Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Males notícies - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 2 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 2 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Males notícies - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Males notícies - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Males notícies - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Males notícies - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Males notícies - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Males notícies - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Males notícies

4 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

Nombre de missatges : 1411
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Males notícies - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Males notícies   Males notícies - Página 2 EmptyDt Nov 16, 2010 6:40 am

- Perfecte - vaig dir-li a l'Ellen-, doncs anem abans que t'ho facin.

Després em vaig girar cap a l'Ursula.

"Em tens contenta... ¬¬"

- Tots tenim coses mé simportants a fer que escoltar-nos els uns als altres, i vetllaré perquè això segueixi així.

Em vaig mirar l'Eileen, mig-suplicant.
Tornar a dalt Ir abajo
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler

Nombre de missatges : 565
Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

MissatgeAssumpte: Re: Males notícies   Males notícies - Página 2 EmptyDt Nov 16, 2010 7:00 am

Vaig veure la careta de l'Agatha, suplicant, i li vaig somriure mentre li murmurava un:- Va, anem al castell- Mentre somreia. Vaig començar a caminar cap al castell, amb l'Agatha al costat, quan encara estàvem aprop dels tres Slytherin em vaig girar, apartant-me el cabell de la cara.
-Adéu ^^- Vaig dir-li, mentre somreia, movent lleugerament els dits.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

MissatgeAssumpte: Re: Males notícies   Males notícies - Página 2 EmptyDt Nov 16, 2010 7:09 am

- Què fas? O.O - li vaig dir fent-li apartar la mà-. I aquest somriure? I aquest acomiadament tan amigable? Es pot saber què us passa a tots? Per l'amor de Déu, no veieu que us estan manipulant de mala manera? Són tots iguals, Eileen, tooooooots! No us deixeu enganyar per aquestes vívores.

Encara m'arrepentia d'haver arribat a pensar que un d'ells podia ser diferent. Però m'havia demostrat que només havia estat jugant amb mi. Quin fart de riure que s'hauria degut fer amb l'Ursula...

- I guarda't d'estar a soles amb tants d'ells - la vaig advertir.
Tornar a dalt Ir abajo
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler

Nombre de missatges : 565
Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

MissatgeAssumpte: Re: Males notícies   Males notícies - Página 2 EmptyDt Nov 16, 2010 7:39 am

-Jo, Agatha- Vaig dir-li, posant careta de pena- que no tots són com la Lestrange o la teva cosina... - Vaig decidir canviar de tema, i li vaig somriure- Per cert, què fas saltan-te classe, altre cop?- Vaig preguntar-li, mentre cada cop ens allunyavem més dels Jardins i dels tres Slytherins, tornant al castell.

[Surto del tema ja, no? ^^]
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

MissatgeAssumpte: Re: Males notícies   Males notícies - Página 2 EmptyDt Nov 16, 2010 8:15 am

Ens vam allunyar xerrant animadament XD.

[sortim del tema les dues! ] XD
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Males notícies   Males notícies - Página 2 EmptyDc Nov 17, 2010 10:24 am

Vaig dir adéu amb el cap a l'Eileen, i vaig quedar mirant com l'Agatha i ella marxaven cap al castell, xerrant animadament. Aleshores, em vaig girar cap a l'Ursula i la Rapunzel, i vaig deixar anar un sospir. Jo que només buscava estar una estona a soles... En fi...

- De debò que no us arribaré a entendre mai, a les dones - i em vaig tornar a asseure sota l'arbre. Aleshores, em vaig adonar que dins el puny tancat encara portava la carta, feta una bola, i vaig notar que ho havia de dir -. Volíeu saber què em passava, oi? Doncs... és el meu avi. Aquest estiu ja estava bastant malalt, era molt major. I avui la meva mare m'ha escrit... ha mort. I no he pogut dir-li adéu.

Aleshores vaig mirar-me fixament els cordons de les sabates. Crec que mai havia mostrat aquella part tan vulnerable de mi mateix... però és que estava molt unit al meu avi.
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black

Nombre de missatges : 755

MissatgeAssumpte: Re: Males notícies   Males notícies - Página 2 EmptyDc Nov 17, 2010 10:43 am

Que el seu avi havia mort? Vaig anar depressa cap on era ell i em vaig asseure al seu costat. El vaig abraçar fort.

-Ho sento Kurt, deu haver estat molt dur per a tu enterar-te'n!- Vaig tornar a abraçar-lo- Vols parlar-ne i desfogar-te?

Me'l vaig mirar, esperant que aixequés la mirada i digués alguna cosa.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Males notícies   Males notícies - Página 2 EmptyDt Nov 23, 2010 7:36 am

L'Ursula va asseure's al meu costat, va abraçar-me i va demanar-me si necessitava desfogar-me i parlar-ne.

- Tampoc hi ha gaire cosa a dir... Realment me l'estimava molt, vaig créixer amb ell, a casa seva es pot dir, perquè els meus pares viatjaven molt. I ara... ha marxat... i m'hauria agradat poder-li donar les gràcies i, sobretot, dir-li adéu... - se'm va trencar la veu. No podia continuar parlant, o acabaria plorant a llàgrima viva. Vaig abraçar-me a l'Ursula, amagant el rostre i intentant aturar els sanglots.
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black

Nombre de missatges : 755

MissatgeAssumpte: Re: Males notícies   Males notícies - Página 2 EmptyDc Nov 24, 2010 12:03 am

Es va arrapar més a mi, i jo el vaig estrènyer amb més força. No sabia si per transmetre-li forçes o simplement perquè sapigues que era allà, i que tenia algú que el feia costat. "Les dues coses, suposo" Vaig pensar.

Em vaig enretirar una mica d'en Kurt, sense deixar-lo anar del tot.

-Sé que és molt difícil perdre una persona, i molt més si aquesta persona te l'estimaves. I creu-me, ho dic per experiència - Me'l vaig mirar, semblava totalment abatut- Però et dic una cosa? Al teu avi sempre el duras aquí- I vaig posar un dit sobre el seu pit, on estava el cor- Sempre. I per molt que ell hagi marxat, tu sempre el seguiràs estimants. Perquè era una de les persones més importants en la teva vida- Vaig somriure- I saps, sempre que vulguis parlar amb ell, recorda'l. És la millor manera.

I vaig tornar a abraçar-lo contra mi, amb dolçor.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Males notícies   Males notícies - Página 2 EmptyDt Nov 30, 2010 2:17 am

Em vaig quedar pensant en tot el que havia dit l'Ursula. La veritat és que era una noia encantadora, i una gran amiga.

- Moltes gràcies per tot, de debò - vaig dir-li, fluixet, i vaig fer-li un petó a la galta. Mentre inspirava profundament, vaig deixar-la anar i vaig aixecar-me -. Hauríem d'anar tirant cap a classe. Ho vulgui o no, el temps no s'atura... i la veritat és que la darrera cosa que voldria ara és que ens treiessin punts o ens castiguessin o qui sap que! Què fem, marxem?

I vaig dirigir-me cap al castell, desitjant veure-ho tot de manera diferent.

[Surto del tema]
Tornar a dalt Ir abajo

Males notícies
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2