Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Neeeeeeeeeeeeu! *-* A Hogwarts nevaaa!  HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 7 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 7 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Neeeeeeeeeeeeu! *-* A Hogwarts nevaaa!  HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Neeeeeeeeeeeeu! *-* A Hogwarts nevaaa!  EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Neeeeeeeeeeeeu! *-* A Hogwarts nevaaa!  EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Neeeeeeeeeeeeu! *-* A Hogwarts nevaaa!  EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Neeeeeeeeeeeeu! *-* A Hogwarts nevaaa!  EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Neeeeeeeeeeeeu! *-* A Hogwarts nevaaa!  EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Neeeeeeeeeeeeu! *-* A Hogwarts nevaaa!

2 participantes
AutorMissatge
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs

Nombre de missatges : 1301

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Neeeeeeeeeeeeu! *-* A Hogwarts nevaaa!  Empty
MissatgeAssumpte: Neeeeeeeeeeeeu! *-* A Hogwarts nevaaa!    Neeeeeeeeeeeeu! *-* A Hogwarts nevaaa!  EmptyDc Des 14, 2011 6:54 am

Al acabar les classe havia deixat les coses damunt el llit i després d'agafar roba d'abric, havia eixit corrent als jardins.

- Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeu!- vaig exclamar.

Estava nevaat, tot plee de neu, tot era blaaaanc! Jo mai havia vist tanta neu junta era moooooolt guaaay!
Vaig agafar un grapat amb la mà, estava freda, però molava molt.

- Que guaaay! Neeeeeeu!
Tornar a dalt Ir abajo
Perseus Luckgarden
Tercer curs
Perseus Luckgarden

Nombre de missatges : 154

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Slytherin

MissatgeAssumpte: Re: Neeeeeeeeeeeeu! *-* A Hogwarts nevaaa!    Neeeeeeeeeeeeu! *-* A Hogwarts nevaaa!  EmptyDc Des 14, 2011 7:03 am

Vaig sortir al jardí, amb l'abric fosc cordat fins adalt. Havia sortit pensant que no hi hauria ningú i podria estar sol una estona, però, com sempre, allà hi era la nena plasta de Gryffindor.

M'exasperava. Es podia saber què feia? Ni que no hagués vist neu en la seva vida.

Vaig intentar passar sense fer-li cas perquè no em començés a parlar. Sabia que si em començava a parlar m'acabaria estressant i morint d'una úlcera estomacal (?)
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Neeeeeeeeeeeeu! *-* A Hogwarts nevaaa!    Neeeeeeeeeeeeu! *-* A Hogwarts nevaaa!  EmptyDc Des 14, 2011 7:07 am

Aleshores vaig vore que hi havia algú.

- Perseeeeus!- vaig dir saludant-lo.

Vaig agafar un grapat de neu i li ho vaig tirar.

- Has vist? Neeeeu! Jo mai havia vist neu, a Grècia no nevava quasi mai!

Vaig mirar els jardins, eren preciosos quan nevava.

- Una guerra de neu? ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Perseus Luckgarden
Tercer curs
Perseus Luckgarden

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Neeeeeeeeeeeeu! *-* A Hogwarts nevaaa!    Neeeeeeeeeeeeu! *-* A Hogwarts nevaaa!  EmptyDc Des 14, 2011 7:11 am

Em va tirar una bola de neu. Repeteixo: EM VA TIRAR UNA BOLA DE NEU! A mi!

-Es pot saber què et pasa?- Vaig contestar, cridant, i ajupint-me per agafar un piló de neu. Vaig ajuntar-lo amb força i li vaig tirar a la Gryffndor, amb rabia.

M'havia tirar neu a mi! A mi! Ah, no. Allò no anava a quedar així, i tant que hi hauria guerra de neu.
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Neeeeeeeeeeeeu! *-* A Hogwarts nevaaa!    Neeeeeeeeeeeeu! *-* A Hogwarts nevaaa!  EmptyDc Des 14, 2011 7:14 am

- Ooooh! Guerraaa de neu! Guerraa de neu!

Vaig agafar una bola de neu i li la vaig tirar, ell em va tirar una i jo li la vaig tornar.
Vaig posar-me raere d'un arbre, per anar creant més boles.

- I tu d'on ets? Alli d'on ets també neva mooolt?

Vaig eixir raere del arbre i li vaig tirar una bola.

- Que guaaaaay! M'encanta la neu!
Tornar a dalt Ir abajo
Perseus Luckgarden
Tercer curs
Perseus Luckgarden

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Neeeeeeeeeeeeu! *-* A Hogwarts nevaaa!    Neeeeeeeeeeeeu! *-* A Hogwarts nevaaa!  EmptyDc Des 14, 2011 7:24 am

Vaig començar a fer una muntanya de boles de neu, apretades amb rabia perquè fessin més mal.

I a sobre la nena s'ho prenia amb broma. No entenia que allò era una guerra A MORT? Vaig començar a llençar boles de neu, mentre intentava esquivar les que em llançava ella, encara que algunes em donaven i m'entrava neu per dintre el jersei.

-Sí, d'on sóc jo també neva molt- Vaig comentar, amb veu aburrida, mentre feia boles i, de tant en tant, en llançava alguna.
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Neeeeeeeeeeeeu! *-* A Hogwarts nevaaa!    Neeeeeeeeeeeeu! *-* A Hogwarts nevaaa!  EmptyDc Des 14, 2011 7:34 am

Va llançar-me una bola que va anar al meu cabell, alaa! Tenia el cabell blanc.

- Doncs que guaay!- vaig tirar-li una, però va fallar.- Jo sols he vist nevar un cop o dos.

Em va tirar una bola que va donar-me a la cara...augh, això feia mal, em vaig fregar la cara, pot ser estava roja.

- I d'on ets tu?
Tornar a dalt Ir abajo
Perseus Luckgarden
Tercer curs
Perseus Luckgarden

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Neeeeeeeeeeeeu! *-* A Hogwarts nevaaa!    Neeeeeeeeeeeeu! *-* A Hogwarts nevaaa!  EmptyDc Des 14, 2011 7:57 am

Plof! La bola de neu li va donar a la cara. "Deu punts pel Percy" vaig pensar, amb un somriure de satisfacció a la cara.

-D'on sóc?- Jo, què plasta que era. Què li importava? - De França.- Vaig contestar, encongint-me d'espatlles. Informació suficient.

Vaig seguir llençant boles de neu amb força. Era la guerra. I no pensava perdre.

Editat per darrera vegada per Perseus Luckgarden el Ds Des 17, 2011 8:34 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Neeeeeeeeeeeeu! *-* A Hogwarts nevaaa!    Neeeeeeeeeeeeu! *-* A Hogwarts nevaaa!  EmptyDc Des 14, 2011 8:24 am

Ala, s'ho estava prenent molt enserio allò de la guerra de neu. Vaig agafar una altra bola i li vaig donar en el pit.
Vaig vore que contestava de manera molt...com es deia...tallant? si, tallant..No era la primera vegada que la gent me contestava aixi, la Philana, la Caila i la Melinda també me tractaven aixi, però la Layna no, la Layna era simpàtica ^^
No m’agradava que me tractaren aixi, pot ser era perquè els havia fet alguna cosa, però jo no havia fet res, pot ser era per la bola de neu... Vaig somriure, doncs faria que li caiguera bé ^^

- Anglaterra...guay.- vaig esquivar una bola.- I tens germans?- una bola va roçarme el braç però no me va donar.

Tornar a dalt Ir abajo
Perseus Luckgarden
Tercer curs
Perseus Luckgarden

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Neeeeeeeeeeeeu! *-* A Hogwarts nevaaa!    Neeeeeeeeeeeeu! *-* A Hogwarts nevaaa!  EmptyDj Des 15, 2011 6:50 am

Vaig fer un soroll ambigu que tant podia significar sí com no, desprès de que em donés una bola de neu. Vaig començar a construir una mena de muralla amb neu, per poder amagar-me darrere. La veritat és que em va quedar bastant bé.

Se'm donava bé allò. -Has de fer una muralla, així és una guerra de veritat - Vaig dir-li a la Gryffindor, mentre sortia de darrere la muntanya de neu per llançar una bola.

Val. Ho acceptava. Potser les guerres de boles de neu no estaven taaaaant malament. Encara que fos amb la plasta.
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Neeeeeeeeeeeeu! *-* A Hogwarts nevaaa!    Neeeeeeeeeeeeu! *-* A Hogwarts nevaaa!  EmptyDj Des 15, 2011 7:37 am

- Jo tinc una germana, és major que jo ^^- va dir que fera un mur de neu.- Si? Val, es que jo mai he fet una guerra de neu tan guay.- vaig somriure, molava mooolt la neu!

Vaig començar a construir un mur amb la neu.

- Aixi?- vaig ajupir-me al vore una bola, li vaig respondre amb una.- Ara és més una guerra de neu?
Tornar a dalt Ir abajo
Perseus Luckgarden
Tercer curs
Perseus Luckgarden

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Neeeeeeeeeeeeu! *-* A Hogwarts nevaaa!    Neeeeeeeeeeeeu! *-* A Hogwarts nevaaa!  EmptyDs Des 17, 2011 3:26 am

-Clar, ara és més una guerra de neu- Vaig dir, saltant per esquivar una bola de neu que em va tocar a una cama.

-No et rendeixes?- Vaig preguntar, llançant una bola de neu. Em començava a cansar, tenia els peus i les mans congelades, però no pensava perdre.
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Neeeeeeeeeeeeu! *-* A Hogwarts nevaaa!    Neeeeeeeeeeeeu! *-* A Hogwarts nevaaa!  EmptyDs Des 17, 2011 8:20 am

- No, per? Vols que me rendisca, es que no mola...Segons l'Ari tinc mooooolta energia, un cop, per cap d'any, segons els pares, jo tenia cinc ays i eren les cinc de la matinada i continuava desperta...Tu et canses molt?

Vaig llançar-li una bola.

- Però si vols podem fer un empat ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Perseus Luckgarden
Tercer curs
Perseus Luckgarden

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Neeeeeeeeeeeeu! *-* A Hogwarts nevaaa!    Neeeeeeeeeeeeu! *-* A Hogwarts nevaaa!  EmptyDs Des 17, 2011 8:32 am

-No, no em canso- Vaig mentir, mentre m'ajupia i m'amagava darrere la paret de neu per esquivar una bola.

-Res d'empat- Vaig negar, enfadant-me per moments. Volia guanyar sí o sí. M'agradava guanyar i ho faria. O i tant si guanyaria, vaig pensar llançant una bola de neu i tornant-me a ajupir.
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Neeeeeeeeeeeeu! *-* A Hogwarts nevaaa!    Neeeeeeeeeeeeu! *-* A Hogwarts nevaaa!  EmptyDs Des 17, 2011 8:34 am

Ala...no volia empat, aleshores vaig notar que tenia fam.

- Saps? Tinc faaaam....quina hora és? Tens hora?- vaig oblidar les boles de neu.- Guanyes tu.. quina hora és? Tens alguna xocolatina? O algun dolç? Es que hui no he dinat moolt.

Vaig eixir raere del mur.

- Anem a buscar algo de menjar?
Tornar a dalt Ir abajo
Perseus Luckgarden
Tercer curs
Perseus Luckgarden

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Neeeeeeeeeeeeu! *-* A Hogwarts nevaaa!    Neeeeeeeeeeeeu! *-* A Hogwarts nevaaa!  EmptyDs Des 17, 2011 8:40 am

Vaig somriure amb satisfacció quan es va renidr. Havia guanyat. M'ho mereixia, sense dubte. La Gryffindor va deixar de pensar en la guerra de neu i es va posar a preguntar-me si tenia menjar o si anava amb ella a buscar alguna cosa.

No volia anar amb ella a ningun lloc. Era molt plasta i era Griffyndor. Vaig treure una xocolatina de la butxaca i li vaig tirar perquè l'agafés.- Te- Vaig dir de mal humor. Era la meva xocolatina.
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Neeeeeeeeeeeeu! *-* A Hogwarts nevaaa!    Neeeeeeeeeeeeu! *-* A Hogwarts nevaaa!  EmptyDs Des 17, 2011 8:46 am

Vaig agafar la xocolatina, però era seua, i pareixia de mal humor, li queia mal, a mi no m'agradava caure mal a la gent, que li havia fet? Pot ser s'havia enfadat amb mi per alguna cosa que havia fet...

- Ho sent si estas enfadat amb mi per alguna cosa.- li vaig donar la xocolatina.- És teua, no crec que tingues més aixi que dona igual, per tu.-li vaig posar la xocolatina en la mà, pot ser ja no s'enfadava amb mi. No m'agradava que la gent s'enfadarà amb mi.

Vaig agafar un grapat de neu i vaig posar-me a fe un ninot de neu... mai havia fet un ninot de neu, Bam-Bam me deia un, li ho diria algun dia.

Tornar a dalt Ir abajo
Perseus Luckgarden
Tercer curs
Perseus Luckgarden

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Neeeeeeeeeeeeu! *-* A Hogwarts nevaaa!    Neeeeeeeeeeeeu! *-* A Hogwarts nevaaa!  EmptyDs Des 17, 2011 8:54 am

Vaig quedar-me amb la xocolatina a la mà, sense saber què fer. Per què me l'havia tornat? Els Gryffindor, a part de suicides, eren estúpids. No els entenia.

Vaig seurem al terra i vaig començar a menjar-me la xocolatina, mirant com feia el ninot de neu- El cap és massa gran. - Vaig comentar, senyalant l'enorme cap del ninot de neu- Es caurà.
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Neeeeeeeeeeeeu! *-* A Hogwarts nevaaa!    Neeeeeeeeeeeeu! *-* A Hogwarts nevaaa!  EmptyDs Des 17, 2011 9:15 am

Em vaig girar, veus? Ell tenia fam, perquè estava menjant-se la xocolatina. Havia fet bé en donar-li-la.

- Si?- vaig dir mirant el cap.- Oooh...Doncs el fare més petit ^^

Vaig deixar la part del cos i vaig desfer el cap, el vaig fer més petit, oooh, si que pareixia un ninot!

- Aixi?- vaig dir senyalant-li el cap.- O és ara massa petit?
Tornar a dalt Ir abajo

Neeeeeeeeeeeeu! *-* A Hogwarts nevaaa!
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1