Qui està Connectat | En total hi ha 33 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 33 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| Don't you dare look at your window, darling everything's on fire...! | |
| | Autor | Missatge |
---|
Erin River Cinquè curs
Nombre de missatges : 1440 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 27 Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Gryffindor
| Assumpte: Don't you dare look at your window, darling everything's on fire...! Dl Feb 27, 2012 1:21 am | |
| Mare meva. Mare meva, mare meva, mare meva.
Per què ha de passar això?
I la batalla només estava començant. Jo acabava de baixar a ajudar, però ja des d'un principi es podia veure com acabaria tot.
Desastre.
Com podia la gent ser tan cruel? Com podíem estar matant-nos els uns als altres?
Aparentment, podíem. Tothom era allà, fins i tot la gent més amable... Fins i tot la gent més petita.
M'havia dut les mans a la boca en veure l'Eddie i el Nicolae baixant les escales en direcció a la batalla. No podia ser... Ells, no.
- Eddie! - vaig exclamar, corrent cap a ells i bloquejant-los el pas - No. Ni se us acudeixi fer un pas més. Però vosaltres us adoneu d'on esteu a punt d'entrar?
- Erin... Siusplau, siusplau, deixa'ns participar. Sé que no ho aproves, però hem d'ajudar d'alguna manera... No ens podem quedar aquí sense fer res! - va exclamar el Nicolae.
- Té raó - va dir l'Eddie, més seriós del que mai l'havia vist - De veritat creus que deixaré a la meva germana lluitar sola? sé que l'haig de protegir, igual que ho saps tu.
Vaig fer un sospir, abraçant-lo per un moment.
- Eddie... t'entenc, de veritat que sí - vaig dir, eixugant-li una llàgrima que li queia per la galta - però igual que no puc permetre que li facin mal a l'Allie, tampoc puc permetre que te'n facin a tu. Ets igual d'important per mi que ella... I imagina com es posaria l'allie si sabés que t'han fet mal. De debò voleu fer-la sofrir així?
Alleujada, vaig comprovar com dubtaven una mica.
- Pugem a una aula, val? allà ningú no us farà mal.
- i la Wen i la Cass? elles estan aquí! no podem deixar que pateixin, tampoc...
- De la Wen i la Cass ja ens n'hem ocupat abans... - vaig mentir, sabent que era l'única manera de que em fessin cas - Després les portaré amb vosaltres.
No estaven conformes, ni de bon tros. Però sabien que no podien fer-hi res.
- hem tancat la Rue a l'aula d'encanteris - va dir l'Eddie - volia sortir a ajudar-les. suposo que si elles estan protegides...
- Us porto amb la Rue - vaig dir, somrient - és clar.
I, gràcies a déu, vaig aconseguir deixar-los a tots tres sota protecció. Ara, però, també sabia que la Wen i la cass estaven soles enmig de la batalla. I havia de trobar-les, ràpid.
[Surto del tema] | |
| | | Wendy G. Moore Tercer curs
Nombre de missatges : 1175 Fecha de inscripción : 27/09/2010
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: Don't you dare look at your window, darling everything's on fire...! Dl Feb 27, 2012 1:37 am | |
| Vaig aferrar-me ràpidament a l'Erin, mentre s'emportava als meus amics. La Rue estava a un bon lloc, vaig sospirar alleujada. Vaig escoltar la conversa que tenien, l'Erin els portaria a un bon lloc. Vaig seguir-los, per si de cas, ben a prop, i vaig veure com els tancava a una aula. Quan es va anar, m'hi vaig apropar. Estava tancada amb màgia, no hi podrien sortir...
Estaven a un bon lloc, ningú els faria mal. Vaig somriure, contenta. Ningú li faria mal...
Espera què?
Vaig moure bruscament el cap, amb les galtes enceses. La Cass, la Cass havia sortit de la capa, podia estar en perill, havia de pensar en això...
i vaig tornar cap al vestíbul.
[TEMA TANCAT]
| |
| | | | Don't you dare look at your window, darling everything's on fire...! | |
|
| Permisos d'aquest fòrum: | No pots respondre a temes en aquest fòrum
| |
| |
| Benvinguts! | |
|