Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Heat wave [Sue] HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 24 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 24 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Heat wave [Sue] HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Heat wave [Sue] EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Heat wave [Sue] EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Heat wave [Sue] EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Heat wave [Sue] EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Heat wave [Sue] EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Heat wave [Sue]

2 participantes
AutorMissatge
Alex Paul
Adult
Alex Paul

Nombre de missatges : 53

Heat wave [Sue] Empty
MissatgeAssumpte: Heat wave [Sue]   Heat wave [Sue] EmptyDv Jun 22, 2012 8:49 am

M'aturo a la botiga de gelats Fortescue's i em compro un granissat de llimona, d'aquells tan bons. Xuclo per la palleta i una sensació de fred i d'acidesa m'omplen la boca, en contrast amb la calor feixuga de l'ambient.

Són les quatre de la tarda i ja he acabat de treballar. Els dies com avui, intensius, són esgotadors: suposa llevar-se molt d'hora i treballar durant moltes hores seguides. No és que no m'agradi fer consultes, però sempre em va agradar més fer la meva. Sospiro i faig un altre glop, que em provoca un altre calfred.
Tornar a dalt Ir abajo
Sue Carrow
Adult
Sue Carrow

Nombre de missatges : 90

Heat wave [Sue] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Heat wave [Sue]   Heat wave [Sue] EmptyDv Jun 22, 2012 9:41 am

Quin matí que m'ha donat el senyor conseller... Sue cap amunt, Sue cap avall, Sue els papers, Sue les trucades, Sue les reunions... I Sue, recorda't del meu te, de fruites del bosc amb dues cullerades de sucre morè! Ho ha dies que fan fàstic, realment.

Intento no pensar-hi quan, a la fi, puc sortir de l'oficina. Camí no pels carrers entre badalls, ha estat una jornada esgotadora. Quan arribo a la gelateria somric, reconeixent l'Alex. M'hi apropo per darrere i li faig un petó sota l'orella:

- Hola... Com t'ha anat el dia, Doctor? - pregunto, somrient.
Tornar a dalt Ir abajo
Alex Paul
Adult
Alex Paul

Heat wave [Sue] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Heat wave [Sue]   Heat wave [Sue] EmptyDv Jun 22, 2012 9:45 am

Somric en sentir uns llavis darrere la meva orella, i de seguida em faig mitja volta i li faig un petó ràpid.

- Doncs terrible. Entre la calor que fa, que és insuportable, i l'avorriment de la feina... m'esperava casos interessants quan vaig venir, però en dos mesos la única cosa que he vist són iaios amb arrítmies i pujades i baixades de tensió, i obesos amb excés de colesterol i cors infartats - alço els ulls al cel, però després abraço la noia, feliç -. I tu? També has acabat la feina, ja?

Faig un glop de granissat i n'hi ofereixo, divertit.
Tornar a dalt Ir abajo
Sue Carrow
Adult
Sue Carrow

Nombre de missatges : 90

Heat wave [Sue] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Heat wave [Sue]   Heat wave [Sue] EmptyDt Jun 26, 2012 8:00 am

Somric, fent que sí amb el cap, i sec al seu costat, alegre. Li agafo el got de granisat y en faig un glop, sentint la frescor de la beguda baixant-me pel coll. Li faig un petó a la galta, tornant-li el got, i dic, creuant les cames:

- Sí, he acabat. I tranquil, tu has estat envoltat de iaios però jo de paperassa... Si depenguéssim del nivell d'organització del Lupin estaríem ensorrats, ja.

Ric, fent un senyal al cambrer perquè em porti un altre granisat a mi. Després li somric a l'Alex, trapella.

- Però vaja, ja hem acabat. I ara tenim un estiu per davant que pot ser molt i molt interessant... No creus?
Tornar a dalt Ir abajo
Alex Paul
Adult
Alex Paul

Heat wave [Sue] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Heat wave [Sue]   Heat wave [Sue] EmptyDt Jun 26, 2012 8:40 am

Somric, assentint amb el cap.

- Sí, i tant. Se m'acudeixen un piló de coses que podríem fer. A part de ficar-nos al llit i prendre granissats, que això ja ho tinc per valors segurs - li trec la llengua i faig un glop, fred -. Jo tinc tot el mes, de vacances... tu fins quant tens?

Anem caminant, tranquil·lament, pel carrer. La distància entre els dos creix i decreix com si estiguéssim units per una molla, i tan aviat ens toquem d'espatlles i ens busquem les mans com estem a dos metres i hem d'esquivar la gent per tornar-nos a reunir.
Tornar a dalt Ir abajo

Heat wave [Sue]
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Localitats Màgiques :: Ronda d'Alla-
Canviar a: