Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Començant a entrenar HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 15 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 15 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am
Començant a entrenar HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Començant a entrenar EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Començant a entrenar EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Començant a entrenar EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Començant a entrenar EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Començant a entrenar EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Començant a entrenar

2 participantes
AutorMissatge
Nick Johnson
Cinquè curs
Nick Johnson

Nombre de missatges : 71

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Slytherin

Començant a entrenar Empty
MissatgeAssumpte: Començant a entrenar   Començant a entrenar EmptyDg Set 09, 2012 5:18 am

Arribo al camp, aquest any, he conseguit la plaça de caçador, aix`ovolia dir que tenia que estar preparat, Slytherin tenia que guanyar.

Arribo al camp i veig que a l'altre punta hi ha una nena fent bots.

-Ey! tu!! et quedaras molt de rato per aqui?
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs

Nombre de missatges : 1301

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

MissatgeAssumpte: Re: Començant a entrenar   Començant a entrenar EmptyDg Set 09, 2012 5:33 am

No he pogut volar en tot l’Agost, és el que te viure en una illa muggle, i el que te que els teus pares amaguen la granera a l’armari. Mosqui ronroneja quan la monte. I després de donar una volta per el camp, uiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, volar mola molt! Solte la coseta que vola i fiuuuuuuuuuuuuuuuu a perseguir la coseta que vola i fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, i perseguint i esquivant l’agafe!
Baixe al camp i done botets contenta amb la coseta que vola a la mà!!

- Uooooooooooooooooooooo!

Aleshores una serp de fàbrica em mira i em diu si em vaig a quedar molta estona.

- El camp és molt grant, ves a un altre lloc, és més jo estava abans.- li dic mentres jugue a tirar a l’aire la coseta que vola però que ara esta queta.
Tornar a dalt Ir abajo
Nick Johnson
Cinquè curs
Nick Johnson

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Començant a entrenar   Començant a entrenar EmptyDg Set 09, 2012 5:37 am

-Tu, quin curs fas? primer? -

Segur que es un altre moore, o cosa semblant, sempre estan per molestar

M'apropoa ella i poso cara de persona amable.

-Jo nomes te preguntat quan marxaries, a cas per ser un Slytherin m'has de tractar malament?-
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Començant a entrenar   Començant a entrenar EmptyDg Set 09, 2012 5:49 am

- Faig tercer.- dic mirant-lo- I jo te contestat que tens un camp molt gran per fer el que hages vingut a fer.- li dic fent el meu millor somriure.

A veure....tinc alguns petards a les butxaques, Rojeta a la butxaca, i el Penjat estava penjat en el sostre d’una grada, molt bé, si em fa alguna cosa estic preparada.
Agafe la coseta que vola i em mire la serp.

- No t’estic molestant.- em puge a la granera i em pose a practicar a volar de peu, segur que em fa falta.
Tornar a dalt Ir abajo
Nick Johnson
Cinquè curs
Nick Johnson

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Començant a entrenar   Començant a entrenar EmptyDl Set 10, 2012 1:47 am

Veig que la noia passa de mi i comença a volar.

-Pero si no tens res a fer, soc el caçador del equip, contra mi no podeu!-

Moc la vareta i faig que la noia caigui.

-Ho veus! No et pots aguantar ni a sobre l'escombra!-
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Començant a entrenar   Començant a entrenar EmptyDl Set 10, 2012 2:01 am

Estic volant quant aleshores caic i amb mala sort que caic damunt el braç, no estava molt alt, menys mal. Em mire el braç, tinc una rascada, però no isc sang, per ara. Veig com l'escombra va a parar a l'altra punta del camp, ja l'agafare després.
Em mire el tio aquell i vaig cap a ell i li done una espenta.

- Es pot saber de que vas?- dic donant-li una altra espenta.- No em tires de l'escombra.- li done una altra.- I qui diu que no puc contra tu? Una serp de fàbrica? Jo de tu pensaria abans de parlar.- li dic.
Tornar a dalt Ir abajo
Nick Johnson
Cinquè curs
Nick Johnson

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Començant a entrenar   Començant a entrenar EmptyDt Set 11, 2012 8:44 am

-Que, QUE! Jo puc amb tu, creume! No ets mes que una nena de tercer que amb prou feines s'aguanta sobre l'escomra!-

Em giro donant-li un copet

-com et dius si es pot saber?-
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Començant a entrenar   Començant a entrenar EmptyDt Set 11, 2012 9:25 am

- Puc amb tu, no em subestimes.- li dic mirant-lo.- No soc una simple nena de tercer.

Em dona un cop i em pregunta el nom. Aparte el seu braç.

- Soc la Cassandra Konstantaras, per tu Konstantaras.- me'l mire es pot saber que vol? No diu que te que entrenar, doncs que entrene, el camp es molt gran.

Me'n vaig a agafar la meua granera i em torne a enlairar, com em torne a tirar, li tirare un petard!
Tornar a dalt Ir abajo
Nick Johnson
Cinquè curs
Nick Johnson

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Començant a entrenar   Començant a entrenar EmptyDt Set 11, 2012 9:29 am

Els nens s'havien posat d''acord per fastidiarme aquest any?

-que no et subestimi??? Hha-ha-ha! Si amb un sol dit et puc axafar!-

Veig que es posa a volar, pero de que va!?, la faig tornar a caure de l'escombra i faig que surti volant pels aires.
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Començant a entrenar   Començant a entrenar EmptyDt Set 11, 2012 9:41 am

Aleshores es comença a riure i em diu que em podria xafar amb un sol dit, i aleshores em llança volant de la granera i em done contra la paret de les grades.

- Es pot saber que fas imbecil?

Vaig cap on esta ell, i deixant la granera a un costat, li done un cop de puny, un bot i una patada a la cama. Em pose en posicio de defensa.

- Ni se t'ocorisca tornar a tocar-me, ni se t'ocorra tornar a fer-me aixo, perque et jure que t'arrepentiras.- es pot saber que pensa eixe verd antipatic? Que fa tocant-me? Que fa atacant-me? Serp, fatigosa, serp idiota. Me'l mire amb rabia. Tots són iguals, creguts, i es pensen que tots els em d'obeir.
Tornar a dalt Ir abajo
Nick Johnson
Cinquè curs
Nick Johnson

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Començant a entrenar   Començant a entrenar EmptyDt Set 11, 2012 9:45 am

-Pero que fas???!!!!! Com set ocudeix ticarme! Ara nomes falta que siguis amiga d''aquell parell de repugnants els moore-

Dic rient, en seiu, si es amiga em parteixo!

Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Començant a entrenar   Començant a entrenar EmptyDt Set 11, 2012 10:01 am

- No tornes a insultar als Moore.- dic mirant-lo.

El mire , no em cau be,veig que riu, de que vas? Argh, odie les serps de fabrica, sols el Percy és simpatic. No em tracta malament. Em mire la serp.

- Mira idiota, no havies d'entrenar, doncs veste'n, jo estava aci abans i tinc mes dret.
Tornar a dalt Ir abajo
Nick Johnson
Cinquè curs
Nick Johnson

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Començant a entrenar   Començant a entrenar EmptyDt Set 11, 2012 10:13 am

-perdona!! Jo em fico amb qui em dona la gana!! Estas parlanmt amb el Nick, Nick Johnson, aixi que si algu a de maraxar aquest es tu!-

M'he la quedo mirant amb superioritat.
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Començant a entrenar   Començant a entrenar EmptyDt Set 11, 2012 10:24 am

Aleshores em diu que el seu nom és Nick Johnson...fou el que va fer mal al Jack i a la Wengi..es el cosi de l'altre Johnson...FILL DE LA GRAN...CASS! Em diu una veu.
Vaig cap a ell i bote agafant-me amb les cames a ell i començant a donar-li cops de puny a la cara fent que perga l'equilibri i caiga. Imbecil, idiota!

- Ets cosi d'aquell imbecil, un imbecil més, imbecil, idiota! No ets res, ets una merda! Tots sou iguals!- agafe el punyal del cinturo.
Tornar a dalt Ir abajo
Nick Johnson
Cinquè curs
Nick Johnson

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Començant a entrenar   Començant a entrenar EmptyDt Set 11, 2012 10:35 am

S'em tira a sobre i comença a donarme punyataços, esta boja!

-pero a tu que et passa, esatas boja!!!-

Treu un punyalet i m'el clava al braç, fa molt mal, pero li dono una patada i li prenc, m'apropoa ella i li faig un tall al braç i li dono un punyetaço a la cara que fa que li sangri el llabi, em netejo el llavi que tambe tinc tacat de sang i m'he la quedo mirant, ella estesa al terra.

-ho veus, no pots amb mi-

Agafo l'escombra i marxo volant, ja entrenaria un altre dia.

[Surto del tema]
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Començant a entrenar   Començant a entrenar EmptyDt Set 11, 2012 10:47 am

Aleshores m'agafa el punyal i em fa un tall al braç, i em dona un cop de puny al llavi.
Aleshores marxa volant.
Em gire i veig com marxa.

- Anire per tu Nick Johnson! T'arrepentiras!

Em neteje la sang del llavi, pero continua eixint, argh, l'odie, l'odie, l'odie. Pero es pot saber que fa?! Done un botet i agafe la granera. Argh, ara m'ha fet enfadar, jo estava contenta. I ara m'ha fet enfdat, uu, antipatic, merda clavad en un pal.

- Penjaaaat! Anem.- dic cridant-lo.

Puge a la granera, el Penjat al meu cap i sic volant en direccio a la sala guay.

[Tema tancat]

Tornar a dalt Ir abajo

Començant a entrenar
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Exteriors :: Camp de quidditch-
Canviar a: