Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Aniversaaaaaaari feeeeeeeeliç! [Mosqueteres ^^] HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 2 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 2 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Aniversaaaaaaari feeeeeeeeliç! [Mosqueteres ^^] HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Aniversaaaaaaari feeeeeeeeliç! [Mosqueteres ^^] EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Aniversaaaaaaari feeeeeeeeliç! [Mosqueteres ^^] EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Aniversaaaaaaari feeeeeeeeliç! [Mosqueteres ^^] EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Aniversaaaaaaari feeeeeeeeliç! [Mosqueteres ^^] EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Aniversaaaaaaari feeeeeeeeliç! [Mosqueteres ^^] EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Aniversaaaaaaari feeeeeeeeliç! [Mosqueteres ^^]

3 participantes
AutorMissatge
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs

Nombre de missatges : 1301

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Aniversaaaaaaari feeeeeeeeliç! [Mosqueteres ^^] Empty
MissatgeAssumpte: Aniversaaaaaaari feeeeeeeeliç! [Mosqueteres ^^]   Aniversaaaaaaari feeeeeeeeliç! [Mosqueteres ^^] EmptyDg Gen 15, 2012 7:33 am

Vaig entrar a la sala guay donant botets, era l'aniversari de la Wen i els havia preparat una sorpresa a ella i a la Rue. Vaig deixar els dos paquets damunt la taula. La sala guay s'havia decorat de manera guay, hi havia de toooooot!
Al cap d'una estona va apareixer Slink amb un pastis de xocolata.

- Aqui el tens Cassandra.

- Moooooltes gracies!- vaig ajudar i vaig posar el pastis damunt una taula que havia aparegut per ahi.

Havia fet un pastis amb ajuda dels elfs i Slink m'havia dit que ell l'acabaria.

- Espere que vosté, la senyoreta Wen i la senyoreta Rue, s'ho passeu molt bé.- va somriure i va desaparetre.

Vaig mirar la sala guay, era mooooooolt guaaaay!

- Sala, mentres espere, que podries deixar-me una bateria, per favor?

I davant meua va apareixer una bateria, era preciosa *-*

Vaig sentar-me i vaig començar a tocar.

- És geniaaaaaaaal!
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Nombre de missatges : 1175

Estatus
Estudis: No acreditat

MissatgeAssumpte: Re: Aniversaaaaaaari feeeeeeeeliç! [Mosqueteres ^^]   Aniversaaaaaaari feeeeeeeeliç! [Mosqueteres ^^] EmptyDg Gen 15, 2012 7:44 am

-All you need is love All you need is love... All you need is love, love... love is all you need!

Anava cantant i fent botets pel passadís, cantant, fins que vaig escoltar com un so d'una bateria sonava ben fort des de la sala de la necessitat. Vaig apropar-m'hi, encuriosida, i vaig obrir la porta poc a poc.

-Uououo Cass!!!!!! Toques genial!

Després vaig veure la decoració de la sala, els paquets i el pastís que hi havia a la taula.

-Què celebrem?- vaig demanar, intrigada.
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Aniversaaaaaaari feeeeeeeeliç! [Mosqueteres ^^]   Aniversaaaaaaari feeeeeeeeliç! [Mosqueteres ^^] EmptyDg Gen 15, 2012 7:52 am

- Si no tinc ni idea! No he tocat molts cops, però ja t'ho vaig dir m'encanta la bateria! És mooooooolt guaaay!

Vaig deixar la bateria.

- Com que que celebrem?- vaig dir somrient.

Vaig correr cap a la Wen tirant-me damunt seua, donant-li una abraçada, varem caure a terra, però abans de caure la senyora sala ens va possar un matalas per a que no ens fer-me mal.

-FELICITAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATS!
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Aniversaaaaaaari feeeeeeeeliç! [Mosqueteres ^^]   Aniversaaaaaaari feeeeeeeeliç! [Mosqueteres ^^] EmptyDg Gen 15, 2012 7:57 am

Vaig abraçar-la quan ella em va abraçar, però vam caure les dues a un matalás que va sortir del no-res. Jo alçava una cella, sense entendre res, fins que em va donar felicitats.

Felicitats?

-Es 14 de gener?- vaig demanar, amb els ulls ben oberts. Se m'havia passat el temps molt ràpid.- Va de veritat? Ja tinc tretze anys??
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Aniversaaaaaaari feeeeeeeeliç! [Mosqueteres ^^]   Aniversaaaaaaari feeeeeeeeliç! [Mosqueteres ^^] EmptyDg Gen 15, 2012 8:01 am

Vaig començar a riure, encara damunt d'ella.

- T'estic esclafant, t'aguantes, com que si és 14 de Gener? Hahahahahhahahahhahahhahahahhaha- vaig començar a riure, sense parar.- És el teu aniversari i ho se jo i no tu. Hahahahhahahhahahahhahahha. Si vares ser tu la que estigue quasi tot el mes anterior dient-ho, per no recordar-se.

Vaig començar a rodolar per el matalàs, sense parar de riure.

- Doncs aleshores...aleshores...hahahaha si no...si no vols els regals, res, eh...hahahhahah.

Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Aniversaaaaaaari feeeeeeeeliç! [Mosqueteres ^^]   Aniversaaaaaaari feeeeeeeeliç! [Mosqueteres ^^] EmptyDg Gen 15, 2012 8:39 am

-No nooo!- vaig dir, riguent.- Els vull veureee!

Vaig abraçar-la ben fort.

-Uo, t'has enrecordat.. m'encanta Cass! M'encanta la sala, m'encanta toooooooot!
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Aniversaaaaaaari feeeeeeeeliç! [Mosqueteres ^^]   Aniversaaaaaaari feeeeeeeeliç! [Mosqueteres ^^] EmptyDg Gen 15, 2012 9:42 pm

Continuava rient, no es recordava, hahaa.

- Tu soles, sols tu et podries oblidar! Si? T'agrada? Guay ^^

Vaig sentar-me en la matalas, encara somrient.

- Falta la Rue, i li ho vaig dir aquest mati, anavem a acabar de preparar-ho i després cridar-te, però t'has adelantat.- vaig mirar la sala.- A que mola? El pastis le fet jo amb ajuda de Slink. Bé, la feina és més seua que meua. La Rue no pot tardar.

Era molt guay tot, vaig mirar la bateria de nou...era genial *-*
Tornar a dalt Ir abajo
Rue C. Hawthorne
Tercer curs
Rue C. Hawthorne

Nombre de missatges : 64

Estatus
Residència: Hufflepuff

MissatgeAssumpte: Re: Aniversaaaaaaari feeeeeeeeliç! [Mosqueteres ^^]   Aniversaaaaaaari feeeeeeeeliç! [Mosqueteres ^^] EmptyDl Gen 16, 2012 1:32 am

ara cinc passos a la dreta... i quatre a l'esquerra... fem quinze passos en direcció sud-oest... i ja hi som!

vaig obrir la porta, i vaig somriure. Els crits de la Wen i la Cass m'indicaven que era al lloc correcte. El nikko, corrents, em va guiar cap a la Wen, i la vaig abraçar.

- Tu! Felicitaats! - vaig dir somrient - Sento arribar tard, però no és culpa meva. No saps fer mapes mentals, Cass - vaig dir traient-li la llengua, divertida.

Vaig deixar la bosseta de regals en un racó del terra, i em vaig girar cap a les altres.

- Què estàveu fent? Pel soroll que fèieu devia ser divertit... - vaig fer, somrient sincerament.
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Aniversaaaaaaari feeeeeeeeliç! [Mosqueteres ^^]   Aniversaaaaaaari feeeeeeeeliç! [Mosqueteres ^^] EmptyDl Gen 16, 2012 1:37 am

Aleshores va arribar la Rue i el Nikko.

- Rueeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Si que se!- vaig dir.- Que si...que jo els faig mooolt bé.- vaig riure.- La Wen és un cas a part, hahahhahahhahahhahaha, no es recordava que hui era el seu aniversari! hahahahahhhahahha, ens recordem tu i jo però ella no.

Vaig anar cap al Nikko.

- Nikkooooooo!- li vaig acariciar el cap.- A que si que se fer mapes mentals, a que si?- va bordar.- Veeeeus, fins el Nikko ho diu.
Tornar a dalt Ir abajo
Rue C. Hawthorne
Tercer curs
Rue C. Hawthorne

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Aniversaaaaaaari feeeeeeeeliç! [Mosqueteres ^^]   Aniversaaaaaaari feeeeeeeeliç! [Mosqueteres ^^] EmptyDl Gen 16, 2012 1:46 am

- Pfff... ho diu per adul·lar-te. En realitat el que vol és encobrir que el que s'ha perdut és ell - vaig dir acariciant-li el cap, rient.

Aleshores em vaig girar cap a la Wen.

- Què és això de que no te'n recordaves? o.ô Tens tretze anys, Wendycita... Això no es pot oblidar - vaig dir rient, abraçant-la.
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Aniversaaaaaaari feeeeeeeeliç! [Mosqueteres ^^]   Aniversaaaaaaari feeeeeeeeliç! [Mosqueteres ^^] EmptyDl Gen 16, 2012 9:43 am

Vaig endur-mee una mà darrere el cap i vaig treure la llengua.

-Amb tot això dels atacs i això de l'Allie no se, se m'ha anat del cap...

Tretze anys. Uo, començava a fer-me gran. Vaig somriure.

-Ara soc més gran.- vaig treure la llengua contenta.- Oh, Oh, jo vull ballar i saltar, podem? Ah! jo vull que vinguin els elfs i que ballin i fassin festa! Vull agrair lo del pastís...

Vaig abraçar-les amb força-

-Sou genials, de veritat... us estimo molt.
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Aniversaaaaaaari feeeeeeeeliç! [Mosqueteres ^^]   Aniversaaaaaaari feeeeeeeeliç! [Mosqueteres ^^] EmptyDl Gen 16, 2012 10:55 am

- Podem fer el que tu vuigues és el teu aniversari!

Vaig donar botets emocionada, aço era molt guay. Vaig abraçar amb un braç la Rue i amb l'altre la Wen.

- Όλοι για έναν, ένας για όλους!!- se me varen quedar mirant, ah, clar, era grec.- Vol dir: Tots per un, i un per tooots!

Havia sentit dir al papa que eixe era el lema dels mosqueters, i molava.

- És el lema dels mosqueters, per on comencem? Que fem primer?

Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Aniversaaaaaaari feeeeeeeeliç! [Mosqueteres ^^]   Aniversaaaaaaari feeeeeeeeliç! [Mosqueteres ^^] EmptyDv Gen 20, 2012 5:51 am

-El pastís el pastís *_*- vaig dir jo, fent botets. La xocolata em cridava.- Vull provar el pastís, però deixem una mica per la Slink, D'acord? Va, vinga!!

Vaig anar cap a la taula on era el pastís i vaig cortar tres trocets.

-Qui agafa primer?- vaig demanar amb un somriure.
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Aniversaaaaaaari feeeeeeeeliç! [Mosqueteres ^^]   Aniversaaaaaaari feeeeeeeeliç! [Mosqueteres ^^] EmptyDv Gen 20, 2012 5:56 am

Vaig anar fins la taula donant botets.

- Tu! Que ets la que compleix! I després els regaaaals! Que tinc una cosa guay per les tres! És mooooooooolt guaaaaay!
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Aniversaaaaaaari feeeeeeeeliç! [Mosqueteres ^^]   Aniversaaaaaaari feeeeeeeeliç! [Mosqueteres ^^] EmptyDs Gen 21, 2012 3:08 am

Vaig agafar un tros del pastís i li vaig donar a la Rue, després a la Cass i jo em vaig agafar l'ultim.

-No t'hauries d'haver molestat, Cass...- vaig dir, quan va parlar dels regals.- Moltes gràcies...

Vaig agafar un tros depastís i vaig somriure.

-OOOOOOOOh *_* Està boníssiiiiiiiiiiiim
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Aniversaaaaaaari feeeeeeeeliç! [Mosqueteres ^^]   Aniversaaaaaaari feeeeeeeeliç! [Mosqueteres ^^] EmptyDs Gen 21, 2012 3:13 am

- A que siiiiiiii!- vaig donar-li un altre mos.- Algun cop cuinare'm algun les trees! Serà guaaaaaaaaaaaaaaay!

Vaig agafar els regals, seguuur que els agradava.

- Aquest és per tu Ween! I aquest per tu Rue! I el que queda per mi ^^

Era un regal mooooolt guaay, i esperava que els agradava, segur que els agradava.

Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Aniversaaaaaaari feeeeeeeeliç! [Mosqueteres ^^]   Aniversaaaaaaari feeeeeeeeliç! [Mosqueteres ^^] EmptyDs Gen 21, 2012 3:29 am

Vaig mossegar contenta el pastís, contenta de tenir aquelles amigues que tenia.

Vaig agafar el regal que em donava i vaig obrir-lo, després vaig mirar el braçalet.

-Oh! Que guay!
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Aniversaaaaaaari feeeeeeeeliç! [Mosqueteres ^^]   Aniversaaaaaaari feeeeeeeeliç! [Mosqueteres ^^] EmptyDs Gen 21, 2012 3:38 am

- Si? Vos explique ^^.- vaig fixar-me bé la polsera per a que Rue la poguera vore.- Tu i jo tenim un lleó i la Rue un teixo perquè és huffle, i la vareta i la granera me feien gracia, al igual que la dinamita ^^ I li he fet un encanteri guay, bé, no le fet jo, això fou idea de Bam-Bam, l'ha fet ella, jo no se. Si alguna esta en perill, les polseres es calfaran ^^ Però no cremaran, sols...com era...donaran calor, eso! Si el dus tu, i jo estic en perill, es posara de color roig clar i es calfarà i si està la Rue de color groc. El teu color és el roig obscur. I la teua Rue, és més guay, si la Wen o jo estic en perill, a part de calfar-se i canviar de color es calfarà algo d'aço...-vaig senyalar la granera i l'explosiu.- Si la Wen està en perill la dinamita i si soc jo la granera ^^ A que mola?

Vaig començar a donar botets.

- A que mola? La vaig vore a una tenda de Grècia, et pots fer tu les polseres com vuigues i ho vaig vore i vaig dir oooooooooooh!
Tornar a dalt Ir abajo
Rue C. Hawthorne
Tercer curs
Rue C. Hawthorne

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Aniversaaaaaaari feeeeeeeeliç! [Mosqueteres ^^]   Aniversaaaaaaari feeeeeeeeliç! [Mosqueteres ^^] EmptyDs Gen 21, 2012 11:29 am

- Oooooooooh! - vaig exclamar, emocionada - Que guai! *.*

Vaig dubtar uns instants abans de parlar. Encara em feia vergonya demanar certes coses... però bé, eren les meves amigues. A elles els hi podia parlar sense haver de patir.

- Me la- Me la lligues, siusplau? - li vaig demanar a... la Wen, sí, era la Wen - ho sento, no acabo d'entendre com funciona la tanca aquesta...

Em vaig dirigir a la Cass, somrient.

- I sabré quan crema l'escombra i quan la dinamita? Ostres, doncs això pot ser molt guai. Moltíssimes gràcies Cassie ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Aniversaaaaaaari feeeeeeeeliç! [Mosqueteres ^^]   Aniversaaaaaaari feeeeeeeeliç! [Mosqueteres ^^] EmptyDg Gen 22, 2012 2:59 am

- Si quan creme la granera jo estic en perill i quan creme la dinamita la Wen... a que mola mooooooooooooooooooolt?

Vaig posar-me la meua i la vaig mirar, guay.

- Som més mosqueteres que maai!

Vaig xocar la mà amb elles.
Tornar a dalt Ir abajo

Aniversaaaaaaari feeeeeeeeliç! [Mosqueteres ^^]
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1