Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Entrenament de Gryffindor - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 1 usuari connectat :: 0 Registrats, 0 Ocults i 1 Invitat

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Entrenament de Gryffindor - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Entrenament de Gryffindor - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Entrenament de Gryffindor - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Entrenament de Gryffindor - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Entrenament de Gryffindor - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Entrenament de Gryffindor - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Entrenament de Gryffindor

Ir abajo 
5 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Entrenament de Gryffindor - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament de Gryffindor   Entrenament de Gryffindor - Página 2 EmptyDj Oct 28, 2010 11:18 pm

- Bueeeeno, de vegades li donem pastilles - li vaig explicar-. Però ara mateix ens convé més que no les tingui, o sigui que... sí, li seguirem el rotllo i callarem, suposo. U.U' Però tampoc cal que fem tot el que ens digui...

Vaig posar-me les mans de bocina.

- A veure, vell tarug, si vols jugar, bé, però de caçadora ja tenima la Maggie, o sigui que, si vols jugar, et poses de porter. Si no, res.
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet


Nombre de missatges : 812
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 29

Entrenament de Gryffindor - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament de Gryffindor   Entrenament de Gryffindor - Página 2 EmptyDv Oct 29, 2010 4:49 am

Estava intentant acabar les flexions, que era una cosa que sempre m'havia costat, i llavors va arribar ni més ni menys que ... l'Alberforth?! Què devia venir a fer? Anavem bé, ara volia ocupar la meva posició...

-Sap què senyor director? Què li sembla si compartim posició? Ara que ser porter és molt més divertit...! Imagina't, pots parar bales!

Vaig fer una cara a l'Agatha, com dient-li i-ara-com-ho-fem-?
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Entrenament de Gryffindor - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament de Gryffindor   Entrenament de Gryffindor - Página 2 EmptyDv Oct 29, 2010 7:26 am

Vaig entrar corrent al camp de quidditch amb l'escombra a la mà.

-Ho sento, ho sento! No havia pensat que el despertador no funcionaria a Hogwarts! -vaig cridar mentre em quedava parada. Què estava passant allà? Què coi feia allà en Dumbledore?

I per què coi tenia la senseació que aquell "petit" retard rebria un càstig bastant més gros?

Vaig empassar saliva i em vaig acostar a l'equip, però mantenit-me a una distància prudent de l'Agatha.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Entrenament de Gryffindor - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament de Gryffindor   Entrenament de Gryffindor - Página 2 EmptyDv Oct 29, 2010 7:53 am

- No et molestis en disculparte - li vaig dir a l'aline, que arribava tan tard que ja era de dia i tot-. Deu voltes al camp. Ja. ¬¬

Em vaig mirar la gent.

- Molt bé, canvi de plans com que ha arribat l'Aline, l'Erik farà de porter. I el vell... què fem amb l'Aberforth...? - vaig rumiar-. Ah! Ja sé! Eh, Aberforth! faràs de caçador juntament amb la Maggie. Faràs de caçador rival!

Em vaig girar cap a la Maggie.

- Com caci la papallona abans que tu, et juro que faràs tantes voltes al camp que al final et sabràs de memòria la localització exacta de cada bri d'herba. Twisted Evil


Editat per darrera vegada per Agatha Black el Dv Oct 29, 2010 8:32 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Entrenament de Gryffindor - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament de Gryffindor   Entrenament de Gryffindor - Página 2 EmptyDv Oct 29, 2010 8:24 am

Vaig observar la petita baralla que duien l'Erik i l'Agatha, i vaig pensar que m'havia perdut alguna cosa, però vaig decidir no dir res per si de cas acabava rebent jo.

El director va apareixer demanant jugar, per el comportament de l'Agatha vaig deduir que tendriem que seguirli el rotllo.

-Doncs... comencem?- vaig fer, agafant la meva escombra.
Tornar a dalt Ir abajo
Erik Lestrange
Adult
Erik Lestrange


Nombre de missatges : 198
Fecha de inscripción : 10/10/2010

Entrenament de Gryffindor - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament de Gryffindor   Entrenament de Gryffindor - Página 2 EmptyDv Oct 29, 2010 9:26 am

Estava flipant! El director jugaria de caçador rival...

Llavors vaig caure en les paraules de l'Agatha, m'hi vaig apropar a ella i li xiuxiuejar:

- Llavors, les pastilles que s'ha de prendre l'Aberforth, les tens tu? I no ho entenc, pq necessites que estigui tocat de l'ala?
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Entrenament de Gryffindor - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament de Gryffindor   Entrenament de Gryffindor - Página 2 EmptyDs Oct 30, 2010 10:25 pm

- Perquè així és més fàcil treure-li informació- li vaig murmurar a l'Erik-. Recordes el que vam anar a buscar a la biblioteca l'altre dia? Nosaltres no podem aconseguir gaire més informació, però estic convençuda que ell el coneixia bé...

Em vaig girar cap a la resta de lequip.

- Molt bé, ja hem escalfat. Comencem? Tots a les vostres posicions... Jugarem amb els cèrcols de la dreta.

Vaig obrir la caixa de les pilotes.

- Bales fora!

Les dues bales van sortir disparades amunt.

- Papallona fora!

La vaig deixar anar, va giravoltar pel cap de l'Aberforth i la Maggie i va desaparèixer.

- I la Bomba... tres, dos, u... - i la vaig llançar a l'aire-. Comença el partit!

Vaig agafar l'escombra i em vaig enlairar.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Entrenament de Gryffindor - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament de Gryffindor   Entrenament de Gryffindor - Página 2 EmptyDg Oct 31, 2010 4:33 am

Em vaig enlairar dirint-me cap a la bala amb el bat a la ma. Cada vegada anava mes depressa, com m'agradava aquella sensacio!
Quan vaig ser prou a prop de la bala li vaig donar amb força quasi sense pensar a causa de l'exitacio de tornar a volar despres de tot l'estiu.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Entrenament de Gryffindor - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament de Gryffindor   Entrenament de Gryffindor - Página 2 EmptyDg Oct 31, 2010 7:54 am

Per fi vaig acabar les deu voltes al camp, i sense tenir temps ni de treure el fetge per la boca, ja vam començar un partit.
Vaig acostar la meva escombra amb un sortilegi atraient i vaig pujar-hi, per fi podria tornar a jugar a quidditch!
Estava a l'altra punta del camp quan l'Agatha va tirar la bomba a l'aire, de manera que em vaig acostar a allà agafant una bona posició des d'on em poguessin passar la pilota i jo pogués marcar punt i vaig esperar, encara mig adormida.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Entrenament de Gryffindor - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament de Gryffindor   Entrenament de Gryffindor - Página 2 EmptyDl Nov 01, 2010 3:37 am

Rápidament em vaig enlairar i vaig agafar la Bomba que l'Agatha havia llançat. Vaig volar uns metres i després vaig mirar cap a tots els costats, buscant algú a qui passar-la.

Vaig veure l'Aline, a uns quants metres, vaig travessar-los i li vaig cridar:

-Aline! Teva!

Li vaig llançar la bomba.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Entrenament de Gryffindor - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament de Gryffindor   Entrenament de Gryffindor - Página 2 EmptyDl Nov 01, 2010 6:24 am

Fins que no vaig tenir la pilota a les mans, no em vaig adonar que amb les presses, m'havia deixat els guants, i que amb les mans gelades cosatava molt més llançar la pilota.

Però sense parar ni un moment vaig tirar la bomba amb efecte cap al cèrcol del central, maleint-me internament per ser tan despistada.
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet


Nombre de missatges : 812
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 29

Entrenament de Gryffindor - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament de Gryffindor   Entrenament de Gryffindor - Página 2 EmptyDt Nov 02, 2010 4:37 am

Em va semblar veure la papallona d'un tros lluny, des de una distància considerable. Vaig començar a volar cap allà, però em vaig haver de girar un moment per poder esquivar una bala que s'havia escapat. Havia perdut de vista la papallona. Vaig intentar localitzar el director, i vaig veure que anava a la seva. Vaig tornar a concentrar-me en la papallona, en qualsevol reflex daurat que pogués captar.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Entrenament de Gryffindor - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Entrenament de Gryffindor   Entrenament de Gryffindor - Página 2 EmptyDt Nov 02, 2010 5:11 am

L'Aline va marcar en un dels cèrcols, i jo vaig poder agafar la bomba abans que caigués a terra.

- Lestrange, para el proper tir o faràs vint voltes més! - vaig cridar-. Bé, Jones, bé! Però porta els guants, tia!

Li vaig passar la bomba de nou a la Lily.


OFF: Erik, ara la pararàs, la següent.
Tornar a dalt Ir abajo
 
Entrenament de Gryffindor
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2
 Temas similares
-
» Entrenament de Gryffindor
» Entrenament de Hufflepuff.
» Entrenament de Ravenclaw
» Equip de Gryffindor. Curs 33-34
» Entrenament de Ravenclaw

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Exteriors :: Camp de quidditch-
Canviar a: