Qui està Connectat | En total hi ha 13 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 13 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| Tu, emm, tu qui ets? [Kaylee] | |
| | Autor | Missatge |
---|
Jack Fox Setè curs
Nombre de missatges : 350 Fecha de inscripción : 18/10/2010
Estatus Estudis: GNOM Residència: Slytherin
| Assumpte: Tu, emm, tu qui ets? [Kaylee] Dl Des 24, 2012 1:33 am | |
| Arribo al llindar del Bosc Prohibit, amb les mans guardades a les butxaques. Tinc una hora lliure, així que he decidit anar a veure com està el Mordor i portar-li menjar. M'endinso una mica al bosc fins arribar al lloc on normalment està el kneazel.
-Mordor?- El crido. Fa poc que ha après a venir quan el crido, però hi ha vegades que no em fa ni cas. Aquesta és una d'elles. Ho torno a provar -Mordor?- Passa de mi. Sospiro, mentre m'assec al terra, esperant a veure si l'animal es digna a aparèixer en sentir l'olor del menjar.
| |
| | | Kaylee Fox Cinquè curs
Nombre de missatges : 75 Fecha de inscripción : 18/12/2012
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Slytherin
| Assumpte: Re: Tu, emm, tu qui ets? [Kaylee] Dl Des 24, 2012 3:05 am | |
| - Mordor! Fastigós, torna aquí, no em deixis sola, que com et perdis la liem encara més!
Corro pel llindar del bosc prohibit perseguint el petit kneazel, maleïnt-lo en veu baixa a estones. I llavors sento una veu que fa que totes les alarmes saltin dins meu. I el veig. Em mossego el llavi amb força. És el pare! La mare té raó, de fet, en dir que de jove era molt guapo, pel que veig... I el Mordor II se'n va corrents cap a ell. Té menjar, segur. És aquí on hi haurà el pare del Mordor II? El que sé segur és que aquí hi ha el meu pare. I això no és bo.
- Mo... - No, no! No li puc dir Mordor! -[color?seagreen]. Moc! Vine, va, deixa d'escapar-te![/color] - exclamo, sense atrevir-me a acostar-me gaire més al meu pare. Sóc una barreja d'ell i la meva mare, segur que li sona alguna cosa del meu físic... I això fa por. I ho he de recordar... Kaylee Wolf. Em dic Kaylee Wolf. | |
| | | Jack Fox Setè curs
| Assumpte: Re: Tu, emm, tu qui ets? [Kaylee] Dl Des 24, 2012 3:40 am | |
| Em giro al sentir una veu i em trobo una noia, perseguint un kneazel. "Moc?" Em pregunto si dec haver sentit bé el nom de l'animal...
-Hola...- Saludo, tant a la noia com al kneazel.- Ei, petit, que vols menjar?- Sembla que sí que vol, així que li dono el menjar del Mordor. Total, tampoc sembla que tingui intenció de venir...
-Es teu, el kneazel?- Pregunto, senyalant-lo. No havia vist mai aquella noia, i mira que portava corbata d'Slytherin, però em sonava d'alguna cosa, la seva cara m'era familiar i la manera com gesticulava... Era com si mai l'hagués vist però la conegués perfectament. | |
| Assumpte: Re: Tu, emm, tu qui ets? [Kaylee] Dl Des 24, 2012 3:56 am | |
| Respiro fons quan em saluda. Estic nerviosa, i a sobre el Mordor II se li ha acostat molt. Veig com el kneazel es posa a menjar, i m'obligo a somriure. No he de tenir un comportament extrany. "Tu respira fons, comporta't amb naturalitat i intenta dissimular que tens la boca gran. Tot anirà bé."
- Sí, sí, és meu... - m'apropo una mica, però només un parell de passos, mantenint una distància prudencial.
Pensa, Kaylee. Què faria una persona normal en una situació com aquesta? No es quedaria parada sense fer res, això segur que no, va, fes alguna cosa, i fes-la ja.
- E-em dic Kaylee... Tu com et dius? | |
| | | Jack Fox Setè curs
| Assumpte: Re: Tu, emm, tu qui ets? [Kaylee] Dl Des 24, 2012 4:09 am | |
| -Jack Fox.- Contesto, mentre acaricio el cap del kneazel. -S'assembla al meu- Dic, senyalant el... Moc? Mira que els kneazels no son molt diferents entre sí, però aquest i el Mordor s'assemblen moltíssim, ara que m'hi fixo.
Com més miro a la noia, Kaylee, ha dit que es deia, més em sona. Pot ser que l'hagi vist en algun sopar d'aquells que organitzen els meus pares? Però de veritat que no em sona d'haver-la vist ni un cop per la Sala Comuna... Al final no aguanto més i no puc estar-me de peguntar:
- Pot ser que et conegui d'alguna cosa?
| |
| Assumpte: Re: Tu, emm, tu qui ets? [Kaylee] Dl Des 24, 2012 4:18 am | |
| "Jack Fox". Pare. Quan diu que el Mordor II s'assembla molt al seu m'encongeixo d'espatlles ràpidament.
- Tots els kneazels s'assemblen entre ells, no? - dic, en sentir com ell també ho pensa.
I veig com, dins el cap del meu pare, els pensaments van succeint-se a poc a poc, intentant connectar la meva cara amb algú que conegui ell. Quan per fi ho exterioritza, preguntant si em coneix d'alguna cosa. Jo faig que no amb el cap de seguida.
- No crec que em coneguis, sóc... Sóc nova... I... Vinc de lluny, de molt lluny. Els meus pares m'han portat aquí perquè han anat a... Un pais llunyà a cuidar dracs, i no podien portar-me amb ells perquè he d'estudiar. | |
| | | Jack Fox Setè curs
| Assumpte: Re: Tu, emm, tu qui ets? [Kaylee] Dl Des 24, 2012 4:35 am | |
| -Sí, tens raó.- Contesto, quan em diu que tots els kneazels s'assemblen entre ells.
Però continua sent estrany. Ella em sona molt, els kneazels s'assemblen... Tot se m'oblida quan em diu que els seus pares han anat a cuidar dracs a un pais molt llunyà.
-Dracs? De veritat? Algun tipus en especial o a una reserva d'aquestes on n'hi han de diferentes races?- Pregunto, encuriosit.- Pot ser que estiguin a Rumania?
I es que a mi em parlen de dracs i m'emociono. | |
| Assumpte: Re: Tu, emm, tu qui ets? [Kaylee] Dt Des 25, 2012 12:25 am | |
| Al menys he aconseguit desviar la seva atenció de mi i centrar-la en un altre tema. La seva emoció és gairebé palpable quan lo parlo de dracs. Comença a dir coses i he de reprimir un somriure en veure que tampoc ha canviat tant en aquest tema.
- Sí... Crec que ara mateix estan a Rumania, però després volen anar a una reserva que hi ha al Congo... - invento, recordant que ell i la mama van fer un viatge així fa un parell d'anys i en van tornar encantats -. I... I després crec que tenien planejat anar-se'n a Argentina, es veu que hi ha una reserva nova de dracs per allà, hi estan criant una raça autòctona o alguna cosa així... - val, ha sonat prou convincent. | |
| | | Jack Fox Setè curs
| Assumpte: Re: Tu, emm, tu qui ets? [Kaylee] Dt Des 25, 2012 1:06 am | |
| -Vaja... A mi m'agradaria anar a treballar a la reserva de Rumania. - Dic, mentre acaricio el cap del kneazel.- Potser l'any que ve o d'aquí un parell d'anys.
Llavors és quan ho veig. Els mateixos ulls, la mateixa boca, el cabell llis... És igual que l'Allie! Fins i tot la forma de la cara s'hi assembla... Menys el nas, el nas no. (No, no em dono compte que és el meu nas.)
- T'assembles moltíssim a l'Allie...- No puc evitar dir. Es que realment són clavades. -No crec que la coneguis... Allie Lovegood. Et sona? | |
| Assumpte: Re: Tu, emm, tu qui ets? [Kaylee] Dt Des 25, 2012 1:14 am | |
| Merda, merda, merda. Puc sentir com va associant a poc a poc el meu aspecte amb el de la mare. No, per favor, no pot estar-me passant això... No a mi... Què he fet per merèixer aquesta situació? A part de viatjar al passat sense permís amb un reculatemps robat, vull dir. Val, potser sí que m'ho he buscat.
- No, no em sona. Per res. Alice Lumegod, dius? No... - fer-se la tonta era una opció que semblava vàlida al principi, i ara m'adono de que potser ha estat ridícula i tot. Però ara toca desviar el tema de conversa. Dracs, dracs, dracs -. Oh, doncs molta sort, segur que faries una feina genial... Perquè... Perquè sembla que tens bona mà amb els animals - dic, assenyalant el Mordor II. | |
| | | Jack Fox Setè curs
| Assumpte: Re: Tu, emm, tu qui ets? [Kaylee] Dt Des 25, 2012 1:26 am | |
| -Allie Lovegood- Repeteixo, quan ella diu malament el nom. - Es que us assembleu moltíssim, de veritat. Sou clavades... Tot i que ella no és rossa...
-Gràcies.- Contesto, quan em diu que tinc bona mà amb els animals.- Sempre m'han agradat els kneazels, a més. I aquest sembla que jo també li agrado. Mai havia vist un kneazel tan confiat, la veritat, normalment els hi costa apropar-se a les persones. | |
| Assumpte: Re: Tu, emm, tu qui ets? [Kaylee] Dt Des 25, 2012 3:31 am | |
| Torno a negar amb el cap quan repeteix el nom de la mare, com indicant-li que no tinc ni idea de qui és.
- No, no em sona...
Escolto les seves paraules, encara que sé de sobres que li agraden els kneazels. Si casa nostra sembla una maleïda granja, està plena d'animals... Somric, i m'ajupo. Només amb aquest gest meu, el Mordor II ve corrents cap a mi. Somric, agafant-lo en braços.
- És que el tinc des de que va néixer... - explico, aguantant-me el riure, fent-li un petó al cap al Mordor II. | |
| | | Jack Fox Setè curs
| Assumpte: Re: Tu, emm, tu qui ets? [Kaylee] Dt Des 25, 2012 3:50 am | |
| -Sí, deu ser això, suposo.
La Kaylee s'ajup i el kneazel surt corrents cap a ella. Realment em recorda a l'Allie, fins i tot la manera com es mou. És curiós trobar una persona que se li assembli tant... De sobte, sento un soroll al meu darrere i el Mordor apareix, per fi.
-Ah, Mordor- Dic, al veure'l. S'apropa a mi i es seu a la meva falda.- Per fi t'has dignat a aparèixer, eh? | |
| Assumpte: Re: Tu, emm, tu qui ets? [Kaylee] Dt Des 25, 2012 3:54 am | |
| Totes les alarmes salten dins meu altra vegada. Merda, el pare no para de pensar en com m'assemblo a la mare. Merda, merda i més merda. Abraço amb força el Mordor II, però llavors... Llavors apareix el seu pare també.
- Quin kneazel més maco! - dic, referint-me al Mordor que acaba d'aparèixer.
Agafo amb força el meu kneazel, que ha alçat la vista en veure el seu pare i l'observa, amb deteniment. | |
| | | Jack Fox Setè curs
| Assumpte: Re: Tu, emm, tu qui ets? [Kaylee] Dt Des 25, 2012 4:13 am | |
| -Sí, aquest és el meu.- Dic, senyalant-lo.- Bé, no és realment meu... El va trobar una... amiga.- No m'acabo d'atrevir a dir novia, encara que sé perfectament que l'Allie ho és. És més fàcil així: ningú ens mira raro ni res d'això.- I viu al bosc, és més aviat lliure.
- Ha aconseguit que el profesor Danny no el veiés mai, i nosaltres li portem menjar. Crec que és més feliç així. - Em miro el Mordor, que reclama la meva atenció, donant-me un cop amb la poteta. Li acaricio el cap somrient.- Es diu Mordor. | |
| | | | Tu, emm, tu qui ets? [Kaylee] | |
|