Qui està Connectat | En total hi ha 28 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 28 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| Has vingutt!!! | |
| | Autor | Missatge |
---|
Cathy Smith Quart curs
Nombre de missatges : 156 Fecha de inscripción : 23/02/2012 Edad : 27 Ubicació : Qui sap?
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Gryffindor
| Assumpte: Has vingutt!!! Dt Maig 22, 2012 6:23 am | |
| Anava caminant pels passadissos quan em vaig sentar un rato al terra per pensar i tornar al mau mon imaginaria amb el pare la mare i la meva germana, com els trobava a faltar... La veritat es que aquí m'ho estava passant molt be, tot i que amb la carta aquella i tot.. no savia que fer...
De cop vaig sentir una veueta que dia el meu nom, em resultava molt familiar però era impossible, completament impossible..
| |
| | | Amy Smith Sisè curs
Nombre de missatges : 50 Fecha de inscripción : 05/05/2012
Estatus Estudis: GNOM Residència: Hufflepuff
| Assumpte: Re: Has vingutt!!! Dt Maig 22, 2012 6:27 am | |
| Portava tot el dia buscant-la, nomes arribar vaig deixar les maletes i vaig surtir a per ella, necessitava veure-la.
Estava caminant ja desesperada quan vaig veure una noia rosa sentada al passadis, no vaig dubtar era ella.
-Cath! ets tu?? Cath!!.
Es va girar, li vaig somriure i quan em va veure no va reaccionar com jo creuria, es va quedar amb cara extranyada.
-Cath, sooc jo l'Amy!, estiic aqui es de veritat! | |
| | | Cathy Smith Quart curs
Nombre de missatges : 156 Fecha de inscripción : 23/02/2012 Edad : 27 Ubicació : Qui sap?
| Assumpte: Re: Has vingutt!!! Dt Maig 22, 2012 6:30 am | |
| em vaig girar i la vaig veure, me la vaig mirar de dalt a vaig extranyada, l'Amy.. era aquí a hogwarts, no hi vaig pensar gaire, no sabia que feia aqui ni perque haviavingut, ni siquiera sabia si era real o no però no ho vaig poder evitar, vaig començar a corre el poc tros de passadis que ens separava i em vaig llençar als seus braços.
-Amy!!!. Em va fer unes voltes a l'aire i em va deixar al terra, quan vaig recuperar l'ale un munt de preguntes em van passar per el cap, que hi fas aqui?? i l'altre escola?? no volies acabar el curs?? i els teus amics? a quina casa estas?..... | |
| Assumpte: Re: Has vingutt!!! Dt Maig 22, 2012 7:03 am | |
| La vaig deixar al terra li vaig fer un peto a la galta i la vaig tranquilitzar.
-Ey! tranquila eee, vaig veure la carta que va arribar a casa i no vaig poder evitar pensar que... i si et passava algu? i si ja no et tornava a veure?, una llagrima va relliscar per la meva galta, no podia deixar que això passes, no, tenia que estar al teu costat.. així que vaig deixar els estudis d'allà i em vaig venir cap aqui. Respecte a la casa soc hufflepuff, tu gry, no? be, ens podrem veure per aquí i ja saps si et passa algu estic per aquí, per això he vingut no??
La vaig tornar a agafar i li i vaig fer una abraçada ven forta mertes li xiuxiuejava:
-ya està, res dolent et passarà..creume... | |
| Assumpte: Re: Has vingutt!!! Dt Maig 22, 2012 7:10 am | |
| Vaig treure un mocador que portava a la butxaca i li vaig secar la llagrima.
-Esclar que no em passarà res! Però si he saltat desde la torre de gry i no m'ha passat res!! jo crec que la que ha de protegir aqui soc jo!.
Intento calmar-la, la veritat es que o també hi havia pensat molt amb aquest tema i ara que ella hi era aqui no tenia res clar... no em tindria que animar? be es la meva germana ha vingut per estar amb mi i... no se perque no m'alegro, la veritat si que ho se.. i si li passa alguna cosa a ella i sii... no hi vull pensar.. L'abraço, tant fort com puc i li posu el mocador a la butxaca.
-Ja està, estem juntes, que ens pot passar? | |
| Assumpte: Re: Has vingutt!!! Dt Maig 22, 2012 7:14 am | |
| Escolto les seves paraules amb atenció, se que està preocupada però no vol parlar del tema així que reflexiono i... que?
-QUE!!! que t'has tirat desde on?? que, que??? tu estàs boja?? espero que et tiresis amb una corda o per lo menys amb algun adult supervisant! Cath! et deixo uns dies sola i ja t'intentes suicidar?? | |
| Assumpte: Re: Has vingutt!!! Dt Maig 22, 2012 11:28 pm | |
| -Tranquilitzat germaneta! que si que em vaig tirar amb algu, una nena molt simpatica que es diu Cass, de cassandra saps? te un any menys que jo però està quasi igual o mes boja que jo, es genial!-
Ara que hi penso dir-li que m'he tirat amb una noia mes petita... vah!
-I que tu que tal u portes? | |
| Assumpte: Re: Has vingutt!!! Dt Maig 22, 2012 11:38 pm | |
| -Que QUE?! Amb una noia mes petita??! CATHERINE SMITH!! tens sort de que hagi vingut, digam on puc trobar aquella noia?? no es una bona influencia per a tu! Vinc per protegirte i m'entero de que t'has tirat desde la torre!!!! i no em canviis el tema!-
Dono voltes sobre mi mateixa com si tractes de buscar a aquella noia, desesperada em quedo planta amb cara d'enfadada dabant de la cathy. | |
| Assumpte: Re: Has vingutt!!! Ds Maig 26, 2012 9:40 pm | |
| -Eo!! tranquilitzat, per començar jo soc la mala influencia per a ella i despres, aixo es hogwarts, qui no ha fet un cop a la seva vida aquestes coses estan a hogwarts, vinga calla que se que a tu també t'hagues agradat tirar-te, però tranquila germaneta, li dono un copet al hombro, mai seras tant divertida com per atrevir-te a fer-ho.
Li trec la llengua em giro i començo a caminar com si marxes. | |
| Assumpte: Re: Has vingutt!!! Ds Maig 26, 2012 9:45 pm | |
| Veig com comença a marxar, be, jo no era la persona mes atrevida del mon però.. jo era divertida!
-Que, que?! vinga Cath si saps que soc la persona mes divertida del mon, això no m'ho pots negar..
Faig un moviment de vareta i un mun d'ocells estan fent que la Cathy voli, despres faig un altre i la cathy cau a tota velocitat al terra, sobre una colchoneta.
-I be? ara que em dius? | |
| Assumpte: Re: Has vingutt!!! Ds Maig 26, 2012 9:48 pm | |
| Començo a caure, veig la meva vida en imatges fins que caic sobre una colchoneta.
-Amy, si et dic que ets divertida em promets que no em tornaras a fer això?
Faig un moviment de vareta i tot desapareix
-En serio, m'ho promets? | |
| Assumpte: Re: Has vingutt!!! Ds Maig 26, 2012 9:51 pm | |
| -Si, t'ho prometo, però ara diga-ho!
Sento un xiuxiueig dels sus llavis que diuen:
-Ets divertida...
-Vale, amb això em conforma però conseguire que m'ho tornis a dir i cridant! Ara he de marxar però espero veure, sencera, per hogwarts.
Aixeco la ma mentres li dic adeu amb un gran somriure. | |
| Assumpte: Re: Has vingutt!!! Ds Maig 26, 2012 9:54 pm | |
| Li dic, i veig que s'enva, sem fa molt raro veure-la per aqui, però be, m'acabariaacotumant si o si.
-Si si! ves-hi, jo hauria de fer deures pro... ara estas tu per fer-mels! li faig un somriure i veig que la seva cara fa una petita ganyota.
Li llenço un peto i li dic adeu.
[TEMA TANCAT] | |
| | | | Has vingutt!!! | |
|
| Permisos d'aquest fòrum: | No pots respondre a temes en aquest fòrum
| |
| |
| Benvinguts! | |
|