Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Tard per variar HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 29 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 29 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Tard per variar HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Tard per variar EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Tard per variar EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Tard per variar EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Tard per variar EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Tard per variar EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Tard per variar

2 participantes
AutorMissatge
Alice Cooper
Cinquè curs
Alice Cooper

Nombre de missatges : 58

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Tard per variar Empty
MissatgeAssumpte: Tard per variar   Tard per variar EmptyDt Mar 27, 2012 7:58 am

Merdaa faig tard a la classe, vale bueno ja estic al passadis, tan sols he de girar caminar la vida sensera i arrivaré.... joder ara llibres al terra, mentre els estic recollint puc veure com uns peus s'acosten cap a mi...
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet

Nombre de missatges : 812

Tard per variar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tard per variar   Tard per variar EmptyDj Mar 29, 2012 2:03 am

(Si s'havia acordat d'entrar amb algun altre personatge m'ho dius i ho trec, d'acord? Smile)

-Ups que se't menjo, Alice! -vaig dir rient després de frenar de cop perquè a la hufflepuff de davant meu li havien caigut tots els llibres al terra i m'havia anat de poc que no se l'hi tirava a sobre.

-Deixa, que t'ajudo...

Vaig ajupir-me per recollir-li els llibres, pergamis i diversos fulls solts que se li havien escampat pel terra i més enllà. Vaig donar-li el grapat que havia recollit, però llavors vaig veure que anava molt carregada, potser un pèl massa i tot.

-Cap a quina classe vas? Perquè si jo he d'anar cap a la mateixa direcció te'n puc portar uns quants.-vaig dir. Amb les presses que semblava anar i tan carregada, era ben possible que n'hi tornés a caure algun.

Tornar a dalt Ir abajo
Alice Cooper
Cinquè curs
Alice Cooper

Estatus

Tard per variar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tard per variar   Tard per variar EmptyDj Mar 29, 2012 6:52 am

( no , no ho he acordat amb ningu encara no conec gairee gent jeje ^^)

De sobte veig que la Maggie se'm acosta per ajudarme.

-Moltes gràcies de devó, és que sóc un caoos total- dic amb un somriure, ella em pregunta que cap a quina classe vaig per acompanyarme, que simpatica.

-Vaig cap a pocions, però veient la hora que és crec que pude és millor anar tirant cap a la classe seguent... ahahah Smile
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet

Tard per variar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tard per variar   Tard per variar EmptyDj Mar 29, 2012 7:24 am

-Doncs casi casi... ens haurem d'afanyar.-vaig dir rient.- Jo no he d'arribar a les masmorres, però hem d'agafar la mateixa direcció, per tant t'ajudo, val?

Vam començar a caminar a pas lleuger cap a les escales més properes que ens portéssin als pisos inferiors.

-Tens sort, que el professor Judd no és pas massa massa estricte si s'arriba un parell de minutets tard.

Feia temps que no la veia, per l'escola. Es clar que també podia ser que no haguéssim coincidit pels passadissos, perquè amb el piló de gent que hi arriba a passar..!
Tornar a dalt Ir abajo
Alice Cooper
Cinquè curs
Alice Cooper

Estatus

Tard per variar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tard per variar   Tard per variar EmptyDj Mar 29, 2012 7:31 am

- ahahahha es cert, encara que seria un detall que la meva primera classe despres de 6 messos sigues una miqueta puntual, pro que hi farem ja em coneix, segurament ni li sorprendrà, ahahaha Smile)- li dic a la Maggie amb un somriure d'orella a orella
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet

Tard per variar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tard per variar   Tard per variar EmptyDj Mar 29, 2012 7:44 am

-Home, sempre pots dir-li que després de 6 mesos no ve de 2 minuts...-vaig dir rient.-Però com és que has hagut d'estar tant temps...-vaig parar de parlar-Res, tant és, no n'he pas de fer res.

Vam girar cap a l'esquerra al següent passadís.

-Ostres, diria que no podria pas perdre'm tant temps de curs, jo! Ho trobaria tant a faltar!
Tornar a dalt Ir abajo
Alice Cooper
Cinquè curs
Alice Cooper

Estatus

Tard per variar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tard per variar   Tard per variar EmptyDj Mar 29, 2012 8:15 am

- No saps com ho anyorava tot..., però me'n vaig tenir que anar- li dic a la Maggie, en realitat m'agradaria poderli esplicar perque n ohe vingut durant 6 mesos, per fir poder desfugarme esplicant-ho, però crec que encara no estic preparada per esplicar-ho...

-I a més és bastant dur que quan tornis just passi el que ha passat- ni tan sols voll pronuncia la paraula "guerra".
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet

Tard per variar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tard per variar   Tard per variar EmptyDj Mar 29, 2012 9:24 pm

-Ja...-vaig dir, pensativa.-m'ho puc imaginar.

Vaig afirmar amb el cap lleugerament.

-Ha sigut un cop molt fort... massa. Ha deixat a tota l'escola amb relantí, i es trigarà a superar-ho. Veure a tants companys, professors, amics caure sense poder fer-hi res...
Tornar a dalt Ir abajo
Alice Cooper
Cinquè curs
Alice Cooper

Estatus

Tard per variar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tard per variar   Tard per variar EmptyDv Mar 30, 2012 8:21 am

- Es horrible, odiu que passin aquestes coses, - dic mirant el terra- però parlem de coses que no siguin tristes, a quin curs estas?
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet

Tard per variar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tard per variar   Tard per variar EmptyDs Mar 31, 2012 12:28 am

Vaig quedar-me callada... a ningú li agradava.

-Dooncs... Estic fent setè.-vaig dir.-Tu fas... cinquè..? No, sisè, oi? -vaig demanar-li.
Tornar a dalt Ir abajo
Alice Cooper
Cinquè curs
Alice Cooper

Estatus

Tard per variar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tard per variar   Tard per variar EmptyDs Mar 31, 2012 7:49 am

- Sisi, faig sisè, el que passa... bueno es que sóc molt menudeta i aparent-ho menys, en realitat es una bentatge dic fen una rialla nerviosa- als nois no els hi agraden les noies més grans que ells, el que em sembla una tonteria oi?¿ o sigui com es pot ser tan superficial, enfi però són així i per tant no tinc problemees ^^- començo a riuree sense parar
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet

Tard per variar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tard per variar   Tard per variar EmptyDs Mar 31, 2012 8:22 am

-Oh els nois! Mai saps què els hi passa pel cap! O sí...-vaig dir rient amb ella. - Però pots comptar... no comparteixen pas els gustos... cadascú té el seu tipus. Hi ha a qui li van les maduretes i a qui li van les que encara no fan servir cremes anti-arrugues... Però què hi farem, oi?

Vaig mirar-me-la rient.

-Mmm... puc respirar algun problema o dilema amb algun noi..?-vaig demanar-li somrient.
Tornar a dalt Ir abajo
Alice Cooper
Cinquè curs
Alice Cooper

Estatus

Tard per variar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tard per variar   Tard per variar EmptyDs Mar 31, 2012 8:27 am

- Bahh noo que va pude fa temps pro ja tot oblidat, fa que no estic amb un noi moltissim temps, es clar que m'han fet mal, beuno... això a tothom suposo però... ns... ara per ara buscare algú en los terrenos de hogwarts jeje- dic rient de nou- i tu que algun noiet en la teva vida?¿- dic mentre em passo la ma per la barbeta
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet

Tard per variar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tard per variar   Tard per variar EmptyDg Abr 01, 2012 2:21 am

-Dooncs.. qui sap, pot ser que se t'apareixi algu especial, per aqui...-vaig dir amb un somriure trapella.-Imagina't que està creuant ara mateix pel teu costat..-vaig dir-li assenyalant dissimuladament el noi que li passava pel costat.

Vaig somriure mirant al terra.

-La veritat és que no m'ho crec, però... coneixes en Charlie Weasley, de la botiga de bromes? Doncs... ell.-vaig riure.
Tornar a dalt Ir abajo
Alice Cooper
Cinquè curs
Alice Cooper

Estatus

Tard per variar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tard per variar   Tard per variar EmptyDg Abr 01, 2012 2:37 am

Miro el noi que assenyala... la veritat és que no està mal.. ahahaha ojalà trobi un noi simpatic i guapo en poc temps.

mmm... el Charlie...

-Ah si crec que em sona d'haver-lo vist, pro no em parlat gaire directament crec... - li vaig un somriure- que esteu juunts??¿- ^^-dic amb una beueta trapella...
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet

Tard per variar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tard per variar   Tard per variar EmptyDg Abr 01, 2012 7:22 am

Vaig somriure timidament.

-Si que ho estem... Es encantador. Pero no vull pas atipar-ye de les meves histories. Si vols...-vaig dir rient.-et puc ajudar a encisar algu! Puc aconseguir-te algun diamant en brut...-vaig continuar com qui traficava substancies no massa legals, en veu baixa.

Tornar a dalt Ir abajo
Alice Cooper
Cinquè curs
Alice Cooper

Estatus

Tard per variar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tard per variar   Tard per variar EmptyDt Abr 03, 2012 2:15 am

- bueno... la veritat és que si... pro a bon preu, guapu i que no sigui un cregut si no, no hi ha tracte- se'm escapa una rialla, mentre intento seguir fent el meu paper de comprar dorgues-nois, la veritat es que la Maggie era una noia ben divertida- Tracte fet?
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet

Tard per variar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tard per variar   Tard per variar EmptyDj Abr 05, 2012 12:56 am

Vaig posar-me a riure.

-D'acord... s'haurà de mirar què es troba.-vaig allargar-li la mà després de carregar tots els llibres amb l'altre.-Tracte fet.-vaig veure que ella no podia allargar-la i vaig posar-me a riure.-Bé, és un tracte de paraula, no cal encaixar mans... perquè encara caurien els llibres altre cop al terra!
Tornar a dalt Ir abajo
Alice Cooper
Cinquè curs
Alice Cooper

Estatus

Tard per variar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tard per variar   Tard per variar EmptyDv Abr 06, 2012 4:34 am

- Tracte de paraula per supost- miro a la Maggie, em miro com puc el rellotge de la mà- bueno quda un quart d'hora de classe, que evidenment no hi nire - dic metre faig un somriure- vols que nem als jardis o a algun lloc? o pude te n'has d'anar ?- Dic, dacord primer haure d'anar a la sala comuna a deixar toot això i ja de pas treure a passejar al Fuet.
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet

Tard per variar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tard per variar   Tard per variar EmptyDv Abr 06, 2012 5:39 am

-Mmm... ara suposo que t'hauria de dir que hi anéssis... però bah, pots comptar! Anem a fer un vol.

Vam girar cua cap a la sala comuna de Hufflepuff.

-En Fuet? Qui és? -vaig demanar-li encuriosida. Un gos, potser.
Tornar a dalt Ir abajo
Alice Cooper
Cinquè curs
Alice Cooper

Estatus

Tard per variar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tard per variar   Tard per variar EmptyDv Abr 06, 2012 7:55 am

Em diu que ve, així que anem caminant cap a la sala comuna, em pregunta qui és el Fuet... Li faig un somriure trapella, li agafu els llibres i mels enduc a la meva habitació, agafu al Fuet i li lligu la corretja.

-Que Fuet estas aburrit?- li dic al meu porquet mentre li faig una caricia- doncs ne'm a fer un passeig am una amiga dacord?- arribem on és la Maggie.

-Doncs no, no es un gos, jeje- dic mentre surtu de la sala comuna al el Fuet lligat d'una corretja.
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet

Tard per variar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tard per variar   Tard per variar EmptyDt Abr 10, 2012 5:58 am

Vaig esperar-la fora la sala mentre ella deixava els llibres i agafava el... porc?

-Ooh! Quina monadaaa!-vaig dir ajupin-me per acariciar-lo.-Mossega? -vaig demanar esperant que no, ja que ja l'estava acariciant.
Tornar a dalt Ir abajo
Alice Cooper
Cinquè curs
Alice Cooper

Estatus

Tard per variar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tard per variar   Tard per variar EmptyDt Abr 10, 2012 6:03 am

- Que diuus? El Fuet no mossega res!! És un porquet molts simpatic.- dic mentre l'acarono- i bè ara on vols anar?- prefereixo que esculli ella, ja que a mi mes completament igual tan sols vui sortir a pendre el solet un ratu i a poder parlar Smile
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet

Tard per variar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tard per variar   Tard per variar EmptyDt Abr 10, 2012 6:12 am

-Oooixx! És preciós! -vaig dir mentre m'aixecava. -Dooncs... anem als jardins? Ens tocarà l'aire i pot ser que fins i tot agafem una mica de color amb aquest sol tan maco que hi ha aquests dies.-vaig dir somrient.

Vam anar tirant cap a fora, i semblava que no érem les úniques que haviem decidit aprofitar el bon temps.

-Hmm! Noto com aquest solet m'omple d'energia!-vaig dir rient mentre obria els braços.

[tema tancat. Continuació als jardins]
Tornar a dalt Ir abajo

Tard per variar
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Passadissos-
Canviar a: