Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Quedada popular HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 1 usuari connectat :: 0 Registrats, 0 Ocults i 1 Invitat

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Quedada popular HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Quedada popular EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Quedada popular EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Quedada popular EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Quedada popular EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Quedada popular EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Quedada popular

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Quedada popular Empty
MissatgeAssumpte: Quedada popular   Quedada popular EmptyDv Set 30, 2011 9:27 am

Hola, nois!

Com la majoria ja sabeu, fa un temps va sorgir la idea de fer una quedada per conèixer-nos en persona i veure'ns i explicar-nos les nostres vides i posar-nos tots melodramàtics i aquestes tonteries.

Bé, si es vol fer, s'hauria de començar a buscar una data. El lloc seria Barcelona, perquè crec que és on tothom té més facilitats per arribar (demanem disculpes a Ses Illes i al País Valencià).

Les propostes de dates són:

- Pont del 29 d'octubre al 2 de novembre.
- Pont del 7 de desembre.
- Vacances de nadal.



Jo, per exemple, quasi que demanaria que fos un dissabte, perquè els dies de cada dia treballo a les tardes (i'm a grwon up! T.T), i durant Nadal no tinc vacances a part de les normals del 25 el dia 1, etc.

De manera que aneu proposant:

1) dates que us van bé.

2) Idees de coses per fer.



Apa, a darle al cerebrito! ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black


Nombre de missatges : 755
Fecha de inscripción : 05/11/2010
Edad : 34

Quedada popular Empty
MissatgeAssumpte: Re: Quedada popular   Quedada popular EmptyDv Set 30, 2011 9:58 am

Jo m'apunto, per descomptat. A mi em va be qualsevol dia, perque quan es festa, jo tinc festa, aixi que el que decideixi la majoria.

Tema coses per fer. Podriem quedar pel mati, allo de les 11-12 i passejar per barcelona, dinar per algun restaurant de les rambles i despres decidir, ja sigui cine, bolera o el que ens vingui mes de gust, no?

XX

Cris
Tornar a dalt Ir abajo
Rapunzel Davies
Professorat
Professorat
Rapunzel Davies


Nombre de missatges : 1021
Fecha de inscripción : 06/10/2010
Edad : 31

Estatus
Estudis: MAG en Alquímia
Residència: -

Quedada popular Empty
MissatgeAssumpte: Re: Quedada popular   Quedada popular EmptyDs Oct 01, 2011 9:54 am

Jo m'apunto, em va be qualsevol dels dies que proposeu i el Bill, diu que també vindrà Smile

Tinc una proposta de dates, no se si vosaltres us trobeu igual pero a la meva familia pels ponts els agrada reunir-se aixi que proposo un cap de setmana qualsevol, indiferentment de la data.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 26
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Quedada popular Empty
MissatgeAssumpte: Re: Quedada popular   Quedada popular EmptyDs Oct 01, 2011 10:24 am

Mmmm... Doncs a mi em va bé quasi qualsevol data. Si és dissabte, però... mmm, no ho sé. Podria mirar de manegar-m'ho, però no crec que em deixin saltar-me un assaig, de manera que hauria de ser a partir de les dues i mitja, tres...llavors suposo que sí ^^ De totes maneres, si la cosa cau en les vacances ja tinc tot el dia lliure, i si és en algun pont és possible que ens dónin festa també... però per això últim ja no n'estic tan segura.

Sobre coses per fer... mmm... doncs... no ho sé, és molt soso simplement quedar en un cafè i estar una estona junts? xD ni idea... ja pensaré algo xd
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen


Nombre de missatges : 523
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Edad : 29

Quedada popular Empty
MissatgeAssumpte: Re: Quedada popular   Quedada popular EmptyDs Oct 01, 2011 11:05 am

Aviam...

Del 29 a l'1 de novembre → IMPOSSIBLE. El 2 presento el Treball de Recerca.

Pont de la Constitució i la Puríssima → improbable. ja tinc una quedada un altre dia i no em deixaran baixar dues vegades seguides.

Nadal → la millor opció.


Un cap de setmana normal també seria possible, però s'hauria d'avisar amb antel·lació (almenys pels que vivim una mica lluny).

Pel que fa a coses per fer... jo m'apunto a un bombardeig, però... sí, Erin, fer un cafè i xerrar és un rotllo si no tens planejat quedar un cop cada dos mesos (que aleshores de tant en tant fas coses però majoritàriament vas a l'Starbucks i et quedes allà mitja tarda).
Tornar a dalt Ir abajo
 
Quedada popular
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Presentació :: Taulell d'anuncis generals-
Canviar a: