Qui està Connectat | En total hi ha 3 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 3 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| Guy Fawkes Day | |
|
+11Ursula Black Rue C. Hawthorne Edward Lovegood Edgar Williams Allie Lovegood Arianne Lowe Eileen Tyler Wendy G. Moore Cassandra K. Konstantaras Samanta Williams Aberforth Dumbledore 15 participantes | |
Autor | Missatge |
---|
Wendy G. Moore Tercer curs
Nombre de missatges : 1175 Fecha de inscripción : 27/09/2010
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: Guy Fawkes Day Dl Nov 14, 2011 5:10 am | |
| De cop em van brillar els ulls. Només passava quan la meva ment maquinava....
-Home, el Gran Saló no... però que pensaries de fer explotar la taula d'Slytherin?- vaig xiuxiuejar-li a l'orella. Em vaig separar d'ella i vaig agafar molts de petards.- T'apuntes? | |
| | | Cassandra K. Konstantaras Tercer curs
Nombre de missatges : 1301 Fecha de inscripción : 03/10/2011
Estatus Estudis: Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: Guy Fawkes Day Dl Nov 14, 2011 5:21 am | |
| - Explotar! Explotar!- vaig riure.- Si, perquè les de les serps? Perquè no totes? Mola més ^^ La Maggie ha dit que fem la seua casa.- aquest últim ho vaig dir de manera que sols ho escoltara ella.- Jo vuic explotar em dona igual el que I clar que m'apunte.- glop al café.- Anem ara? Li ho diem a Rue? Però no ens deixara, i hi ha que anar amb compte de que l'Eddie no em veja, perquè em renyirà. | |
| | | Liam Clearwater Sisè curs
Nombre de missatges : 86 Fecha de inscripción : 24/02/2011 Edad : 28 Ubicació : Llegint a la sala comuna :)
Estatus Estudis: GNOM Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: Guy Fawkes Day Dl Nov 14, 2011 5:31 am | |
| l'Erin em va obligar a seure amb ella després d'enviar el llibre. vaig somriure veient que s'havia assegut en un lloc on, curiosament, no arribava el so de les traques. Vaig asseure'm al seu costat per por a que em trenqués la mpaniga de tant estirar-me-la.
- Que sí, Erin, que ja m'assec... Tan bé que estava jo a la Sala comuna en silenci absolut llegint un llibre abans que mon germà m'enviés la nota... - vaig dir, sospirant divertit. | |
| | | Erin River Cinquè curs
Nombre de missatges : 1440 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 27 Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^
| Assumpte: Re: Guy Fawkes Day Dl Nov 14, 2011 6:05 am | |
| - Doncs no - Vaig dir traient-li la llengua - A hogwarts es vé a fer amics, a més de llegir i aprendre. El teu germà sempre m'està dient que haig de vigilar que no estiguis sol, o acabaràs a lo Mathew McGrory a Big Fish ¬¬ - vaig dir-li amb una mala mirada, tot i que rient després.
Em vaig dirigir a a l'Ed, que seguia de peu al meu costat.
- Tu no el coneixes, oi, al Thom? Crec que et cauria molt bé, cau molt bé a tothom. Igual que faries tu si traiéssis el nas dels llibres de tant en tant... - vaig dir-li al Liam traient-li la llengua, i em vaig girar de nou a l'Ed- Algun dia te'l presentaré, diu que si pot aquest any serà monitor del Summercamp.
Em vaig fixar que el noi seguia dret. Vaig riure.
- com és que no seus, Ed? T'estem retenint? Si vols et pots quedar amb nosaltres, eh - li vaig dir amb un somriure amable. | |
| | | Edgar Williams Cinquè curs
Nombre de missatges : 733 Fecha de inscripción : 03/10/2010
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Hufflepuff
| Assumpte: Re: Guy Fawkes Day Dl Nov 14, 2011 6:15 am | |
| Vaig vore que seguia de peu.
- Eh...si, si ara em sente.- em vaig sentar, deixant-me caure sobre la gespa.
Em vaig quedar callat, continuaven parlant entre ells, jo asentia algun cop i somreia quan era al cas, els dos anavem un poc a la seua i parlaven de coses que sols ells dos sabien. Aleshores una idea em va passar pel cap i si....No, Edgar saps que no, és més si fora aixi ,l'Erin t'ho diria. Si, segur? Jo crec que sent com és no diria res, sempre s'ho guarda per a ella.
Vaig vore que em preguntava algo.
- Ah, si quan varem anar al llac, si si.- vaig assentir i varen continuar parlant. Se suposa que jo també formava part de la conversa, soltava algun monosilab de quant en quant, però tenia el cap massa ocupat. No me podia llevar la idea del cap, que passaria si forà veritat? Que faries Edgar? Tenia clar que faria, apartar-me i no molestar-la.
| |
Nombre de missatges : 1440 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 27 Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^
| Assumpte: Re: Guy Fawkes Day Dl Nov 14, 2011 6:44 am | |
| - ... O sigui que vaig anar a casa la Rory, i endevina a qui m'hi vaig trobar... - vaig mirar als dos nois, que escoltaven tots dos amb els ulls oberts. - El Sam, a que sí? - Va endevinar el Liam amb un gran somriure a la cara.- Sí! - vaig exclamar - Els vaig interrompre, pobrets. Culpa seva, per no dir-me que estaven sortint. Que monos, si és que es veia a la legua que acabaven junts... ^^ - Ooh, mare meva, la que els hi caurà a l'estiu per ocultar-me això. Quan passem les vacances amb la teva família, faré veure que no en sé res i els interrompré en el moment més inoportú... - Liam! Vaig dir rient - Ed, Ajuda'm a convèncer-lo per a que pari. Pobrets, no s'ho mereixen! Una vegada sí, però dues és excessiu... El Liam em va mirar, enfurrunyat. - Vale. Però alguna cosa els hi faré... M'ho pensaré mentre vaig a buscar alguna cosa de beure. voleu algo? - va preguntar amablement, i tots dos li vam dir què volíem.Vaig mirar com el Liam s'allunyava uns segons, i tot seguit em vaig girar cap a l'Ed. - Vale, Edgar, què et passa? Portes tot el rato sense dir una sola paraula - Vaig pensar que potser passava algo relacionat amb la Hannah, i vaig somriure - Va, explica-li-ho a la Tia Erincita ^^ - vaig dir, abraçant-me les cames i mirant-lo. | |
| Assumpte: Re: Guy Fawkes Day Dl Nov 14, 2011 10:36 am | |
| El Liam va dir que anava a per begudes i l'Erin em va preguntar que em passava, deuria d'havier-me donat compte de que ho notava tot u.u.
- Que? Ah..res, res estava pensant...-vaig dir tornant al món real.- Res, no me passa res..- vaig sentir una explosió.- Sols estic preocupat, amb la Sam i la Cass juntes i amb tants explosius solts, acabarà passant algo, les conec massa, i si no és una és l'altra.. sols això, estic bé, Erin.-no era ben cert, però esperava que colara.
| |
| Assumpte: Re: Guy Fawkes Day Dt Nov 15, 2011 7:52 am | |
| Vaig somriure divertida, aixecant les celles.
- Ahà - vaig dir rient - Està bé, ja m'ho diràs quan vulguis. Estic segura de que la Sam i la Cass apreciaran la teva preocupació.
Me'l vaig mirar dolçament. Estava pensant en la Hannah, no hi havia dubte... Només esperava que confiés en mi aviat. | |
| Assumpte: Re: Guy Fawkes Day Dt Nov 15, 2011 7:59 am | |
| Estava clar que no havia colat, però era Erin, aixi que faria com si em creiera. - No crec que ho aprecien massa, és més perquè creus que la Cass està tan lluny de mi? No vol que li tire la bronca, tot i que supose que pasaria de mi, li fa molt més cas a Sam que no a mi, i amb això també inclou als seus pares i la seua germana, no et dic que no els faça cas, però Sam...Sam és Sam, però bé, almenys Sam sap com fer-la parar. Si li diu que no faça alguna cosa, li fas cas, si ho diem els demés, ho fa.- vaig somriure.
| |
| | | Ursula Black Professorat
Nombre de missatges : 755 Fecha de inscripción : 05/11/2010 Edad : 34
| Assumpte: Re: Guy Fawkes Day Dc Nov 16, 2011 12:24 am | |
| Va assenyalar amb el cap cap a un noi de Hufflepuff, que s'assemblava força a ella.
- És... És el teu germà? - Vaig voler saber.
Després va mirar al voltant i va somriure quan va descobrir a dues noies Ravenclaw. Em va proposar d'anar-hi.
- No sé jo si és bona idea, Sam... - Vaig dir, dubtosa - Se'm llançaran al damunt...
Però abans de que pogués dir res més, ja m'havia agafat de la mà. | |
| | | Samanta Williams Auror
Nombre de missatges : 2493 Fecha de inscripción : 13/09/2010
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Ravenclaw
| Assumpte: Re: Guy Fawkes Day Dc Nov 16, 2011 1:58 am | |
| - Si, l'Edgar, algun dia te'l presentare.- vaig dir
Em va dir que no ho tenia clar, que tenia por de que se tiraren damunt d'ella, li vaig agafar de la mà i la vaig dur amb mi cap on estaven l'Eileen i l'Allie.
- Hola gent, aquesta és l'Ursula, bé, ja la coneixeu, si? Doncs vale, es va quedar amb nosaltres, algo en contra? No? Perfecte. | |
| | | Allie Lovegood Sisè curs
Nombre de missatges : 1043 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 27
Estatus Estudis: GNOM Residència: Ravenclaw
| Assumpte: Re: Guy Fawkes Day Dj Nov 17, 2011 6:19 am | |
| Vaig obrir una mica els ulls, per sorpresa, en veure la Black.
"És Sly" "I el Jack també és Sly" "Ja, però ella és la cosina odiosa de l'Agatha" "Però és amiga del Jack" "És o-di-o-sa" "Potser és com el Jack..." "O potser no" "Es mereix una oportunitat!"
- He de deixar de conversar mentalment amb mi mateixa... - vaig murmurar inaudiblement -. Doncs hola, Ursula, espero que t'ho passis bé amb nosaltres, he decidit que abusant del meu poder de monitora donaré permís als nens per volar el castell, gaudeix de l'espectacle! - vaig somriure, intentant semblar simpàtica pero sense la certesa de poder caure-li bé a la Black. | |
| | | Ursula Black Professorat
Nombre de missatges : 755 Fecha de inscripción : 05/11/2010 Edad : 34
| Assumpte: Re: Guy Fawkes Day Dj Nov 17, 2011 6:36 am | |
| Vaig reprimir una ganyota en sentir les paraules de la noia que tenia al davant. Però després vaig sentir una punxada d'agraïment quan la seva consciència li recriminava que em donés una oportunitat. Vaig decidir passar per alt les seves paraules.
- Doncs si totes sou com la Sam - Vaig dir, mirant-la i somrient - Estic segura que si que m'ho passaré bé.
Després va dir que donaria permís als més petits per fer volar el castell.
- Què?! No! - Vaig exclamar, rient - Espera't a l'any que bé, que jo ja no hi sigui. Deixa'm acabar els estudis abans de carregar-te l'escola, dona!
"Vale, primer pas, superat. Espero" | |
| | | Allie Lovegood Sisè curs
Nombre de missatges : 1043 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 27
Estatus Estudis: GNOM Residència: Ravenclaw
| Assumpte: Re: Guy Fawkes Day Dj Nov 17, 2011 7:17 am | |
| Val, a primera vista tampoc semblava tan antipàtica. Semblava simpàtica i tot.
- Sento dir-te que jo no sóc com la Sam... Sóc més petita i més boja. En la resta sí que ens assemblem força.
Vaig escoltar el que em deia sobre l'escola, i vaig dir, sense poder reprimir una rialleta.
- Està bé, està bé... - vaig mirar cap a les meves nenes -. Cassie! Wendy! Ho sento, noies, però el castell no el volarem fins l'any que ve! - em van mirar, com decebudes -. Però us prometo, us pro-me-to que l'any que ve farem un Guy Fawkes Day memorable!
"Va, tia, mira-la. Si a la Sam li cau bé segur que és bona. A la Sam no li cauria bé cap Slytherin cabró. No és com la resta, si no simplement no aguantaria la meva companyia. Segur que aprofitarà l'oportunitat..." | |
| | | Samanta Williams Auror
Nombre de missatges : 2493 Fecha de inscripción : 13/09/2010
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Ravenclaw
| Assumpte: Re: Guy Fawkes Day Dj Nov 17, 2011 7:50 am | |
| Em vaig mirar l'Al, no podia llegir-li la ment però sabia perfectament el que pensava, perquè si més no, seria el que pensaria jo.
- Al, creu-me quan et dic que l'Ursula és de fiar, em coneixes, oi? Com soc jo amb el sly...si? Doncs l'Ursula ja...no és igual, li donem una oportunitat, val? Deixem que ens demostre com és en veritat.- me la vaig mirar dubtosa.- Per mi? Tot i que tranquil·la, que continue sent la mateixa de sempre.
| |
| | | | Guy Fawkes Day | |
|