Qui està Connectat | En total hi ha 9 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 9 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| Quedada popular | |
| | Autor | Missatge |
---|
Agatha Black Al més enllà
Nombre de missatges : 1411 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 34 Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit
| Assumpte: Quedada popular Dv Set 30, 2011 9:27 am | |
| Hola, nois!
Com la majoria ja sabeu, fa un temps va sorgir la idea de fer una quedada per conèixer-nos en persona i veure'ns i explicar-nos les nostres vides i posar-nos tots melodramàtics i aquestes tonteries.
Bé, si es vol fer, s'hauria de començar a buscar una data. El lloc seria Barcelona, perquè crec que és on tothom té més facilitats per arribar (demanem disculpes a Ses Illes i al País Valencià).
Les propostes de dates són:
- Pont del 29 d'octubre al 2 de novembre. - Pont del 7 de desembre. - Vacances de nadal.
Jo, per exemple, quasi que demanaria que fos un dissabte, perquè els dies de cada dia treballo a les tardes (i'm a grwon up! T.T), i durant Nadal no tinc vacances a part de les normals del 25 el dia 1, etc.
De manera que aneu proposant:
1) dates que us van bé.
2) Idees de coses per fer.
Apa, a darle al cerebrito! ^^ | |
| | | Ursula Black Professorat
Nombre de missatges : 755 Fecha de inscripción : 05/11/2010 Edad : 34
| Assumpte: Re: Quedada popular Dv Set 30, 2011 9:58 am | |
| Jo m'apunto, per descomptat. A mi em va be qualsevol dia, perque quan es festa, jo tinc festa, aixi que el que decideixi la majoria.
Tema coses per fer. Podriem quedar pel mati, allo de les 11-12 i passejar per barcelona, dinar per algun restaurant de les rambles i despres decidir, ja sigui cine, bolera o el que ens vingui mes de gust, no?
XX
Cris | |
| | | Rapunzel Davies Professorat
Nombre de missatges : 1021 Fecha de inscripción : 06/10/2010 Edad : 31
Estatus Estudis: MAG en Alquímia Residència: -
| Assumpte: Re: Quedada popular Ds Oct 01, 2011 9:54 am | |
| Jo m'apunto, em va be qualsevol dels dies que proposeu i el Bill, diu que també vindrà Tinc una proposta de dates, no se si vosaltres us trobeu igual pero a la meva familia pels ponts els agrada reunir-se aixi que proposo un cap de setmana qualsevol, indiferentment de la data. | |
| | | Erin River Cinquè curs
Nombre de missatges : 1440 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 27 Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: Quedada popular Ds Oct 01, 2011 10:24 am | |
| Mmmm... Doncs a mi em va bé quasi qualsevol data. Si és dissabte, però... mmm, no ho sé. Podria mirar de manegar-m'ho, però no crec que em deixin saltar-me un assaig, de manera que hauria de ser a partir de les dues i mitja, tres...llavors suposo que sí ^^ De totes maneres, si la cosa cau en les vacances ja tinc tot el dia lliure, i si és en algun pont és possible que ens dónin festa també... però per això últim ja no n'estic tan segura.
Sobre coses per fer... mmm... doncs... no ho sé, és molt soso simplement quedar en un cafè i estar una estona junts? xD ni idea... ja pensaré algo xd | |
| | | Matthew Sheen Al més enllà
Nombre de missatges : 523 Fecha de inscripción : 22/09/2011 Edad : 29
| Assumpte: Re: Quedada popular Ds Oct 01, 2011 11:05 am | |
| Aviam...
Del 29 a l'1 de novembre → IMPOSSIBLE. El 2 presento el Treball de Recerca.
Pont de la Constitució i la Puríssima → improbable. ja tinc una quedada un altre dia i no em deixaran baixar dues vegades seguides.
Nadal → la millor opció.
Un cap de setmana normal també seria possible, però s'hauria d'avisar amb antel·lació (almenys pels que vivim una mica lluny).
Pel que fa a coses per fer... jo m'apunto a un bombardeig, però... sí, Erin, fer un cafè i xerrar és un rotllo si no tens planejat quedar un cop cada dos mesos (que aleshores de tant en tant fas coses però majoritàriament vas a l'Starbucks i et quedes allà mitja tarda). | |
| | | | Quedada popular | |
|
| Permisos d'aquest fòrum: | No pots respondre a temes en aquest fòrum
| |
| |
| Benvinguts! | |
|