Qui està Connectat | En total hi ha 2 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 2 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| Guy Fawkes Day | |
|
+11Ursula Black Rue C. Hawthorne Edward Lovegood Edgar Williams Allie Lovegood Arianne Lowe Eileen Tyler Wendy G. Moore Cassandra K. Konstantaras Samanta Williams Aberforth Dumbledore 15 participantes | |
Autor | Missatge |
---|
Wendy G. Moore Tercer curs
Nombre de missatges : 1175 Fecha de inscripción : 27/09/2010
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: Guy Fawkes Day Dl Nov 07, 2011 7:35 am | |
| -Un gran KABROOOOM!- vaig dir, feliç.
Vaig obrir una de les caixes de petards i vaig començar a unir metxes, com havia aprés.
-Veus el que faig, Edward? agafa tots els petards que puguis i lliga'ls així, després els farem un encanteri per que el resultat sigui brutal.- vaig somriure.
Vaig mirar a la Rue i a la Cass.
-EEEEEEH! Rueeeeeeeeee! Caaaaaaaaaaass! Veniu a ajudaaaar *___* | |
| | | Rue C. Hawthorne Tercer curs
Nombre de missatges : 64 Fecha de inscripción : 28/07/2011 Edad : 25
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Hufflepuff
| Assumpte: Re: Guy Fawkes Day Dl Nov 07, 2011 7:40 am | |
| - Anem! - vaig dir, feliç, i vam anar cap a la Wen i l'Eddie (reservant-nos el dret de riure com tontes pel camí) amb el Nilkko seguint-nos darrere nostre. Era feliç... Feliç de tenir amics. | |
| | | Ursula Black Professorat
Nombre de missatges : 755 Fecha de inscripción : 05/11/2010 Edad : 34
| Assumpte: Re: Guy Fawkes Day Dl Nov 07, 2011 11:03 am | |
| Vaig posar-me bé l'abric i em vaig tancar una mica més la bufanda. El fred havia arribat quasi sense avisar i una no estava acostumada a passar fred així tant de sobte.
Vaig arribar al lloc on estàven muntant la gran foguera i m'hi vaig apropar. Vaig mirar a banda i banda per veure si trobava a algú conegut.
Vaig divisar la Williams a l'altre costat de la pila de fusta. Vaig dirigir-me cap allà.
- Hola, Sam - Vaig dir, amb por, quan vaig arribar fins on era ella, ja que estava envoltada de gent i encara no havíem posat en pràctica allò de "ser amigues" davant de la gent.
Aviam com anava la cosa... | |
| | | Aberforth Dumbledore Director de Hogwarts
Nombre de missatges : 201 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Ubicació : No ho tinc massa clar... hmmm...
| Assumpte: Re: Guy Fawkes Day Dl Nov 07, 2011 10:44 pm | |
| Ja s'estava fent fosc, o sigui que ja podíem començar amb els focs. Vaig buscar el pollastre amb la mirada.
- Vinga, Guspiretes, vine cap aquí que faràs els honors!
El pollastre va volar fins a mi. El vaig arreplegar pel coll amb la mà esquerra, el vaig agafar per la cua amb la dreta i el vaig portar cap a la pila de llenya. Vaig apuntar cap allà amb el seu bec i vaig estirar-li fort de la cua.
- Au, va, fot-li.
El pollastre es va ennuegar, va xisclar i, finalment, va deixar anar una flamarada que va encendre la pira.
- Visca! -vaig eclamar deixant anar el pollastr, que va caure i es va allunyar fent tentines, deixant anar un fil de fum i dedicant-me una mirada de ressentiment.
Però la foguera no era prou gra, de manera que vaig agafar un petard del guapos i els vaig llançar amb força al centre de la pira.
- A cobert! - vaig exclamar, i tots ens vam posar a córrer. Bé, tots no, un parell de nenes petites (léase Wen i Cass) es van quedar mirant-ho amb els ulls com plats, fins que dues noies més grans les van arreplegar i se les van endur.
Em vaig col·locar darrere d'un roca, amb els ulls tancats amb força i els dits a les orelles, esperant.
BUUUUUM!
Vaig observar per sobre la roca. La flama havia crescut i ara la foguera s'alçava a la vora de tres metres. | |
| | | Samanta Williams Auror
Nombre de missatges : 2493 Fecha de inscripción : 13/09/2010
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Ravenclaw
| Assumpte: Re: Guy Fawkes Day Dt Nov 08, 2011 7:20 am | |
| Al acabar l'explosió vaig llevar l'encanteri i vaig aplaudir.
- Dumbledore! T'has lluit!.
Aleshores vaig vore que l'Ursula em saludava, encara no li havia dit a ningú que erem amigues, estaria bé, vore les seues reaccions.
- Ursula!-em vaig apropar i li vaig donar un abraç curt, tampoc volia que tots se me tiraren damunt tan prompte.- M'agradaria haver dut una camara de fotos, estaria bé fer una fotografia a la cara d'alucinats que deuen de tindre tots ara.- vaig dir-li a l'oit rient.
| |
| | | Cassandra K. Konstantaras Tercer curs
Nombre de missatges : 1301 Fecha de inscripción : 03/10/2011
Estatus Estudis: Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: Guy Fawkes Day Dt Nov 08, 2011 7:36 am | |
| Em vaig mirar la Wen rient. - Has vist! Has vist! Uauuuuu! Ha sigut genial!- vaig aplaudir.- Fem nosaltres una guay!! Eh..eh! Jo vuic una super-guay!- em vaig girar cap la Rue.- L'has vist, veritat? He mirat cada detall, ha sigut genial! KABOUM! hahahahhaha Vaig vore que l'Edward estava al costat de la Wen, el vaig fer a un costat i em vaig possar jo. - Fem una traca? | |
| | | Liam Clearwater Sisè curs
Nombre de missatges : 86 Fecha de inscripción : 24/02/2011 Edad : 28 Ubicació : Llegint a la sala comuna :)
Estatus Estudis: GNOM Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: Guy Fawkes Day Dt Nov 08, 2011 8:33 am | |
| Vaig atravessar els jardins il·luminats per la foguera, amb una carta a la mà. Buscava l'Erin, que suposava que seria allà al Guy Fawkes Day amb els seus amics.
Vaig trobar-la just al costat de la foguera, rient amb l'Allie per nosequè del seu germà. Darrere seu hi havia el Dumbledore fent una traca gegant amb uns nens de segon. Vaig pensar que l'Erin ni se n'hauria adonat, ja que estava allà tan tranquil·la, i la cara de sorpresa i horror que va posar quan el Dumbledore va cridar "A cobeeert!!!" va ser el que m'ho va confirmar.
La meva primera reacció; vaig córrer cap a ella i la vaig agafar de la mà emportant-me-la tan lluny com vaig poder, i em vaig posar davant seu tapant-li les orelles per a que no sentís tant el so. Quan es va acabar jo estava fora marejat, però no em va semblar que ella estigués gaire afectada. Em vaig aixecar lentament i vaig ajudar-la a fer el mateix.
- Estàs bé? - vaig fer - La pròxima vegada no et posis al costat d'una traca gegant, siusplau - vaig dir rient.
- Ja, merci - va fer ella, sarcàstica - Sí, estic bé Liam. Estàs bé tu? Et dec haver clavat un ensurt...
- Doncs una mica - vaig dir, sent sincer - Però és igual. No cal que et disculpis - vaig dir, anticipant-la - Que jo et venia a demanar un favor.
- És clar, no podia ser que vinguéssis pels focs artificials... - va fer ella fent rodar els ulls en veure el meu somriure - Et faré el favor si et quedes després. Què necessites?
- Recordes el llibre que et va prestar el meu germà la setmana passada? Doncs m'acaba d'enviar una carta dient que el necessita per a nosequè d'un cas. Que l'has acabat, ja? - vaig preguntar.
| |
| | | Agatha Black Al més enllà
Nombre de missatges : 1411 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 34 Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit
| Assumpte: Re: Guy Fawkes Day Dt Nov 08, 2011 9:23 am | |
| Vaig sortir als jardins tan bon punt vaig sentir l'explosió. No hi pensava, ja, que era Guy Fawkes Day! Era la festa preferida del director, segur que hvia preparat alguna cosa xula.
Evidentment, ja hi havia una enorme fogata encesa i ara estaven preparant les traques. Aviat començarien el focs artificials.
- Si s'accepten propostes - vaig dir acostant-me a la munió-. Jo voto fer una crema de bruixes. D'alguna bruixa en particular.
Ja sabien a qui em referia. Segur que gairebé tots m'hi ajudarien de bon grat ^^.
Vaig veure la Sam amb l'Ursula.
"Vaaaale, bé, anem bé. Ni tan sols no li he hagut d'explicar el pla a la Sam. Bona noia, Ur, bona noia... ^^ "
No vaig poder evitar somriure quan les vaig veure, però no m'hi vaig acostar. En comptes d'això me'n vaig anar cap a les petites, la Wen, la Cass i la Rue. Pobra Wen. Em feia molta vergonya haver-la traït. Però no deixaria que la Medea la castigués. A ella no. Faria com el que havia fet amb la Sam, si cali. La tindria controlada a tothora perquè no se la trobés a soles a partir de llavors.
- Hola, noies. Com va? ^^ | |
| | | Erin River Cinquè curs
Nombre de missatges : 1440 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 27 Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^
| Assumpte: Re: Guy Fawkes Day Dc Nov 09, 2011 5:28 am | |
| - Doncs... - vaig contestar-li al Liam, pensativa, mentre m'espolsava la faldilla - Em sona... Un segon, que ara no n'estic segura.
Vaig mirar al meu voltant, buscant a una figura groga.
- Ed! - vaig cridar-lo quan el vaig trobar, i va venir al nostre costat - Escolta una coseta, el llibre de Bruixijustícia que vam estar llegint l'altre dia, es va quedar a la sal de la necessitat? Ho recordes?
| |
| | | Maggie Prewet Adult
Nombre de missatges : 812 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 29
| Assumpte: Re: Guy Fawkes Day Dc Nov 09, 2011 5:34 am | |
| Vaig sortir a fora qun vaig sentir la primera explosió, i al veure que s'estaven preparant els petars i que s'encendrien en qualsevol moment, vaig anar cap a algun lloc una mica apartat per no haver-me'ls de mirar just des de sota, ja que era una mania que tenia, això de no mirar els petards just des de sota perquè no t'entréssin trossos d'alguna cosa als ulls.
Hi havia una foguera bastant gran (per no dir enorme...), i grups de gent per aqui i per allà. També hi havia el director que semblava que disfrutés més que tots plegats junts.
Vaig assentar-me a una roca per esperar que comencéssin els focs. Ja m'uniria a la gent quan haguéssin acabat, o almenys s'haguéssin tirat els primers. | |
| | | Edgar Williams Cinquè curs
Nombre de missatges : 733 Fecha de inscripción : 03/10/2010
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Hufflepuff
| Assumpte: Re: Guy Fawkes Day Dc Nov 09, 2011 7:01 am | |
| - El llibre de Bruixijustícia...em sona que si, em sona que es va quedar damunt el sofà, si, si recorde que el vas deixar ahi damunt. Per? El necesites?
Aleshores em vaig fixar que el noi que hi havia al seu costat era el Liam.
- Ah, hola Liam, no t'havia reconegut. | |
| | | Wendy G. Moore Tercer curs
| Assumpte: Re: Guy Fawkes Day Dj Nov 10, 2011 2:07 am | |
| -GUAAAU!
Vaig mirar a la Cass i vaig fer un somriure
-Ha estat brutal! Ho has vist Rue? Genial!
La Cass va apartar a l'Edward i es va asseure al meu costat.
-Fem-la. -vaig dir somrient, mentre treia de la butxaca petards que havia agafat abans
-Hola Agatha!! Mira! Farem una traca *___* | |
| | | Erin River Cinquè curs
Nombre de missatges : 1440 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 27 Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^
| Assumpte: Re: Guy Fawkes Day Dj Nov 10, 2011 7:59 am | |
| - Sí - vaig contestar-li - El germà del Liam el necessita, el llibre és seu. Dius que està a la SN, doncs?
Vaig apuntar al castell i vaig murmurar un "accio llibre del thom!". El llibre va venir de seguida. Vaig cridar la Moonlight. Vaig lligar-li el llibre a la pota, i després d'una galeta i una carícia va marxar en direció a Londres. Vaig mirar somrient com marxava.
- I ara que t'he fet el favor... - vaig dir-li al Liam agafant-me del seu braç i fent-lo seure al terra, ben lluny de les traques - ... Et quedes amb nosaltres, com he promès per tu. ^^ | |
| Assumpte: Re: Guy Fawkes Day Dv Nov 11, 2011 6:15 am | |
| - Jo se on hi han més, allí!- vaig senyalar unes caixes que hi havia.- Vaig a buscar-ne ara torne ^^ Vaig correr cap a les caixes, però abans d’arribar vaig vore una taula i tenia menjar! Ooooh! Em vaig apropar a vore si trobava alguna cosa guay, però sols hi havien gots d'algo que no se que era i tasses i les tasses eren de café, ooooh! café! mai havia provat el café, l’Ari no em deixava, desconeixia el motiu aixi que vaig agafar una taça i vaig donar un petit glop...estava bo, vaig donar un altre. - Weeeen! He trobat menjar bo!- la Wen em va cridar perquè anarà.- Vaig, vaig! Vaig agafar un got que hi havia per ahí, i el vaig omplir amb tres tasses de café, espera... i la caixa, la caixa guay de petards, agafi la més gran (petaaards *-*) - Mira, he trobat...com es deia....café! He trobat café.- li vaig donar un glop.- Vols? Esta bo - vaig posar la caixa guay al costat dels seus petars.- Tenim suficient per fer un graaaaaan KABOUM...encara que jo vuic explotar l'escola ^^ | |
| | | Ursula Black Professorat
Nombre de missatges : 755 Fecha de inscripción : 05/11/2010 Edad : 34
| Assumpte: Re: Guy Fawkes Day Dv Nov 11, 2011 12:21 pm | |
| Vaig riure davant el comentari que va fer de la cara de les persones quan ens veiessin abraçar-nos.
Vam separar-nos i jo vaig mirar a banda i banda.
- D'això, Sam... No crec que ens faci falta cap càmera, no ens ha vist ningú... O.O | |
| | | Samanta Williams Auror
Nombre de missatges : 2493 Fecha de inscripción : 13/09/2010
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Ravenclaw
| Assumpte: Re: Guy Fawkes Day Ds Nov 12, 2011 5:52 am | |
| - No et penses que no ens ha vist ningú.- vaig dir rient.
Vaig senyalar l'Ed que em mirava amb una cara estranya.
- I crec que també l'Agatha. Segur que ens han vist, però han volgut fer com si res. Em vaig mirar l'Al i l'Eileen que continuaven parlant.- Vols...- vaig senyalar-les.- Vens amb mi? | |
| Assumpte: Re: Guy Fawkes Day Ds Nov 12, 2011 6:54 am | |
| Vaig donar un glop al café...mmmm.....estava bo ^^ Em vaig girar i vaig vore una xica sola, sentada prop de nosaltres. - Holaaaaaaaaaaaa!- glop al café.- Qui ets? Crec que et conec? Ets lleó? Vols vindre amb nosaltres? Estas molt sola? Per què estas molt sola? Jo vuic fer Kaboum, vens? | |
| Assumpte: Re: Guy Fawkes Day Ds Nov 12, 2011 7:05 am | |
| -Holaa-vaig dir somrient a una gryffindor que va venir cap a mi amb una tassa de cafè a la mà. -Doncs sí...-vaig dir mirant-me la placa de la capa.-Lleó. I em dic Maggie, però em pots dir Maggs. Tu ets... la Cassandra?
Va començar a fer moltes preguntes i em vaig posar a riure.
-Doncs.. va, sí, vinc.-vaig dir somrient.- Si et digués que sóc experta en automarginar-me em creuries? No, però la veritat és que no em fan gaire gràcia els sorolls dels petars... Bé, el soroll no, sinó el que cau després. -vaig dir rient. -I què és Kaboum...? Oh! Fer explotar petards? -vaig dir rient. | |
| Assumpte: Re: Guy Fawkes Day Ds Nov 12, 2011 7:12 am | |
| - Si, si soc la Cass, com ho saps? També pots llegir la ment? Marginar-se no mola, jo et desmarginare.- glop al café...mmm...- Si, si farem KABOUM!- vaig riure.- Jo vuic explotar algo guay, l'escola estaria bé ^^ Vens? Està la Wen i la Rue i l'Agatha i l'Edward i...i crec que ja...a que vens? A que si?
| |
| Assumpte: Re: Guy Fawkes Day Ds Nov 12, 2011 7:19 am | |
| -Home, doncs ets bastant famosa, a l'escola... sembla ser que podries arribar fins i tot al nivell de l'Agatha, amb les entremeliadures...-vaig dir-li somrient, i llavors no vaig poder evitar posar-me a riure- Així que l'escola... I no estaria millor només fer petar les masmorres perquè siguéssin els de Slytherin que es quedéssin sense sala comuna i poguéssim tots continuar fent la mateixa vida? Tot i que shhht! Això no ho pots dir a ningú, que t'ho he dit, perquè sent monitora, no estaria bé que alentés a la gent a... -vaig dir aixecant-me. -Però tranquila, no em xivaré pas als professors, si fas alguna cosa malament.-vaig dir-li somrient. -I sí, vinc. | |
| Assumpte: Re: Guy Fawkes Day Ds Nov 12, 2011 7:30 am | |
| - Oooooooooooooooooooooooooh! Soc famosa? O.O Ostreeeees!- més café.- No ho sabia....que guay! La casa de les serps esta en les masmorres? No ho sabia! Les serps són males? Tots diuen el mateix, jo vaig coneixer un, em va llançar un... un Menja Llimacs, era fastigos vomitava llimacs, però després va passar ^^ Ets monitora? Els monitors fan coses guays? Per què sou monitors? Teniu coses guays per ser -ho? Vaig vore que la Wen i la Rue estaven parlant, ens varem apropar. - Weeeeeeen! Weeeeeeeeeeeeeeeen!- vaig donar botets.- Explotar, explotar!- més café (xDD) | |
| Assumpte: Re: Guy Fawkes Day Ds Nov 12, 2011 8:14 am | |
| -Cafè? Escolta Cass el papa sempre diu que...- em vaig adonar de que la Cass ja no hi era i vaig tornar a lligar els petards. Vaig començar a parlar amb la Rue, mentre lligava més metxes, i al cap d'una estona va tornar la Cass.
-Cass, a mi el meu paare em va dir que mai agafés cafè... Et trobes bé? Està bo? digues digues digues digues *_*- la curiositat em podia | |
| Assumpte: Re: Guy Fawkes Day Dg Nov 13, 2011 4:17 am | |
| - No? La meua germana deia el mateix i el meu pare i la mare, l'Ariadna a l'escola va prohibir-me el café, jo mai havia begut estaaaaaaaaaaaa molt bo, vols? Et duc més? Alli hi ha més.- vaig començar a donar botets.- Aquesta és la Maggie, estava soles, s'apunta al Kaboum...vols més? et duc més? Esta bo Vaig anar a la taula del café i vaig omplir un got, un dels grans clar, amb dues tasses i després vaig omplir el meu got, també gran, de nou. - Tin.- li vaig allargar un got a Wen.- A mi m'agrada, no entenc perquè no em deixen beure. | |
| Assumpte: Re: Guy Fawkes Day Dg Nov 13, 2011 6:08 am | |
| -Oh, no Cass... vaig prometre al papa que mai beuria fins que ell em donés permis...
Vaig acabar de lligar metxes i vaig somriure, aixecant-me d'un bot.
-Apa! Començo!!!
Vaig agafar la vareta i vaig encendre la metxa, despres vaig llançar-ho i va començar a fer moltíssim de soroll, fent petites explosions fins acabar en un gran KABOUM que va resonar per el jardí. Un petit encanteri que havia fet a l'ultim petard, per què acabés brutalment.
-Ei!!!! Genial!!! Fem una altra? eh? eh? eh? | |
| Assumpte: Re: Guy Fawkes Day Dg Nov 13, 2011 6:20 am | |
| - Tranquil.la, una promesa eés una promesa.- vaig buidar el seu got dintre el me i vaig beure un glop per a que no caiguera.- Ooooooooooooooooh! Que guuaaay!! Jo vuic explotar alguna cosa- vaig començar a riure.- L'escola, per faaa, vuic explotar l'escola i si no...- em vaig quedar pensant..algo guay..algo guay...- El Gran Saló? Si?! hahahahaha- vaig comença a donar botets, molts botets, m'encantava donar botets.- Kaboum! | |
| | | | Guy Fawkes Day | |
|