentint. Ningú menteix prou bé per evitar que me n'adoni, i aquesta noia menteix. Però no entenc quina relació hi ha entre la criatura i la Lily.

- Acompanya'm, sisplau... i, per cert, coneixes una tal... Julie Jackson, crec que es deia? Saps on és?

Això ho penso arreglar d'una vegada i per totes.
Tornar a dalt Ir abajo
Rose Wood
Cinquè curs
Rose Wood


Nombre de missatges : 174
Fecha de inscripción : 17/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Gryffindor

Trobant-me amb qui no deuria. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Trobant-me amb qui no deuria.   Trobant-me amb qui no deuria. EmptyDv Gen 11, 2013 10:20 am

- Que l'acompanye? Per què?- oh no, oh no, per favor, que algú em salve.- Julie Jackson? Una aixi rosa? Si, em sona d'haver-la vist per la sala comuna, si és la que va a Gryffindor, és clar.

Pose el llibre al lloc i mire el següent, en uns estants, em dirigisc cap alli.

- Per què vol que l'acompanye? No crec haver fet res malament...sols estic colocant llibres...

Joder, joder...per què em pasaven a mi aquestes coses? Eh, amb la mare, amb el director...quan es va trobar amb la Juls no va ser tan complicat, la va deixar marxar i a mi em volia fer que l'acompanyara? Per què jo?
Tornar a dalt Ir abajo
James Bohr
Director de Hogwarts
Director de Hogwarts
James Bohr


Nombre de missatges : 898
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 30
Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!

Estatus
Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia
Residència: Ex-Ravenclaw

Trobant-me amb qui no deuria. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Trobant-me amb qui no deuria.   Trobant-me amb qui no deuria. EmptyDv Gen 11, 2013 10:31 am

- Oh, i tant, que ha fet una cosa malament, senyoreta... May - somric, divertit -; mentir al professorat va en contra de les normes, i tinc motius de pes per creure que sabia qui sóc abans de preguntar-m'ho, i que coneix la Lily Bell, i que també coneix la Julie Jackson, sigui quin sigui el seu nom real. Perquè, és clar, Rachel May també m'ha sonat a mentida.

Li somric, afablement, i li indico el camí cap al meu despatx. Trec la vareta i faig un gest ràpid, gràcil; una guineu surt de la punta de la vareta, platejada i brillant amb espurnes blanques i enlluernadores.

- Busca la Lily Bell i digues-li això: "Lily, necessito que vinguis urgentment a Hogwarts.". Després digues el mateix a la Sam Williams.

El patronus surt per la finestra, travessant el vidre com si res, i desapareix en la llunyania, mentre jo acompanyo la "petita Lily" al despatx.
Tornar a dalt Ir abajo
Rose Wood
Cinquè curs
Rose Wood


Nombre de missatges : 174
Fecha de inscripción : 17/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Gryffindor

Trobant-me amb qui no deuria. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Trobant-me amb qui no deuria.   Trobant-me amb qui no deuria. EmptyDv Gen 11, 2013 10:36 am

Em mire el Bohr, joder...joder...perfecte.

- Crec no haver-li mentit.- li dic.- Però com vosté vuiga director.

Deixe els llibres damunt d'una taula i seguisc el director, oh no va cridar la mare, i la tieta Sam, oh no.
Comence a caminar, que no se te note, que no se te note. L'haviem fotut, ens havia descobert...ens havia descobert...No canvies cabell, no canvies.

[Tema tancat]
Tornar a dalt Ir abajo
 
Trobant-me amb qui no deuria.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Biblioteca-
Canviar a: