Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
It's not too late... It's never too late [Ra] - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 10 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 10 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
It's not too late... It's never too late [Ra] - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
It's not too late... It's never too late [Ra] - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
It's not too late... It's never too late [Ra] - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
It's not too late... It's never too late [Ra] - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
It's not too late... It's never too late [Ra] - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
It's not too late... It's never too late [Ra] - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

It's not too late... It's never too late [Ra]

2 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Rapunzel Davies
Professorat
Professorat
Rapunzel Davies

Nombre de missatges : 1021

Estatus
Estudis: MAG en Alquímia
Residència: -

It's not too late... It's never too late [Ra] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: It's not too late... It's never too late [Ra]   It's not too late... It's never too late [Ra] - Página 2 EmptyDc Set 05, 2012 12:07 pm

Me'l quedo mirant amb els ulls brillants de la ilusió, semblva fet a mida, és que si hagues estat planejat no hagues estat més perfecte.

-Si, em dius que tens una casa a Hogsmeade, et responc que li torno les claus del meu despatx al Bohr, o les paso per sota de la seva porta.- vaig dir somrient.- el que prefereixis, però tot i així, aquest sofà serà el meu llit les nits que tu tinguis guardia.- ho afirmo, categòricament, no hi ha discusió possible, no em penso separar d'ell.- I també et diria, a qué esperem a casarnos?

Perque tinc sort, sort al haver conegut al home més meravellos de la terra i sort devant del fet que ell m'ha escollit a mi com a dona a qui estimar. L'abraço, molt fort, i penso, que si el món s'acabes en aquest moment, jo moriria feliç.
Tornar a dalt Ir abajo
Jake Bynson
Adult
Jake Bynson

Nombre de missatges : 290

MissatgeAssumpte: Re: It's not too late... It's never too late [Ra]   It's not too late... It's never too late [Ra] - Página 2 EmptyDj Set 06, 2012 10:14 am

Nego amb el cap, de manera decidida.

- Porto mesos treballant en la casa, Ra. Ja tinc un portarreu que em durà fins a la porta, i quan vaig saber que eres professora, en vaig aconseguir un que et deixa a les portes. Podem viure a Hogsmeade, tu treballant a Hogwarts i jo treballant a Sant Mungo...

L'abraço, atansant-la cap a mi, i li faig un petó ple de passió i amor.

- I ens casem quan vulguis, Ra. Encara que hauriem de parlar amb els nostres amics, vull que vinguin al casament, que vegin on hem pogut arribar... I vull preparar un casament que no siguis capaç d'oblidar mai més.
Tornar a dalt Ir abajo
Rapunzel Davies
Professorat
Professorat
Rapunzel Davies

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: It's not too late... It's never too late [Ra]   It's not too late... It's never too late [Ra] - Página 2 EmptyDj Set 06, 2012 10:43 am

Me'l miro amb els ulls plens de llàgrimes de la ilusió, sóc feliç, molt feliç, l'abraço un altre cop, posant el meu nas al lloc que hi ha al seu coll i disfrutant de la seva olor i llavors ric pel seu comentari.

-És ben clar.- dic rient.- Que si alguna cosa es pot dir de nosaltres, és que som una parella d'allò menys comú.- li faig un petó als llavis.- No creus que hauria de ser jo, la que hauria d'estar saltant d'un lloc a l'altre histèrica per planejar la boda i per convidar a tots els nostres amics?

L'abraço una mica més fort encara, sort que és fort i no és trenca, perquè no hi ha abraçada prou forta al món com per expresar com em sento en aquest moment.

-En canvi, estàs tu aqui, preocupat per preparar-me una boda perfecta, quan si fos per mi em casava amb tu demà mateix.- li trec la llengua, fent broma.- Ens hauriem de plantejar de qui és qui, en aquesta relació, però sigui com sigui, t'estimo, i em vull casar amb tu, ja, que et semblaria per nadal, amb tot el vesc florit.- vaig dir-li una mica emocionada.- seria preciós, però saps que és el que em fa més ilusió de tot, saber que et tindré a casa, cada dia, i que serem l'ul de l'altre per sempre més.
Tornar a dalt Ir abajo
Jake Bynson
Adult
Jake Bynson

MissatgeAssumpte: Re: It's not too late... It's never too late [Ra]   It's not too late... It's never too late [Ra] - Página 2 EmptyDv Set 07, 2012 9:16 am

- Saps, Ra? El que crec que passa és que a mi no m'importa el que és tradicional. Per què ha de ser la noia la que desitja una boda perfecta? Jo només vull un casament que estigui al teu nivell - dic, somrient-li amb una tendresa que només és capaç d'arrancar-me ella.

Li acarono la galta, amb un somriure inesborrable.

- Ra, anem a viure ja a Hogsmeade. Anem-hi. Anem allà i ja ens casarem quan ens vagi bé a tots dos i quan ho tinguiem tot preparat. Vull compartir la meva vida amb tu en tots els sentits, vull tenir-te a la mateixa casa que jo, dormint al meu costat, esmorzant amb mi. Vull ser part de tu.
Tornar a dalt Ir abajo
Rapunzel Davies
Professorat
Professorat
Rapunzel Davies

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: It's not too late... It's never too late [Ra]   It's not too late... It's never too late [Ra] - Página 2 EmptyDv Set 07, 2012 9:48 am

Me'l quedo mirant emocionada per les seves paraules, perquè sempre sap exactament que dir per que jo em desfaci.

-Saps Jake?.- dic utilitzant la mateixa expresió que ell.- Ja ets part de mi, a casa minut, de cada hora, de cada dia, penso en tu faci el que faci, quan faig classes, quan les preparo o quan preparo les pocions, quan esmorzo, dino o sopo, fins i tot quan dormo apareixes en els meus somnis.

Me'l miro tendrament, acariciant-li suaument la barba de dos dies amb el dors de la mà i no puc evitar que se'm escapi un somriure de l'emoció, he trobat l'home de la meva vida.

-Anem a viure a Hogsmeade.- vaig dir-li.- Vull viure amb tu, a partir d'avui i fins el dia que em mori.
Tornar a dalt Ir abajo
Jake Bynson
Adult
Jake Bynson

MissatgeAssumpte: Re: It's not too late... It's never too late [Ra]   It's not too late... It's never too late [Ra] - Página 2 EmptyDv Set 07, 2012 9:57 am

No puc evitar que el meu somriure s'eixampli i després denoti la clara emoció que jo mateix sento. Li agafo la mà, aixecant-me del sofà de cop.

- Anem-hi!

Somric obertament, deixant anar la seva mà i rebuscant entre les meves coses fins a aconseguir trobar les claus de la casa, que eren dins el calaix que he tirat abans.

- No tinc visites programades i puc recuperar les hores un altre dia. Anem a casa! - dic, entusiasmat.
Tornar a dalt Ir abajo
Rapunzel Davies
Professorat
Professorat
Rapunzel Davies

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: It's not too late... It's never too late [Ra]   It's not too late... It's never too late [Ra] - Página 2 EmptyDv Set 07, 2012 10:06 am

No puc evitar que se'm escapi el riure al veure'l rebuscant entre les seves coses i m'agenollo al seu costat ajudant-lo a ordenar fins que troba les claus. Em diu que podem marxar, però no em fa tanta gràcia allò de recuperar les hores un altre dia.

-Jake, jo no tinc res més a fer avui.- vaig dir- Si vols, em podria esperar aquí fins que acabis el torn i després.- se'm va escapar un petit somriure.- Després si no estas molt cansat em pots entrar a casa nostra com si fos una princesa.- poso cara trapella.- és una de les tradicions que m'agrada seguir.

Estava impacient per veure casa nostra, el nostre llit, el nostre sofa i el nostre menjador... podia seguir dient les nostre eternament.
Tornar a dalt Ir abajo
Jake Bynson
Adult
Jake Bynson

MissatgeAssumpte: Re: It's not too late... It's never too late [Ra]   It's not too late... It's never too late [Ra] - Página 2 EmptyDv Set 07, 2012 10:20 am

Me la quedo mirant i li faig un gest amb la mà indicant-li que s'esperi un moment. Surto al passadís corrent, i vaig a buscar el director de la planta. Li explico amb sinceritat el que passa, i també li dic que no tinc visites programades per la tarda. Quan torno al despatx tinc un somriure d'orella a orella.

- El Doctor Bynson té la tarda lliure, Senyoreta Davies.

M'acosto a ella i l'aixeco del terra, quedant-me-la en braços, pesa ben poc en realitat.

- Què em diu, Princesa, li ve de gust una visita a Hogsmeade?
Tornar a dalt Ir abajo
Rapunzel Davies
Professorat
Professorat
Rapunzel Davies

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: It's not too late... It's never too late [Ra]   It's not too late... It's never too late [Ra] - Página 2 EmptyDv Set 07, 2012 10:28 am

El meu somriure s'eixampla, d'orella a orella quan em diu que té la tarda lliure i quan m'agafa en braços i m'aixeca penso que estic a punt de plorar de feliçitat.

-No sé com pots ser tant persuasiu.- dic mosegant-me el llavi.- Tu creus que hauria de preocupar-me?.- tot i que sé de sobres que no, mai podria fer res que em fes mal, i a partir d'aquell dia jo m'esforçaria al màxim per no fer res que li pugues fer mal a ell.

Enganxo els meus braços al seu coll, més per el plaer de fer-ho que per por a caure.

-Proxima parada Hogsmeade.- dic amb un somriure radiant.- Se'm acudeix que ja que tens la tarda lliure podem adelantar la nit de bodes.- dic fent-li l'ullet, està clar que no tinc remei.
Tornar a dalt Ir abajo
Jake Bynson
Adult
Jake Bynson

MissatgeAssumpte: Re: It's not too late... It's never too late [Ra]   It's not too late... It's never too late [Ra] - Página 2 EmptyDl Set 10, 2012 11:47 pm

Ric amb les seves paraules, i li faig un petó suau a la punta del nas, apartant-me una mica dels mobles del despatx per poder desaparetre bé. Me la miro uns instants. Fa tant temps que l'estimo, i ara... Ara la tinc aquí, amb mi. Es casarà amb mi. Viurà amb mi. Serà part de la meva vida. I jo l'estimaré, l'estimaré a cada moment de la seva existència. L'estimaré quan s'ho mereixi, i l'estimaré encara més quan no s'ho mereixi, perquè serà quan més ho necessitarà.

- Anem, amor.

Faig el gest de desaparetre amb ella en braços, veient com tot s'esvaeix al nostre voltant, i apareixent a Hogsmeade, amb un somriure als llavis.

[TEMA TANCAT]
Tornar a dalt Ir abajo

It's not too late... It's never too late [Ra]
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Localitats Màgiques :: Ronda d'Alla :: Sant Mungo-
Canviar a: