Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Nou uniforme HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 2 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 2 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Nou uniforme HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Nou uniforme EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Nou uniforme EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Nou uniforme EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Nou uniforme EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Nou uniforme EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Nou uniforme

Ir abajo 
AutorMissatge
Invitat
Invitat




Nou uniforme Empty
MissatgeAssumpte: Nou uniforme   Nou uniforme EmptyDj Set 30, 2010 10:16 pm

Vaig entrar a la Botiga del Quidditch i en obrir la porta van sonar unes campanetes. Em vaig acostar al mostrador, però no es veia a ningú penlloc.

- Bon dia! Que hi ha algú?
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Nou uniforme Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nou uniforme   Nou uniforme EmptyDv Oct 01, 2010 9:32 am

Vaig entrar a la botiga decidida a gixar amb taker totes les escombres que malia, pel simple fet de que podien volar.
Ho sé no era justa però havia d'ofegar la meva frustració cap aquells objectes que mai podria comprar.
Així que vaig escullir la nimbus 2011 la nova.

XAN, XAN, XAN, XAN.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Nou uniforme Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nou uniforme   Nou uniforme EmptyDv Oct 01, 2010 9:36 am

Vaig sentir que algú entrava a la botiga. Vaig treure el cap de radere d'unes caixes i vaig veure una noia que esprava al mostrador.

- Bon dia, maca. Què voldries? -li vaig preguntar. "Una altra alumna de Hogwarts! Els acabré coneixent tots jejeje" vaig pensar.

Abans què tingués temps de respondre'm va entrar una altra noia amb un objecte una mica estrany: era llarg i blanc i tenia unes lletres escrites on hi posava "edding"... Què feia? Vaig veure com s'acostava a la Nimbus 2011 de l'aparador i automàticament vaig treure la vareta per protegir l'escombra.

- Què et penses que fas, noia? No et moguis més -vaig dir amb autoritat. Ho vaig dir, sóc simpàtica però quan m'amenacen... A més, acabava de reobrir la botiga! Què s'havia cregut?
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Nou uniforme Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nou uniforme   Nou uniforme EmptyDs Oct 02, 2010 3:42 am

Anava a demanar-li si em podia treure un uniforme de Ravenclaw quan una noia rossa que havia vist alguna vegada a Hogwarts però que no coneixia va entrar a la botiga. Es va dirigir cap a les escombres que hi havia a l'aparador, i la Gemma li va demanar que no es mogués. Sense dir res, vaig mirar-me l'estranya situació.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Nou uniforme Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nou uniforme   Nou uniforme EmptyDs Oct 02, 2010 9:53 am

- Eeeeee... en la meva dafensa- li vaig dir a la noia que estava enfadada amb -diré que això en ralitat no és el que et penses. En ralitat això es un taker màgic per escriure a l'aire de la botiga del broixots bessons. I l'he portat aquí per escriure coses ja que la nimbus 2011 m'inspira molt- vaig mentir. Aviam si colava.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Nou uniforme Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nou uniforme   Nou uniforme EmptyDs Oct 02, 2010 6:26 pm

Per favor, per qui em prenia? Se li notava de dues hores lluny que s'ho estava inventant sobre la marxa. Això de dubtar "eeeeeh, mmmmm"... tots ho hem fet algun cop.

- Mira, em cauen molt bé en Fred i en George. És més, vaig sovint a veure'ls i fins i tot els he ajudat amb algunes coses. Anavem junts a classe, saps? Però per això mateix sé que no puc permetre que una de les seves bromes entri a la meva botiga... si no és que la duen ells (perquè si ells fan alguna cosa a la botiga, saben que me les pagaran). De veritat, si vols destrossar-me alguna cosa, vine de nit! Venir de dia, amb mi davant... si toques la Nimbus saps que l'hauràs de pagar. Bàsicament, perquè t'he vist! No per res personal... Acabo d'obrir i no em fa gaire gràcia començar així, no em destrossis la solució al meu somni... -vaig afegir per últim amb un aire una mica més trist. En això s'havia convertit el meu somni...
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Nou uniforme Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nou uniforme   Nou uniforme EmptyDs Oct 02, 2010 7:26 pm

OFF: Me puc apuntar, no?

Neccesitava un nou uniforme de quidditch, ja que l'altre havia quedat....be, un poc ple de sang i trencat.
Al entrar a la tenda vaig vore a Marta anava a saludar-la quan em vaig fixar que hi havia una altra alumna, la qual no coneixia, però pareix que a aquest li estigueren renyint.
Em vaig posar al costat de Marta.

- Hola Marta!- vaig dir- Que me perdut alguna cosa important?- vaig preguntar, despres em vaig girar cap a la dependenta i la vaig saludar.- Hola!!
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Nou uniforme Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nou uniforme   Nou uniforme EmptyDs Oct 02, 2010 10:58 pm

Necessitava anar a la botiga de quidditch, era el meu primer any en el equip i tenia que comprar l'uniforme, quan vaig entrar vaig veure, que a una noia li estaven fican la bronca, llavorns vaig pensar que seria millor no ficar-me a la conversa i esperar a que acabessin.

Volia que la dependenta sabes que jo estava allà així que vaig axecar la vareta disimuladament i vaig moure unes campanetes que hi havien penjades al soostre.

OFF: Puc entrar a la conversa no??? XD Smile
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Nou uniforme Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nou uniforme   Nou uniforme EmptyDg Oct 03, 2010 7:03 am

-Vale- vaig dir amagant el taker, ja ho torneria a probar un altre dia- però puc cridat que odio la nimbus 2011 i insutlar l'escombra? Això no comporta cap objecte dels Bessonss.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Nou uniforme Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nou uniforme   Nou uniforme EmptyDg Oct 03, 2010 9:21 am

OFF: És clar que podeu entrar a la conversa!Com més serem, més riurem!! Smile

Finalment la noia es va rendir... "Menys mal!"

- És clar que pots insultar-la! Però sense maleïr-la, que et veig... No m'ho prendre com res personal, però t'adverteixo que les conseqüències poden ser molt greus, si toques alguna de les escombres amb ganes de fer-les malbé. M'han costat Merlí i ajuda!!

De sobte em vaig adonar que s'havia omplert la botiga mentre em feia càrrec del numeret. Dues noies que semblava que coneixien a la primera, cap de les quals havia tingut el gust de conèixer encara.

- Bona tarda! Perdoneu el show... -vaig suspirar mentre la noia de l'objecte sospitos abandonava la botiga després d'haver renegat de la Nimbus 2011.- Disculpeu-me de debó. En què us puc servir? -vaig acabar esbossant el meu millor somriure.- D'una en una i per ordre d'arribada! jajaja
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Nou uniforme Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nou uniforme   Nou uniforme EmptyDl Oct 04, 2010 5:35 am

Em vaig girar cap a l'escombre.
-Tú- la vaig acusar- tu i les teves germanes escombretres sou unes PUTES! PUTA! PUTA! PUTA! i per si m'ho deixava PUTA! espero que algun dia us cremin a totes i desaparegueu d'aquest món!!
Em vaig girar per mirar a la depentdenta.
-Ja està!
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Nou uniforme Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nou uniforme   Nou uniforme EmptyDt Oct 05, 2010 3:27 am

Mentre em mirava l'escena sense gosar a dir res, va entar la Sam a la tenda.

- Ei Sam! - vaig saludar-la - Doncs... no sé, sembla que ja està tot controlat.

Mentre li deia això va entrar a la botiga una alumna de Gryffindor a qui no havia vist mai i vaig saludar-la amb un somriure. Aleshores, i després de demanar permís, la noia de Hufflepuff es va girar cap a una nimbus 2011 i va començar a insultar-la, cridant a ple pulmó. Seguia sense saber què dir quan vaig adonar-me que la dependenta reclamava la nostra atenció. Encara amb els ulls com plats, vaig dir-li:

- Eem, sí! Crec que jo anava la primera. Necessit un equip de Quidditch de la casa de Ravenclaw nou, que l'altre ja està una mica vell i a més se m'ha quedat curt! Ah, i també un bat nou, que vaig perdre el meu en el darrer "amistós" que vam jugar - i vaig girar-me cap a la Sam rient, recordant aquell partit i pensant en el pobre bat, que segurament es trobava aprop del Pi Cabaralla.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Nou uniforme Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nou uniforme   Nou uniforme EmptyDt Oct 05, 2010 3:32 am

La noia que havia entrat per fer malbé les escombres em va dir que marxava després d'haver insultat la pobra Nimbus 2011 (que no en tenia cap culpa). Tenia ganes de dir-li que per això millor que escrigués una carta als fabricants, als germans Peter i Jack Nimbus, però vaig pensar que si algun dia tornava seria la ocasió de dir-li.

Llavors va ser quan una de les noies de la cua em va demanar un uniforme de ravenclaw i un bat nou.
- Em sembla que no fa gaire vaig arreglar una Raigdefoc víctima d'aquest mateix amistós... d'una noia que es diu Agatha Black, pot ser? -vaig dir rient per sota el nas.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Nou uniforme Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nou uniforme   Nou uniforme EmptyDt Oct 05, 2010 3:37 am

Aleshores vaig riure:

- Vaja, que concidencia, perque jo també neccesite un nou uniforme de Ravenclaw- vaig dir- Ja que el meu també és va trencar i embrutar un poc en un partit "amistos" contra Gryffindor.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Nou uniforme Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nou uniforme   Nou uniforme EmptyDt Oct 05, 2010 3:37 am

- Ja ho crec! - vaig dir-li, rient - Va ser un partit una mica... accidentat, ho direm així. Però és que ens hi jugàvem l'honor! I a més, necessitàvem entrenar, que els equips encara no estaven complets i clar... no fos el cas que anéssim perdent facultats! Smile
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Nou uniforme Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nou uniforme   Nou uniforme EmptyDt Oct 05, 2010 6:26 am

-Hola vaig dir amb un somriure, jo necessitaria un uniforme, es el meu primer any i no en tinc.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Nou uniforme Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nou uniforme   Nou uniforme EmptyDj Oct 07, 2010 9:38 am

- Perfecte! Tres uniformes: un de Gryffindor i dos de Ravenclaw!

Mentre deia això vaig moure la vareta i va aparèixer un metre que va començar a prendre'ls les mides a les tres noies i una ploma les anotava en un pergamí. Un cop fet això, vaig anar als penjadors que hi havia en un costat de la botiga i vaig començar a remenar entre els uniformes que tenia penjats.

- Molt bé, aquí els teniu! Com que sou alumnes de Hogwarts, teniu un 50% de descompte. Serà un galeó i quinze sickles per cap. I aneu amb més compte en el pròxim "amistós" -vaig dir marcant les síl·labes d'aquesta última paraula.

OFF: li falta acció, a aquest tema!! XD
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Nou uniforme Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nou uniforme   Nou uniforme EmptyDs Oct 09, 2010 10:09 pm

-Moltes grcies!!, a qui tens els diners. Li vaig fer una rialleta i em vaig esperar a que les altres noies acabessin de contar els diners.

OFF: si tenss rau tindriem que possar-li mes acció! Smile
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Nou uniforme Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nou uniforme   Nou uniforme EmptyDl Oct 18, 2010 3:40 am

Vaig vore com ens prenia mesures i ens deia el preu.

- Moltes gràcies.- vaig dir mentres posava les monedes damunt del mostrador.

Em vaig guardar el uniforme nou dins la motxilla.

- Be, jo marxe, que tinc encara compres pendents. Adeu!

I vaig eixir per la porta.


[ Isc del tema]
Tornar a dalt Ir abajo
 
Nou uniforme
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Localitats Màgiques :: Ronda d'Alla :: La Botiga del Quidditch :: Roleig-
Canviar a: