Qui està Connectat | En total hi ha 5 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 5 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| Guy Fawkes Day! | |
|
+17Wendy G. Moore Georgia Gray Erik Lestrange Agatha Black Lilian Bell Ursula Black James Bohr Luke Jenkins Kikus Fortin Samanta Williams Jack Fox Thomas Poynter Maggie Prewet Eileen Tyler Emily Blake Erin River Aberforth Dumbledore 21 participantes | |
Autor | Missatge |
---|
Lilian Bell Auror
Nombre de missatges : 1481 Fecha de inscripción : 13/09/2010
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Gryffindor
| Assumpte: Re: Guy Fawkes Day! Ds Nov 06, 2010 9:50 am | |
| Vaig somriure en sentir al director i vagi dirigirme cap a la foguera. Vaig reconeixer la figura del James i vaig anar a abraçar-lo.
-Hola James! com va?
Però vaig notar de seguida que no li anava bé.
-Què passa res? | |
| | | James Bohr Director de Hogwarts
Nombre de missatges : 898 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 31 Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!
Estatus Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia Residència: Ex-Ravenclaw
| Assumpte: Re: Guy Fawkes Day! Ds Nov 06, 2010 9:58 am | |
| - Ei, hola, Lils... - vaig dir, molest -. El Fortin i la Úrsula Black, que m'estan posant nerviós. He intentat llegir-los la ment per veure què tramen, però temo que els dos saben oclumència. I crec que la Black sap alguna cosa més que oclumència...
Vaig abraçar-la i vaig fer-li un petó, oblidant-me temporalment d'aquell parell i mirant el foc.
- Com estàs, tu? | |
| | | Kikus Fortin Al més enllà
Nombre de missatges : 1959 Fecha de inscripción : 18/10/2010 Edad : 30
| Assumpte: Re: Guy Fawkes Day! Ds Nov 06, 2010 10:06 am | |
| - Res, és igual... Deixa-ho. - vaig dir, girant-me cap al foc.
Vaig sentir un calfred quan vaig veure la Bell amb en Bohr. Com el calfred que sentia cada vegada que veia dues persones besant-se sense haver-se'n d'amagar... Vaig desitjar, momentàniament, que el tema amb la Black fos així.
- Què deies dels fills de muggles, Úrsula? - vaig dir canviant de tema. | |
| | | Ursula Black Professorat
Nombre de missatges : 755 Fecha de inscripción : 05/11/2010 Edad : 34
| Assumpte: Re: Guy Fawkes Day! Ds Nov 06, 2010 10:11 am | |
| -Últimament estàs molt raro, Kikus. - Vaig mirar-lo de dalt a baix- Què hi tens alguna noia rondant per el teu caparró?
Després vaig sacsejar el cap i vaig contestar-li;
-Amb els fills de muggles? Ah! Sí! Que els hauriem de posar a tots dins la foguera, deia. | |
| Assumpte: Re: Guy Fawkes Day! Ds Nov 06, 2010 10:15 am | |
| - I a algun bastard, o a algun descastat, també estaria bé ficar-li. - vaig dir; de seguida em vaig adonar que, per ella, la Black era una descastada.
Voldria haver rectificat, però vaig decidir callar. Almenys, vaig decidir no respondre aquell comentari.
- I no et diré res sobre el que hi ha dins la meva ment; per alguna raó és la meva ment, i la tanco a aquells, com en Bohr, que intenten veure-hi.
| |
| Assumpte: Re: Guy Fawkes Day! Ds Nov 06, 2010 10:19 am | |
| -Tranquilet eh, que només feia broma. Baixem els fums noi!
Mare meva, en aquests dos mesos que havia estat fora, les coses semblaven que s'havien descontrolat una mica.
-Què doncs, començem quan vulguis...jo aposataria per la meva estimada cosineta a llançar-la la primera, segur que el foc cremaria més depressa. | |
| | | Agatha Black Al més enllà
Nombre de missatges : 1411 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 34 Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit
| Assumpte: Re: Guy Fawkes Day! Ds Nov 06, 2010 10:21 am | |
| Vaig sortir del castell amb l'escombra, carregant un munt de fulls. Aprofitant que tothom havia sortit al jardí, m'havia colat al despatx del Filch i havia robat tots els expedients que s'havien obert des del setembre.
- Perdoneu que arribi tard, però una foguera no és una bona foguera sense que s'hi cremi res! Expedients del curs nets, companys! Brindad, compañeros, Yo-ho! XD
Vaig deixar anar els fulls, que es van consumir entre les flames. Potser em guanyava un altre càstig, erò me la portava fluixa, m'encantava el 5 de novembre i res no m'ho podria espatllar.
Vaig descendir i vaig anar a buscar un refresc. Vaig mirar al meu voltant. Hi havia la Sam amb el Poynter, que semblaven molt... amistoso. El James amb la Lily... segurament després vindrien l'Erik i la Georgia... Vaig buscar inconscientment amb la mirada al Fortin. Era amb l'Ursula. No sentia el que deien des d'aquella distància. Focalitzant la meva ment en poemes, vaig clavar-li la mirada amb Fortin sense que ningú ho veiés i, des de lluny, vaig alçar una mica el got amb un somriure, fent com que brindava amb ell.
"La luna en el mar riela, en la lona gime el viento, y alza en blando movimiento las olas de plata y azul" | |
| | | Erik Lestrange Adult
Nombre de missatges : 198 Fecha de inscripción : 10/10/2010
| Assumpte: Re: Guy Fawkes Day! Ds Nov 06, 2010 10:34 am | |
| Havia baixat corrent les escales estirant a la Gerogia de la mà, tot dient-li:
-Afanya't, G! Que no arribarem a temps!
Vam sortir per els portes del castell, just a temps de veure com l'Agatha llançava un munt de papers a la Foguera.
Em vaig aturar, i així ho va fer la Georgia.
- Vull un premi per haver arribat a temps de veure-ho.
I la vaig agafar per la cintura fent que s'apropés a mi. Li vaig fer un petó llarg i dolç, després me'n vaig separar, vaig tornar a agafar-la de la mà i vaig començar a còrrer una altra vegada.
Vam arribar on era l'Agatha i li vaig dir:
-Què, mico, no en tenies prou amb la llenya que has hagut de fer de les teves, oi? | |
| Assumpte: Re: Guy Fawkes Day! Ds Nov 06, 2010 10:37 am | |
| I en aquell moment va arribar la Black. Va arribar carregant un feix d'expedients, que va llençar a la foguera. I després va aixecar el got, dissimuladament, mentre em mirava, com si brindés en honor meu.
Vaig posar-me vermell, tot i que no se'm veia a causa de la foscor, i vaig posar-me nerviós. Molt nerviós. Vaig estar temptat d'engegar-ho tot a rodar i anar-li a fer un petó, però me'n vaig estar. Massa gent. I a més acabaven d'arribar la Gray i en Lestrange, que aparentment... estave junts. Genial, una altra parelleta que em refregaria que no podia estar amb la Black. Però no vaig estar-me'n, i li vaig dedicar un somriure, sincer, abns d'intentar treure-me-la del cap. | |
Nombre de missatges : 1411 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 34 Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit
| Assumpte: Re: Guy Fawkes Day! Ds Nov 06, 2010 10:41 am | |
| - Una celebració no és una celebració si no hi estic pel mig - vaig dir, i em vaig tombar en reconèixer la veu de l'Erik-. Espero que la Georgia no em tregui punts, per això.
Vaig veure que el Fortin em tornava el somriure, i vaig deixar de mirar-me'l per estar amb els meus amics, sabent que em mirava, i em vaig posar a parlar fenc com si estigués amb persones Superinteressants parlant de coses Superinteressants. Mai està de més donar bona impressió.
- Em fa l'efecte que no sou l'única parella de la setmana... bé, oficial potser sí... - vaig dir, assenyalant amb el cap la Sam i el Poynter. | |
| | | Georgia Gray Auror
Nombre de missatges : 434 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Ubicació : A la biblioteca o als jardins
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: -
| Assumpte: Re: Guy Fawkes Day! Ds Nov 06, 2010 10:45 am | |
| - No, tranquil·la - vaig dir agafant l'Erik per la cintura amb un braç. M'agradava sentir-lo al meu costat-. Avui hi ha professors, si volen alguna cosa, ja s'ho faran. A més, pel que tinc entès ja portes dos càstigs ens tres dies, no? ^^ | |
| Assumpte: Re: Guy Fawkes Day! Ds Nov 06, 2010 10:48 am | |
| - Tres... U.U' - vaig dir amb un sospir-. Avui he de tornar a netejar el bany dels monitors perquè ahir la Nicholson em va enxampar fent servir màgia... en fi.
No els vaig dir què més em va enxampar fent. No calia. Al menys, no en aquell moment.
- Estic contenta que la Sam hagi trobat algú ^. El ravenclaw aquest... no hi he parlat mai, però sembla bon noi, oi? | |
| | | Aberforth Dumbledore Director de Hogwarts
Nombre de missatges : 201 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Ubicació : No ho tinc massa clar... hmmm...
| Assumpte: Re: Guy Fawkes Day! Ds Nov 06, 2010 10:53 am | |
| - Nois, nois! - vaig cridarcomençant a córrer per entremig de la gent-. Comencen els focs! Va, va, va!!!
Em vaig apressar a arribar on estaven col·locats toooots els focs, buscant la metxa. Allà estava.
- Pollastre! Pollastre? - coi d'ocellot, no se'l veia per enlloc... vaja.
Sense pensar en la vareta, vaig posar-me a intentar-ho amb dues pedres de terra. Em vaig asseure com un indi (cosa notable tenint en compte la meva edat) i em vaig posar a rascar dues pedres sense aconseguir res. Un parell de cops es va acostar algun alumne dient que li permetés fer-ho a ell.
- No, no, no, no! Jo puc! Jo ho faig!!! O.O
I amb la llengua fora, vaig seguir fregant les pedres.
- Mira, ha fet una espurnaaaa! O.O | |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Guy Fawkes Day! Ds Nov 06, 2010 11:05 am | |
| Normalment a les nits sempre em quedava al meu despatx o a la Torre d'Astronomia, contemplant les estrelles i meditant, però aquella nit era força especial, de manera que vaig baixar a celebrar-la en comunitat.
Duia una dels meus millors vestits per l'ocasió, un de vermell preciós amb una cinta al front. La imatge sempre havia estat importantíssima per a mi. Sense classe, no ets res. Vaig somriure educadament als alumnes que em van saludar en passar i vaig anar a buscar alguna cosa per beure. Vaig veure el director, que intentava encendre els petards amb dues pedres. En teníem fins l'endemà. Encara no havien baixat més professors, de manera que em vaig apropar a algun alumne que hi hagués a prop.
- Bon dia, senyor Fortin, senyoreta Black - els dos parlaven a la vora del foc-. Una gran foguera, no troben? |
| Assumpte: Re: Guy Fawkes Day! Ds Nov 06, 2010 11:08 am | |
| Se'ns havia apropat la professora le Fay. Vaig girar-me cap a ella.
- Sí, una foguera preciosa, professora. Ara li comentava a en Kikus això mateix. Fa una nit preciosa, no creu? - I vaig somriure a la professora.
| |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Guy Fawkes Day! Ds Nov 06, 2010 11:23 am | |
| - Sí - vaig contestar-. Llàstima que amb la fumarada no es poden veure bé les estrelles.
Vaig mirar al cel amb un somriure.
- De totes maneres, els castells de foc són una meravella... si mai els arribem a veure., és clar.. - vaig afegir, mirant el professor Dumbledore amb les seves pedres-. Sembla que li posa ganes, per això. ^.^' |
| Assumpte: Re: Guy Fawkes Day! Ds Nov 06, 2010 11:30 am | |
| Va arribar la professora, just en el moment oportú. Va posar-se a parlar sobre el cel i els castells de foc, mentre feia broma sobre el director. Mentrestant, vaig donar un cop d'ull a la Black: estava amb la Gray i en Lestrange. Vaja...
- Però no servirà de gaire, si no els encén... - vaig dir, tornant a mirar el director, que intentava encendre el castell de focs amb dues pedres.
| |
| | | Wendy G. Moore Tercer curs
Nombre de missatges : 1175 Fecha de inscripción : 27/09/2010
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: Guy Fawkes Day! Ds Nov 06, 2010 11:43 am | |
| -Mr. Mouse!!! Ja està bé! Arribaré tard per culpa teva!
Vaig anar corrents cap a la foguera, on ja eren tots. i vaig tirar-me sobre la primera persona coneguda... l'Agatha.
-Holaaaaa!!!! Hi haurán castells?? M'agraden els castells^^ | |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Guy Fawkes Day! Ds Nov 06, 2010 10:12 pm | |
| Vaig observar que al director cada vegada se li anava mes la pinza, segur que havia deixat de prendre les pastilles!!!
S'havia dispossat a fer una fogurea així que em vaig posar a observar. |
| | | Gisèlle Possesseur Beauxbatons
Nombre de missatges : 844 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 29
| Assumpte: Re: Guy Fawkes Day! Ds Nov 06, 2010 10:42 pm | |
| Vaig arribar fins on estaven el Kikus i la Ursula.
- Ja torna a fer de les seves, el... Hola professora - vaig fer, adonant-me que estaven amb la Le Fay
Vaig mirar als meus companys. Caaaagada... UU' | |
| Assumpte: Re: Guy Fawkes Day! Ds Nov 06, 2010 11:52 pm | |
| - Ei, Gisèlle - vaig saludar-la quan va arribar.
Va ficar la pota, descaradament, ja que es disposava a deixar anar un moc a algú just en el moment en què es va adonar... que hi havia la professora Le Fay amb nosaltres. La va saludar, una mica tallada.
Vaig quedar-me mirant el panorama. La gent havia anat arribant, i tothom estava esperant que el professor encengués els focs. Cosa que no anava pel bon camí; potser seria millor que algú li donés un cop de mà... | |
| | | Samanta Williams Auror
Nombre de missatges : 2493 Fecha de inscripción : 13/09/2010
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Ravenclaw
| Assumpte: Re: Guy Fawkes Day! Dg Nov 07, 2010 4:18 am | |
| Vaig riure quan Agatha va cremar els expedients.
- Mira, ara estic neta- vaig dir a Erin- Com si no haguera fet res.- em vaig acabar el batut o el que fora i vaig tirar el got al fem. Em vaig donar compte de que la jaqueta que havia agafat era la que abans era de Thomas, vaig somriure.- Mmm... que be que s'esta aci.- vaig dir. Vaig mirar al Thomas de reull, vaig notar la seua mà al costat de la meua, vaig agafar-li-la. | |
| | | Danny Fletcher Professorat
Nombre de missatges : 64 Fecha de inscripción : 14/09/2010
| Assumpte: Re: Guy Fawkes Day! Dg Nov 07, 2010 4:22 am | |
| Estava als voltants del bosc prohibit, intentant que algun animal es deixés treure el cap entremig dels arbres. A part de ser la meva feina també era la meva passió. Llavors va ser quan vaig escoltar la veu del director, i em vaig dirigir cap a l'origen de la veu, direcció a la foguera. Estava tot ple de gent, ja, però hi havia un bon ambient. L'alberforth intentava encendre els petards amb dues pedres fogueres, i m'hi vaig apropar.
-Perdoni sr Dumbledore, el podria ajudar amb alguna cosa?
Se'm va treure de sobre, dient que ja se'n sortia ell solet, fent salts d'alegria cada vegada que sortia alguna guspira de la pedra. Vaig buscar amb la mirada si havia arribat algun professor, i vaig veure la professora Le Fay. Vaig saludar-la amb la ma, mentre decidia no allunyar-me gaire del director. ( Perquè si, semblava que no s'hagués pres les pastilles...). | |
| | | Thomas Poynter Setè curs
Nombre de missatges : 684 Fecha de inscripción : 17/10/2010 Edad : 28
Estatus Estudis: MAG Residència: Ravenclaw
| Assumpte: Re: Guy Fawkes Day! Dg Nov 07, 2010 4:28 am | |
| La Samanta em va mirar de reull. Es devia haver adonat que jo l'havia estat mirant cada dos per tres? Em va agafar la mà, segurament degut a la proximitat a la que estaven, i no vaig poder evitar mirar-la amb un somriure.
-Saps, m'agrada la jaqueta que portes... -vaig deixar-li anar a la Sam. | |
| | | Erin River Cinquè curs
Nombre de missatges : 1440 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 27 Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: Guy Fawkes Day! Dg Nov 07, 2010 4:45 am | |
| No em va passar desapercebut que s'agafaven la mà. I que es miraven com si no hi hagués altra cosa en el món. vaig somriure; a veure si ara que l'entremeliada Sammy estava enamorada posava el cap sobre les espatlles... Vaig apuntar-me mentalment de tenir també una conversa amb el Thomas.
- I què, des de quan us coneixeu?- vaig preguntar, intentant treurel's-hi informació. | |
| | | | Guy Fawkes Day! | |
|