Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Temes...familiars... - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 2 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 2 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Temes...familiars... - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Temes...familiars... - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Temes...familiars... - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Temes...familiars... - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Temes...familiars... - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Temes...familiars... - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Temes...familiars...

4 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

Nombre de missatges : 1411
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Temes...familiars... - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Temes...familiars...   Temes...familiars... - Página 2 EmptyDv Nov 05, 2010 10:04 am

- Idiota, pobreta... Finite incantatem - vaig dir, assenyalant la faldilla sense cap mena de pudor, que va tornar a la seva forma normal- No va la molt il·lusa i em treu 5 punts! Quin riure, per favor. Potser es pensa que m'està fent una lliçó moral o alguna cosa per l'estil...

Vaig posar-me les mans a lña boca, fent bocina.

- Eh Davies! PER QUÈ NO ME'N TREUS 50, I AIXÍ US PUC MAXACAR TRANQUIL·LAMENT TOTA LA SETMANA?
Tornar a dalt Ir abajo
Rapunzel Davies
Professorat
Professorat
Rapunzel Davies

Nombre de missatges : 1021

Estatus
Estudis: MAG en Alquímia
Residència: -

MissatgeAssumpte: Re: Temes...familiars...   Temes...familiars... - Página 2 EmptyDv Nov 05, 2010 10:06 am

-Oh! Ho faria creume- vaig dir-li- però es mes divertit fer-ho de 5 en 5 ^^- vaig girar cua i vaig seguir marxant amb el cap ben alt.
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin

Nombre de missatges : 1959

MissatgeAssumpte: Re: Temes...familiars...   Temes...familiars... - Página 2 EmptyDv Nov 05, 2010 10:08 am

La Rapunzel es va endur la Úrsula, que va tenir l'últim detall de reduir-li la faldilla a mides ridícules, a la Black.
Quan ja eren lluny i no ens podien veure, vaig córrer cap a la Black i la vaig abraçar.

- Ei... Estàs bé? - vaig dir-li, amb un to de preocupació a la veu -. No n'hi facis cas, eh?

Vaig estrényer-la entre els meus braços, mentre mirava al meu voltant, vigilant que no ens veiessin.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

MissatgeAssumpte: Re: Temes...familiars...   Temes...familiars... - Página 2 EmptyDv Nov 05, 2010 10:25 am

Vaig fer un sospir i em vaig desprendre de la seva abaraçada.

- Estic bé - vaig engegar-li, tot i que ell no havia fet res mal fet-. No necessito ni la teva ajuda, ni la teva compassió. Suposo que últimament m'havia oblidat de com odiava tot el que representeu els Slytherin, sort que sempre hi ha la família per refrescar-te la memòria.

Em vaig passar la mà pels cabells, i me'n van caure molts, arrencats. Estava cabrejadíssima.

- En fi. He passat coses pitjors durant els meus primers onze anys - li vaig explicar-. I no tinc aquí la teva vareta, me l'he descuidat a l'habitació. Vine aquest vespre al bany de monitors i te la doncs. M'han castigat a netejar tots els labavos de tota l'escola. es veu que la professora Nicholson em va veure ahir al camp, el que et vaig fer. No vaig pensar que el seu despatx dóna al camp de quidditch.
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin

MissatgeAssumpte: Re: Temes...familiars...   Temes...familiars... - Página 2 EmptyDv Nov 05, 2010 10:32 am

- No és només per tu, saps? - vaig dir, una mica més tranquil -. D'acord, d'acord... És normal que sempre estiguis castigada?

Vaig mirar-la. Estava feta un nyap, i semblava desesperada. De fet, qualsevol desconegut l'hauria pres per una boja que es dedicava a mendigar.

- I jo de tu intentaria mirar-me això dels cabells... - vaig dir, fent broma -. M'agraden més com són sempre.

Veient que no em necessitava, vaig disposar-me a marxar.

- Bé, doncs ja ens veurem al vespre... Adéu, Black!
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

MissatgeAssumpte: Re: Temes...familiars...   Temes...familiars... - Página 2 EmptyDv Nov 05, 2010 11:16 am

Vaig considerar la possibilitat de cridar-lo perquè tornés, però estava massa esverada i encara li diria alguna cosa que no tocava.

- Sí, normalment estic castigada gairebé cada dia, o sigui que vigila que no et vegin gaire amb mi, o t'acabarà tocant el rebre igualment - vaig dir en comptes d'això.

Tenia ganes d'anar-li a fer un petó, però en aquells moments devia fer una pinta terrible. Estava orgullosa d'haver guanyat aquella "lluita" amb l'Ursula, però m'havia anat de ben poc. No m'havia agradat gens que m'humiliés d'aquella manera davant d'ell. No era que m'importés el que pensés de mi. No, no. O sigui, no. Però no era plan, anar així pel món...
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin

MissatgeAssumpte: Re: Temes...familiars...   Temes...familiars... - Página 2 EmptyDv Nov 05, 2010 11:22 am

Vaig girar-me per última vegada i vaig fer adéu amb la mà. Vaig mirar-la; tenia ganes de tornar a ella, i fer-li un petó, però es sentia humiliada i no li provaria.

Vaig dirigir-me cap al castell, o cap al camp, o cap al bosc. De fet, no em dirigia enlloc, però anava a alguna banda.

[TEMA TANCAT]
Tornar a dalt Ir abajo

Temes...familiars...
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Exteriors :: Jardins-
Canviar a: