Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Jacqueline D. Van der Elst HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 14 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 14 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Jacqueline D. Van der Elst HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Jacqueline D. Van der Elst EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Jacqueline D. Van der Elst EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Jacqueline D. Van der Elst EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Jacqueline D. Van der Elst EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Jacqueline D. Van der Elst EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Jacqueline D. Van der Elst

AutorMissatge
Jacqueline Van der Elst
Sisè curs
Jacqueline Van der Elst

Nombre de missatges : 246

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Slytherin

Jacqueline D. Van der Elst Empty
MissatgeAssumpte: Jacqueline D. Van der Elst   Jacqueline D. Van der Elst EmptyDt Ago 21, 2012 10:22 am

Nom: Jacqueline Dominique Van der Elst

Edat: 16

Residència: (s'espera) Slytherin

Curs: Sisè

Família: La meva germana petita, la Scarlett Linette Van der Elst

Aspecte físic: No sóc ni alta ni baixa. Tinc els cabells una mica ondulats i d'un color castany clar, que a vegades em planxo i em recolleixo a vegades amb una cua. Els meus ulls son d'un color blau verdós, molts clars, com els de la seva germana. Soc prima i duc bones corbes que m'agrada ensenyar ajustant-me la roba a la pell. M'agrada molt anar amb roba de marques cares i conegudes, i s'ha de reconeixer que tinc molt bon gust per vestir-me.

Personalitat: Molt altiva, orgullosa, tossuda, capritxosa... Hi han moltes paraules que em defineixen. Tot ha de ser exactament com jo ho vull, si no puc arribar a semblar un veritable infern. Amb els professors em comporto ja que és realment necessari, però quan vull alguna cosa faig el que sigui per aconseguir-la, i una vegada aconseguida, vaig cap a un altre sense detenir-me. No soporto els fills de muggles, els mestissos o els muggles, em semblen una raça inferior que no fan res més que embrutar els mags de sang pura. Sempre m'han donat tot el que he demanat, així que estic bastant mimada i no em va gens bé un "no" com a resposta. No m'agraden les coses fàcils d'aconseguir, no em criden l'atenció. Sóc una noia llesta, aprovo tot sempre amb una nota bastant alta. En definitiva, em veig com a centre de l'univers... encara que també estimo molt a la meva germana petita, l'Scarlett, i a tots aquells que han arribat a ser amics meus. M'encanten els animals, i és una cosa que m'agrada en secret. La meva familia la coneix, i sap que vull ser animàgica...

Breu història: Vaig neixer a Londres fa ja setze anys un 17 de març, però no recordo res d'allà ja que després del naixement de la meva germana, quan jo només tenia un any, els nostres pares es van traslladar amb nosaltres a viure al palau de la familia del meu pare, el Paleis van de rozen. Els Van der Elst sempre han estat una familia aristòcrata molt famosa i des de sempre de sang pura. El meu pare, a més a més, és director de l'important i cara empressa d'escombres voladores Elstbezem. El pare es holandès, i la meva mare és britànica, de manera que, a l'hora de decidir els noms, no és possaven d'acord. Van jugar-se a carao creu qui hem possava el nom a mi, i va guanyar el pare. Quan va néixer l'Scarlett, li va tocar a la mare decidir quins noms li possaria. Per això, els meus noms son més aviat francesos, i els de la meva germana anglesos... sigui com sigui, tant el pare com la mare van acabar acceptant tot dos noms.

He crescut amb tot tipus de privilegis. Al Paleis van de rozen teniem cada membre de la familia Van der Elst tenia quatre elfs domèstics per a ell sol. Els meus eren la Linie, l'Eksi, el Weif i la Swire. Els nostres pares sempre ens han donat el millor del millor, i ens han educat ensenyant-nos que nosaltres som qui manem i que som molt més superiors que els sang de fang, els muggles o els mestissos. Som de sang pura, i tenim més màgia que ningú. Als onze anys vam entrar a la Amsterdam Academy, una escola sense sang de fang ni gent que no es mereix dir que té màgia. Vam estudiar allà fins a aquest any, que la meva mare ha decidit mudar-nos ja que vol que visitem el pais on hem nascut i l'escola on ella va anar...

Mascota: Un Puf pigmeu de color blanc, L'Imbécil (tenia un nom, però sempre li he dit Imbécil i s'ha quedat amb aquest.), un mussol, l'Anke, i una gateta blanca que es diu Mirja.

Altres:
*Li agrada llegir poesia.
*Li encanta jugar a Quidditch.
*El seu patronus te forma de linx.
*Té més d'una escombra, però totes son de l'empresa del seu pare
*Sap oclumència, ja que el seu pare els hi va ensenyar per guardar petites coses de la familia.
*Té aracnofòbia.
*Vol ser animàgica.
*Li agraden molt els animals.
Tornar a dalt Ir abajo

Jacqueline D. Van der Elst
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1