Qui està Connectat | En total hi ha 3 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 3 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| Interrogatoris... | |
| | Autor | Missatge |
---|
Jacqueline Van der Elst Sisè curs
Nombre de missatges : 246 Fecha de inscripción : 20/08/2012
Estatus Estudis: GNOM Residència: Slytherin
| Assumpte: Interrogatoris... Ds Set 22, 2012 10:49 am | |
| VIII
Cuando miro el azul horizonte perderse a lo lejos a través de una gasa de polvo dorado e inquieto, me parece posible arrancarme del mísero suelo, y flotar con la niebla dorada en átomos leves cual ella deshecho.
Cuando miro de noche en el fondo obscuro del cielo las estrellas temblar, como ardientes pupilas de fuego, me parece posible a do brillan subir en un vuelo, y anegarme en su luz, y con ella en lumbre encendido fundirme en un beso
En el mar de la duda en que bogo ni aún sé lo que creo: ¡Sin embargo, estas ansias me dicen que yo llevo algo divino aquí dentro! Alço la mirada al cel un segon, pensativa. L'Imbècil dorm a la meva espatlla, i la Mirja jeu al meu costat, estirada a l'herba, movent la cola d'un costat a l'altre, com si vigilés. L'acaricio, amb un somriure a la cara. Potser es massa borde amb mi, ella, però és bastant fidel per ser un moix... -Ets una gata molt particular, ho sabies?- li dic, somrient. Llavors torno a col·locar-me bé damunt l'herba i segueixo llegint, tranquil·la. | |
| | | Scarlett Van der Elst Cinquè curs
Nombre de missatges : 100 Fecha de inscripción : 20/08/2012
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Slytherin
| Assumpte: Re: Interrogatoris... Ds Set 22, 2012 10:58 am | |
| La veig asseguda a l'herba amb la seva gata blanca al costat, mirant la infinit, i em dic a mi mateixa que estarà recitant poesia, com per variar. M'hi dirigeixo a pas lleuger, de fet, l'estava buscant, tinc certs asmptes que parlar amb ella, perque ella no sap el que jo sé, bé, a ser sincers jo tampoc ho se gaire, però bueno...
Quan la tinc just devant meu li tapo els ulls amb les mans i amb la veu mes greu que sé posar li dic: -Qui sóc? | |
| | | Jacqueline Van der Elst Sisè curs
| Assumpte: Re: Interrogatoris... Ds Set 22, 2012 11:03 am | |
| -Ets una péssima imitadora de veus, Scarlett.- li dic, rient, mentre em llevo les seves mans dels ulls.
Me la miro, somrient. Fa temps que no parlem a soles, de germana a germana...
-Com et va, Scar?- li demano somrient, mentra agafo la Mirja entre els meus braços. L'imbècil cau de la meva espatlla al terra, però segueix dormint. Me'l quedo mirant uns segons, per assegurar-me de que està bé, i com veig que segueix dormint tranquil·lament sense problemes torno a mirar l'Scar.- Sense comentaris... | |
| Assumpte: Re: Interrogatoris... Ds Set 22, 2012 11:10 am | |
| Somric contenta, mentre em miro, igual que ella al Imbécil, que ni s'ha inmutat després de caure, bé, n'hi ha que tenen el son profunt.
- La vida em somriu.-li dic jo, tota feliç.- Les classes em van bé i la poca gent decent que hi ha per aqui em cau bé, a part, he conegut als elfs de la cuina i han accedit a fer-me el mejar de la dieta.- i tu, com vas?
Em moria per preguntar-li amb QUI vas, pero era mlt massa obvi aixi que ho vaig deixar estar, vaig esperar a veure si m'explicava alguna cosa, sino, hauria de passar al pla B. | |
| Assumpte: Re: Interrogatoris... Ds Set 22, 2012 11:15 am | |
| -Es podria dir que vaig bastant bé.- li dic, deixant anar la Mirja després de que m'esgarrapi la mà. Si és que quan es possa borde es possa borde...
La Mirja torna a jeure on era abans, amb la mateixa posició. Després de dirigir-li una petita mirada torno a mirar a la meva germana amb un somriure.
-Així que accedeixen? Doncs els aniré a veure, estic una mica farta de tants greixos... I com et va amb l'imbècil aquell, el Nick? | |
| Assumpte: Re: Interrogatoris... Dl Oct 01, 2012 2:51 am | |
| Me la miro i alço una cella, si una cosa és la meva germana, és ser la reina de esquivar els temes espinoso i dirigir-los cap a una altra persona. Suspiro abans de respondre.
-Amb el Nick, ni va ni deixa d'anar.- dic amb indiferència.- De fet no hem tornat a quedar, només ens hem vist a les classes i poca cosa més..- faig un somriure malèvol, és la meva.
-I parlant de veure'ns amb nois.- comento com si res.- N'has conegut algun d'interessant, algún Gryffindor per exemple?.- dic mentre li faig l'ullet.
| |
| Assumpte: Re: Interrogatoris... Dl Oct 01, 2012 3:00 am | |
| -Algun noi? Doncs no.
"Ho sap" em diu la meva ment. Si no, no hauria especificat tant com per dir que és de Gryffindor, hauria deixat la pregunta a l'aire.
-No sé, els nois de l'Amsterdam Academy estaven bastant bé... l'Oskar, per exemple.
L'Oskar havia estat un bon noi. Almenys amb mi. Ara ja era com el meu millor amic... o amic amb dret. Com vulguis dir-ho. | |
| Assumpte: Re: Interrogatoris... Dl Oct 01, 2012 3:16 am | |
| Asenteixo lentament, com per demostrar que no em crec ni una paraula del que m'esta dient, és a dir, tothom sabia que l'Oskar i ella tenien alguna mena d'història, rara, que només entenien entre ells.
-I l'Oskar t'ha vingut a visitar ultimament.- pregunto sense perdre el meu somriure.- Ho dic perque l'altre dia, mentre baixava a les cuines em va semblar veure't molt acaramelada amb un noi, però si dius que no hi ha ningú debia ser l'Oskar o els meus ulls que hi van veure malament.- torno a aixecar la cella.- Tu que hi dius?
| |
| Assumpte: Re: Interrogatoris... Dl Oct 01, 2012 3:21 am | |
| -Psé, potser.- li somric.- L'Oskar m'estima molt, saps?
Acarono la Mirja, distreta per un segon, després torno a mirar la meva germana, que em mira amb el ceny arrufat.
-Vale, sí, d'acord, m'he liat amb un Gryffindor... - accepto, rodant els ulls.- El Michael Underwood, del meu curs...
Faig un gest amb la mà, com si no tingués molta importància. | |
| | | | Interrogatoris... | |
|
| Permisos d'aquest fòrum: | No pots respondre a temes en aquest fòrum
| |
| |
| Benvinguts! | |
|