Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Ja notava jo, que algú m'estava seguint HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 1 usuari connectat :: 0 Registrats, 0 Ocults i 1 Invitat

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Ja notava jo, que algú m'estava seguint HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Ja notava jo, que algú m'estava seguint EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Ja notava jo, que algú m'estava seguint EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Ja notava jo, que algú m'estava seguint EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Ja notava jo, que algú m'estava seguint EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Ja notava jo, que algú m'estava seguint EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Ja notava jo, que algú m'estava seguint

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Ketzahl Malfoy
Segon curs
Ketzahl Malfoy


Nombre de missatges : 36
Fecha de inscripción : 20/11/2011

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Ja notava jo, que algú m'estava seguint Empty
MissatgeAssumpte: Ja notava jo, que algú m'estava seguint   Ja notava jo, que algú m'estava seguint EmptyDv Set 07, 2012 9:33 am

Era el primer dia lliure que tenia a Hogwarts, i ara que ja feia segon, per sort, no m'havia perdut.
Era a la meva sala comuna quan de sobte em van venir ganes de menjar xuxes, vaig buscar per la meva maleta però la bossa que duia del tren me l'havia acabada la nit anterior.

Vaig sortir de la sala i em vaig arribar fins al retrat de la bruixa bòrnia, era un passadis que m'havia ensenyat una noia més gran, que portava directament al salo de Ducsdemel i desprésde mirar al meu voltant hi vaig entrar. Estava molt fosc així que vaig encendre la llum de la vareta fins que vaig arribar a les escales de sota del celler.

Vaig obrir la tapa i vaig sortir, després vaig baixar sigilosament cap a la botiga i em vaig fer passar per una clienta més.
Tornar a dalt Ir abajo
Jack G. Moore
Primer curs
Jack G. Moore


Nombre de missatges : 113
Fecha de inscripción : 01/09/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Ja notava jo, que algú m'estava seguint Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja notava jo, que algú m'estava seguint   Ja notava jo, que algú m'estava seguint EmptyDv Set 07, 2012 9:45 am

Jo passejava per el castell, aquest cop no em perdia perque Wengi m'havia ensenyat camins guays, camins guays pero no el passadis pel que anava aquella xica, Uau, un passadis secret, darrer d'una armadura, abans que tanque vaig corrent darrere d'ella i entre, em gire, tancat, no puc eixir, sols tinc dos opcions o esperar que torne o seguir-la. Decidisc seguir-la, pot ser va a un lloc guay. Anem caminant una estona, jo darrere, no vuic asustar-la i veig com alça una trapa i es cola, va amb la vareta encesa, jo espere que es tanque i la imite i veig com ix per un costat, la seguisc.

- Has vist Mushu quina tenda tant flipant?- li dic mirant-la, es una tenda flipant, amb estanteries pleeenes de xuxeries, ples de dolços de xocolata, mmm, que bona pinta. Em compraria tota la tenda senscera! Done una volta sobre mi mateixa, mirant tota la tenda.- Oooooh!

Veig la xica que seguia i m'aprope al seu costat.

- Hola, soc el Jack, qui ets tu? Aquesta tenda és flipant, com la coneixies?- li pregunte somrient.
Tornar a dalt Ir abajo
Ketzahl Malfoy
Segon curs
Ketzahl Malfoy


Nombre de missatges : 36
Fecha de inscripción : 20/11/2011

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Ja notava jo, que algú m'estava seguint Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja notava jo, que algú m'estava seguint   Ja notava jo, que algú m'estava seguint EmptyDv Set 07, 2012 9:52 am

Faig un bot al notar la veu d'on noi al meu costat, que és presenta i em diu que la botiga és molt guai.

-Doncs jo em dic Ketzahl.- vaig respondre.- I la coneixia perque me la va ensenyar una noia més gran l'any passat quan jo feia primer, es molt guai perque hi han moltes xuxes i a mi m'encanten les xuxes.

Me'l vaig quedar mirant, el noi semblava més petit que jo i no l'havia vist mai, devia ser noi, de primer.

-Jack, quin curs fas?.- vaig preguntar-li.- I com has arribat aqui?
Tornar a dalt Ir abajo
Jack G. Moore
Primer curs
Jack G. Moore


Nombre de missatges : 113
Fecha de inscripción : 01/09/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Ja notava jo, que algú m'estava seguint Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja notava jo, que algú m'estava seguint   Ja notava jo, que algú m'estava seguint EmptyDv Set 07, 2012 10:00 am

- Que passada de tenda- li dic.- A les tendes muggles no hi han tantes llepolies com aci, que pasada. A mi i a la Wengi ens agraden molt.

El Mushu, es mou, ell tambe diu que es una passada.

- Vaig a primer, he entrat aquest any. Oh, jo anava passejant pel castell buscant coses guays...i ....i aleshores te vist entrar al passadis i he pensat, segur que va a algun lloc guay, i te seguit per vore a quin lloc guay anaves, i el lloc es molt guay.- li dic somrient.- I esta prop de Hogwarts, crec que la Wengi em va parlar d'ell, pot ser, pero no ho recorde.

Em mire una estanteria, granotes de xocolata, eixes em sonaven, un cop vaig agafar una de la Wengi i va botar! Fou una passsada, vaig estar perseguint-la per tota l'habitació.
Tornar a dalt Ir abajo
Ketzahl Malfoy
Segon curs
Ketzahl Malfoy


Nombre de missatges : 36
Fecha de inscripción : 20/11/2011

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Ja notava jo, que algú m'estava seguint Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja notava jo, que algú m'estava seguint   Ja notava jo, que algú m'estava seguint EmptyDg Set 09, 2012 1:56 am

-Que guaiii.- dic enfatitzant la i.- Jo a primer també anava pel castell buscant coses guais i moltes vegades em perdia.- vaig asentir amb el cap com per donar més cridivilitat al que estava dient.-Un dia vaig acabar a la infermeria no sé com, i vaig coneixer a la tieta Ur i el Tiet Karl.

Li allargo la mà per a que me'l agafi i puguem començar a comprar, tinc una necesitar urgent de llaminadures.

-Doncs, m'alegro de que m'hagis seguit, perque és més guai comprar xuxes junts que si compro jo sola perque no puc fer bromes.- poso una careta trista però se'm escapa el riure.- Saps que l'any passat em vaig enfrentar al Pi Cabaralla?
Tornar a dalt Ir abajo
Jack G. Moore
Primer curs
Jack G. Moore


Nombre de missatges : 113
Fecha de inscripción : 01/09/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Ja notava jo, que algú m'estava seguint Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja notava jo, que algú m'estava seguint   Ja notava jo, que algú m'estava seguint EmptyDg Set 09, 2012 2:07 am

- Tu vas a segon? Uoooooo! Jo he entrat aquest any és molt guay aquesta escola! Tu també et perds? Jo pregunte a la gent però de vegades em trobe verds que tenen mala llet, com l'altre dia.

Li agafe de la mà i la seguisc per la tenda.

- Oh, mola molt més! És més divertit.- li dic somrient.- Oh, t'agrada fer bromes? A mi m'encantaaaaaaaaaaaaaaaaa fer bromes! És genial! I explotar coses!- dic emocionat.- Un cop quasi vaig explotar l'escola.- i ric al recordar-lo.- El Pi Caraballa? El Pica? Crec que la meua germana li diu el Pica, si és un que és mooooooou moooooooolt? Encara que no he anat a visitar-lo, uoooh, i et vares enfrontar tu soles! Que passada!

Agafe una bossa de...ranes de xocolata! mmmm*-* estan bonissimes.

- Coses guays!
Tornar a dalt Ir abajo
Ketzahl Malfoy
Segon curs
Ketzahl Malfoy


Nombre de missatges : 36
Fecha de inscripción : 20/11/2011

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Ja notava jo, que algú m'estava seguint Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja notava jo, que algú m'estava seguint   Ja notava jo, que algú m'estava seguint EmptyDg Set 09, 2012 2:12 am

-Whoaa.- dic impresionada.- Com vas explotar l'escola? I que va passar? A mi m'encanta explotar coses i fer entremaliadures i la XOCOLATAAAAA.- dic gairebe cridant quan en veig una estanteria plena.- La meva tieta Ur sempre em dona xocolata.

Omplot gairebe una bossa amb diferents tipus de xocolata, perque esta molt bona i m'agrada molt i no puc esperar per menjarmela i clar...

-Pues, l'any passat em vaig perdre.- dic emocionada perque he trobat un company d'aventures.- I nose com em vaig trobar devant del pica i em va començar a atacar i jo no sabia que fer perque clar feia primeri no sabia molta magia encara.- dic no molt convencuda.- Però llavors va arribar la Cassandra, una noia de 3r i em va ensenyar a pararlo i entre les dos vem guanyar al pica, va ser molt guaii, si vols aquest any t'ensenyo a tu a parar el pica.- dic tota contenta.
Tornar a dalt Ir abajo
Jack G. Moore
Primer curs
Jack G. Moore


Nombre de missatges : 113
Fecha de inscripción : 01/09/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Ja notava jo, que algú m'estava seguint Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja notava jo, que algú m'estava seguint   Ja notava jo, que algú m'estava seguint EmptyDg Set 09, 2012 2:18 am

- Un cop va ser sense voler, duia explosius a la motxilla I BUUUUUUUUUUUUUUUUM! Adèu escola, ens varem expulsar, però dona igual, eixa era un avorriment.- dic somrient.- Oh, a mi també! És mooooooolt guaaaay!

Em mire l'estanteria i sense soltar-me de la mà de la Ketta, li podia dir aixi? Supose que si, omplic una bolsa de xocolata, de blanca, de llet, de blanca i de llet, d'una que te trossets de neula un i que diu que explota en la boca, nose si estarà bona, però si posa que explota te que ser guay.

- OoooooooH! Vale! Jo vuic que m'ensenyes! Oh, conec la Cassandra, bé, no la conec, però és molt amiga de la meua germana. Has vist aquesta xocolata? Diu que explota en la bocaaa! Deu ser molt guay!

Em mire l'estanteria i veig xiclets de xocolata? Oh, a la bossa!
Tornar a dalt Ir abajo
Ketzahl Malfoy
Segon curs
Ketzahl Malfoy


Nombre de missatges : 36
Fecha de inscripción : 20/11/2011

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Ja notava jo, que algú m'estava seguint Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja notava jo, que algú m'estava seguint   Ja notava jo, que algú m'estava seguint EmptyDg Set 09, 2012 5:24 am

Em miro la xocolata que explota amb un somriure als llavis que de tant somriure que és, sembla un riure macabre.

-Mmmm, les meves dues paraules preferides.- dic mentre agafo la xocolata que explota.- Xocolata i Explosió, aquesta ens l'emportem eh Jack.- me'n miro amb un somriure trapella.- Tinc una idea, i si li emboliquem al bacon d'esmorzar una mica de xocolata que explota algun professor? A que es guai?

Vaig anar saltant i mig arrosegant al Jack fins a la següent secció de la tenda, on hi havia les xuxes per fer bromes.

-Mira a mi m'encanten aquests.- dic senyalant uns carmels tant àcids que en fan sortir els ulls de les òrbites.- Una vegada sense voler aquest estiu li vaig donar a una noia muggle que no em cau bé, perque és molt tonta i dolenta, com els verds, i casi va acabar a l'hospital.- torno a riure.
Tornar a dalt Ir abajo
Jack G. Moore
Primer curs
Jack G. Moore


Nombre de missatges : 113
Fecha de inscripción : 01/09/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Ja notava jo, que algú m'estava seguint Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja notava jo, que algú m'estava seguint   Ja notava jo, que algú m'estava seguint EmptyDg Set 09, 2012 5:44 am

- Uoooooh! A la Davies!- dic somrient.- M’odia! Aixi quant menge, paaam! Explota! Ho fem?- li dic somrient.- Tens ides molt guaaaaays!

Vaig donant botets barrer la Ketta cap a la següent seccio de dolços, i no puc evitar un altre oh.

- hahahahahah, s’ho mereixia, segur!- em mire les estanteries- Uoooooooooooooh! Ranes de mentaaaaaaaa! Que passadaaaaaaaaaa! I posa que botarà dins la teua panxa!

Em mire les caixetes i pose dos, i també un de les que ha dit la Ketta que va donar a la xica aquella, sempre puc fer-lo passar per un normal i donar-se’l a un verd.

- Uoooooooooooh! Que és això?- dic duguent-la a una estanteria de color roig i negre.
Tornar a dalt Ir abajo
Ketzahl Malfoy
Segon curs
Ketzahl Malfoy


Nombre de missatges : 36
Fecha de inscripción : 20/11/2011

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Ja notava jo, que algú m'estava seguint Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja notava jo, que algú m'estava seguint   Ja notava jo, que algú m'estava seguint EmptyDg Set 09, 2012 5:51 am

-Si, si, posem-li xocolata explosiva a la Davies.- dic picant de mans.- És una mica tonteta pobra, serà que en ella és compleix allò de rossa i tonta.- reso perque no em senti dir allò sino ja m'haure duanyat un bon càstig.- Però també li podem posar al dire, el Bohr, te l'imagines?

Em poso a riure sense poder-ho evitar tant que m'he d'agafar la panxa amb les mans i estic a punt de riure a terra.
M'arrossega fins a una estaneria vermella i negra, aquells color volen dir perill, segur.
Agafo un carmel que té forma de volcà, i llegeixo les instrucions.

-Diu que li dones a algú i comença a treure fum negre pel nas i que sino l'escup molt ràpid després treu lava.- en poso un parell a la bossa.- Aquests pels verds.- dic al Jack.
Tornar a dalt Ir abajo
Jack G. Moore
Primer curs
Jack G. Moore


Nombre de missatges : 113
Fecha de inscripción : 01/09/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Ja notava jo, que algú m'estava seguint Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja notava jo, que algú m'estava seguint   Ja notava jo, que algú m'estava seguint EmptyDg Set 09, 2012 5:58 am

- Uoooooh! Si és creu moooooolt guay, i va per ahi provocant.- em mire la Keta. Somrient.- Oh, també! Podem fer-ho a tots dos!- li dic, i xoque la mà amb ella sense poder parar de riure.

Em mire un dels caramels, que ix lava i fum negre? Però que passada de caramels!

- A les tendes muggles no són tan guaaaaaays!- dic agafant un grapat i posant-lo a la bossa, em mire la bossa, uau, però com pot ser tan guay aquesta tenda?- Oh! Aquest posa que et fa eixir granets per tot el cos! També per als verds.- li dic i el pose a la bossa.
Tornar a dalt Ir abajo
Ketzahl Malfoy
Segon curs
Ketzahl Malfoy


Nombre de missatges : 36
Fecha de inscripción : 20/11/2011

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Ja notava jo, que algú m'estava seguint Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja notava jo, que algú m'estava seguint   Ja notava jo, que algú m'estava seguint EmptyDg Set 09, 2012 6:06 am

Asenteixo sense parar m'ho estic passant super bé, organitzant bromes amb el Jack.

-Bueno pels verds i pels que no ens caiguin bé.- dic.- I els avorrits, perque molts Hufflpeuff són avorrits, el unic que molava era el tiet Sam però ja no hi és i no coneixo a ningú més de Hufflepuff. Puc posar una safata amb volcans i caramels de granets a la Sc i a veure qui pica!

-Tens rao, les tendes muggles són molt soses, tens algú tot el rato perseguin-te mentre et pregunta el que vols, i jo penso, i si em deixes buscar a mi el que vull? Però no, et segueixen perseguin, ells també es mereixen xocolata explosiva!
Tornar a dalt Ir abajo
Jack G. Moore
Primer curs
Jack G. Moore


Nombre de missatges : 113
Fecha de inscripción : 01/09/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Ja notava jo, que algú m'estava seguint Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja notava jo, que algú m'estava seguint   Ja notava jo, que algú m'estava seguint EmptyDg Set 09, 2012 6:14 am

- Ooooooooh! Que passada! Si ho fas m'avises i em dius com reaccionen?- li pregunte somrient.- La sala comuna de Gryffindor està feta un desatre, i això que es suposa que hauria d'estar arreglada, però mola de vegades trobes coses guays o treballs ja fets.- dic rient.- Ahir el Mushu.- dic senyalant-la meua butxaca- Va trobar un boligraf totalment nou.

Assentisc a la Keta.

- Si! I sempre et miren i et somriuen, sobretot quan agafes algo i després penses, no, eixe no, et posen una cara! Com si et posaren presa! Oh, molaria deixar alguna llepolia magica en una tenda muggle! I que se la menjara el dependent antipàtic! hahahahahhaha.- i ric al imaginar-ho.

Em mire la tenda i veig una part d'un color rar roig, una part roja? Serà Gryffindor? Pot ser cada residència te el seu color!

- Aquella és la part gryffindor? -li pregunte, perquè també veig una part blava.- Ala, no sabia que hi hagueren caramels per a cada residència.
Tornar a dalt Ir abajo
 
Ja notava jo, que algú m'estava seguint
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Seguint el Mr. Mouse fins a l'infinit... eh... volia dir fins a l'hivernacle

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Localitats Màgiques :: Hogsmeade :: Ducsdemel :: Roleig-
Canviar a: