Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Guy Fawkes Day HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 2 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 2 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Guy Fawkes Day HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Guy Fawkes Day EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Guy Fawkes Day EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Guy Fawkes Day EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Guy Fawkes Day EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Guy Fawkes Day EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Guy Fawkes Day

+11
Ursula Black
Rue C. Hawthorne
Edward Lovegood
Edgar Williams
Allie Lovegood
Arianne Lowe
Eileen Tyler
Wendy G. Moore
Cassandra K. Konstantaras
Samanta Williams
Aberforth Dumbledore
15 participantes
Anar a pàgina : 1, 2, 3  Següent
AutorMissatge
Aberforth Dumbledore
Director de Hogwarts
Director de Hogwarts
Aberforth Dumbledore

Nombre de missatges : 201
Ubicació : No ho tinc massa clar... hmmm...

Guy Fawkes Day Empty
MissatgeAssumpte: Guy Fawkes Day   Guy Fawkes Day EmptyDg Nov 06, 2011 12:02 am

Vaig baixar l'escalinata dels jardins entusiasmat, carregant uns quants quilos de petards, metxes i explosius de tota mena. Darrera meu ccorrien una dotzena d'elfs domèstic i darrere, seguint-nos, hi voleiava el pollastre.

-Au, vinga, vinga! Espavileu, que això ha d'estar per aquesta nit!

-Peró senyor director, senyor, -va xisclar un elf darrere meu-, hi ha molt núvols, avui! I si plou aquesta nit?

-Me la sua! Ja pot caure la de Sant Quinto, que aquí tindrem una foguera com sóc el director!

Era la meva festa preferida de l'any. I no ho espatllarien quatre núvols de no-res.

-Vinga pollastre, anem a encendre un foc. Per mi com si hem de calar-li foc al bosc prohibit sencer. A veure, els elfs, a per llenya. Va, va, va!

Tornar a dalt Ir abajo
https://hogwartsexpress.forocatalan.com
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Nombre de missatges : 2493

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Guy Fawkes Day Empty
MissatgeAssumpte: Re: Guy Fawkes Day   Guy Fawkes Day EmptyDg Nov 06, 2011 6:42 am

Vaig arribar al jardi arrastrada per la Cass que volia vore els focs d’artifici.

- Em promets que et comportaras?- vaig dir rient.- Bé, almenys ves amb compte.

Va començar a botar.

- Anire amb compteee, fem explotar algo?

Vaig començar a riure.

- Elegeix el que vols explotar.
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Nombre de missatges : 1301

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Guy Fawkes Day Empty
MissatgeAssumpte: Re: Guy Fawkes Day   Guy Fawkes Day EmptyDg Nov 06, 2011 6:44 am

- Dooooooooooooooooooooooooncs.......barrils i l’escola! Vuic explotar l’escola! bounce

Vaig correr i vaig agafar un petard.

- I la Wen? No veig a la Ween!- vaig agafar la mà de Bam-Bam i vaig dur-la amb mi per els jardins, en busca de Wen.

Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Nombre de missatges : 1175

Estatus
Estudis: No acreditat

Guy Fawkes Day Empty
MissatgeAssumpte: Re: Guy Fawkes Day   Guy Fawkes Day EmptyDg Nov 06, 2011 6:45 am

Vaig observar com el professor Dumbledore baixava les escales amb quilos de materials interesants, amb la boca ben oberta. Definitivament, adoraba a aquest professor. Vaig aixecar-me de cop i vaig començar a córrer cap a ell, somrient.

-Professor Dumbledoooooooore!- vaig cridar, fins que vaig arribar.- Què necessita ajuda? Què fa?- després vaig recordar i vaig somriure.- Eeeeei! avui es el Guy Fawkes Day?

Em vaig adonar de que la Cass i la Sam ja hi eren.

-Saaaaaaaaam! Caaaaaaaaaaaass!
Tornar a dalt Ir abajo
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler

Nombre de missatges : 565
Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Guy Fawkes Day Empty
MissatgeAssumpte: Re: Guy Fawkes Day   Guy Fawkes Day EmptyDg Nov 06, 2011 6:48 am

Havia vist al Dumbledore pels passadissos, seguit d'una dotzena d'elfs i amb les mans plenes de cohets i, curiosa, vaig decidir que el millor era seguir-los per veure què feien.

Al arribar als jardins ho vaig entendre. És clar! Guy Fawkes Day! Què, si no? Vaig veure a la Sam amb la Cass i la Wen, les dues molt emocionades -Ei, Sam!- Vaig saludar-la, apropant-me a ella- Com mola, eh, el Dumbledore?- Vaig dir, assenyalant l'enorme pila de llenya que estaven fent els elfs..
Tornar a dalt Ir abajo
Aberforth Dumbledore
Director de Hogwarts
Director de Hogwarts
Aberforth Dumbledore

Guy Fawkes Day Empty
MissatgeAssumpte: Re: Guy Fawkes Day   Guy Fawkes Day EmptyDg Nov 06, 2011 6:49 am

- Ep! -Vaig cridar a unes noies que vaig veure caminant pel jardí-. Si no teniu res a fer, ens anirien bé unes mans de més. Tinc vuit quilos d'explosius i deu elfs que han anat a per llenya. També tinc un pollastra que es cala foc a ell mateix! Very Happy Very Happy

Em vaig asseure amb les cames creuades i vaig começar a lligar petards per la metxa, perquè explitessin com una traca l'un darrere l'altre, des de l'escalinata del castell fins a la pila de branques que estaven muntant els elfs. S'encendrien d'un en un, petant en traca i finalment farien encendre la foguera.

- Si teniu idees per fer coses guai, estic obert a tot!

El pitjor de tot era que aquell dia m'havia pres les pastilles. Pe`ro el dia de Guy Fawkes em tornava boig!
Tornar a dalt Ir abajo
Arianne Lowe
Al més enllà
Al més enllà
Arianne Lowe

Nombre de missatges : 102

Guy Fawkes Day Empty
MissatgeAssumpte: Re: Guy Fawkes Day   Guy Fawkes Day EmptyDg Nov 06, 2011 7:00 am

Havia vist que molta gent baixava als jardins, que hauria passat alguna cosa? Però al arribar vaig sentir que era el Guy Fawkes Day, no tenia ni idea de que era això, però no per quedar malament vaig decidir no preguntar i em vaig sentar en un dels bancs a l’espera de trobar-me amb algún conegut.
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood

Nombre de missatges : 1043

Estatus

Guy Fawkes Day Empty
MissatgeAssumpte: Re: Guy Fawkes Day   Guy Fawkes Day EmptyDg Nov 06, 2011 7:01 am

Estava passejant pels jardins quan vaig veure alguna cosa que em cridava l'atenció. Vaig acostar-me a la gent que hi havia allà, saludant:

- Hola, Ei, hola, Sam, hola Wendy, hola Cassie, hola Arianne, hola Professor! Això fa olor a explosius i a futura foguera, oi? Oi?

Vaig escoltar el que deien, i vaig botar, feliç de la vida. Fogueres, petards, explosius... I potser algun Slytherin odiós amb el cabell accidentalment socarrimat, per què no? Vaig somriure, i vaig dir:

- Professor, jo vull explotar coses, a mi m’agrada, m'hi dedicaré, m’encanta, foooooc! - vaig exclamar, contenta.

Sí, estava pava. I què?
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

Guy Fawkes Day Empty
MissatgeAssumpte: Re: Guy Fawkes Day   Guy Fawkes Day EmptyDg Nov 06, 2011 7:05 am

- Weeeeeeeeeeeeeeeeeen!

El director va dir que podiem ajudar i aleshores va dir que tenia vuit quilos d'explosius O.O

- Uauuu! 8 quilos! 8 quilos- vaig començar a riure.- Has sentit Bam-Bam! Has sentit! 8 quilos! Podem explotar tota l’escolaa! I fer un gran KABOUM! Podem?- em vaig mirar la Wen- Podem? ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Aberforth Dumbledore
Director de Hogwarts
Director de Hogwarts
Aberforth Dumbledore

Guy Fawkes Day Empty
MissatgeAssumpte: Re: Guy Fawkes Day   Guy Fawkes Day EmptyDg Nov 06, 2011 7:09 am

- Mira, pollastre! Vénen refoços! - vaig exclamar en veure que se'ns unia una munió de gent.

Vaig sentir que una nena demanava de fer volar pels aires al castell.

- Ja ho vaig demanar -vaig dir, trist-. No ens deixen T.T
Tornar a dalt Ir abajo
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler

Estatus

Guy Fawkes Day Empty
MissatgeAssumpte: Re: Guy Fawkes Day   Guy Fawkes Day EmptyDg Nov 06, 2011 7:22 am

-Hola, Allie!- Vaig saludar-la, quan va arribar. Desprès em vaig quedar mirant-me al director, que es dedicava a juntar cohets per formar una gran traca.

Vaig mirar-me tant a l'Allie com a la Cass, que semblaven molt emocionades per la idea de fer explotar coses i vaig somriure, encara que em feia por el que podien organitzar aquells tres amb vuit quilos de petards i la idea de fer volar al castell.

- Allie, monitor, controla que no explotin el castell, eh?- Vaig demanar-li, mentre m'asseia al terra a ajudar al Dumbledore a fer la gran traca.

Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood

Nombre de missatges : 1043

Estatus

Guy Fawkes Day Empty
MissatgeAssumpte: Re: Guy Fawkes Day   Guy Fawkes Day EmptyDg Nov 06, 2011 7:29 am

- Què? - vaig exclamar -. Va, Eileen! És el Guy Fawkes Day! Per molt que sigui monitora, penso liar-la igual! És el Guy. Fawkes. Day!

Vaig treure'm la placa de la túnica, i li vaig allargar.

- Si et preocupa el mal exemple que puc donar, té, sigues monitora per una nit mentre jo volo el castell!
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

Guy Fawkes Day Empty
MissatgeAssumpte: Re: Guy Fawkes Day   Guy Fawkes Day EmptyDg Nov 06, 2011 7:40 am

-Volar l'escolaaaaaaaaaa?? Uauuuuuuuuuuu!

Vaig abraçar a la Cass i després vaig riure.

-Vull explotar tot el que se'm possi al davant!
Tornar a dalt Ir abajo
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler

Estatus

Guy Fawkes Day Empty
MissatgeAssumpte: Re: Guy Fawkes Day   Guy Fawkes Day EmptyDg Nov 06, 2011 7:43 am

-Ah no!- Vaig contestar, somrient- Això no. Monitora, jo? Li trauria la gràcia a la vida. L'únic que et demano és que no es carreguin Hogwarts. - I dit això vaig tornar a la meva feina de enganxar petards.

No sabia per què, però últimament m'havia tornat molt responsable (Bé, molt, molt... Una mica) Entre dir-lis a la Cass i la Wendy que anéssin amb compte i allò, acabaria sent la mami de Hogwarts.
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams

Nombre de missatges : 733

Estatus
Residència: Hufflepuff

Guy Fawkes Day Empty
MissatgeAssumpte: Re: Guy Fawkes Day   Guy Fawkes Day EmptyDg Nov 06, 2011 8:23 am

- Res d’explotar l’escola Cass.- vaig dir arribant al seu costat i desfent-li el cabell.- Hola a tots. I Sam ni se te ocorrisca seguir-li el rollo.- vaig dir mirant-la.- Ni ho intentes.

Vaig vore a la gent que arribava, no la veia.

- Cass si veig que agafes un d’aquells quilos de petards, voras.- la coneixia i coneixia a Sam, juntes eren un perill i si afegies explosius més encara.
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

Guy Fawkes Day Empty
MissatgeAssumpte: Re: Guy Fawkes Day   Guy Fawkes Day EmptyDg Nov 06, 2011 10:46 am

Vaig mirar l'Edgar i després la Cass i vaig somriure.

-No et preocupis, Edgar, si no vols que es faci mal a l'esquena ja ho agafo jo.

Vaig agafar una caixa i vaig somriure.

-No sabia que tinguessis problemes d'esquena, Cass o.o
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

Guy Fawkes Day Empty
MissatgeAssumpte: Re: Guy Fawkes Day   Guy Fawkes Day EmptyDg Nov 06, 2011 10:13 pm

- Mal d'esquena? Aaaaaaaaaah! Mal d'esquena ^^- vaig riure

Vaig donar-li un abraç a Eddy, el volia molt però no li anava a fer cas hui és l'Eddy, si fora Bam-Bam encara.

- Ja, doncs amb un leviosa és mééés ràpid i aixi no ens fem mal ^^

Vaig apuntar una caixa i vaig seguir a la Wen.
Tornar a dalt Ir abajo
Edward Lovegood
Tercer curs
Edward Lovegood

Nombre de missatges : 53

Estatus

Guy Fawkes Day Empty
MissatgeAssumpte: Re: Guy Fawkes Day   Guy Fawkes Day EmptyDl Nov 07, 2011 1:42 am

- Allieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! bounce bounce bounce bounce bounce bounce

Vaig arribar fent bots al jardí amb l'Erin agafada de la mà, i d'un salt de dos metres em vaig plantar al costat de ma germana sense recordar-me gaire de preocupar-me per com queia la noia. Era GUY FAWKES DAAAAAY! bouncebouncebouncebouncebounce

- M'encaaaanta aquesta festa! És el dia més guai de l'aaany! No entenc com hi ha gent que no vol ni venir. Eh, Erin? ¬¬

- Però si t'he dit que només volia acabar el capítol del llibre que llegia, Eddie Razz - em va dir l'Erin, rient - L'única part que volia saltar-me era la traca... Que pel que veig segueix aquí :S

- Ja, clar, excuses ¬¬. No sé per què et fan por els petards, Erin... Si són molt guais! Fan Bum, i BUM, I BARRABUUUUUUM! - vaig dir tot feliç, botant al seu costat amb cada paraula que deia - Has d'aprendre a ser amiga seva. A mi de petitet em feien por, però els hi vaig demanar si podíem ser amics i des de llavors m'encaaaanten!

L'Erin no semblava gaire convençuda, encara. Em vaig plantar al costat de l'allie i vaig començar a saltar mentre l'estirava del braç.

- Allie! Allie! Allie! - vag dir - Ajuda'm a que es quedi! Fem que siguin amics! Allieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! bouncebouncebouncebouncebounce
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

Guy Fawkes Day Empty
MissatgeAssumpte: Re: Guy Fawkes Day   Guy Fawkes Day EmptyDl Nov 07, 2011 1:54 am

-Doncs tens raó, Cass... Wingardium leviosa

Més guay, així podía anar fent saltets mentre duia la caixa de petards!! *___*

-Cass Cass se una manera genial de posar-los per que explotin un darrere l'altre! una vegada o vaig fer al segon col·legi ... em van expulsar, però va ser brutal *--*

Llavors vaig veure algú que cridava a l'Allie i el vaig cridar.

-Eeeeeeeeeeeeeeedwaaaaaaaaaard! Vine, vols un Barrabum brutal? *__*
Tornar a dalt Ir abajo
Edward Lovegood
Tercer curs
Edward Lovegood

Nombre de missatges : 53

Estatus

Guy Fawkes Day Empty
MissatgeAssumpte: Re: Guy Fawkes Day   Guy Fawkes Day EmptyDl Nov 07, 2011 2:02 am

Llavors vaig sentir el meu nom. Era... Era... Era la Weeeeen! *__* Vaig parar en sec.

Em vaig mirar la Wendy. Em vaig mirar l'Erin. I em vaig mirar l'Allie...

- Adéu! - va ser l'únic que vaig dir-lis a les dues noies abans de marxar corrents amb la nena. Me la vaig mirar i vaig fer un somriure, intentant no posar-me vermell.

- És clar que sí! Per qui em prens? ^^ - Vaig dir, feliç.
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

Guy Fawkes Day Empty
MissatgeAssumpte: Re: Guy Fawkes Day   Guy Fawkes Day EmptyDl Nov 07, 2011 5:56 am

- Doncs jo vuic fer-ho! Vuic fer un gran KABOUM! I explotar algo? Podem explotar algo? A que si?

Aleshores va cridar a un noi, el tal Edward dels jardins.

- Hola Edward! Supose que et recordes de mi.- em vaig posar al costat de Wen.- T'agraden els explosius? Te apuntes a fer Kaboum? bounce Jo vuic explotar alguna cosa si o si!- vaig vore que es mirava la Wen i vaig començar a riure.
Tornar a dalt Ir abajo
Rue C. Hawthorne
Tercer curs
Rue C. Hawthorne

Nombre de missatges : 64

Estatus

Guy Fawkes Day Empty
MissatgeAssumpte: Re: Guy Fawkes Day   Guy Fawkes Day EmptyDl Nov 07, 2011 6:35 am

Passejava el Nikko pels voltants del castell, ja que feia molta estona que el pobre no sortia de les quatre parets. Deixava que em guiés, mentre sentia de fons la gent divertir-se per Guy Fawkes Day. No era que no volgués anar-hi... Però no en tenia moltes ganes. Per a aquestes coses es necessitava la visió. I, per molt que odiés lamentar-me... M'hagués agradat veure focs artificials per una vegada a la vida.

Hi va haver un moment entre tots aquests pensaments, però, on el soroll de fons es va tornar més fort... Per a quan me'n vaig adonar, érem ben bé al mig del jardí. Aquest gos...

- Nikko! - vaig dir, seriosa - Agraeixo l'intent, de debò. Tinc amics, no et preocupis, però de veritat que no vull quedar-me aquí. Em pots portar dintre un altre cop, siusplau?

Vaig notar una mena de resignació en els pensaments del gos i vaig assentir, mentre deixava que el Nikko em portés al castell ben agafada de la corretja.

Mentre caminava, però, vaig notar que algú es posava pel mig i xocàvem. Vaig caure al terra suaument.

- Aix, perdona... El meu gos es distreu de vegades - Vaig callar uns segons - Espera, ets la Cass? Ho sento molt! T'he fet mal?
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

Guy Fawkes Day Empty
MissatgeAssumpte: Re: Guy Fawkes Day   Guy Fawkes Day EmptyDl Nov 07, 2011 6:39 am

- Rueeeeeeeee!- li vaig donar una abraçada.- Si, Nikko tu també.- li vaig acariciar el cap.- On vas? Et quedes? A que et quedes?- vaig agafar a la Rue de la mà.- Dis-me que si, l'Edward esta intentant parlar amb la Wen i és molt tallant.- vaig riure.- Tallant, hahaha. I a més vuic que vegis els focs bounce Vuic que vegis els focs a partir de la meua ment, o com és diga. No marxes.
Tornar a dalt Ir abajo
Rue C. Hawthorne
Tercer curs
Rue C. Hawthorne

Nombre de missatges : 64

Estatus

Guy Fawkes Day Empty
MissatgeAssumpte: Re: Guy Fawkes Day   Guy Fawkes Day EmptyDl Nov 07, 2011 6:44 am

- Jo... - vaig intentar explicar-me, i vaig fer un sospir quan vig sentir el Nikko bordar - Està bé. Em quedaré... Però de debò vols que em quedi a mirar els focs? Et prendràs la molèstia de pensar-hi? - vaig dir, agraïda.
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

Guy Fawkes Day Empty
MissatgeAssumpte: Re: Guy Fawkes Day   Guy Fawkes Day EmptyDl Nov 07, 2011 6:52 am

- Clar! Ets una de les meues millor amigues ^^ Pensare en cada detall i deixare que entris a la ment per a que pugues vore els focs, no són per a tots? Doncs ja esta. I ara, tornem amb la Wen, o després ens matarà.- vaig dir.- I saps? Anem a fer un gran KABOUM!
Tornar a dalt Ir abajo

Guy Fawkes Day
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 3Anar a pàgina : 1, 2, 3  Següent